Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 860
ХуЛитери: 1
Всичко: 861

Онлайн сега:
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКънтри балада
раздел: Разкази
автор: mamontovo_dyrvo

„Я виж ти... Какъв симпатяга се качи! Висок. С дълго „кече”. И тази къса бяла брада... На Уили Нелсън ми мяза. Хей, здравей Уили! Как пък няма да ме чуе... Само си го помислих. Но че мяза на Уили – факт е! Само да премести червения пищимал от врата на челото си...Е и да отслабне двайсетина кила, но и така лови окото...”
„ Ега ти виии-соките стъпала! Докато се кача в тъпия трамвай с тая халтава става мина половин час! И студено, мамка му! Уж лято, а стууууд! Добре, че вързах червеното кърпе на врата си, та поне там не ми духа! Хехехехе! То за духане хората... Я да се поогледам... да, ей тук ще застана. Да виждам кой се качва... Че с вестникарската заплата – ако дупча тия хартийки, половината кинти по трамваите ще хвръкнат. Даааа. От тук се вижда добре. Хем седнах, хем виждам.”
„ Нещо неспокоен си, Уили. Гледай ти, дали... Ами да! Ха-ха! Оглежда спирките! Гратисчия, като мен! Сладур! Мнооого си готин! Но защо не ме забелязваш? Я да разкърша рамене и д повдигна балоните малко. А така! Ей, Уили, не зяпай навън, погледни ме! Виж какво тяло имам още, хей!”
„Тая, платинено – русата нещо ме е зяпнала здраво. К’во ме гледаш, алоооо! Всъщност... важи. Хич не е за изхвърляне...петдесет – петдесет и два лазарника. Цепеняк, става си отвсякъде... като Доли Партън е малко..Ама малко...Опппааа!!! Вдигна бомбите нагоре! Абе, дали ми е затворен ципа? Добре, затворен е. Да не се излагаме пред рожбата...”
„ Я, гледай ти, опипа си уж ципа. Наблюдателно е момчето! Веднага заби поглед в планинския ми релеф... май му се понрави. Към шейсет-те си някъде, Уили. Не повече... Ей, а можеш ли да пееш като, него, а? И на коя ли спирка слизаш?”
„И този път нямаше контрола. Платинената фея е от нашия отбор. Шарят и очичките като металотърсач над имане... Какви сме станали само...Като престъпници в бели якички...хехехехехе! Вече може да си сядам навсякъде – ще си гледкам русия индикатор и готово. Ей, умно копеле съм, а? Опааа, улисах се, слизам, площад „Македония”. Айде, едно мислено „чао”, бонбонче!”
„Ахаа! Една спирка преди мен, значи ще пътуваме десетина заедно. Ако не се е качил случайно де... Ще плакна очетата... Адио, хубавецо, до утре! И отзад изглеждаш шик...Малко ти е избелял „Левиса”, ама нейсе... От към гърба обаче не ти личи биреното шкембенце...”
„ Ето я спирка „Уили Нелсън”. Дали ще се качи самият той? Качи се с гръм и трясък. Закъснял бил ватманът. Лелеее, каква си бурия! Направи ватманчето за пет стотинки! Отива ти да си ядосан. „Ядосания Уили” ще ти викам днес. Видя ме. Боже! Право в чатала ми заби поглед. Къде гледаш бе! Е, там де... Нали за това съм сложила тези тесни ластични дънки, да ме огледаш добре... Но по дискретно, моля те, защо не започна от очите ...”
„ Тоя пък! Ще ми закъснява в двадесет и първи век! Навиках му се, обаче го разбудих... така де не кара добитък...Три минути, три минути, мои са си! Утре да е точен... Лелеееее! Феята какви тесни панталони е сложила – все едно ги няма! Като скулптура на Бернини е... Долу всичко си личи. Хм. Тая усети. Хехе! Видя, че я жегнах с поглед. Изчерви се. Уж се правиш на отворена фея, а се изчервяваш... Обичам срамежливките”!
„Лелеее! Пак ципа пипна. Не с тия номера, приятелю! Май ти въздействам ...Ама и ти на мен. Като че целия си се облял с ония парфюми, с феромоните. Ако знаеш колко време се оглеждах в огледалото. И колко приглаждах дънките по ханша си...какво ми става? Не знам. Повикът на природата ли е? Вече шест години от как Стоян се пресели горе... и все сама. А този, Уили, ми допадна. Хубав е. Я да взема да издуя малко устни... Гланцът така им отива...”
„И тази спирка беше празна. Враговете май спят още. Спокойно е. Феята е с блестящи устни. Облиза ли ги? Или е с гланц? Ооо, направи муцунка. Трябва да я заговоря. Обаче, к’ва свалка в пет и тридесет сабале? Някак не вървой! Загубил съм навици. След развода от преди шест години... и след двадесет и три години окови... Забравил съм как се свалят мацки...Не знам. Ще го мисля! Ето я спрката. Чао, бамбина, сори...До утре... Ще и смигна. Ама лекичко, чао...”
