Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 558
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 564

Îíëàéí ñåãà:
:: Icy
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava
:: pastirka
:: pc_indi

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàBuy Nothing Day
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: IGeorgieva

Áåøå ïîñëåäíèÿò ïåòúê íà íîåìâðè. Ðàíî ñëåäîáåä äÿäî Ñàøî è øåñòãîäèøíèÿò ìó âíóê Àëåêñ ñå îòïðàâèõà êúì áëèçêèÿ ìîë. Òàì ïî òðàäèöèÿ îçíàìåíóâàõà ñ ïîäàðúê âñÿêà òÿõíà ñðåùà.
- Ùå ìè êóïèø ëè òàáëåò çà Êîëåäà? – ïîèíòåðåñóâà ñå ìîì÷åíöåòî.
Äÿäî Ñàøî íå áåøå íàÿñíî ùî å òî òàáëåò – ìàé íåùî êàòî ìîáèëåí òåëåôîí, íî íå òî÷íî. Äà ïðèçíàå îáà÷å ïðåä äåòåòî íåâåæåñòâîòî ñè áå íåìèñëèìî, à îùå ïî-ìàëêî äà ñè ïîçâîëè ãîëÿì ðàçõîä. Ïðåäñòàâè ñè ñòàÿòà íà âíóê ñè – êðàñîòà. Èãðà÷êè íàäíè÷àõà îò âñÿêî úãúë÷å, íî ðÿäêî âëèçàõà â óïîòðåáà. Ïîãëåäúò îòñêà÷àøå îò ïúñòðîòî èçîáèëèå, ïðèâëå÷åí îò òúìíèòå ñèëóåòè íà êîìïþòúðà è òåëåâèçîðà. Òå ñåãà áÿõà íà ïî÷èò. „Òàêà ñà äíåøíèòå äåöà, òàòêî. Íå ÷åòàò, à ãëåäàò. Èãðàÿò çàåäíî, íî â ìðåæàòà. Íå ìîæåø äà âúðíåø âðåìåòî íàçàä.” – îòðÿçâàøå ãî äúùåðÿ ìó, êîãàòî Ñàøî ñïîäåëÿøå ïðèòåñíåíèÿòà ñè.
- Òðÿáâà äà ãî îáñúäèì ñ ìàéêàòà òè – óêëîí÷èâî îòãîâîðè äÿäîòî .
- ßñíî, çíà÷è, íå ñòàâà. Ñïîðåä íåÿ ñúì îùå ìàëúê çà ñêúïè íåùà. Î - óäàðè ñå ïî ÷åëîòî Àëåêñ, - yes! Èìàì ãåíèàëíà èäåÿ. Ùå ãî ïîðú÷àì íà Äÿäî Êîëåäà.
- È òîé íÿìà äà òè ïîìîãíå. Íå íîñè òîëêîâà ñêúïè ïîäàðúöè è íà íàé-äîáðèòå äåöà – ïîïàðè åíòóñèàçìà íà âíóêà ñè äÿäîòî.
- Òîãàâà ùå ñè ïîðú÷àì öâåòåí ïå÷àò. Çíàì åäíè çîìáèòà – îòâàðÿø ãëàâàòà èì è âúòðå èìà ÷åðâåí ïå÷àò ñ ôîðìàòà íà ìîçúê. Ìíîãî ñà ÿêè. À ìîæå ëè äà ìè êóïèø åäíî òàêîâà… ñåãà?
