Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 465
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 469

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: Boryana
:: Albatros

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏúòèùà /3/
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: Usmiv4ica

Ïèëåøêà ñóïè÷êà

Íàïîñëåäúê ñå ñúáóæäàøå ñ âñå ïî-íàðàñòâàùî íåæåëàíèå. È ñ èçäàéíè÷åñêà âàäè÷êà ïî áóçàòà.
Ñàìîçàáëóæäàâàøå ñå, ÷å å îò çèìàòà, êîÿòî âèëíååøå íàîêîëî òàêà, ñÿêàø ùåøå äà öàðóâà âå÷íî, íî ïðåêðàñíî çíàåøå ïðè÷èíàòà. Ëèïñèòå áÿõà ñòàíàëè òâúðäå ìíîãî è íå óñïÿâàøå äà ãè êîìïåíñèðà ñ âúòðåøíèòå ñè ðåçåðâè. Òå, çà ðàçëèêà îò ïðåñïèòå íàîêîëî, ñå òîïÿõà çàïëàøèòåëíî. Ïðîñòî èç÷åçâàõà è ñëåä òÿõ íèòî ðàçöúôòÿâàõà ìèíçóõàðè, íèòî ïîíèêâàøå ìëàäà çåëåíà òðåâà. Íàáëèæàâàøå åäèí îò îìðàçíèòå ìîìåíòè, êîãàòî ùåøå äà èçïàäíå â ïúëíà áåçïîìîùíîñò è ùåøå äà å ïî÷òè íåâúçìîæíî äà ñå èçìúêíå îò íåÿ ñàìà, à íàîêîëî íå ãúìæåøå îò Áàòìàíè.

 äîáàâêà óñåùàíåòî é çà ïúòèùàòà áåøå èçòúíÿëî äî íèøêà îò ïàÿæèíà. Òúíêà è íåñèãóðíà ñ óâèñíàëè ïî íåÿ ëåäåíè êðèñòàë÷åòà, êîèòî íåìèíóåìî ùÿõà äà ÿ ñêúñàò ïðè íÿêîé îò ñëåäâàùèòå ïîðèâè íà áóðÿòà. Ñèòóàöèÿòà áåøå òîëêîâà êðèòè÷íà, ÷å áåøå êðàéíî âðåìå äà çàïî÷íå äà íàðóøàâà ïðàâèëàòà.  êðàéíà ñìåòêà òîâà ñè áÿõà íåéíèòå ïðàâèëà. Çàùî äà íå ãè ïðîìåíÿ ïðè íóæäà? È áåç òîâà áÿõà çàïðèëè÷àëè íà êðèòè÷íî ãëåäàùà ñòàðà ìîìà, äîñàäíà è ñêó÷íà äîðè çà ñàìàòà ñåáå ñè.

Ðå÷åíî - ñòîðåíî. Çàïî÷íà ñ íàïàäåíèå íà îñêúäíèòå õðàíèòåëíè çàïàñè. Ïîñëåäíîòî ïðîòåèíîâî áëîê÷å ïîãúäåëè÷êà ïðèÿòíî âêóñîâèòå é ðåöåïòîðè. Çàòâîðè î÷è è ñå ïîòîïè â óñåùàíåòî çà ïèëåøêà ñóïè÷êà. Îòëèòíà íàçàä â ñïîìåíèòå. Ëåæåøå â îãðÿíà îò ñëúíöå ñòàÿ. Áåøå ãðîçíîâàòî è òðîìàâî ìàëêî ìîìè÷åíöå, êîåòî îùå íå óìååøå äà ñå èçîëèðà îò ìèñëèòå íà îêîëíèòå, à òå ðÿäêî áèâàõà óþòíî ìåñòåíöå. Çàòîâà ñå çàòâàðÿøå è ñ äíè íå èçëèçàøå îò ñòàÿòà, áÿãàéêè îò íåïðèåìàíåòî íà ðàçëè÷íèòå, îò åãîèçìà è îò ïðèêðèòàòà çàâèñò íà õîðàòà, îò ïîñòîÿííîòî ðàçìèíàâàíå ìåæäó äóìèòå è ìèñëèòå èì, êîåòî íå ïðîóìÿâàøå è êîåòî ÿ ïëàøåøå. Âðàòàòà ñå îòâîðè è âëåçå âóé÷î é. Íîñåøå ïàíè÷êà ñóïà. Ïðèñåäíà íà ðúáà íà ëåãëîòî è çàïî÷íà äà ÿ õðàíè. Ëúæè÷êà ïî ëúæè÷êà. Ðàçêàçâàøå íåùî è î÷èòå ìó ïðèïëàìâàõà âåñåëî. Êúñ÷åòàòà ïèëåøêî, êîèòî òîé îòêúñâàøå è é ïîäàâàøå íàïðàâî ñ ïðúñòè, áÿõà íàé-âêóñíîòî íåùî, êîåòî áåøå ÿëà. Ìîæå áè çàðàäè ïàëàâàòà ïðåäñòàâà, êàê âúçìóòåíî áè ãè èçãëåäàëà áàáà é, àêî âëåçåøå â òîçè ìîìåíò.

- Õàéäå ñòàâàé âå÷å è ñòèãà ñè ñå ñàìîñúæàëÿâàëà! - Ñòðàííî, òåçè äóìè, èçâèêàíè îò ñïîìåíà, ñå óñìèõâàõà òâúðäå èñòèíñêè â ìèñëèòå é.

Ñòðåñíàòî îòâîðè î÷è è ïîòúíà â ïúñòðîòàòà íà òåçè, êîèòî ÿ ãëåäàõà. Èíñòèíêòèâíàòà óïëàõà îò òîâà, ÷å å äîïóñíàëà íÿêîé íåêîíòðîëèðàíî äà ïðîíèêíå â ìèñëèòå é, áúðçî îòñòúïè ïðåä óñåùàíåòî çà ñèãóðíîñò. Õâàíà ïðîòåãíàòà é ðúêà, êîÿòî ÷àêàøå çà äà ÿ çàâåäå ó äîìà.


Ïóáëèêóâàíî îò nikoi íà 28.07.2013 @ 19:27:28 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   Usmiv4ica

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 18:42:50 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïúòèùà /3/" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïúòèùà /3/
îò rajsun íà 28.07.2013 @ 22:40:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
À êúäå âîäè ðàçêàçúò)))


Re: Ïúòèùà /3/
îò Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) íà 30.07.2013 @ 21:21:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Êúì òîâà, êîåòî ñè ïðåäñòàâèø ... íî òð äà å íåùî ñòîïëÿùî :) :) :)
Ïîçäðàâè, Ðàé÷î )))))

]