Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 579
ХуЛитери: 0
Всичко: 579

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМай да? Не!
раздел: Други ...
автор: sradev

Каруца злато търкаля
без колела каля
Майдане, черен дим, Майдане

По небе хайдук лети
Хайдук пирон носи
Под земя вещер оре
Сиво злато коси
Майдане, червен огън, Майдане

Край няма, у край седи
злоба и горест.
Кърви и вапцва
стари тъжби, древни следи
Майдане, зли Майдане

Тежки сърпове жънат надежди
надежди от черно биле
Земя се пука, земя се дели
Змия глава дига.
Майдане, луд Майдане

Пере злато щур вещер
оловни перли плачат.
Седем реда чадъри
стена-затвор пазят.
Майдане, крив Майдане


Публикувано от anonimapokrifoff на 20.02.2014 @ 08:46:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 22823
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Май да? Не!" | Вход | 8 коментара (33 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Май да? Не!
от erka (elokolska@abv.bg) на 20.02.2014 @ 09:11:43
(Профил | Изпрати бележка)
:) ...това, с една шопска мелодийка ного че оди, Майдане ;)

Привет! :)


Re: Май да? Не!
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 20.02.2014 @ 09:26:42
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
горе-долу така е мислено,
дано не я запеем

]


Re: Май да? Не!
от Rodenavlotos на 20.02.2014 @ 09:35:45
(Профил | Изпрати бележка)
Мда-а-а, много интересен и нестандартен поглед над случващото се някъде другаде по света, но невъзможно за случване у нас. Но пък ние имаме таланта да го възпеем. Така са правили някога нашите потурчени баби и дядовци. Създавали са народно творчество, за да си излеят насъбраната мъка и горест. И това е позиция! Поздрави за което!


Re: Май да? Не!
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 20.02.2014 @ 09:41:55
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Някъде другаде?
На един вятър разстояние. Златното руно и драконовите зъби са в Одесос, но кой Одесос?

]


Re: Май да? Не!
от Rodenavlotos на 20.02.2014 @ 10:05:20
(Профил | Изпрати бележка)
Може и това да е авторовия замисъл, но за мен има много интернационално звучене.

]


Re: Май да? Не!
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 20.02.2014 @ 10:15:11
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Май да , май не - Велика България

]


Re: Май Да, А ?!?
от miglena на 20.02.2014 @ 10:11:52
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))))) айдееее, подкара Славян ново измерение!!!!!

И аз - Май Да, А ?!?

Чадърчета седем ти кимат - vaya con Dios напяват.
Щурите вещери златоперие създават ... и т.н. описанията на светове край нямат хихихихи

а един си е твоят свят и ти си единствен суверен в него ... социалните конструкции се напъват да приспособят множеството към единицата - има ли такова уравнение - едно е равно на безкрайност ? с магическата формулка - ако предположим, че ... :))))))


Re: Май Да, А ?!?
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 20.02.2014 @ 10:24:46
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
По формулата на Мисана това е основното уравнение.
С две думи ще го цитирам: Всяка алгебра има единица, индуктивно построение и поглъщащ елемент. Следващото ниво алгебра прави единицата на предишното в поглъщащ, добавя нова единица.
Аз наричам този поглъщащ - граница.
vaya con Dios с това изпратих Камен и с гръцкото Сполайти (е спола е ти) и със славянското сбогом. Стискам палци.
Поздрави

]


Re: Май Да, А ?!?
от miglena на 20.02.2014 @ 10:45:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Дааа, всичко е перфектно, на едно ниво, на следващото - поглъща друга перфектност и пак си е перфектно :))) Май май да е :)

]


Re: Май Да, А ?!?
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 20.02.2014 @ 10:48:40
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
и точно в това поглъщане му е майката.

]


Re: Май Да, А ?!?
от miglena на 20.02.2014 @ 23:02:29
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))) А бащата в какво е ? :))))

]


Re: Май Да, А ?!?
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 21.02.2014 @ 06:49:10
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
има две възможности
а) това са безполови (ангели) и се размножават чрез пъпкуване
б) бащата е индуктивен и прави "тики-таки" както беше в една американска песничка little boxies изфръкна ми от главата кой пееше, но текста го помня.