„ Ето го! Качи се! Леко ми кимна. Напредва... Вчера ми намигна, е май ми намигна... Здравей, скъпи! С тия темпове обаче чак на другия свят ще се...сближим де.
Какви са ти червени очетата! Да не си ми изневерил снощи? Неее! Аз съм най-хубавата, нали така каза огледалцето, докато си мажех тялото с лусион сутринта.Тези очи повече мязат на алкохолни... „Лей се река от уиски”, знаеш ли я тази песен? Днес ми харесваш особено... Как обичам пийнал мъж да ми шепти!
„Вече ще пия само в събота вечер! Стига! Пешо, Заро, Круме, моля, в събота вечер, ако обичате! Цяла нощ дядо Уили Нелсън ни пригласяше. Крум пусна осемнадест пъти „Лей се река от уиски”...Кошмар! А иначе се лееше река от ракия... Нееее, само в събота вечер, съъъбота, съъъбота веееечер...
Врагове няма. Платината е с искрящ поглед. Потърква бедра едно в друго, сякаш огън пали. Успя и в мен да вкара няколко пламъчета. Трябва да я заговоря. Ама утре. Сега по-важното е онова кафе на седмицата да е отворено. Да мушна една биричка, да чуя ссссъскането и в розовото ми стомахче...
Довиждане, скъпа! Днес те сменям с бира, такъв е животът!”
„Хайде! Хайде! Какво се туткаш! Ватман смотан! Не издържам! Ето! Спирка „Вардар”. Ооооо! Няма го! Няма го! Къде си, Уили? Нееее! Ох, ето го! Ти го чакаш отпред, той ти иде отзад! Няма къде да седне... застана до мен. Гледа ме от високо. Хей, Уили, много ми е приятно! Здравей! Колко си силен! Отвъртяла съм, май. Какво пък...Харесвам те, брадатко. Само каква нощ изкарахме с теб... В трамвая... А той все тръгваше, спираше... голямо клатене...Не съм сънувала еротични сънища от...не, не мога да си спомня... и всички ни гледаха...”
„ Точно сега ли... Когато съм застанал до лицето и... Ужас! Получавам ерекция! Снощи спах с теб, принцесо! И то без канала с кожените филми! Такава гонитба беше в този трамвай... Настигнах те... Всички ръкопляскаха одобрително...
Нееее! Не трябваше1 Боже, точно пред очите и... Не че не е приятно , но...”
„ Господи! Възбуди се! Дали обича френска любов? Аз не си падам... Но ако поиска, ами не знам, май ще се съглася...Само да се наведа... Господи, този сън е бил пророчески! Ще стана! Иначе не знам какво ще направя!
„Ужас! Изгоряхме! Тя гледа в мен, аз гледам в нея... Но пропуснахме враговете. Контрольорите я заградиха, след нея съм аз... Къде гледаш бе, моме? Не че е лоша гледката... ама видя ли? Трябва бързо нещо да измисля! Какво? Мамка му!”
„Сама съм си виновна! Сама! Един издут панталон и ми изфиряса акъла! На ти сега, двайсет кинта за една издутина...Аз в чатала те гледах, ами ти бе...Къде зяпаше? Поне с деколте да бях... Как да се измъкна? Гледай го, гледай го, пустия му Уили! Хвана ме за ръчичката и вика” Бързо скъпа. Слизай, че закъсняхме! Чао, господа! И ме смъкна! Неописуемо! А тия как гледкаха... хахахаха!”
„Е! Прецахме ги! Сега право в къщи! Днес, скъпи клиенти вестници няма да четете! Имаме полов ден! Зарязахме работата! Ферщейн? Таксииии! „Западен парк”, бързо!”
„Къде ли ме води? Сигурно да пием кафе. Обаче, гледам, минахме пет-шест отворени... Ох, защо ми стискаш така силно ръчичката. Не ме пускаш. Не се бой Уили! Тук съм. Няма да избягам... епилирала съм се за теб, като прасковка съм. За теб. Не така, ще ми счупиш пръстчетата...”
„Какво ми е стиснала така ръката? Стиска и не пуска. Няма страшно, фейо! Ти не знаеш, че съм си купил седем чифта боксерки. Всеки ден съм с различни... Днес съм с тези, на амурчетата... Само за теб мисля!
Давай бе, драйвър! Сега дясно, пак дясно. Стоп. Дойдохме. Без ресто! Чао!”
„ Обича френска любов. Цялото ми лице е... Да де, ама ме качи два пъти на „Черни връх” преди това...Втория път беше даже по-високо! Боже, бях забравила какво е това мъж! И какво може да прави той! Милия ми Уили! Май се влюбвам!”
„ Едвам дишам! Тя била страшна бе! Подвижна като... Побърка ме! И тези устни, с този гланц!... Невероятна! От кога не съм бил с жена! Май е повече от чукане...Брей! Дали не хлътнах на дърти години... Я да я питам иска ли нещо за пиене...”
„ Едно кафе си пожелах. Тъкмо да си избърша лицето, че...Сладур! И кафе в леглото ще ми донесе! Ееееех! Кой е като мен. Дано не ме уволнят...”
„Да бе, кафе... Кой ще ти прави кафе... Ето ти тук...на пий една биричка... „ Хайнекен” бе, бейби!
Как ли се казва? Да отпием, пък ще я питам... Наздраве, любов моя!
Ей, тия контрольори, веднъж някаква работа да свършат!”
- Как каза, че ти е името, скъпа?


