Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 911
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 911

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàËóóçúð
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: YouNeedLobotomy

- Çàùî âèíàãè ñè òîëêîâà óáåäåíà, ÷å ñè ïðàâà?
- Òè âèíàãè ãðåøèø è ñè îñòàíàë ñ òîâà âïå÷àòëåíèå - kå ìîæåøå äà ñå âáåñè, íî èçöúêëè î÷è, çà äà ãî èìèòèðà. - Î, íå ìå ãëåäàé òàêà, îïèòâàø ñå äà ñúáóäèø ìàé÷èíñêèÿ ìè èíñòèíêò ëè?
Íå ñòàâàøå âúïðîñ çà ãëóïàâèÿ ñïîð. Ñòàâàøå âúïðîñ çà òîâà, ÷å òÿ ìó îòíåìàøå ïðàâîòî äà ñå ÷óâñòâà ñèëåí. Ëèøàâàøå ãî îò óñåùàíåòî ìó çà ìúæåñòâåíîñò. Èñêàøå ìó ñå áåçêðàéíî ìíîãî äà ÿ ñ÷óïè, íî íÿìàøå íèêàêâà âëàñò íàä íåÿ.
Êîãàòî òÿ ìó ïîçâîëè äà ÿ èç÷óêà, ñè íÿìàøå íà èäåÿ â êàêâî ñå çàáúðêâà. ×óâñòâàøå ñå ïî-ìàëêî ñèëåí îò ïðåäè. Óñåùàøå ïðåñòèæà ñè íàðàíåí.
Íå èñêàøå äà ñè ãîâîðè ñ íåÿ è íå áåøå ïðèâúðçàí êúì íåÿ. Àêî òÿ íå ãî èãíîðèðàøå òîé ùåøå äà ÿ èãíîðèðà. Óæàñíî ìíîãî ìó ñå èñêàøå íÿêàê äà ÿ íàêàðà äà ñòðàäà.
- Ìåæäó äðóãîòî äîâå÷åðà ó íàñ íÿìà íèêîé.
Íå èñêàøå äà ïðàâè ñåêñ ñ íåÿ, íî íÿìàøå íèêàêúâ èçáîð. Áåøå êàïàí. Àêî îòêàæå, íÿìà äà èìà íèêàêâî îïðàâäàíèå â ãëàâàòà ñè. Îáåêòèâíî ñåêñè å. Âñè÷êè íàîêîëî ãî âèæäàò. Êàê ùå óñïåå äà ñè ãî îáÿñíè? Äîñòàòú÷íî é áåøå äà ñìåíè òîíà ñè íà äèøàíå è öÿëàòà êðúâ ñëèçàøå íàäîëó ïî òÿëîòî ìó. Íî ïîðàäè íÿêàêâà íåîáÿñíèìà ïðè÷èíà ìðàçåøå âñåêè ïúò, â êîéòî ñå ñëó÷âà.
- Îêåé.
- Âçåìè ïðåçàðâàòèâè.
***
Áåøå ìó îòíåëà íÿêàêâà ÷àñò îò èäåíòè÷íîñòòà, çà ÷èåòî ñúùåñòâóâàíå íå áå çíàåë. È äîêàòî íå ÿ íàïðàâåøå íàïúëíî çàâèñèìà è ñëàáà, íÿìàøå äà ìîæå äà ñå ÷óâñòâà êàêòî ïðåäè. Íî ñëåä âñåêè ñëåäâàù ðàçãîâîð òîâà ìó ñå ñòðóâàøå âñå ïî-íåâúçìîæíî. Ùåøå äà ñå âúçïîëçâà îò àïàðòàìåíòà ìó è îò ëèáèäîòî ìó äîêàòî íå ñå îòåã÷è, íàêðàÿ ùåøå äà ãî îñòàâè çà íÿêîé ïî-èíòåðåñåí. Ìðàçåøå ñå çàäåòî òåçè ìèñëè äîðè ìèíàâàò ïðåç ãëàâàòà ìó. Ìðàçåøå äà æèâåå ñ èäåÿòà, ÷å èìà õîðà, êîèòî ñà îáåêòèâíî ïî-äîáðè îò íåãî, íî ñå ÷óâñòâàøå áåçêðàéíî áëåä âñåêè ïúò, â êîéòî òÿ áå ñàìî îòíîñèòåëíî âúçáóäåíà îò öÿëîòî ìó ñòàðàíèå.

È òîãàâà òåëåôîíúò ìó èççâúíÿ.
