Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 769
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 770

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçãóáåíà èñòèíà
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: samotnik

Ñâåòëèíàòà íà ðúæäèâèÿ ãàçåí ôåíåð, ïîñòàâåí íàïðàâî âúðõó ñóõàòà øóìà íå áåøå ñèëíà, íî ìó ñòèãàøå çà äà âèäè, ÷å èçêîïà èìà íóæäà äà ñå ðàçøèðè. Èçïðàâè ãðúá è ñå îñëóøà âíèìàòåëíî, íî åäèíñòâåíîòî, êîåòî ÷ó áÿõà òúíêèòå ïèñúöè íà êîìàðèòå. Äåñåòêè, íàâÿðíî ñòîòèöè, òå ãî îáãðúùàõà â ïîäâèæåí îáëàê. Êàöàõà ïî íåãî è çàáèâàõà ìàëêèòå ñè ïàðåùè õîáîò÷åòà â ïîòíàòà ìó êîæà, âúïðåêè ÷å ñå áåøå íàòðèë âíèìàòåëíî ñ áîñèëåê.
Íå èì îáðúùàøå âíèìàíèå, äîðè íå ãè çàáåëÿçâàøå, öÿëîòî ìó ñúùåñòâî áåøå âïåðèëî âçîð â òúìíååùàòà äóïêà ïðåä ñåáå ñè.
Íàïðåãíà ðúöå è âäèãíà êèðêàòà íàä ãëàâàòà ñè. Ñòîâàðè ÿ ñ òåæúê óäàð è óñåòè êàê äðúæêàòà ïîòðåïåðè â ðúöåòå ìó. Óìîðàòà ïîñòåïåííî ñè ïðîáèâàøå ïúò, íî òîé è íà íåÿ íå îáðúùàøå âíèìàíèå.
Îùå ìàëêî, ñàìî îùå ìàëêî, òîçè ïúò áå èñòèíñêî - çíàåøå ãî – ùåøå äà ãî èçðîâè. È äà ñòàíå áîãàò, ìíîãî áîãàò.

