Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 809
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 812

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄóøà íà êðåäèò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: slash

Ðàáîòà, ðàáîòà è ïàê ðàáîòà. È íà ðàáîòàòà, è âêúùè - âñå ðàáîòà. Èçâàäèõà ìè äóøàòà îò ðàáîòà. È òàêà îñòàíàõ áåç äóøà! Ïúê áåç äóøà æèâåå ëè ñå!? Òî âå÷å ñ äóøà íå ñå æèâåå, áåç äóøà ïúê õåïòåí. Çàòîâà ïîòúðñèõ äóøà íà çàåì. Íî êúäå òè? Âñåêè ãëåäà äà òè èçâàäè äóøàòà, àìà äà òè äàäå - íèêîé...Îñâåí Íåáåñíîòî öàðñòâî. Îêàçà ñå, ÷å òîâà å åäèíñòâåíàòà îáùåñòâåíà èíñòèòóöèÿ, êîÿòî îòïóñêà äóøè íà êðåäèò.
È òàêà - èçïðàòèõ ãîðåùà ìîëáà çà îòïóñêàíå íà äóøåâåí êðåäèò. Îòãîâîðèõà ìè âåäíàãà - äîéäå ñàìèÿò Àðõàíãåë Ìèõàèë. À? Àç ãî ìèñëåõ çà äóøåâàäåö, à òîé ñå îêàçà, ÷å áèë ñòàðøè èíñïåêòîð ïî ñúáèðàíèÿ íà ïðîñðî÷åíè äóøåâíè âçåìàíèÿ è...äàâàíèÿ. Àðõàíãåëúò ñåäíà äî ìåí è èçâàäè êðåäèòåí ôîðìóëÿð çà ïîïúëâàíå. Çàïî÷íà äà ìè çàäàâà âúïðîñè. "Êàêúâ ðàçìåð äóøà èñêàø íà çàåì - ìàëêà, ñðåäíà èëè ãîëÿìà!?" Çàìèñëèõ ñå. Ñàìî ãîëÿìà ùåøå äà ìè ñâúðøè ðàáîòà. Ñ ìàëêà ùÿõ äà ñúì ìàëîäóøåí, à ñúñ ñðåäíà - äóøåâíî ïîñðåäñòâåí. Çàòîâà îòãîâîðèõ òâúðäî è ðåøèòåëíî: "Èñêàì ãîëÿìà äóøà!" Àðõàíãåëúò âúçäúõíà òåæêî è êàçà: "Çíà÷è êðåäèòúò ùå å èïîòå÷åí! Ùå òðÿáâà äà òè èïîòåêèðàìå äóøàòà ñðåùó åäèí ïîðú÷èòåë è çàñòðàõîâêà âå÷åí æèâîò!" Ïîðú÷èòåë?! Îòêúäå ìîæåõ äà íàìåðÿ ïîðú÷èòåë?! Íèêîé íÿìàøå äà ñå íàâèå äà ìè ïëàùà çà äóøàòà, àêî ïàê ôàëèðàì äóøåâíî! Çàòîâà ñå îòêàçàõ. Îáÿñíèõ, ÷å íå ìîãà äà íàìåðÿ ïîðú÷èòåë. Àðõàíãåëúò ìå ïîãëåäíà ïðàâî â î÷èòå è êàçà: "Ìîæåø!" Àéäååå, ñåãà ùåøå äà ìè èçâàäè äóøàòà, äîêàòî íå íàìåðÿ ïîðú÷èòåë! Äîñóù êàòî âñè÷êè äðóãè áàíêè. Íî òîé ìè îáÿñíè: "Ìîæåø äà ïîìîëèø Èñóñ Õðèñòîñ äà òè ñòàíå ïîðú÷èòåë, íÿìà äà òè îòêàæå!" Ïîçà÷åñàõ ñå, êúäåòî íå ìå ñúðáåøå è ñå óñúìíèõ íà ãëàñ: "À, àêî ìè îòêàæå!?" Àðõàíãåëúò ìè îòãîâîðè: "Òîé íà ðàçáîéíèêà íà êðúñòà íå îòêàçà, òà íà òåá ëè!" Äà áå, âÿðíî, ðàçáîéíèêúò áåøå âçåë ìíîãî áúðç äóøåâåí êðåäèò, îùå òàì, íà êðúñòà, áåç äà èìà âúçìîæíîñò äà ïëàòè è åäíà âíîñêà ïî íåãî. Âñè÷êî ìó ïëàòè Ïîðú÷èòåëÿ - è ãëàâíèöàòà, è ëèõâèòå. Îñîáåíî ëèõâèòå! Òîâà ìå îêóðàæè. Àìè âíîñêèòå? Ïîïèòàõ çà ïîãàñèòåëíèÿ ïëàí íà êðåäèòà. Àðõàíãåëúò ìå ïîãëåäíà òîëêîâà ñòðîãî, ÷å òðúïêè ìå ïîáèõà: "Êàêúâ ïîãàñèòåëåí ïëàí áå, ÷îâåê!? Äóøàòà íå ñå ïîãàñÿâà, à ñå ðàçïàëâà!" Îáúðêàõ ñå, çàïî÷íàõ äà çàåêâàì: "Àìà, íå, íàëè, ðàçáèðàø ëè, òàêà å äóìàòà, âúïðîñúò ìè å êàê ùå ñè èçïëàùàì äóøàòà!?" Àðõàíãåëúò ïîãëåäíà ôîðìóëÿðà è îòñå÷å: "Ñ ôèêñèðàíè ìåñå÷íè âíîñêè îò âÿðà, íàäåæäà è ëþáîâ! Âíîñêèòå ñå ïðàâÿò âñåêè äåí, ïëàùàíåòî èì ñå îñúùåñòâÿâà ïî ìîëèòâåí ïúò, ïî ñìåòêà íà Íåáåñíîòî öàðñòâî!" Ñëåä òàçè ïî÷òè ãíåâíà òèðàäà åäâà ïîñìÿõ äà ïîïèòàì ñ òðåïåðåù ãëàñ çà ðàçìåðà íà ëèõâàòà. Àðõàíãåëúò èçâàäè ìå÷à ñè îò íîæíèöàòà - òîâà áåøå ðàçìåðúò íà ëèõâàòà! Ïî- òî÷íî - íà íàêàçàòåëíàòà ëèõâà. "À òàêñà îáñëóæâàíå íà êðåäèò èìà ëè?!", ïîïèòàõ ñúñ ñåòíè ñèëè. "Èìà, íî òÿ å ïëàòåíà...Íà Ãîëãîòà!" Òîâà ìå íàêàðà äà çàìëúêíà. Ñåòèõ ñå êîëêî å âèñîêà òàçè òàêñà è ÷å àç íÿìàøå äà ìîãà äà ÿ ïëàòÿ íèêîãà. Çàòîâà ñå çàñðàìèõ - óæ ñè âçåõ ãîëÿìà äóøà, ïúê ñúâñåì ìàëîäóøíî ïèòàõ ñàìî çà òàêñè è ëèõâè. Òîëêîâà òðóäíî ìè áåøå äà ðàçáåðà, ÷å äóøàòà ñå èçìåðâà íå â òàêñè è ëèõâè, à â ñàìîæåðòâè!..