- Æîðî?
- Äà? Êîé å?
- Èìàì ðåøåíèå íà ïðîáëåìà òè.
- Êâî? Êàêúâ ïðîáëåì?
- Ïðîáëåìà òè, ñ Àíè. Ìîãà äà òè ïîìîãíà. Ïðåä áëîêà ñúì.
Çâó÷åøå êàòî ãëàñà íà Êðèñòèÿí. Íå çíàåøå çà êàêâî ãîâîðè, íî ïî ãúðáà ìó ïðåïóñíà ñòóä.
Ñëåä 7 åòàæà ñòóäåíà óíèçåíà ïîò Æîðî ñòèãíà äî âðàòàòà. Îòâîðè ÿ.
- Êàêâî èñêàø?
- Ñïðè äà ñå ëèãàâèø. Çíàåø çà êàêâî ãîâîðÿ.
- Íÿìàì íèêàêâà ïðåäñòàâà.
- Àíè òè èçïèâà äóøàòà. Ìîãà äà âèäÿ â òúïèÿ òè ìîçúê
Æîðî çíàåøå, ÷å å èñòèíà.
- Ìîãà äà òè ïîìîãíà.
- Êàê?
- Î, íå. Íèêàêâè âúïðîñè. Èñêàø ëè âëàñòòà èëè íå? È íå å êàòî äà èìàø äðóã øàíñ îñâåí ìåí. Çàãóáåíÿöèòå ñà ñè çàãóáåíÿöè, íàó÷èëè ñà òå îò ìàëúê äà ÷àêàø ÷óäî è ñåãà ñàìî òîâà ìîæå äà òå ñïàñè. Å, àç ñúì ÷óäîòî, èäâàø èëè íå?
Æîðî áå îùå ïî-âáåñåí. Òîâà, êîåòî ãî ïëàøåøå íàé-ìíîãî, áå èäåÿòà, ÷å Àíè ùå îòèäå è ùå ðàçêàçâà çà òîâà êîëêî ïîñðåäñòâåí å áèë. À ñåãà èìàøå òðåòè ÷îâåê, êîéòî äà çíàå òàêà èëè èíà÷å.
- Äà. Èñêàì.
- Èäâàé.
***
Êðèñòèÿí ãî çàâåäå â îáùåæèòèå â Ñòóäåíòêñè Ãðàä. Ïîòðîïàõà íà âðàòà íîìåð 605 è òàì îòâîðè àòëåòè÷íîèçãëåæäàùî ñâåòëîîêî ìîì÷å. Ùîì ãî âèäÿ, ñå èçñìÿ.
- Áîæå, òî÷íî êàêòî ñè òå ïðåäñòàâÿõ. Òè ñè øåãà ñ êðà÷åòà, ïè÷.
Àíè ñå ãàâðè ñ íåãî. Òðÿáâàøå äà ñå ñåòè.
- Ìàéíàòà âè - Æîðî òðúãíà êúì àñàíñüîðà.
- Ñòèãà, ñòèãà, åëà òóêà. Ñåãà ùå íè ñå îáèäèø ëè? Ñòèãà ñè ïðúñêàë âàãèíàëíè ñîêîâå, ìîëÿ òå.
Ñòèãíà äî àñàíñüîðà è ñå îáúðíà. Ñâåòëîîêîòî ìîì÷å åäâà ñå ñäúðæàøå äà íå ñå çàõèëè.
- Êàêâî èñêàòå?
- Åëà â àïàðòàìåíòà - èçâàäè åâòèí äæèí îò øêàôà è ñèïà â òðè ÷àøè.
- Òðè ÷àñà å - êàçà Æîðî.
- Àêî íÿìàø íèòî àìáèöèè, íèòî ìå÷òè, íÿìà ñìèñúë äà ñå ïðèòåñíÿâàø çà âðåìåòî. Àêî ñè áåøå ó âàñ, ïàê íÿìàøå äà íàïðàâèø íèùî, çàùîòî íå èñêàø íèùî. Çàùîòî ñè ëèãëà. Ñåãà ïèé è ñëóøàé.
Æîðî íå îòïè â çíàê íà ïðîòåñò.
- Äîáðå, ñàìî ñëóøàé òîãàâà. Àç ñúì äîñòà ñïåöèàëåí. Ìîãà äà ïðàâÿ íåùà, êîèòî íå ìîãà äà îáÿñíÿ è çà êîèòî íÿìà äà ìè ïîâÿðâàø áåç äåìîíñòðàöèÿ.
