Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 806
ХуЛитери: 2
Всичко: 808

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВлюбени Фаетонски Орбити
раздел: Други ...
автор: miglena

Колко сърца е нужно да изрисувам, опиша и изтанцувам, за да разбера какво е любов? Само ще се взривя на стотици отломки, като Фаетон ... И все пак ще опитам ...

Някои казват, че някога Фаетон е била планета, заселена с поклонници на любовта, но разрушителни сили я унищожили. Други твърдят, че несъвършените парченца между Марс и Юпитер така и не успяли да създадат планета. Изоставям теоретичната орбита и продължавам към мита. В луд ден Хелиос позволил на любимия си син Фаетон да язди колесницата му, но неумелият момък опожарил земята и загинал. Сълзите на жалещите го нимфи се превърнали в кехлибар, а самите те се въплътили в плачещи върби. Тъгата е орбита, в която нямам време да се задържам.

Навлизам в живописността. С четка от лъчи рисувам сърчица по фаетонността. Инфрачервено с панделка за косите на момиче на първа среща. Карминено с тиранти за плахото момче, свиркащо под прозореца й. Трепетно алено за девойка в прегръдките на прострелян от Ерос младеж – ясно е, че за него е запазен кървавочервеният оттенък. Когато телата са слети във въображаемо едно, сърцата се покриват с оранжеви точици и кръстчета. В пламъците на страстта пръстите на съдбата ги жигосват с отпечатъците си – жълти петолъчки. Обичта е изумрудена, със сребристи криле.

Небесността е следващата ми орбита. Там сърцата пеят „Ом” и преминават от човешките към божествените чувства. Времето е любовно безоблачно. Връхчетата на пръстите докосват корсета на неописуемостта. Синевата е воалът на Изида ... Мистериозно пурпурно със сибилски драперии е миниатюрното сърчице – портал към висшите селения. Предверие на дъгоцветността, където аз-ът се саможертва, за да се влее в извора на Живата вода и да изпита ... фаетонска любов ...

И защото сме любими образи на божествата, които сме си избрали да обожаваме ... имаме орбити и наобратно – към дома, където сърцата нямат нужда да бъдат описвани или рисувани, когато обичат и споделената взаимност на планета за двама е раят и обетоваността. Всеки го заслужава. И получава – кой както си го е пожелал в най-съкровените си мечти. После планетата се взривява ... мечтите се спомнят ... и отново и наново ... Няма отказване - докато сърцата пулсират, все се питаме какво е любовта, все опитваме да я разберем и когато ... ни обездумее ... левитираме в безброй влюбени Фаетонски орбити ...


Публикувано от alfa_c на 14.02.2014 @ 10:55:07 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   miglena

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 40623
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Влюбени Фаетонски Орбити " | Вход | 10 коментара (25 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от Dimi на 14.02.2014 @ 15:25:14
(Профил | Изпрати бележка)
Не може да не се вълнува човек докато те чете. Ако е влюбен му става мило, ако не е, непременно ще иска да се влюби. Аз съм май от първите. А твоите влюбени орбити са наистина безброй желания за едно малко сърце.


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от miglena на 14.02.2014 @ 16:03:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))) в ДНК-то ми е записано да живея за любов и със обич и от любов да съм опиянена :)))))) Все да ти е влюбено, Дими !!!

]


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от Hulia на 14.02.2014 @ 17:34:06
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Левитиращ текст, както всичко, което съм чела от теб!:)))


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от miglena на 15.02.2014 @ 18:32:55
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))) имам си един хихихи девиз - всеки ден да преодолявам поне по веднъж земното притегляне ... а Мартичка ми синонимизира левитирането с любов :)))))))

]


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от rumpel (rumpel@abv.bg) на 15.02.2014 @ 10:33:34
(Профил | Изпрати бележка)
Много влюбена творба, с поетични украшения. Браво, Мигленче!


