Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 828
ХуЛитери: 5
Всичко: 833

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКастинг в телевизията
раздел: Хумор и сатира
автор: gore6ta

Седим си с комшийката и пием кафе у тях. Децата по на годинка, пълзейки под масата, гризат чехъла ми, а ние четем новия местен вестник. Идилията - пълна. Изведнъж вика тя:"Леле, телевизията търси репортери и водещи". И започва едно чудене, едно вайкане какви ли ще ги искат красиви и умни, а след час и нещо, когато двете хлапета вече са изяли храната от паничката на колито и запенват килима с четката от тоалетната, решаваме, че ще се явим на този конкурс
защото вече сме на път да подивеем вкъщи с нашето майчинство...Санким филоложки сме и двете, нищо че тя - руска, аз- английска, все поназнайваме нещо и за българския....От двете ни аз получавам задачата да отида в телевизионното студио на БНТ в града и да поискам подробности за конкурса....Полицаят на пропуска дълго ме оглежда, сякаш купува съмнително лозе на баир и отсича:" Казаха, че господин Мишев отговаря за конкурса. Търсете го вътре." Коридорите на това културно ведомство са пусти и кънтящи. На всеки от трите етажа откривам десетки празни стаи с работещи телевизори и някаква странна техника. И няма никой, по дяволите. Ей така, викам си, искам да работя. Не знам още, че точно това ще ми се случи. Решавам да опитам в барчето, пък и часът, съчетан с една тънка миризма на супа и кебапчета, извиваща се около мен през вентилационните шахти, ме ориентира, че съм на прав път. След дълго питане на бармани, сервитьори и телевизионери в претъпканото барче, стигам до господин Мишев. Млад, полуплешив и с нахален вид си седи той в едно ъгълче и си общува с някаква жена. "Добър ден, викам, аз съм за конкурса."Тракащият и бърборещ народ с лъжици и вилици наоколо стихва и даже се чуват сподавени подхилвания. Мишев ми измерва гръдната обиколка, ханша и всички други екстри и казва:"Хм, много добре....За кой точно конкурс?" Еква мощен смях от околните маси, където всички са подострили уши като немски овчарки.. След кратки обяснения става ясно, че този Мишев изобщо не отговаря за конкурса. Едва след година ще открия, че той е просто....хм....най-отявленият женкар сред операторите. А колегите-зевзеци излъгали охраната на телевизията, че той отговаря за предстоящия конкурс и всякакви калибри женоря, препратени от пропуска, го погнали да им говори за препитването. Истинският човек се надига от дъното на заведението и ми казва няколко приказки за конкурса. На паметния ден с комшийката стоим в двора на телевизията и пушим сред чакащата тълпа. Наоколо е като на кастинг за фолк-певици. Крака, цици, дупета, прически, екстравагантни тоалети, мощни телеса, кила грим, пърхане с мигли...и така....сто и десет парчета. Само жени. "Леле майко", викам на комшийката, "спукана ни е работата с нашите скромни и делови костюмчета. Давай, викам, да ходим в тоалетната да се поразрошим."И тъкмо да осъществим това занимание, поглеждам нагоре към стряхата под която стоя. Точно на време за да видя задника на едно същество, което простолюдието нарича гугутка, и което със знаково движение се надупи и извъка съдържимото на стомаха си. Улучи ме право в десятката, гадинката. Че имаше и разсейки. Беше хапнало здравата сутринта и всичко ми се размаза по челото, косата и бялата якичка. Сега тоалетната вече беше задължителна. Една мадама от чакащите вика:"Това е на късмет." Тогава още не знаех, че е толкова права и това гугутково изпражнение като че ли беше нотариална заверка на трудовия ми договор от самия Дядо Боже, който ме беше харесал в този ден. Но защо проявяваше такова дебелашко чувство за хумор? Заточиха се един след друг кръговете на конкурса: писане на текст, интервю със събеседник, събеседване с комисията. Минавах ги леко, отнасях само най-високи оценки, но никой от изпитващите не пропускаше да отбележи: "Нещо сте се изцапали". "Какво ви е това на косата?". А когато ми дойде ред да вляза в студиото пред камерите- тъмно навсякъде като в ....да не казвам...и само едно светло петно с два стола и масичка....тогава беше и венецът на цялата емоция. Докато слушах само собственото си учестено дишане, глас от небето - по късно разбрах, че това е гласът на режисьора от режисьорска апаратна- каза: "Вземете текста от масичката до вас". Стреснах се и си изпуснах дамската чанта, която пък си каза: що да не взема аз да се изпилея мощно точно сега. И тръгнах аз да гоня химикалки, цигари и червила.....Нейсе, събрах ги. Взех и проклетия текст. Гласът пак се обади:"Оставете си чантата". Къде, викам аз" Прозвуча ми тъпо и безумно - бях си сама като кукувица в тая тъмнотия, в която всеки звук потъваше като в масло и миришеше на прах.... Можеше и някой призрак да ми скочи всеки момент. "На пода." "Това е на сиромашия", отбелязах наум, но се подчиних. И това било вярно, разбрах го още при първата заплата. Седнах на единия стол и се вгледах в текста, докато кръвта ми бучеше в ушите. Леле, майко! Едни пениси, едни препуциуми, едни ерекции, едни операции....Отде го бяха изкопали това?!!! Зачетох, пламнала като зряла праскова, тъпия медицински текст. В един момент гласът се обади отново:"Сега задайте въпроси на събеседника си по темата". Обърнах се към съседния стол с намерението да кажа:"Какъв събеседник?" и скочих на трийсет санта от стола. Там от небитието, без изобщо да го усетя, се беше пръкнал някакъв чичка, който ме гледаше умно."Той току що е претърпял операция за смяна на пола и вече е жена. Задайте му въпроси.". Взех се в ръце и както ме беше яд на всички тъпи и конфузни моменти, които бях преживяла направо го съсипах от ирония. Не го оставях да се доизприказва и му бодвах следващия въпрос....Довърших го с невинното питане:"А какво стана с вашия пенис, къде е той сега?". Случайно бяха оставили включен интеркома в режисьорска апаратна и чух как няколко души изцвилиха истерично и дружно, но веднага изключиха звука. Чичката и той се захили. "Благодарим ви, можете да излезете от студиото."додаде гласът задъхано и с две октави по-весело.
Излязох от ужасното им студио с облекчение, отслабнала поне с литър вода. Навън ме чакаше любимият с количката и малкото съкровище."Той току що се наака." Синът ми ме погледна с ангелска усмивка и изгука нещо, а откъм памперса ме лъхна адска миризма. "Това е най-хубавото, което чувам за днес" казах и си тръгнахме. Останалото и развитието на историята - подробности от пейзажа.....:o)))))


