Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 839
ХуЛитери: 4
Всичко: 843

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: Albatros
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНачалото (2)
раздел: Еротика
автор: Milvushina

18+!

Втора, заключителна част, продължение от Началото (1).

(Двамата се сгушиха един в друг. Поговориха си и решиха, че ще изчакат малко със следващия опит.)

Този път дойде месец по-късно, през една съботна вечер в края на март.
Мисти беше нощна смяна в болницата, а Сами покани Кейра у дома. Той й помогна със задачите по математика, а тя провери за грешки есето му по литература. По-късно си направиха хот-дози и вечеряха. Кейра беше в особено добро настроение, но Сами не го свърташе на едно място.
- Имам голяма нужда от душ – призна си той.
- Че какво те спира?
- Нищо! – засмя се Сами.
- А за мен ще се намери ли кърпа?
- Ами… разбира се. Щом искаш. Дамите дори са с предимство.
- Не и днес. Аз ще вляза след теб.

Кейра намери Сами да я чака напълно облечен, седнал на леглото. Беше загърната единствено в голямата хавлия, която й беше дал.
- Да се обърна ли? – попита я той.
- Не. Не е нужно.
Преди още Кейра да е посегнала да се избърше, Сами я притегли към себе си и я целуна. Тя седна в скута му и ласките им бързо се разгорещиха. Той намери пролука в кърпата и започна да я гали на голо.
- Искаш ли да я махна? – каза момичето.
- Нека аз.

Сами разтвори хавлията и я остави да падне на пода. Устата му в миг пресъхна. За пръв път виждаше приятелката си чисто гола на светлина. Той загуби ума и дума.
- Толкова си хубава – каза й Сами съвсем искрено. Плъзна пръсти по дясната й гърда, по коремчето и по бедрото. Веднага усети как членът му се втвърдява като скала. – Аз … ами…
- Какво има?
- Много искам да опитаме отново – изплю камъчето Самюел. – Но може ли първо да те разгледам? Там долу имам предвид. Аз….

Очакваше Кейра да му поиска обяснение или направо да му откаже, но тя спокойно легна в леглото му и разтвори бедра. Сами седна между краката й и надникна. Първото, което му направи впечатление бе, че интимните й части бяха покрити с къси, рехави, много мекички червеникавокафяви косъмчета, които му напомниха за косичката на новородено. Той се почуди дали не ги е подрязала с ножица, но не се осмели да я попита.
- Даваш ли да те докосна?
- Разбира се.

Той нежно я погали отдолу, а Кейра му се усмихна. Това го насърчи да продължи. Малко по-отдалеч изглеждаше сякаш Кейра просто има малка цепнатинка между краката – друго не се виждаше. Внимателно, сякаш боравеше с древен китайски порцелан, Сами разтвори интимните устнички на Кейра. Кожичката й беше нежнорозова и много деликатна. Той прокара пръст между двете половинки. В средата, където се съединяваха, тъканта беше по-бяла и много по-плътна. Гледката му се стори странно красива. Внезапно му хрумна, че това му напомня на бисерна мида – от онези големите, подобни на стриди, с твърда черупка и нежна вътрешност, в която се криеше безценна перла.

Сами обърна глава нагоре. Кейра го гледаше по детски доверчиво. Без да сваля очи от лицето й, той притисна устни към вътрешната страна на бедрото й, а тя му се усмихна окуражително. Сами се наведе и докосна с устни деликатната розова кожичка между краката й. Кейра имаше аромат, който той не можеше да определи, но безумно го привличаше. Беше му приятен и допира до нея, затова я целуна отново. Веднъж започнал, не можеше да се спре. Неволно си спомни за сравнението с бисерна мида и му хрумна нещо друго. Той пое перличката между устните си и леко я засмука.

В този момент Кейра проплака и Самюел се отдръпна като попарен.
- Съжалявам... много ли те заболя? – попита той виновно.
- Не ме боли, глупчо – засмя се момичето и усука пръсти в косата му. – Съвсем не ме боли...

Чак сега Сами забеляза, че очите й блестят. Той се върна към целувките, но сега не забравяше да следи изражението на приятелката си. Направи му впечатление, че тя реагира най-силно когато се съсредоточаваше върху перличката й, която сега изглеждаше дори още по-набъбнала и твърда. Добил увереност, Сами я близна с върха на езика си, за да види какво ще стане. Момичето нададе стон на радостна изненада. Отговорът й му даде криле и той започна да прави малки кръгчета с език около връхчето. Кейра прехапа устни, а телцето й се изви назад в красива арка. Щом видя какво удоволствие й доставя това, Сами удвои усилията си.