Æîðî ñåäåøå, ñáðú÷êàë âåæäè. Ïîãëåäíà êúì ñâåòëîîêîòî ìîì÷å íà êðúâ, íî òî ãî èãíîðèðà.
- Ìîãà äà âêàðâàì ìèñëè â ãëàâèòå íà õîðàòà. Òðÿáâà äà ñè ïðåäñòàâÿ íåùî ÿñíî è ñëåä òîâà äà ðåøà êîëêî îáñåñèâíî äà å. Ñëåä òîâà òðÿáâà äà ñè èçáåðà æåðòâà. Ìîãà äà íàêàðàì Àíè äà ìèñëè ñàìî çà òåá ïðåç öÿëîòî âðåìå. Ìîãà äà é îòíåìà öåëèÿ ñúí è äà ÿ îáðåêà äà òå ñúíóâà äî êðàÿ íà æèâîòà ñè.
Æîðî ñå çàìèñëè çà ïàíäè, òàíöóâàùè êîíãà.
- Ïàíäè òàíöóâàò êîíãà - êàçà ñâåòëîîêîòî ìîì÷å è ñå óñìèõíà.
Î÷èòå íà Æîðî ñå ðàçøèðèõà. Áåøå âÿðíî...
- Çàùî èñêàòå äà ìè ïîìîãíåòå?
- Çàùîòî ñè êàòî íàñ.
- Àç ÷åòà ìèñëè - ñïîäåëè Êðèñòèÿí. - Ñòåôàí ãè ñúçäàâà. Çà òåá íå çíàåì êàêâî ìîæåø.
Æîðî ïðåãëúòíà.
- Îò òèïà çàãóáåíÿöè ñè, äåòî ñè ìèñëÿò, ÷å èçâåäíúæ æèâîòúò èì ùå ñå ïðîìåíè áåç òå äà ñå ïðîìåíÿò. Å, òè ñè ïúðâèÿò îò ïîðîäàòà ñè, êîéòî å ïðàâ. Ñåãà ñìå ñåìåéñòâî.
***
Íà ñëåäâàùèÿ äåí Àíè èçãëåæäàøå ðàçëè÷íî. Ïîãëåäúò é áåøå èçìú÷åí è ñëàá. Ëè÷åøå ñè, ÷å íå å ñïàëà äîáðå.
- Õåé, êàê ñè? - ãëàñúò é áåøå ìåê è ñìèðåí.
- Àç ñúì äîáðå. Òè èçãëåæäàø óæàñíî. Òðÿáâà äà ñïèø ïîâå÷å. Íå èçãëåæäàø äîáðå òàêà.
Ïîãëåäíà ñìóòåíî êúì îáóâêèòå ñè. Ïðèáëèæè ñå êúì ìåí è ñå ñãóøè.
- Õåé, õåé, õåé. Áåç èçëèøíè ëèãàâùèíè, ìîëÿ òå. Ìåæäó äðóãîòî, íÿìà äà ìîãà äîâå÷åðà.
- Çàùî? - î÷èòå é ñå èçêðèâèõà â ñòðàõ.
- Ïðîñòî íå ìè ñå èäâà.
Èçâåäíúæ ëèöåòî é îòíîâî ñòàíà íàäìåííî è îòåã÷åíî. Èçâàäè òåëåôîíà ñè è çâúííà íà íÿêîãî. Ïóñíà ãî íà âèñîêîãîâîðèòåë.
- Ïðàâ áåøå. Åäèíñòâåíàòà ïðè÷èíà äà íå ñà çàäíèöè ñàìî â ìèñëèòå ñè, å ÷å ñà ñòðàõëèâöè.
- Êàçàõ òè - îòòàòúê ñå ÷ó ãëàñúò íà Êðèñòèÿí.
Àíè ìå ïîãëåäíà, óñìèõíà ìè ñå è êàçà:
- Ñåãà ùå òðÿáâà äà ñúíóâàø êàê òå èçíàñèëâàò êîíå äî êðàÿ íà æèâîòà òè. Áåçêðàéíî ðàçî÷àðîâàíà ñúì îò òåá.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 16.10.2013 @ 23:34:00 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   YouNeedLobotomy

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
318 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 11878
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ëóóçúð" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ëóóçúð
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go2.pl wp.pl) íà 17.10.2013 @ 04:36:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
äà, çàäíèêà å ïðàâ åäâà êîãàòî ñå íàñåðå.