Публикувано от alfa_c на 29.07.2013 @ 09:57:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   mamontovo_dyrvo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 9


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 00:49:06 часа

добави твой текст
"Кънтри балада" | Вход | 10 коментара (22 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Кънтри балада
от anonimapokrifoff на 29.07.2013 @ 10:41:06
(Профил | Изпрати бележка)
Стар тезек, като се запали, гасене няма. Да е жив и здрав Уили!


Re: Кънтри балада
от mamontovo_dyrvo на 29.07.2013 @ 14:05:51
(Профил | Изпрати бележка)
Верно е Анониме! И ти да си жив и здрав!

]


Re: Кънтри балада
от doktora на 29.07.2013 @ 12:22:20
(Профил | Изпрати бележка)
Вярно е...страбоклук запали ли се голям пушек вдига хехехеех

С удоволствие прочетох, мамонтово дърво...такова. :))

То си е чиста психоанализа, ама хайде да не навлизам в подробности, щото съм професионално "деформиран" .;))

Док,
от брега...край морето)))))))


Re: Кънтри балада
от mamontovo_dyrvo на 29.07.2013 @ 14:07:34
(Профил | Изпрати бележка)
За мен е любов... обяснима и вероятна... Радвам се, че ти харесва , Док!
Благодаря ти!

]


Re: Кънтри балада
от shtura_maimunka на 29.07.2013 @ 14:48:01
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Хубав разказ... Мискинска му работа на Уйлито! :-))) :P


Re: Кънтри балада
от mamontovo_dyrvo на 29.07.2013 @ 14:56:44
(Профил | Изпрати бележка)
Любов с первого взгляда! Много е кънтри, нали?

