Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 957
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 961

Îíëàéí ñåãà:
:: p12a28n
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇâåçäíè ïðèêàçêè è ëåãåíäè îò Âå÷íîñòòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: sav11

Áåøå âðåìåòî, êîãàòî ÷îâå÷åñòâîòî áå çàïî÷íàëî äà ñå ðàçñåëâà èç Ãàëàêòèêàòà è Âñåëåíàòà. Ëóíàòà, Ìàðñ è Âåíåðà áÿõà îïèòîìåíè è çàñåëåíè, è õîðàòà ëåòÿõà âñå ïî-äàëå÷å è ïî-äàëå÷å îò ðîäíàòà ïëàíåòà Çåìÿ.
Ãîðêàòà Çåìÿ, áå èçòî÷åíà è èçöåäåíà äîêðàé è åäâàì äèøàøå îò ïðåíàñåëåíîñò. Îòäàâíà íåùàòà áÿõà èçëåçëè èçâúí êîíòðîë. Ñàìî îïðåäåëåíè çîíè áÿõà ñå çàïàçèëè ñ ÷èñòà âîäà è ãîðè è â òÿõ ñå áÿõà óêðåïèëè ñàìî íàé-áîãàòèòå è ñå çàùèòàâàõà áåçìèëîñòíî è ñ âñè÷êè ñèëè ñðåùó ïúë÷èùàòà ãëàäíè è îçâåðåëè õîðà èçâúí âèñîêèòå ñòåíè.
 òåçè çëîêîáíè âðåìåíà äà ñå ðîäè ÷îâåê ïî åñòåñòâåí íà÷èí è äà áúäå çäðàâî è äîáðå îòãëåäàíî äåòå áå ïðèâèëåãèÿ ñàìî íà íàé-áîãàòèòå. Âñè÷êè îñòàíàëè äàðÿâàõà ñïåðìà è ÿéöåêëåòêè, à â ñåëåêòèâíèòå çàâîäè çà âúçïðîèçâîäñòâî âúðøåõà îñòàíàëîòî.
Îíåçè èçâúí ñòåíèòå ñå ðàçìíîæàâàõà, íî äåâåòäåñåò è äåâåò ïðîöåíòà îò íîâîðîäåíèòå ñå ðàæäàõà ñúñ ñåðèîçíè çàáîëÿâàíèÿ, çàðàäè çàìúðñÿâàíåòî è òîêñè÷íîñòòà ïî öÿëàòà Çåìÿ. Ìóòàöèèòå áÿõà çà÷åñòèëè äðàñòè÷íî. Âîäåõà ñå áèòêè è ñðàæåíèÿ âñÿêà ìèíóòà è íàâñÿêúäå. Íîñåõà ñå ñëóõîâå è çà êàíèáàëèçúì.
Òîãàâà ñå ðîäè òîé. Ìàéêà ìó ãî êðúñòè Ôèô, èìå, êîåòî é áå êàçàë ñòàð ïîñâåòåí ìúäðåö. Èìåòî çíà÷åëî — Âëàäåòåëÿò íà äâåòå âñåëåíè è èäâàëî îò íà÷àëîòî íà ñúòâîðåíèåòî.
Ìàéêà ìó ãî ãëåäàøå â åäèí ðàéîí, êúäåòî èìàøå ìíîãî äúðâåòà è ðåêà ñ ÷èñòà âîäà. Çàåäíî ñ ìúæà ñè ïîñòðîèõà äúðâåíà êúùà è çàæèâÿõà òàì. Âñÿêà ñóòðèí ñå êúïåõà â ïîòîêà è áÿãàõà áîñè ñðåä òðåâèòå. Áåðÿõà áèëêè, íÿêîè ÿäÿõà ïðåñíè, äðóãè ñóøàõà è ïîëçâàõà çà ÷àé èëè ïîäïðàâêè. Îòãëåæäàõà è ñâîè çåëåí÷óöè. Ãëåäàõà êîêîøêè è ãúñêè. Ëîâÿõà ðèáà â ðåêàòà. Çà äà æèâåÿò òàì òå ïëàùàõà ìíîãî ïàðè. Èìàøå ñòîòèöè äðóãè äâîéêè, êîèòî ñúùî ÷àêàõà äà îòèäàò â ïîäîáåí ðàéîí, çà äà æèâåÿò è îòãëåäàò äåöàòà ñè.
Ôèô, ìàéêà ìó è áàùà ìó ñïÿõà ïîä îòêðèòî íåáå. Íàïðàâî íà çåìÿòà. Çàâèâàõà ñå ñ îäåÿëà îò âúëíà èëè ëåí. Âñè÷êî áå îò åñòåñòâåíè ìàòåðèàëè îò ïðèðîäàòà. Íèêàêâè ïëàñòìàñè, ìåòàëè èëè ñëîæíè ñïëàâè. Ñúäîâåòå çà õðàíà è ïðèáîðèòå áÿõà îò ñðåáðî èëè çëàòî. Êàêòî ïèøåøå â äðåâíèòå ñâåùåíè êíèãè – “ ÙÅ ÄÎÉÄÅ ÂÐÅÌÅ,  ÊÎÅÒÎ ÍÀÂÑßÊÚÄÅ ÙÅ ÈÌÀ ÇËÀÒÎ È ÑÐÅÁÐÎ, ÍÎ ÍßÌÀ ÄÀ ÈÌÀ, ÊÀÊÂÎ ÄÀ ßÄÅÒÅ!” Òåçè âðåìåíà áÿõà äîøëè.