Кейра се закикоти. Беше ефирен, тихичък кикот като на малко момиченце, което се смее в шепичките си. Сами се намръщи. Гъделичкаше ли я? Или му се смееше?
- Кей?
Тя не реагира. Лежеше със затворени очи и ръце вдигнати над главата, а бузите й бяха силно поруменели. Дишаше плитко и учестено. Изглеждаше така погълната от насладата, която изпитваше, че Сами се усъмни, че го чува, затова продължи да я гали с език и устни. Съвсем неочаквано за него, Кейра извика, а цялото й тяло се сгръчи. Сами се стресна и отдръпна глава.
Тя въздъхна и отвори очи.
- Сами....!
- Какво стана? – попита я предпазливо Сами.
Кейра хвана ръката му и притисна върху мястото, което беше докосвал преди мигове. Объркването му премина в изумление, защото усети пулсиране, също като миниатюрно сърце, което се свиваше и разпускаше под пръстите му. Преди Сами да осмисли напълно на колко удивително събитие е станал свидетел за първи път, Кейра го притегли към себе си и го разцелува.
- Сега е мой ред – намигна му тя.

Самюел понечи да каже нещо, но Кейра го изпревари като смело грабна възглавницата му и седна върху нея на земята. Той неуверено застана на ръба на леглото. Тя разкопча джинсите му и ги издърпа надолу заедно с бельото му. Сами се засрами от голотата си и опита да се прикрие, но Кейра изобщо не се смути. Тя се намести между краката му и погали члена му с ръка. Той веднага отговори на ласката и щръкна твърд и горещ. Кейра проследи с пръстче главичката, а Самюел усети как пулсът му се ускорява.
Tя вдигна глава към него. Дъхът му спря. В живота си не бе виждал по-възбуждаща гледка от голата Кейра, седнала в краката му. Големите й зелени очи му говореха без думи, че е единствен, че тя е там само за него.

Кейра плахо целуна члена му, а Сами прехапа устни почти до кръв. Толкова нежни и меки бяха устните й върху кожата му! Усещаше дъха й върху себе си като милувка. Кейра бавно обходи с език цялата му дължина и отново погледна нагоре към него. Възбуден до полуда, Сами зарови пръсти в червената й коса.

Кейра целуна главичката му, а той стисна здраво одеалото, на което седеше. Тя продължи надолу, като прокара влажния си език чак до основата и после отново се върна. Въпреки неумелите й движения, на Сами му ставаше все по-хубаво. Изкушаваше се да притисне главата й към себе си, за да потъне целия в нея, да я усети по себе си, така влажна и топла...
- Кей... моля те, спри. Недей. Моля те.
Тя отпусна буза на бедрото му и вдигна глава. Жалният й поглед го прониза право в сърцето.
- Не ти ли е приятно?
- Миличката ми. Не, не... напротив. Божествено хубаво е! Затова ми става все по-трудно да се сдържам и без да искам мога да направя нещо, за което не си готова...
- Значи ти харесва?
- Много – едва чуто призна Сами.

Чак тогава му хрумна, че въпреки вида, който си даваше Кейра, вътрешно тя се чувства не по-малко несигурна от него и също изпитва нужда да й бъде вдъхната увереност, да чуе, че се справя добре.
- Ела тук – каза й той и й помогна да се изправи и да седне при него на леглото. – Много ми е хубаво с теб. Искаш ли да се погушкаме?
Той подпря гръб на стената и разтвори обятия. Кейра с радост прие предложението му. Тя облегна глава на гърдите му и придърпа завивката до врата си. Сами плъзна ръка по коремчето й и я отпусна на венериния й хълм. Въпреки че беше възпрял Кейра, не можеше да спре да си я представя в краката си с очи вдигнати към него и възбудата му не спадаше. Гризна я по ушенцето, но това само разпали апетита му. Той откри врата й и започна разпалено да го целува.

- Сами?
Пръстите му потърсиха малката перличка между краката й. Сами се изненада от влагата, която откри там.
- Сами?
Кейра се обърна с лице към него. Очите й му казаха всичко, което искаше да знае.
- Сигурна ли си? – попита я той. Тя кимна енергично.
Сами скочи от леглото и щом се приготви, се върна при Кейра. Тя го възседна и двамата се прегърнаха. Челата им се допряха. Дълго се гледаха безмълвно. Накрая Кейра се надигна и се притисна в него. Сами потъна в нея с радостна въздишка.

