Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 764
ХуЛитери: 0
Всичко: 764

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДа откриеш Пътя
раздел: Разкази
автор: _katerina_

От години работя в онкологичното отделение, с много тежки съдби се сблъсква човек на такова място. Потрисат те до дъното на душата. Някои хора казват-" Вие сте свикнали". Не, няма свикване. Има неща, с които не можеш да се примириш и да приемеш за даденост.
В първите дни, когато започнах работа в тази клиника, идва една колежка в манипулационната и се обръща към лекар -
- Доктор Иванова, хайде идвайте да извадите китката от ръцете на баба Минка от тридесет и четвърта стая.
Чудех се за какви китки иде реч в първия момент. Отстрани погледнато изглежда нечовешки черен хумор, но впоследствие осъзнах, че без него човек не би оцелял в такава обстановка. Много е тежко, когато виждаш млади хора да страдат. Една от тях беше Валя. Жена на тридесет години, интелигентна, суетна, прагматична. Беше съсипана от диагнозата рак на гърдата. С помощта на безкрайно обичащия я съпруг, тя преодоля тежката химиотерапия. На контролния скенер не се виждаха метастази, за медицината тя бе в добро здраве. Но пристига след известно време Валя по спешност, получава пристъпи на сърцебиене, кръвното й рязко спада и колабира. В момент на подобрение сядам до нея -
- Валя, скенерът е чист, ти си в добро здраве. Психически си се сринала. Събери сили и продължи напред. Повярвай, че си здрава!
Но тя не искаше и да чуе -
- Не, аз съм много зле. Не виждате ли, че съм много болна!
Изпадаше в истерия от страха, който я беше обзел тотално.
Продължих с опитите -
- Валя, отиди на ново място. Успокой се, забрави за болестта. Запознай се с нови хора, разтовари се от ежедневието.
- Не, аз бях на друго място и се разболях повече. Не видя ли, че на ръце ме донесоха?!
За мен Валя се беше отказала от живота и от себе си. Едва ли имаше нещо на този свят, което можеше да я накара да повярва отново в този същия живот и да продължи напред. Кожата й вече беше повяхнала, посивяла, косата несресана. Тя просто забрави за себе си, отричаше се доброволно от живота.
Всички казваме "Божа работа", когато нещо се случва, но забравяме, че имаме привилегията на свободния избор.
На новия скенер се виждаха две големи метастази. Валя беше изписана с влошено състояние. Дълго време не ни посети. Питахме се един друг колегите някой има ли информация, какво ли е станало с нея. Аз я бях включила в приятели във фейсбук, дадох й имейл, но също нямах връзка с нея. Валя изчезна, не смеех да си помисля лоши работи.
Един ден получих писмо.
" Това, което ти пиша, ще ти прозвучи налудничаво, но е истина. Мъжът ми узнал за един медиум в Бразилия. Категорично заяви, че ще отидем дори, ако трябва на ръце да ме носи до там. И тръгнахме. Пътуването беше много изтощително. Три полета, единият от които дванадесет часа. В Бразилия мястото е изключително енергийно, просто въздухът вибрира. Много екзотично и тайнствено. Ставаш спокоен, всичко излъчва мир и хармония. Центърът, в който се намираме, е боядисан в бяло и синьо. Препоръчително е да се носят бели дрехи. Тук изгревът е като розова мечта, а залеза - като наредени портокалови резени. Песента на птичките е като лечебна музика, а слънцето гали толкова нежно, като че ли така трябва да се изразява любовта без думи. Потънах в друго измерение. Навсякъде по стените има красиви картини, а в центъра на лечебната зала - голям триъгълник. Символизира Бог и Светото семейство. Тези, които всъщност лекуват, са духове на действително съществували лекари. Наричат ги Ентитис. Според медиума, целия процес на изцеление се ръководи от Божественото съзнание. Тези духове използват медиума за контакт с хората. Той стои на един стол в голяма зала, под триъгълника, а хората минават един по един пред него. Всеки си е написал