Третата възможност е гендер от нов тип - на всяко следващо ниво бащата става майка, а майката отива на майната си (става от женско-божествен пол)
Апропо гендер, защо са пренебрегнати децата - няма родителски пол с разновидности детско-родителски, женско-родителски, мъжко-родителски, божествено-родителски, демонородителски, родителородителски. Освен това няма политичните полове: честно-мъжко-политически, политически-мъжко-женски, полит-идиотически, крадо-политически....

]


Re: Май Да, А ?!?
от miglena на 21.02.2014 @ 13:34:24
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
!!!

http://people.wku.edu/charles.smith/MALVINA/mr094.htm

ето я песничката

http://en.wikipedia.org/wiki/Little_Boxes

и визуализацията на житейския прототип и т.н.

смешно ми е, че терминът днес е популярен като начина на разиграване на топката от Барселона ... мъжка им работа, или ангелска - знам ли

женско-божественият пол и останалите - в Мислопедия СлавяноРадевска :)))))))


]


Re: Май Да, А ?!?
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 21.02.2014 @ 16:13:05
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
да, беше Пит Сигър, плоча от концерт;
някъде другаде си правех гаргара с гендерите. Нали са граматични родове, а полският има 6, а в блоговете има 66, то рекох да подредя граматиката и някъде си написах съответните окончания, ама няма да ги публикувам, щото и така си правя гаргара с "обяд": азбуките от тип abjad имат предимно съгласни, транслитерирани на български става "абяд", което е руското произношение на думата "обяд". После измислих и език Я и език "jе": тип abjad, но с една гласна. Дори се получи смислен превод на "Яз яд яблк" като "Je jet jepl", което говори за българскиЯ произход на ЯмериканскиЯ: Блгря, Ямркя. Ама да не цапам повече сайта, щото тук не вървят думи, които ги няма в речника на съседният институт.
Поздрави

]


Re: Май да? Не!
от rajsun на 20.02.2014 @ 10:41:51
(Профил | Изпрати бележка)
Страшното е, че го казва човек с верен усет за нещата(((


Re: Май да? Не!
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 20.02.2014 @ 10:55:28
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Няма страшно, Райчо - толкова сме преживели, че и на това няма да му се размине.
Живяхме с теб
по няколко живота
с усмивки пълнехме
им дупките на кръпките
Куцукаме,
но пак напред
вървим с усмивката
за другите.

]


Re: Май да? Не!
от missana на 20.02.2014 @ 11:14:09
(Профил | Изпрати бележка)
Славяне, ти винаги си бил един рядко оригинален мислител. И като философ и като математик, а ето, че и в този конкретен текст - и като поет.

Поздравявам те за написаното и като цялостен текст и за редовете:

"Тежки сърпове жънат надежди
надежди от черно биле
Земя се пука, земя се дели..."

Твой: Мисана





Re: Май да? Не!
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 20.02.2014 @ 11:30:37
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Приятелю, вървим напред
сенките не ще ни спъват
Сърца не хвърляме на смет
и мислите ни не похъркват
Преминали сме планини
и тез блата ще заобиколим
Не плашим се от стръмнини
и не се тикаме към Рим

]


Re: Май да? Не!
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 20.02.2014 @ 12:56:46
(Профил | Изпрати бележка)

Мисля, че Войните винаги са тръгвали от едни чисти пориви за справедливост, равенство, през реваншизъм, чувство за неравнопоставеност, кой кого е преебал и как преебания може да възвърне чувството си за достойнство и равнопоставеност. И винаги са завършвали с кръвопролитие, мародерства, унищожаване на противника и отнемането на всичките му права, достойнства и чест. Не рядко и до физическото му унищожаване. Винаги така става, от светли пориви и чувства към най-мракобесни и несправедливи резултати, обикновенно за по-слабия.

И не търсете тук справедливост. Тя е на страната на победителя, не търсете правотата, пак е негова. няма чест и достойнство, които са за якия и силния. Победителят е прав, той е честен и воден от най-светли пориви.

Е, победител обикновено е по-силния, арогантен, безпардонен и гнусен тип, но това е друго. Нали все пак е победител, трябва да се уважава, мааму стара!

И за какъв обществен договор тук може да става дума? Какво е това? Как така ще дадем права на всички, невъзможно е да отделим и най-малкия, мизерен, вонящ и гноящ кът за оня плазмодий, победения! Той няма права! Той е слаб, кървящ, беден, обезверен и нищожен! Да си търси правото при Жан Жак, или Русо ли беше? Той ще му го даде!