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от miglena на 15.02.2014 @ 18:34:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Радвам се и ти благодаря, че така я възприемаш, Руми :)))

]


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 15.02.2014 @ 18:48:55
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Ихааа толкова орбити и всяка си има обратна.
апропо файтона не беше ли по-бърз от светлината?
Тогава все още кара каруцата си и прави вселени


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от miglena на 15.02.2014 @ 18:58:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Свободна интерпретация на чакрийните вихри хихихи тези дни съм в състояние на особена free - dom - усещам се супер свободна от стените и т.н. у дома в града . . . много повече отколкото на село и по светилищата ... чий файтон - на Фаетон ли или фотоните ?!? Няма как да не правим вселени - колкото повече се пръскат толкова повече творим нови :)))

]


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 15.02.2014 @ 20:33:36
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
митичният тахион, който си го наричам файтон на Фаетон. Той във физиката е мошеничество без крака, ръце и глава - ако се движи два пъти по-бързо, то би трябвало да има два пъти по-малко материя във вселената или два пъти повече енергия. И двете хипотези водят до абсурд несъвместим с наблюденията. Но ако се измъти нещо такова, то ще се намерят наблюдатели, които да потвърдят и тази щуротия. А класическата митология си остава по-разумна: хем Фаетон се е занесъл нанякъде, хем Аполон си кара каруцата, следователно една част от уравнението е със скоростта на фотоните, друга със скоростта на файтоните. Какви ли не детски лъжи се измислят от хора недорасли и без фантазия.

Всичко идва от постулата, че материята е първична. Материалистичната религия се опира на нещо по дефиниция нетрайно, следователно е религия на смъртта. Естествено следствие от тази догма е ентропийната зима на материята.

Само, че ентропията в глобален мащаб съдържа огромни области на подреденост. Примера на безкубната дума - тя е подредена по прост закон, ако беше случайно подредена, то щеше да има за всяка безкрайна дума съставена от 0 и 1 неограничен брой места, където тази дума се среща произволен брой пъти последователно. Хаоса съдържа всички наредби.
Както казваше Валери Станков - Туй то.

]


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от miglena на 15.02.2014 @ 21:31:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
http://en.wikipedia.org/wiki/Tachyon

!!!! Eстествено въображението на фантастите ме е изпреварило, но докато четох статията още в началото се питах - та нали на квантово ниво може да има мигновена връзка ... с където и да е ... много сладурска визуализация - тахионна дъгоцветност се разделя на синьо и червено ... а каузалността - и кармата може би - могат да се окажат също така относителни, както и нютоновизма ... а и въображаемата им маса ... и обратното съотношение между скорост и енергия ... оооо направо се влюбвам в тези тахиони, съвсем от моя сорт наопъкости са :)))))) мерси много за файтончето, Славян, ще чета повече нататък - сещам се, че гледах някакво филмче по научните канали, че бъдещето може да оказва влияние на настоящето ... днес пък си мислех, че собствения ми живот върви в обратна посока на популярната - да не говорим, че като съм в хехеххе орбиталност .... нали материята и енергията са по твоите думи в безкрайно валсуване !!! а за ентропията - запомнила съм, че сме живи въпреки нея докато и когато излъчваме повече енергия, отколкото приемаме ... а подредбите могат ли да съдържат целия хаос ... нещо много ценно прочетох из писанията за Фаетон - че мозъкът също може да се подрежда или аморфно или в кристалност и когато е кристален се чувства мир и хармония :))))))

]


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 15.02.2014 @ 22:58:18
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
анджек, де
възприемаш на космическо ниво и всичките теории на физиката се опитват да ти обяснят, това което чувстваш.
Но ако твоите са фантазии, то и техните са фантазии... а тогава статистиката казва: хиляди поддържат тази визия, значи има нещо, значи не е случайно хрумване.

Апропо за мозъка: аморфно е когато областта за говорене прави едно, пък за ходене - друго, пък за стомах - трето... а "кристално" е когато са взаимосвързани.
Знаеш го много добре от танците, където повечето мускули са подчинени на една хармония. И няма какво да се учудваш като го прочетеш, че и други са познали такава хармония.