на листче какво иска, от каква болест иска да се излекува, на родния си език разбира се. Имаше германци, холандци, японци, всякакви националности. Медиумът слага ръка върху листчето и казва какво лечение препоръчва - билкови хапчета, кристално легло, духовна операция или медитации. Медитациите продължават три часа на едни дървени пейки, много трудно се издържа. Дават също и напътствия за лечение от традиционната медицина. За първи път преживях усещането за безусловна любов. Духовните същности не отказват помощ, но казват, че действат по Вселенските закони. Според тях мисълта е вид енергия, която притегля подобна на себе си. За да получим лечебна информация, трябва да изградим подобна в себе си. Те казват, че най-лесния и бърз начин за това е молитвата, изпълнена с вяра, любов и благодарност. Тук научих, че има две основни причини за появата на болестите - неправилното хранене и неправилното мислене. Когато нашето тяло започне да ни говори с езика на болестите, то иска да осъзнаем и променим своя начин на мислене и действие. Повечето хора живеят с мисълта, че някой е длъжен да ги поправи. Истината е - не са осъзнали, че никой не може да им реши проблемите, ако сами не започнат промяната. Медиумът ни учи -" Болестите идват при нас по кармичен път или защото сме предизвикали достатъчно условия за тях."
И в двата случая ние сме тези, които трябва да се борим за себе си, а не да чакаме някой с вълшебна пръчица да ни реши проблемите.
Медиумът прави и духовни операции. Пациентите, които трябваше да бЪдем оперирани, ни отделиха в друга зала. Седнахме, предупредиха ни да бъдем със затворени очи през цялото време. Чухме, че медиумът влиза. Започна да изговаря молитва, с която призовава Ентитис да дойдат да ни оперират. Не може да се опише какви болки изпитах. Болката ми беше в гръбнака, знаеш там са метастазите. Имах чувството, че прешлените ми са зарчета и някой ги е хванал в шепа и ги върти. Много болеше, на няколко пъти ми се искаше да стана и да си тръгна, но издържах. На следващия ден ни заведоха на един вълшебен водопад, което също е част от лечението. Стояхме до падащата вода, слушахме песента й, а водата беше божествено синя. Казаха,че на това място имало огромни сини пеперуди и който ги види ще оздравее. Слава Богу видях ги, уникални са! На третия ден ни заведоха високо в гората, а долу се виждаше нещо като джунгла. Казаха ни да се обърнем към джунглата и да си спомним как сме се почувствали в първия миг на поставяне на диагнозата, и каквото ни дойде на ум да правим. Едни крещяха, други ревяха, трети повръщаха, много странно преживяване. Улучихме дъждовния период и в този дъжд обстановката стана още по-призрачна.
През останалото време ни учат как да променим начина си на мислене. Не казвай на детето - Облечи се, ще настинеш! А трябва- Облечи се, студено е!
След духовната операция на седмия ден вечерта трябваше да облека бели дрехи и да си легна не по-късно от полунощ. Ентитис трябваше да ми свалят "конците". Посреднощ чаршафа изведнъж се повдигна, но понеже ни предупредиха каквото и да чуем да не отваряме очи, аз ги стисках. Усетих боцване в гръбнака. Сега изчаквам четиридесет дни, толкова препоръчват да се възстановя и ще дойда да направим контролен скенер. Това е. До скоро."
Когато видях Валя на вратата на отделението не можех да я позная. Сияние се раливаше около нея.Очите й танцуваха, с приятен грим и стилна прическа - очарователна магнетична млада жена.
Прегърнахме се, оформихме документите и я изпратих да направи контролния скенер.
На следващия ден тя дойде разплакана -
- ЧУДО!!! Метастазите ги няма! Аз съм излекувана!!!
Когато се родим заставаме в основата на стълба, която трябва да изкачим. Има по-ниски стъпала, има и по-високи, по-стръмни. Всеки сам избира как ще ги преодолее. Първата крачка е увереността, а нашата първа природа - Любовта.