 òîçè ìîìåíò ïðåä òÿõ ñå èçïðàâè ñ öÿëîòî ñè âåëè÷èå áëåñòÿùàòà ñãðàäà íà ìîëà. Íàáëèæàâàéêè äåòñêèÿ ìàãàçèí, äÿäî Ñàøî çàáåëÿçà íåîáè÷àéíî çà òîçè ÷àñ ñòúëïîòâîðåíèå â íåãî. Ñòèñíà çäðàâî ðúêàòà íà Àëåêñ, çà äà ñè ïðîïðàâÿò ïúò ñðåä ìîðåòî îò ðîäèòåëè è òåõíèòå îòðî÷åòà, êîèòî ñå ùóðàõà íåêîíòðîëèðóåìî íàïðåä-íàçàä. Âúçðàñòíèÿò ÷îâåê ïîãëåäíà êúì êàñèòå. Òå ðàáîòåõà äî åäíà è âúïðåêè òîâà õîðàòà ÷àêàõà íà äúëãè, ïëúòíè îïàøêè. Òî÷íî êàòî ïî Êîëåäà, íî äîòîãàâà èìàøå ïî÷òè ìåñåö. Çàïî÷íàõà äà òúðñÿò çîìáèòî ïå÷àò. Ìèñèÿòà èçãëåæäàøå íåâúçìîæíà. Äàëè äà íå ïîìîëè çà ïîìîù ÷îâåê îò ïåðñîíàëà?  òîçè ìèã íÿêîé çàïèòà íàìàëåíèåòî îò äâàäåñåò è ïåò ïðîöåíòà âàæè ëè è çà êîëè÷êèòå. Äÿäî Ñàøî ïîãëåäíà â ïîñîêà íà ãëàñà è âèäÿ óòâúðäèòåëíîòî êèìâàíå íà åäíà ñëóæèòåëêà. Ñåãà âå÷å ñè äîéäîõà íà ìÿñòîòî – è òðåñêàâèòå ïîãëåäè, è ïðåëèâàùèòå êîëè÷êè, è ïîäî÷óòèòå ðàçãîâîðè: „Èñêàø ëè òîçè êîíñòðóêòîð, à îíçè êîìïëåêò?” Ðîäèòåëèòå ïîäêàíâàõà äåöàòà äà èçáèðàò, à ïî-îïðàâíèòå ìàë÷óãàíè õëåí÷åõà çà îùå. Íåóñåòíî òðåñêàòà ñå ïðåäàäå è íà íåãî è òîé ïðåäëîæè íà Àëåêñ äà ñè èçáåðå îùå íåùî, íàïðèìåð êíèæêà.
- Ñóïåð! – çàðàäâà ñå äåòåòî. Íî ïî-äîáðå íåùî äðóãî. Ñëåä ÷àñ áÿõà íàâúí, à âíóêúò - ïîâå÷å îò äîâîëåí, ñå çàå äà óêðàñÿâà åñåííèòå ëèñòà ñ ÷åðâåí ìîçúê.
Âå÷åðòà äÿäî Ñàøî òðúïíåøå äà ðàçêàæå çà ïðåæèâåëèöèòå ñè íà ñâîÿòà ïîëîâèíêà, íî ïî ïðàçíèÿ é ïîãëåä, ðàçáðà, ÷å å çàêúñíÿë. Çàñòèíàëà ïðåä òåëåâèçîðà, òÿ ïîïèâàøå äèðèæèðàíèòå âúëíåíèÿ íà èçâåñòíèòå è íå òîëêîâà èçâåñòíè ó÷àñòíèöè â ïîðåäíèÿ ÂÈÏ Áðàäúð. Íå ìó îñòàâàøå äðóãî, îñâåí äà èçãëåäà íîâèíèòå â êóõíÿòà. Íà ôîíà íà òúëïè îò àìåðèêàíöè, îïîñêâàùè ìàãàçèíèòå, ãîâîðèòåëêàòà îáÿñíè, ÷å äíåøíèÿò ïåòú÷åí äåí, îáÿâåí â ÑÀÙ çà Buy nothing day, áèë çàìèñëåí êàòî áóíò ñðåùó êîíñóìàòîðñêîòî îáùåñòâîòî. Òúðãîâöèòå ïúê ãî áîéêîòèðàëè ñ äðàñòè÷íè íàìàëåíèÿ. „Áðåé, äíåñ å áèëî