***
Когато свършиха, Кейра сложи глава в скута му, а той нежно приглади един червен кичур зад ухото й.
- Благодаря ти – тя целуна ръката му, която я галеше.
- За какво?
- Обеща ми, че няма да боли и не ме боля.
Сами притисна пръстите си първо към своите устни, после към нейните.
- Ще ти обещая и друго – каза той. – Че ще има още много пъти и ще ни бъде хубаво.
Кейра обърна очи към него. Усмихваше се широко.
- Сигурна съм в това – отговори му тя. – И аз също ти го обещавам.



Публикувано от hixxtam на 01.02.2013 @ 09:23:52 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   Milvushina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:09:24 часа

добави твой текст
"Началото (2)" | Вход | 11 коментара (21 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Началото (2)
от hixxtam (hixxtam@hulite.net) на 01.02.2013 @ 09:38:31
(Профил | Изпрати бележка) http://slovo.bg/hixxtam/
Публикувах тази част на разказа, само защото по действащите правила на сайта няма как да го причисля към "ГРУБ СЕКС", но все пак искам да отбележа, че еротиката няма нищо общо с порнографията, а от този разказ би станал разкошен сценарий за порнографски филм. Вникването и демонстративното показване и на най малките подробности от един полов акт, не винаги говорят за високо майсторство, а според мен е точно обратно обратното.


Re: Началото (2)
от secret_rose на 01.02.2013 @ 10:09:56
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
А според мен експеримента на Милена е успешен. Написаното е всичко друго но не и груб секс.
В този раздел, а и в другия (без коментар който е) съм чела такива невъзможни вулгаризми, че това тук ми се струва да омекотява атмосферата :р
Друго което се сещам, е малките розови плачливи романчета, които майка ми обичаше да чете приживе. В тях винаги присъстваха еротични сцени - и завоалирани, и съвсем откровени, и докато ги разлиствах, си мислех колко е трудно да бъде разгърната тази тематика така, че да не отврати и да не отблъсне. Тя в никакъв случай не е табу, но по мое мнение определено не е за всеки...
Аз съм от хората, които не могат да разговарят открито за секс, но дори аз имам един опит в тези води (публикуван даже) и без да си кривя душата - вълнува ме; с едно око, иоли зад завеската, или направо на първия ред :))

А тук в двете части най-много ме радва отсъствието на чалга културата.

]


Re: Началото (2)
от doktora на 01.02.2013 @ 10:02:52
(Профил | Изпрати бележка)
...на мен ми беше приятно да си спомня лудориите на мъжката ми младост...дори и леко се възбудих..;".

Впрочем, много е тънка червената линия между еротика и ...

Но аз като гинеколог и сексолог (автентичен...) , ти се радвам, Милва, на тези еротични описания, които не минават линията...честна пионерска!

Да, макар и от старата генерация, нам нищо не е чуждо хех

И приветствам откровеното ти отношение, не към голият секс, а към о н ов а , невидимо феромонално привличане, което води към него!

Наздраве с чаша вино, днес е денят Дионисий...а там , казват е истината...на дъното на чашата!

Никос,
старият Сатир )))))


Re: Началото (2)
от Milvushina на 01.02.2013 @ 18:49:21
(Профил | Изпрати бележка)
Разсмя ме, Док, признах си. :-)

Виж сега, аз леко щях да се притесня, ако нямаше поне в малка степен реакцията, за която каза ти. ;-)

Шегата настрана, разбира се не може всеки да приеме това еднозначно. Но щом се е намерил един, дори да е само един, който е разбрал намеренията ми правилно, значи не съм се изложила на 100%. ;-)

Наздраве и с мярка!

]


Re: Началото (2)
от secret_rose на 01.02.2013 @ 10:14:07
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Първата част повече ми хареса. Тази докато я четях ме накара да се засрамя на няколко пъти. Но не мисля, че си прекалила...
Обаче те чакам да се сетиш за приказките :))


Re: Началото (2)
от Milvushina на 01.02.2013 @ 10:46:38
(Профил | Изпрати бележка)
Причината да напиша този епизод е, че той запълва една празнина и отговоря на въпрос в друга история, която публикувах. В същата история се разказваша за това как страничните наблюдатели често стават свидетели единствено на крайния резултат, без да си дават сметка за хилядите задънени улици, неуспехи и проблеми, които трябва да бъдат преодоляни по пътя.

В основния разказ виждаме една щастлива семейна двойка. Моята идея беше да покажа, че това не е станало съвсем случайно, а се опира на желанието и упоритостта на двама души да бъдат заедно и нещата между тях да потръгнат.

Изпитвах сериозни колебания дали този епизод е подходящ за публикуване онлайн. Все още ги изпитвам. Обаче, за да остана вярна на тезата си, човек намира правилния отговор единствено в резултат на неуспехите си, в стремежа си да го открие.