Публикувано от Administrator на 06.10.2013 @ 12:23:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   _katerina_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.77
Оценки: 18


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 02:10:54 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Да откриеш Пътя" | Вход | 21 коментара (43 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Да откриеш Пътя
от ina_krein (ina_krein@abv.bg) на 21.12.2014 @ 11:31:00
(Профил | Изпрати бележка) http://inakrein.blog.bg/
Нашата първа природа наистина е Любовта.А ние, хората, сме толкова глупави, толкова често го забравяме. Благодаря ти за начина, по който ни го припомни. Прекрасно произведение! Поздрави и светли празници!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 21.12.2014 @ 13:28:27
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! Светли празници Ина!

]


Re: Да откриеш Пътя
от mariniki на 06.10.2013 @ 13:12:40
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
страшно ме развълнува, мила Кати... излекувай духа си...
с любов и добри мисли... с нежност и милосърдие...
познавам това усещане, то те носи на ръце...
като Господ... прегръщам те, топло...


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 06.10.2013 @ 15:47:05
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря скъпа Маги!!!()

]


Re: Да откриеш Пътя
от zaltia на 06.10.2013 @ 15:22:59
(Профил | Изпрати бележка)
Поздравления за вълнуващият разказ, и за силата която ти трябва за да работиш в най- тежкото отделение!!!
Усмихната вечер ти пожелавам мило момиче!!!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 06.10.2013 @ 15:47:42
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!!! Приятна и на теб и хубава нова седмица! :)))

]


Re: Да откриеш Пътя
от kasiana на 06.10.2013 @ 15:44:42
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, Кати!!!!!

Сърдечни поздрави!:)


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 06.10.2013 @ 15:48:08
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря мила Кас!!! :)

]


Re: Да откриеш Пътя
от mariq-desislava на 06.10.2013 @ 15:47:30
(Профил | Изпрати бележка)
Специално идвам да те поздравя за този текст, защото е зареден с духовност и идеи за самоизцеление и по този начин читателят скача поне две нива над реалността, а това е толкова необходимо в днешно време.
Ти определено притежаваш силата да понесеш този свят.{}


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 06.10.2013 @ 15:49:25
(Профил | Изпрати бележка)
Само мога да Благодаря Дес!!!
Ако направим добро поне на един човек, значи си е струвало :)
()топла прегръдка

]


Re: Да откриеш Пътя
от Kanegan на 06.10.2013 @ 16:12:05
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесен разказ, _katerina_!!!Поздравления за силата на духа да работиш с ясното съзнание в подобна среда.Такъв е бил избора на душата ти, да научиш точно тези уроци, свързани със състраданието към подобни пациенти.А силата на духа е велика мистика!Не се описва , не се обяснява, само се изживява!А веднъж минеш ли през мистиката на смъртта, престава да бъде за силния дух препятствие.Приема се като предизвикателство за душата, и пак и пак като детска игра.Смъртта се страхува от подобни души, тя взима своето от подобна игра, но това, което не ни убива ни прави по- силни!
Познавам хора минали през портала на смъртта, които са истински духовни учители!
Мисълта създава предпоставки за болестта.Изчистеното тяло вече прави крачка към изчистването на мисълта.Както и да е, без болести живота няма смисъл, те са своеобразен механизъм, чрез който Бог изчиства негативната антиматерия в нас.Събужда силата на духа ни, просто да следваме пътя си!
Още веднъж благодаря за хубавия разказ, и възхищение за силния ти дух!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 06.10.2013 @ 18:57:20
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за топлите думи! Фармацията измества стойностните неща-като започнем от човешкия живот. Дано мисленето ни да се промени та и света да тръгнем към добро...
Сърдечни поздрави! :)

]


Re: Да откриеш Пътя
от florans (florans_x@mail.bg) на 06.10.2013 @ 17:44:36
(Профил | Изпрати бележка)
Кате, превърни пациентите си в читатели на чудодейни истории и върви напред, за да ги въведеш в светлината и надеждата! Те имат нужда от това - както и ти, за да повярваш, че усилията не са напразни...
Поздравявам те!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 06.10.2013 @ 18:57:56
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря скъпа приятелко!!!()

]


Re: Да откриеш Пътя
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 06.10.2013 @ 19:22:28
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
точно така.
Рака е като правителството - само наши клетки. Ние сме ги родили, ние можем да ги прогоним.


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 06.10.2013 @ 19:33:55
(Профил | Изпрати бележка)
Сами правим своя избор във всяко отношение.
Благодаря и хубава нова седмица! :)

]


Re: Да откриеш Пътя
от missana на 06.10.2013 @ 23:38:31
(Профил | Изпрати бележка)
Невероятен разказ!
Има случаи, когато е за предпочитане да се замълчи. Мисля, че този е точно такъв.
Поклон от мен за този преживян дълбоко и толкова поетично изведен текст!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 07.10.2013 @ 06:18:07
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!!!

]


Re: Да откриеш Пътя
от mariposasenelalma на 07.10.2013 @ 01:33:01
(Профил | Изпрати бележка)
Кате, днес два пъти се спирам,прочитам началото и си казвам -
не, няма да чета! / Преди три месеца погребах приятелка на 48.../
Сега се реших... БЛАГОДАРНА съм, че прочетох. Прегръщам те...
За поантата - адмирации!!!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 07.10.2013 @ 06:18:50
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!!! топла прегръдка от мен ()

]