èñòèíñêè ïðàçíèê çà 139-òå ìèëèîíà àìåðèêàíöè, ïîñòèãíàëè íèðâàíà - ïîìèñëè ñè äÿäî Ñàøî. - Ñ îñåì ìèëèîíà ïîâå÷å îò ïðåäèøíàòà ãîäèíà - íå ñïèðàøå ãîâîðèòåëêàòà . - Ñòàòèñòèêàòà áèëà êàòåãîðè÷íà, ïîõàð÷åíè ñà 59 ìëðä. äîëàðà. Íàäìèíàòè ñà âñè÷êè ðåêîðäè. „Áîãúò íà êîíñóìàòîðñêîòî îáùåñòâî- êàçà ñè äÿäî Ñàøî, êîéòî íàïîñëåäúê ÷åñòî ìèñëåøå çà íåòëåííîòî, - òðÿáâà äà å ïðåäîâîëåí. Áîæèåòî ïàñòâî íèêîãà íå å ïîñòàâÿëî ïî-ñêúïè äàðîâå â íîçåòå ìó.” Äîðè òîé ñàìèÿò áå äàë ñâîÿòà ñêðîìíà ëåïòà. „ Äàíî ñðåä íåíóæíèòå âåùè è äðåõè íÿêîé ñè å êóïèë ïîíå åäíà êíèãà. Äàëè ìàëêèòå çàïëàòè è ïåíñèè ñà ïðè÷èíà äíåñ õîðàòà ó íàñ äà îáðúùàò ãðúá íà êíèãèòå?” Åäâà ëè áåøå ñàìî òîâà. Ñàøî íÿìàøå ñêëîííîñò äà îïðîñòÿâà íåùàòà, íî áå ñèãóðåí, ÷å ñúþçúò ìåæäó ÁÈà Áðàäúð è Buy Nothing Day áå ïîñòàâèë ñâîÿ ôàòàëåí îòïå÷àòúê âúðõó öÿëî åäíî ïîêîëåíèå. Êàòî áèâø ó÷èòåë áå âèæäàë ìëàäè õîðà, êîèòî çàâúðøâàò ó÷èëèùå è ïèøàò åâòèí ñ „ô”, íî ïúê çíàÿò èìåíàòà íà âñè÷êè ãåðîè åäíîäíåâêè. Äåíÿò áåç ÷åòåíå çà òÿõ áåøå åæåäíåâèå è íÿìàøå íèêàêâà íóæäà òîé äà áúäå îáÿâÿâàí ñïåöèàëíî. Ñàøî ñòàíà ðåøèòåëíî îò ôîòüîéëà, âëåçå ïðè æåíà ñè è ñ êàòåãîðè÷åí æåñò èçêëþ÷è òåëåâèçîðà.
- Çîìáèòàòà äíåñ ìè äîéäîõà â ïîâå÷å. Äåíÿò áåç òåëåâèçèÿ çàïî÷âà - ñåãà!
Òÿ îòâîðè óñòà äà ìó ñå ïðîòèâîïîñòàâè, íî ñúçðÿëà îñîáåí ïëàì â î÷èòå ìó, ñè çàìúë÷à. „Áîæå, äàëè íå çàïî÷âà äà ñå ïîáúðêâà… êàòî ëåëÿ ñè Ðàéêà?”
Òàçè íîù äÿäî Ñàøî ìèñëè äúëãî, íî ïðåäè äà çàñïè áå âçåë âàæíè ðåøåíèÿ. Çà Êîëåäà ïîäàðè íà âíóêà ñè ïðåêðàñíà åíöèêëîïåäèÿ, à íà ñëåäâàùèÿ Buy nothing day, ñòàíà ãîðä ñîáñòâåíèê íà íÿêîëêî æàäóâàíè îò íåãî êíèãè. Åäèí äåí òå ùÿõà äà áúäàò íà Àëåêñ.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 07.01.2014 @ 12:39:50 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   IGeorgieva