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 07.10.2013 @ 15:06:52 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   slash

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 15:34:21 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Äóøà íà êðåäèò" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äóøà íà êðåäèò
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go2.pl wp.pl) íà 07.10.2013 @ 17:14:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
äà, íà çàåì äóøà äàâàì, íî ñàìî ÷óæäà


Re: Äóøà íà êðåäèò
îò mamasha íà 08.10.2013 @ 08:45:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñëàø, ïðèÿòåëþ, òè çàùî íå ÷åòåø êëàñèêàòà. Ùåøå äà çíàåø òîãàâà, ÷å èìà îùå ïîíå åäíî ìÿñòî, êúäåòî äàâàò äóøè íàçàåì. Îáà÷å è òàì òðÿáâà äà ñè ïëàùàø çà áëàãèíêèòå. Íî òè îïèòàé, ìîæå ïúê äà òå óäîâëåòâîðÿâà. Çà âñåêè ñëó÷àé, ïîðàçãîâàðÿé ïðåäâàðèòåëíî ñ äóõà íà ä-ð Ôàóñò. Èëè ñ òîçè íà ã-í Äîðèàí Ãðåé.

:)))))))))))))))

Õóáàâ äåí, Ñëàø! È äàíî ñè íàìåðèø äóøà íà èçãîäíà öåíà. ×å èíà÷å êîé ùå íè ðàçñìèâà ñóòðèí.