Re: Да откриеш Пътя
от Markoni55 на 08.10.2013 @ 18:12:13
(Профил | Изпрати бележка)
Поздравления Кати. Този текст е страхотен урок. Винаги съм се възхищавала на ведрото ти позитивно излъчване, знаейки в какъв ад работиш всеки ден. Този разказ не е просто една човешка история, той е истински портал за духовно изцеление. Не зная дали съществува такъв център, дали героинята ти е реална, думите й, писмото, важно е, че си намерила онази форма на посланието, която достига и отваря светове от надежда. Няма значение с какви предизвикателства се справяме всеки ден, всяко от тях е достатъчен дразнител да ни срине емоционално и физически. И не винаги имаме силата да се изправим, да погледнем от друг ъгъл и най-вече да се смирим и простим. И тогава всички теории са излишни, когато оставим гнева, обидата, недоверието и страха да ни впримчат. Намерила си точните думи, тяхната образност и си ги подредила така, че попиват и носят утеха. Прегръщам те!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.10.2013 @ 18:22:21
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти от сърце! Само на един човек да съм повлияла, усилието си е струвало. Езотериците казват,че нашите мисли сътворяват бъдещите реалности. Ако мислим само за хубави неща в утрешния ден, надявам се да се случат. Топла обична прегръдка от мен ()

]


Re: Да откриеш Пътя
от zebaitel на 08.10.2013 @ 18:53:33
(Профил | Изпрати бележка)
Не мога да напиша нищо смислено, освен че ти, Кате, дето всеки ден усещаш ада, имаш правото и си благословена да кажеш това!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.10.2013 @ 19:12:48
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Живе!!! Топли привети мила ()

]


Re: Да откриеш Пътя
от suleimo на 08.10.2013 @ 20:16:50
(Профил | Изпрати бележка)
Поздравления за въздействащата творба!
Дори не мога да предполагам какво е да работиш и съпреживяваш на болните в онкологично отделение. Според мен това е само професия, но и цяла мисия.
Силно впечатлена съм от духовната част на разказа ти!
Аплодисменти!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.10.2013 @ 20:28:05
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря сърдечно Дани!!! Струва си човек да опита ,няма да променя света, но един човек да убедя си заслужава.
Топла и приятна вечер! :)))

]


Re: Да откриеш Пътя
от shtura_maimunka на 09.10.2013 @ 08:12:50
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Нямам думи с които да напиша как се чувствам...
Прегръщам те, Катинко!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 09.10.2013 @ 10:08:32
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!!!()

]


Re: Да откриеш Пътя
от agripina на 10.10.2013 @ 08:49:13
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, много ми хареса разказът!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 10.10.2013 @ 09:27:30
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!!!

]


Re: Да откриеш Пътя
от kameja на 10.10.2013 @ 23:21:49
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави за написаното от теб!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 11.10.2013 @ 08:49:36
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!!!

]


Re: Да откриеш Пътя
от Narwal на 11.10.2013 @ 18:19:08
(Профил | Изпрати бележка)
Поздравления, Кати! Прекрасна си! Вълнуващи неща имало в Бразилия....но истинското чудо е в нас самите. Още веднъж поздравления!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 12.10.2013 @ 20:35:39
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Капитане! :)

]


Re: Да откриеш Пътя
от Milvushina на 11.10.2013 @ 21:09:11
(Профил | Изпрати бележка)
Малко съм озадачена, че си представила текста като разказ. Това е толкова лична, толкова истинска история...

Всички знаем, че не сме родени, за да оцелеем, но имаме толкова малко време и ни е толкова ценно! Животът е толкова крехко нещо.

Хубаво е, че сподели това с нас. Благодаря!


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 11.10.2013 @ 21:27:23
(Профил | Изпрати бележка)
Това е по действителен случай част от разказа, но пациентката е събирателен образ...
Благодаря!

]


Re: Да откриеш Пътя
от sineva на 12.10.2013 @ 19:03:37
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, Кати! Така ме развълнува!
И колко е въздействащо!
Браво, мила! Очарована съм за пореден път! Хубава вечер, приятелко! :)))


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 12.10.2013 @ 19:30:20
(Профил | Изпрати бележка)
Хубави почивни дни мила Веси! ()
Благодаря!

]


Re: Да откриеш Пътя
от rajsun на 24.10.2013 @ 21:14:45
(Профил | Изпрати бележка)
Това не е литература. Това е животът.


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 24.10.2013 @ 21:42:00
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!

]


Re: Да откриеш Пътя
от Hulia на 27.10.2013 @ 19:41:03
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Поздрави, Кет, всъщност...всичко, което се случва в живота, е част от Пътя - и особено ценно е вътрешното осъзнаване на ситуациите, хората, които срещаме и т.н. - и не на последно място - осъзнаване на това, кои точно сме ние...:)))


Re: Да откриеш Пътя
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 28.10.2013 @ 17:20:31
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Ули ! ()

]