]


Re: Кънтри балада
от Kanegan на 29.07.2013 @ 15:09:59
(Профил | Изпрати бележка)
...много щури емоции, то като дойде сляпата неделя не пита...
...отново събираш овациите...:)


Re: Кънтри балада
от mamontovo_dyrvo на 29.07.2013 @ 18:37:54
(Профил | Изпрати бележка)
Да бе, така е...ама те може да не се оженят...хехехе! Не ме карай да пиша продължение...

]


Re: Кънтри балада
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 29.07.2013 @ 20:04:52
(Профил | Изпрати бележка)
Добре че са контрольорите :) Вече мислех ,че срещата е отвъд ;)
Поздрави за хубавият разказ !:)


Re: Кънтри балада
от mamontovo_dyrvo на 29.07.2013 @ 20:16:27
(Профил | Изпрати бележка)
Вършат работа хорицата...помагат. Всички сме подвластни на любовта...
Радвам се, че ти хареса! И благодаря!

]


Re: Кънтри балада
от Breeze на 29.07.2013 @ 20:28:03
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, Мамонтово дърво! Меракът си отива с човека. С усмивка четох!

]


Re: Кънтри балада
от mamontovo_dyrvo на 29.07.2013 @ 20:34:25
(Профил | Изпрати бележка)
Любовта е винаги вълнуваща, дори и на дърти години...хехехехехе!

]


Re: Кънтри балада
от petinka (bagrqna67@abv.bg) на 30.07.2013 @ 15:14:05
(Профил | Изпрати бележка)
Хихи, едва устисках края! :))) Ама те били много щури... бейбито и Уили!
Поздрави за развлекателното четиво! :)


Re: Кънтри балада
от mamontovo_dyrvo на 30.07.2013 @ 15:55:13
(Профил | Изпрати бележка)
Хехехехехе! Какво не прави любовта! Всички пощуряват! Радвам се, че ти хареса! Благодаря...

]


Re: Кънтри балада
от typa на 31.07.2013 @ 00:11:31
(Профил | Изпрати бележка)
Развеселих се :) Увлекателно е! Бравос - и на Уили, и на Доли, и на теб :))


Re: Кънтри балада
от mamontovo_dyrvo на 31.07.2013 @ 05:37:13
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! Трамвайна любов-истинска любов!

]


Re: Кънтри балада
от Solara на 03.08.2013 @ 21:57:22
(Профил | Изпрати бележка)
Чак от два дена разбрах, защо ги пишеш едни такива - гратисчийски. Станало много скъпо да пътуваш из София с градски транспорт. Май с такси излиза по-евтино. Ех, и таксиметровите шофьори сякаш са започнали да слушат нормална (не-чалга) музика. :)
Хубаво е, че вярваш в такива (като гореописаните) неща. Аз лично не вярвам. Смятам, че от година на година хората стават все по-недоверчиви, затворени и мнителни. Добре, че съществува писаното слово, да ни пренася понякога в един по-добър свят. Поздрави, Дърво! :)


Re: Кънтри балада
от mamontovo_dyrvo на 04.08.2013 @ 08:21:35
(Профил | Изпрати бележка)
Какво ли не случва в този живот!

]


Re: Кънтри балада
от verysmallanimal на 20.08.2013 @ 20:01:31
(Профил | Изпрати бележка)
:))) Добре бе, Уили!


Re: Кънтри балада
от mamontovo_dyrvo на 20.08.2013 @ 21:31:50
(Профил | Изпрати бележка)
Правя каквото мога...

]


Re: Кънтри балада
от gerek на 18.09.2014 @ 12:27:27
(Профил | Изпрати бележка)
Ех младост, младост. Ставаха и такива неща.
Поздравления!!!


Re: Кънтри балада
от mamontovo_dyrvo на 18.09.2014 @ 13:22:12
(Профил | Изпрати бележка)
Млади, стари, животът си тече...Благодаря за поздравлението!

]