Така започват и завършват повечето революции, войни и обикновени противоборства. И това е съвсем естествен житейски път срещу който е излишно да се борим, защото е продиктуван от съвсем естествената ни животинска природа. Трябва да го приемем и усъвършенстваме, доразвием и преродим закърняващото и все по-окалпазанстващо се човечество. Дарвин е бил прав, само естествения подбор би развил вида и би го направил конкурентен и държелив.

Защо да му се противопоставяме?


Re: Май да? Не!
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 20.02.2014 @ 14:37:43
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Здравей Лео,
но обърни внимание на едно: всички тези бунтове се случват винаги на единствен площад било то пред вратите на Бастилията или Тян-някакъв си...

]


Re: Май да? Не!
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 21.02.2014 @ 09:13:30
(Профил | Изпрати бележка)
Да, резултат от егоцентричното стадно чувство. Когато глутница вълци подгони едно стадо, то се концентрира на едно място, като всяка овца се стреми да заеме центъра му. Познат стар приом, който е еднаква удоволетворителен и за овцете, но забележи - и за вълците :D

]


Re: Май да? Не!
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 21.02.2014 @ 09:30:11
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Имам си малко по-други размисли за стадото, но по същество същите. Стадото е виртуален обект, вълчето стадо - също. Нормалното разстояние на овчето стадо се свива под напора на ограждащото го разширено стадо на вълците. Малко народопсихология - от километър мога да различа народността на група хора. Всеки народ има свои междуличностни разстояния и свои форми на отклонение. Но основната схема е събиране-ограждане. Най-смешни са ми червейчетата - в кутийката всяко се опитва да се зарови в другите и ги избутва нагоре.
Абе тълпи разни.

]


Re: Май да? Не!
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 24.02.2014 @ 07:52:37
(Профил | Изпрати бележка)
Привет рибарю! Хайде, че малко остана до закриването на сезона :D

]


Re: Май да? Не!
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 24.02.2014 @ 12:31:20
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
привет Лео,
не съм ловил риба от хилядолетия - конец, бурма, кламер и мида - едното бачкане ме тормозеше, пък и на морето ми писва след половин ден. Последно бях на слънчев бряг в кафенето на плажа и зяпах седемте реда празни хотели - за 350 000 души и си мислех как след 500 години археолозите ще обясняват това грандиозно селище с преселването на японците.
Поздрави

]


Re: Май да? Не!
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 25.02.2014 @ 13:41:08
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей Радев,

Риба се лови и във река, язовир, подмол, дори гьол. Но признавам си, на морето е друга манджа. Преди 20 години хвърлях чепаре на кея в Приморско през пролетта, когато сафрида е гладен и налита като вълча глутница на вакло агне. По десет ги вадехме с местните майстори. Славно време, а сега вадя само подагра, хипертония и по някой хемероид :(

Поздрави!

]


Re: Май да? Не!
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 25.02.2014 @ 20:49:28
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
ей, дай една подагра на фурна, тя върви с бира.
Абе, мисля си аз да отделим една българска украйна, тъкмо я парчельосват, кво само русия ли ще има островчета. После ще обединяваме с румънска българия, италианска българия... а Волтер нещо намекваше за френска българия.
Поздрави и весел ден

]


Re: Май да? Не!
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 26.02.2014 @ 15:40:22
(Профил | Изпрати бележка)
Туй за Волтер не бях го чувал. Дай една препратка.

]


Re: Май да? Не!
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 26.02.2014 @ 16:04:21
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
пратих на бележка

]


Re: Май да? Не!
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 20.02.2014 @ 13:07:37
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави за позицията!!!
Не е невъзможно да се решават проблемите с мир, но както се казва тя човешката алчност край няма, за глупостта важи същото...


Re: Май да? Не!
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 20.02.2014 @ 14:42:42
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
добре че ми напомни - нашата алчност за глупост край няма. И нищо да нямаме глупости кътаме и все са ни малко. И аз събирам глупости и знайш колко много съм насъбрал?

]


Re: Май да? Не!
от libra на 20.02.2014 @ 16:23:23
(Профил | Изпрати бележка)
"само човек може да е толкова беден и отчаян"
май да :)


Re: Май да? Не!
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 20.02.2014 @ 21:22:06
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
толкова глупав.
Пуснали червей в тръбичка, нагряли отпред, а той пълзи към горещото. Казват глупав бил. Ами червей не умее да пълзи назад. Ако нямаше тръбичката - щеше да завие.
А ние да не сме по-умни?

]