Èìàøå äíè, â êîèòî íå òðÿáâàøå äà ñïÿò ïîä çâåçäèòå. Áå êàëåíäàð ñïåöèàëíî èçãîòâåí îò åäèí ïîñâåòåíèÿò ìúäðåö. Òîé èì áå êàçàë, ÷å ñòîìàíàòà, áåòîíà, ïëàñòìàñàòà è äîíÿêúäå ñòúêëîòî ñïèðàò ðàçâèòèåòî íà äóøàòà. Äåéñòâàò êàòî åíåðãèéíà ðåøåòêà, íàé-âå÷å çà ìëàäèòå äóøè. Èìà äíè, â êîèòî òðÿáâà äà ñå êðèåø îò çâåçäèòå, çàùîòî èäâàò âðåäíè ëú÷è îò Âñåëåíàòà, íî òå ñà ñàìî íÿêîëêî ïðåç ìåñåöà. Ïî-âàæíîòî å, ÷å òîé ãè íàó÷è òî÷íî êîè çâåçäè äà ãëåäàò, çà äà ñå çàðåæäàò.
Ôèô ñå ðîäè â ïîëóíîù. Ïúðâîòî íåùî, êîåòî âèäÿ áÿõà ðúöåòå è ùàñòëèâèòå î÷è íà áàùà ñè è ÿðêî ñâåòåùèòå çâåçäè.
Âñúùíîñò òîé íå ñå ðîäè òóê, êúäåòî æèâååõà ñåãà, à íà åäíî ìÿñòî ïîñî÷åíî èì îò ïîñâåòåíèÿ. Ìÿñòî, êúäåòî ñå âëèâàò è èçëèâàò ñïåöèàëíè åíåðãèè îò Çåìÿòà êúì öåíòúðà íà Âñåëåíàòà è îáðàòíî. Âñè÷êî òðÿáâàøå, à ñòàíå â îïðåäåëåíà äàòà è ÷àñ. Íåùî ïîâå÷å çà÷åâàíåòî íà Ôèô áå ñòàíàëî íà íàé-âèñîêèÿò âðúõ íà Çåìÿòà ïðåç òî÷íî îïðåäåëåíè äíè îò ãîäèíàòà.
Ìàéêà ìó è áàùà ìó áÿõà ðèñêóâàëè è æèâÿõà êîëêîòî òðÿáâà òàì âúïðåêè óæàñíèòå óñëîâèÿ. Ðàçáèðà ñå èìàõà ñïåöèàëíî ïîñòðîåíà ñòàÿ, â êîÿòî áå òîïëî, óþòíî è èìàøå êèñëîðîä, íî âñå ïàê ïðåñòîÿò íà òàêàâà âèñî÷èíà ñè å åäíî èçïèòàíèå è ïðåäèçâèêàòåëñòâî. Ìíîãî óñëîâèÿ èìàøå, çà äà ñòàíåø ðîäèòåë íà Ôèô. Ñàìî ìàéêà ìó è áàùà ìó îòãîâàðÿõà íà òÿõ. Ïîñâåòåíèÿò ãè áå òúðñèë äåñåòêè ãîäèíè è íàïðàâè òàêà, ÷å äà ñå ñðåùíàò, õàðåñàò è âëþáÿò. Ïîñëå èì ñå ïðåäñòàâè è èì êàçà, êîëêî çíà÷èìè ñà òå è êîëêî âàæåí ùå å òåõíèÿò ñèí çà ÷îâå÷åñòâîòî. Âîäà÷úò, êîéòî ùå ïîâåäå èçñòðàäàëèòå çåìëÿíè êúì ïðåêðàñíè ïëàíåòè è ùå ãè çàñåëè òàì. Íî íå ñàìî òîâà, ùå ãè íàó÷è êàê äà æèâåÿò â õàðìîíèÿ ñ ïëàíåòàòà è Âñåëåíàòà.





Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 01.01.2014 @ 14:14:51 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   sav11

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 10:23:12 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Çâåçäíè ïðèêàçêè è ëåãåíäè îò Âå÷íîñòòà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Çâåçäíè ïðèêàçêè è ëåãåíäè îò Âå÷íîñòòà
îò kasiana íà 01.01.2014 @ 18:15:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòðèãóâàùî íà÷àëî!!!
Íàäÿâàì ñå, ÷å ñëåäâà ïðîäúëæåíèå!:)

×åñòèòà Íîâà 2014 ãîäèíà!)


Re: Çâåçäíè ïðèêàçêè è ëåãåíäè îò Âå÷íîñòòà
îò sav11 íà 03.01.2014 @ 18:09:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×åñòèòà íîâà ãîäèíà! Ìíîãî, ìíîãî êúñìåò!

]