Като автор нямам нужда да видя един текст черно на бяло (или в случая черно на розово), за да е реалност. Щом го напиша в ума си, той съществува. Публикуването е просто споделяне. Дали ще бъдем разбрани? Дали ще бъдем *правилно* разбрани? Споделянето винаги носи своите рискове и отговорности.

Наясно съм, че този епизод не отговаря на естетическото чувство на други автори и не мога да ги упрекна за това. Не мога да не призная, че това ме смущава. Нямам проблем да помоля тексът да бъде свален, но ми се струва, че вече е малко късно във времето.

В ретроспекция все пак ми се иска хората да не мислят за секса - в литературата и изобщо - като за нещо долно и пошло. От него се раждат децата, а и много често, любовта.


Re: Началото (2)
от anonimapokrifoff на 01.02.2013 @ 12:22:29
(Профил | Изпрати бележка)
Най-силни са граничните състояния - този текст се движи по ръба, но нито за миг не изневерява на добрия вкус. Поздравявам авторката и за писателското умение, и за смелостта да публикува написаното, макар предварително да е била наясно, че немалко хора ще го определят като скандално.


Re: Началото (2)
от Kirova на 01.02.2013 @ 20:07:21
(Профил | Изпрати бележка)
Много уважавам мнението на повечето, писали в коментарите... С някои съм съгласна, с други - не...
А сега ако може да си кажа мнението...
Литературно издържано, без простотии, добре написано... но като художествен текст - просто не вАжи... Момиче, при еротиката не е номера да обрисуваш в подробно физическия акт, а душевния такъв .
Физическото започва да мяза на наръчник, а всеки над 18 години знае кое как се прави. Детайлното описание на смукането на член или клитор не е литература, а чиста проба чекиджийство (без извинение).
Ако има някаква връзка с някаква история преди или след, не следва да се вади от контекста и да се поднася самостоятелно, защото така няма никакъв смисъл. Хората тук четат на парче - не можех да очакваш някой да се прехласне от сексуален пълнеж без нищо останало, освен ако не е на 18 и целта му е да лъска бастуна или да се подмокри.
Сигурно това те обижда, но искам да ти кажа, че определено имаш потенциал, който трябва да развиваш в други насоки.
Дано админите не го изтрият, преди да го прочетеш...


Re: Началото (2)
от Milvushina на 01.02.2013 @ 21:46:03
(Профил | Изпрати бележка)
Мога да приема критиката, че съм прекалила със сексуалното съдържание. Когато правя нещо за пръв път, не съм сигурна дали ще се приеме добре или напротив, така че съм длъжна да я приема.

Не ми е никак приятно, обаче, непознати да ме наричат "момиче". Най-вече защото отдавна не съм такова. Неуважително е.

Не мога да приема критиката, че хората четяли на парче и не следят авторите. Именно за такива, обаче, оставям обяснителните бележки и линкове към предходни произведения. Считам, че за интелигентна публика като тази в Хулите, е напълно достатъчно, за да се ориентира.

]


Re: Началото (2)
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 02.02.2013 @ 15:30:20
(Профил | Изпрати бележка)
Не виждам нищо брутално, цинично или кичовско, което да причисли текста към порнография. И кой е казал, че еротиката не трябва да възбужда? Все едно детската песничка да не приспива децата, а да ги размисля, глупост!

Хареса ми, втвърдявай следващите части. Любовта е живот!


Re: Началото (2)
от Milvushina на 02.02.2013 @ 16:29:44
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги си бил хардлайнер, Лео, което ме радва, защото и аз съм от същата партия. Едва ли е останало незабелязано за теб това. :)

Нали знаеш онази приказка за котето, дето казало, че е въпрос на вкус. Сума време слушах, че нямало достатъчно огън. Пуснах огън, сега пък изгоряхме. Нямам желание да бъда скандален автор. Нали за баланс съм монополист в Приказки. ;-)

Поздрави!

]


Re: Началото (2)
от mamontovo_dyrvo на 03.02.2013 @ 06:13:38
(Профил | Изпрати бележка)
Нямаше как да завърш: И те се ожениха и заживяха щастливо...
Щеше да звучи като анекдот. Нежно е. Като бяхме на шестнадест четяхме "Заеко бягай" не само заради основната идея. Харесва ми, няма нищо вулгарно според мен...