Публикувано от hixxtam на 16.11.2004 @ 15:01:52 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   gore6ta

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.42
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
319 четения | оценка няма

показвания 28514
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Кастинг в телевизията" | Вход | 6 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Кастинг в телевизията
от entusiast (entusiast@mail.bg) на 16.11.2004 @ 15:23:29
(Профил | Изпрати бележка) http://bglog.net/blog/entusiast
....и яко чувство за хумор. Нахилих се, мерси за което:)


Re: Кастинг в телевизията
от gore6ta на 16.11.2004 @ 17:38:42
(Профил | Изпрати бележка)
Като гледам два пъти си го чел и два пъти си се нахилил....Благодаря и аз за което, от сърце!:o)))

]


Re: Кастинг в телевизията
от entusiast (entusiast@mail.bg) на 16.11.2004 @ 15:24:13
(Профил | Изпрати бележка) http://bglog.net/blog/entusiast
....и яко чувство за хумор. Нахилих се, мерси за което:)


Re: Кастинг в телевизията
от Merian на 16.11.2004 @ 15:31:36
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
satiri4nata proza iavno stava zaraza:)))))... no az li4no mnogo se kefia na tova:) I se smiah ot syrce i ti se radvam kak pi6e6:)))))

Zamisliam se za edin "indiana donch eksluzivno i bez kasting:))))))))))


Re: Кастинг в телевизията
от gore6ta на 16.11.2004 @ 17:42:08
(Профил | Изпрати бележка)
Време ти е , скъпа да се поддадеш на епидемията...Ти пък ако нямаш какво да разкажеш - кой? Днес, признавам, след контакт с великолепния Ескулап на доктор Га, почувствах непреодолим сърбеж да си разкажа преживелиците....Благодаря, целувам те, парижка омайнице....

]


Re: Кастинг в телевизията
от Fabiana на 16.11.2004 @ 15:55:37
(Профил | Изпрати бележка)
Много забавно, четох го с удоволствие. Усмивки!


Re: Кастинг в телевизията
от gore6ta на 16.11.2004 @ 17:47:16
(Профил | Изпрати бележка)
Да не ти идва до главата!
Важното е, че с моята любов се открихме - и така - вече 10 години.....
Благодаря ти, мила!

]


Re: Кастинг в телевизията
от AuCO2 (auco2@abv.bg) на 27.11.2004 @ 18:25:39
(Профил | Изпрати бележка)
:D :D :D


Re: Кастинг в телевизията
от karmen_777 на 01.12.2004 @ 03:57:18
(Профил | Изпрати бележка)
Ehehehe...re6ila si da ni razveselqvash.Svetlo e tvoeto prisustvie..:):):):) RAzmq meeee..