Но някои се боят от нея...

]


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от miglena на 16.02.2014 @ 21:49:46
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Гледам танцовите двойки на фигурното пързаляне - истинска фантазия и хармония от плът и кръв ... а как преодоляват те болката ... и как успяват да излъчват такава емоция след милиони пъти повторение ... и как побират в четири минути четири години подготовка ... а едно 15 годишно рускинче ми е ... кумир ... помете всички а се пързаляше сякаш на тренировка, ама перфектно ...

]


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от Rodenavlotos на 16.02.2014 @ 07:59:26
(Профил | Изпрати бележка)
О-о-о, много сте сложни, с всички тези научни и философски теории! :))) Не може ли да се гледа просто като на една великолепна абстрактна картина, нарисувана талантливо, интелигентно и с айнщайновско чувство за хумор, и с безкрайната фантазия на един обичащ живота и хората човек! Впечатлена съм! Поздрави за авторката!


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от miglena на 16.02.2014 @ 20:02:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Трогната съм, благодаря Родена в Лотос Светла :)

http://www.123greetings.com/events/valentines_day/thank_you/thank30.html


]


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от radi_radev19441944 на 16.02.2014 @ 09:51:50
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Безкраен празник. Ако съществува нещо на света, което си заслужава да го имаме, то е любовта. И май няма друго.


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от miglena на 16.02.2014 @ 22:06:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))) Абсолютно :)))

]


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от mpaloma на 16.02.2014 @ 11:58:36
(Профил | Изпрати бележка)
Фантастично!!!!!


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от miglena на 16.02.2014 @ 22:01:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:)))

http://www.123greetings.com/events/valentines_day/thank_you/thank1.html

{}{}{}

]


Re:Слънце
от Marta на 16.02.2014 @ 17:50:52
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Колко сърца, колко слънца, кой знае, Мег? Кой колкото може да понесе, кой колкото е заслужил...
Кехлибарите на думите да редим в красиви низи, на слънце да благодарим щом ги прониже и запламтят с пламък жълт, със сини искрИ и пръскат ни с парфюм от необят и не ни стискат( орбитите, световете, думите и домовете, а и обувките!;):)

{}


Re:Слънце
от miglena на 16.02.2014 @ 19:54:11
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
{}{}{} Специално за теб, Мартичка, снимах от драгалевските ми кокичета едно букетче като сърчице, а за по-сигурно и поизрисувах няколко :)))

http://www.miglena.net/amiya.snimki.2014/16022014639.m.jpg

http://www.miglena.net/amiya.snimki.2014/16022014638.marta.JPG



]


Re:Слънце
от Marta на 21.02.2014 @ 12:59:58
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Благодаря, Меги! Драгалевски кокичета. Драго да ти стане - наперени, ококорени! Тази година моите премръзнаха, снегът ги смрази. Обаче съм снимала една китка преди две години - развихрени едни такива;)

http://marrta.blog.bg/photos/18531/original/040320126127.jpg

http://marrta.blog.bg/photos/18531/original/040320126117.jpg

( Много усмихнати сърчица! {} )





]


Re:Слънце
от miglena на 21.02.2014 @ 13:53:32
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
{}{}{} Мерси Мартичка, за Кокиченото Мартениче от Фантозореца в хоризонта :)))))

]


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от mariq-desislava на 20.02.2014 @ 10:04:22
(Профил | Изпрати бележка)
Твоята жизненост е заразителна и вдъхновяваща.:)


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от miglena на 21.02.2014 @ 13:54:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) Май имам гени от жар-птица и саламандър :)))

]


Re: Влюбени Фаетонски Орбити
от shrike на 11.09.2014 @ 22:44:25
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, че е хубаво да те чете човек! Днес ми е ден за напускане... но тук ще се повъртя из осморката.