Re: Началото (2)
от Milvushina на 03.02.2013 @ 14:46:38
(Профил | Изпрати бележка)
Няма как да не се засмея, защото наистина така завършва... в една друга история! :-D

През няколко години ми попадна една фентъзи поредица (не е превеждана на български), в която сексът беше централна част от фабулата. Не става дума за една горещи сцени тук и там, а за цели епизоди, които практически изграждат сюжета. Погледът ми върху литературата се измени оттогава насам. Май и летвата ми какво е хард се е вдигнала много. :-)

]


Re: Началото (2)
от Jenia (jivkova@hotmail.com) на 03.02.2013 @ 13:05:54
(Профил | Изпрати бележка)
На мен също не ми се струва, че е хард. Едно време в немската гимназия четяхме немски джобни любовни романчета и там имаше често такива сцени. Милена ме пита за мнението ми още преди да ги публикува и аз още тогава и казах, че ми се струва много добре написано и че за младежите ще е много по-поучително, отколкото един Кънчо например, който беше предназначен и за по-малки ученици.


Re: Началото (2)
от Milvushina на 03.02.2013 @ 16:27:56
(Профил | Изпрати бележка)
Няма да крия, че това, което ми разказа ми повлия в голяма степен. А конкретно това за презерватива Кънчо наистина ме хвърли в поп-джаза. Все още си мисля, че каквото и да напиша, не може да стигне това велико поетично достижение. Колкото и да се старая. :-)

Важното за мен в случая бе да разбера и запомня, че това, което се харесва на един, на друг може да му се стори безвкусно по съвсем същата причина. Човек се учи докато е жив!

]


Re: Началото (2)
от Narwal на 03.02.2013 @ 17:30:57
(Профил | Изпрати бележка)
У мен текста събужда единствено нежни чувства и изобщо не мога да го нарика порно. Свободата на израза, на желанията и чувствата е висша форма на красота. Поздравления!


Re: Началото (2)
от Markoni55 на 03.02.2013 @ 19:08:46
(Профил | Изпрати бележка)
Успя да ме изненадаш. Изтървала съм началото и може би в този смисъл текста ми изглеждаше леко самоцелен. В този смисъл, понеже прочетох коментарите, най-критичния не е лишен от извесна логика - това за непоследователното четене и погрешните впечатления които подобен текст може да остави.
Наистина си се движила по ръба и си поела голям риск разделяйки го от първата част /нищо че е видимо наличието на такава/ Не знам кога ще имам възможност да се върна към първата, но тази част, освен една еротично импресия не дава нищо към образите на героите, няма я и интригата, която да ми остави някакви въпроси, които непременно да ме върнат и да искам много да прочета и първата част. Помисли върху това. Поздрави!


Re: Началото (2)
от Milvushina на 03.02.2013 @ 20:42:24
(Профил | Изпрати бележка)
Истината е, че ако в началото този епизод не беше заклеймен като скандален, изобщо нямаше да привлече ненужно внимание. Щеше да стигне само до онези, за които беше предназначен и всичко щеше да си е наред.

За мен е истински шок, че се намериха толкова хулитери, които иначе не проявяват интерес към творчеството ми, но прочетоха точно този откъс. Как да си го обясня това?? Не го очаквах.

Публикувах за онази шепа хора, които имаха времето и търпението да проследят живота на двамата герои, за които става дума в епизода. За читателите ми, които вече познават добре Сами и Кейра, този откъс носи смисъл, както може би си личи от другите коментари. За всички останали е просто порнографска сцена, пльосната в нищото.

Разбира се това подхожда много повече да си го кажем в разговор, а не в коментар по тема.

]


Re: Началото (2)
от Markoni55 на 03.02.2013 @ 21:06:00
(Профил | Изпрати бележка)
Нали знаеш колко епизодично влизам, най-вече за да следя нещо за баловете и темите. Отворих заради това че е от теб. Не се коси. И аз не обичам да ми дават акъл, но понякога дори и негативните изказвания в даден момент могат да станат катализатор на нещо свежо. Споко! Ще си говорим.

]


Re: Началото (2)
от Milvushina на 03.02.2013 @ 22:05:05
(Профил | Изпрати бележка)
Няма лоши чувства. И това ще отмине, както всичко друго. Сега работя върху друг епизод с този герой, само че този път за Произведения за деца. Да се надяваме, че като далеч по-стойностен, ще привлече много повече внимание от този откъс.

Поздрави и до нови срещи! :)

]


Re: Началото (2)
от Milvushina на 03.02.2013 @ 22:05:42
(Профил | Изпрати бележка)
Няма лоши чувства. И това ще отмине, както всичко друго. Сега работя върху друг епизод с този герой, само че този път за Произведения за деца. Да се надяваме, че като далеч по-стойностен, ще привлече много повече внимание от този откъс.

Поздрави и до нови срещи! :)

]