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 21:04:57 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Buy Nothing Day " | Âõîä | 6 êîìåíòàðà (12 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Buy Nothing Day
îò mariniki íà 20.04.2014 @ 14:35:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
ìíîãî àêòóàëåí, âúëíóâàù ðàçêàç.. äðóãî ñè äå âçåìåø
êíèãà â ðúöå è äîðè ìèðèñúò íà õàðòèÿ è ìàñòèëî
âúëíóâà äóøàòà... ïîó÷èòåëíî å, Èðåíà..
è õóáàâî..


Re: Buy Nothing Day
îò IGeorgieva íà 20.04.2014 @ 17:31:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàäâàì ñå, ÷å òå å äîêîñíàë! Çà ìåí òåìàòà å ìíîãî âàæíà! Æåëàÿ òè ìíîãî âäúõíîâåíèå! Ïîçäðàâè :))

]


Re: Buy Nothing Day
îò suleimo íà 07.01.2014 @ 15:32:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Â÷åðà åäíà ïåâèöà, æóðèðàùà íà äåòñêè ïîåòè÷åí êîíêóðñ, áåøå ó÷óäåíà îò òîâà, ÷å äåöàòà íå çíàåëè êàê äà ñè ïðîâåðÿâàò òâîðáèòå ÷ðåç òåêñòîâ ðåäàêòîð. È òîâà ñà ïèøåùèòå äåöà, çà äðóãèòå äà íå ãîâîðèì!
Çàìèñëÿùà òâîðáà!


Re: Buy Nothing Day
îò IGeorgieva íà 08.01.2014 @ 20:28:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òÿ òðÿáâà ñàìî äà ïåå!!!

]


Re: Buy Nothing Day
îò Markoni55 íà 07.01.2014 @ 23:09:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È íèå ñìå îò òåçè, áåç òåëåâèçîðè. Âå÷å îñìà ãîäèíà è ñúì ãîðäà ñ òîâà.Ïðåêðàñíî å!


Re: Buy Nothing Day
îò IGeorgieva íà 08.01.2014 @ 20:32:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íà òîâà ñå êàçâà êúñìåò! Íèùî ñúùåñòâåíî íå ñòå èçïóñíàëà.
Ïîçäðàâè!

]


Re: Buy Nothing Day
îò libra íà 08.01.2014 @ 07:47:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
èñòèíàòà å, ÷å êîëêîòî è äà íè ìú÷è íîñòàëãèÿòà ïî êíèæíèòå òåëà, íå ìîæåø äà ñïðåø íîâèòå òåõíîëîãèè îùå ïîâå÷å, ÷å åäíà áèáëèîòåêà ìîæå äà ñå ïîáåðå â åäíà ôëàøêà îò äåñåòèíà ãèãàáàéòà âìåñòî íà ðàôòîâåòå çàåìàùè ñòåíèòå íà åäíà ñòàÿ
ïîçäðàâ çà ðàçêàçà è òîçè è ïðåäèøíèÿ ñà äîáðå íàïèñàíè :)


Re: Buy Nothing Day
îò IGeorgieva íà 08.01.2014 @ 20:38:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
 íèêàêúâ ñëó÷àé íå ñúì ïðîòèâ ïðîãðåñà, à íÿêîè íåãîâè ñòðàíè÷íè åôåêòè, êîèòî â ñú÷åòàíèå ñ ìàñîâîòî ïðîìèâàíå íà ìîçúöè, îêàçâàò ïàãóáíî âëèÿíèå âúðõó äåöàòà íè.

]


Re: Buy Nothing Day
îò mariq-desislava íà 08.01.2014 @ 15:37:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîâå÷êî õîðà òðÿáâà äà ãî ïðî÷åòàò, çà äà ñå îñúçíàÿò.:)


Re: Buy Nothing Day
îò IGeorgieva íà 08.01.2014 @ 20:47:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñâàì êîìåíòàðà è áëàãîäàðÿ çà íåãî, íî òåçè, êîèòî èìàòå ïðåäâèä, íå ñà â òîçè ñàéò. :))


]


Re: Buy Nothing Day
îò kasiana íà 13.01.2014 @ 09:44:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àêòóàëíà òåìà, îðèãèíàëíî è âúëíóâàùî èíòåðïðåòèðàíà!!!!!

Õàðåñàõ ìíîãî!!!!!

Ïîçäðàâè!:)


Re: Buy Nothing Day
îò IGeorgieva íà 13.01.2014 @ 13:50:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñúðäå÷íî áëàãîäàðÿ çà õóáàâèÿ êîìåíòàð! Ìíîãî ìå ðàäâà!

Ïîçäðàâè!

]