***

Äîêòîð Ãåí÷åâ ñ ðàçäðàçíåíèå äðúïíà âòîðè ïúò îò öèãàðàòà ñè, êîãàòî ëèíåéêàòà ñïðÿ ïðåä âõîäà íà ñïåøíîòî îòäåëåííèå. Èñêàøå ìó ñå äà äðåìíå, ñëåä êàòî èçïóøè öèãàðàòà, à ñåãà òàçè ëèíåéêà áúðêàøå âñè÷êî. Ñâè óñòíè, îïúíà îùå âåäíúæ è ñ íàñëàäà âäèøà äèìà. Íÿìàøå çà êúäå äà áúðçà – ùîì ñèðåíèòå íå ðàáîòåõà çíà÷è ñëó÷àÿò íå áåøå ñïåøåí, ìîæåøå äà ïî÷àêà îùå ïåò ìèíóòè. Êîé çíàå êàêâî áåøå òîçè ïúò - ïèÿíèöà, ïîáîé â äèñêîòåêà èëè íÿêîé äúðòàê, ñ êîãîòî íå ñè çàñëóæàâàøå äà ñè ãóáè âðåìåòî. Äà óìèðàò, áå – ïîìèñëè – êàòî íå ìè ïëàùàò äà ãè ñïàñÿâàì, äà ñè óìèðàò.
Øîôüîðúò âíèìàòåëíî ìàíåâðèðàøå íàçàä çà äà äîáëèæè âðàòèòå äî ðàìïàòà.
Äîêòîðúò ïîíå÷è äà äðúïíå îùå âåäíúæ îò öèãðàòà, êîãàòî ìîáèëíèÿ ìó òåëåôîí èççâúíÿ. ×óäåøå ñå êîé ìîæå äà ãî òúðñè òîëêîâà êúñíî, íî êîãàòî ïîãëåäíà ñâåòåùèÿ åêðàí ïðèïðÿíî ïðèå ïîâèêâàíåòî.
- Àëî?
- Àëî, òàòå? Çäðàñòè, êàê ñè? - Âúïðåêè õèëÿäèòå êèëîìåòðè, êîèòî ãè äåëÿõà, ãëàñúò íà ñèíà ìó çâó÷åøå ñúâñåì ÷èñòî.
- Çäðàâåé, äîáðå ñúì – íà ðàáîòà, òè êàê ñè?
- ×óäåñíî, ìíîãî äîáðå. Ïðîñòî ñå îáàæäàì äà òå ÷óÿ, ñïàñè ëè íÿêîé äíåñ?
Äîêòîðúò, ñå äîñåòè, ÷å ñèíúò ìó ñúñ ñèãóðíîñò ùå èñêà íåùî, íîðìàëíî íå ñå èíòåðåñóâàøå êîé çíàå êîëêî îò ðàáîòàòà íà áàùà ñè.
- Íå, ñàìî åäíà äâå ïðåâðúçêè, íèùî îñîáåíî. Äîáðå ëè ñè íàèñòèíà?
- Äà, äîáðå ñúì, ñàìî ìàëêî... – ãëàñúò çàãëúõíà, áåç äà äîâúðøè èçðå÷åíèåòî.
- Ïàðèòå ëè ñâúðøèõà?
- Àìè... äà, å, íå ñúâñåì, íî íÿìà äà èçêàðàì ìåñåöà, ïðåäïëàòèõ íàåìà çà ñëåäâàùèÿ è âå÷å êàðàì íà âÿòúð è õëÿá.
- Äà íå òå ìèñëÿ, çíà÷è, õëÿá èìàø... - êàçà äîêòîðúò ñ óñìèâêà.
- Àáå èìàì àç, àìà è òîé å ñ ïàðè.
- Íå ìîæå äà áúäå, íàèñòèíà?
- Ñòèãà áå, òàòå, çíàåø ëè êîëêî å ñêúïî òóê, äà íå ìèñëèø, ÷å ìè å ïðèÿòíî äà òå ìîëÿ!
- Íå çíàì, ïðèÿòíî ëè òè å?
- Åõ, ÷å ñè... Ùå ìè ïîìîãíåø ëè èëè íå?
- Íå çíàì, òðÿáâà äà ñè ïîìèñëÿ è äà âèäÿ äàëè ñè çàñëóæàâà. Âñå ïàê òè ðåøè äà íàïóñíåø ðàáîòà.
- Íå å òàêà! Çíàåø ãî – íÿìà êàê äà õîäÿ íà ðàáîòà è äà ó÷à åäíîâðåìåííî, äà íå ñúì ìàøèíà!
- Íå, ñèíå, çíàì ÷å íå ñè ìàøèíà.
- Äîáðå, àéäå ðàáîòè ñè, íÿìà äà òå ïðèòåñíÿâàì ïîâå÷å.
- Å äå, íå ñå òðúøêàé òîëêîâà, ùå âèäÿ êàêâî ìîãà äà íàïðàâÿ – êàçà äîêòîðúò, íî â ñëóøàëêàòà áåøå îñòàíàë åäèíñòâåíî íåãîâèÿò ãëàñ.
ßäîñà ñå íà ñåáå ñè. Ñèíúò ìó è áåç òîâà ñå îáàæäàøå ðÿäêî, íàé-÷åñòî çà ïîâå÷å ïàðè, íî íå ìîæåøå äà ñå îòíàñÿ òàêà ñ íåãî. Èñòèíàòà áå, ÷å ä-ð Ãåí÷åâ èçíåìîãâàøå ôèíàíñîâî è êîëêîòî è äîïúëíèòåëíè äåæóðñòâà äà ïîåìàøå, ïàðèòå íèêîãà íå ñòèãàõà. Æåíà ìó áåøå áåç ðàáîòà, à ñúñ ñèí, êîéòî ñëåäâàøå â óíèâåðñèòåò çàä ãðàíèöà, è îùå åäèí, òâúðäå ìàëúê çà äà õîäè íà ó÷èëèùå, æèâîòúò íà ñåìåéñòâîòî ñå áåøå ïðåâúðíàë â îöåëÿâàíå. Èñêàøå ìó ñå Ìàðèí íàé-íàêðàÿ äà ïðîóìåå, ÷å íà òîçè ñâÿò íèùî íå ñå äàâà äàðîì è çà äà ïîëó÷èø íåùî, òðÿáâà äà ïîëîæèø óñèëèå.
Ìîæå áè íå òðÿáâàøå äà ìó ïðàùà ïàðè. Íåùî âèíàãè èçíèêâàøå, ÿ íàåì, ÿ íîâè ó÷åáíèöè - â êðàéíà ñìåòêà òðÿáâàøå äà ñå íàó÷è äà ñå ñïðàâÿ ñàì. Êîé çíàå êàêâî ñå ñëó÷âàøå â Áðåìåí áåç äà èìà êîé äà ãî êîíòðîëèðà.
- Äîêòîðå, èäâàòå ëè?
Ãëàñúò íà ñåñòðàòà ãî èçêàðà îò âöåïåíåíèåòî. Õâúðëè ïîëóèçïóøåíàòà öèãàðà íà çåìÿòà è ÿäíî ÿ ñòúïêà ñ êðàê.

***

Ñòàðåöúò èçãëåæäàøå ìúðòúâ – ëåæåøå íåïîäâèæíî, äîðè ãúðäèòå ìó íå ïîìðúäâàõà. Âîñú÷íàòà êîæà íà ëèöåòî ìó áëåñòåøå ïðèçðà÷íî ïîä ëóìèíèñöåíòíèòå ëàìïè, êàòî ïîäñèëâàøå îùå ïîâå÷å ìúðòâåøêèÿ âèä. Ïîëóîòâîðåíèòå óñòíè èçãëåæäàõà ñèíêàâè. Íà åêðàíà íà ñèâèÿ ìîíèòîð, çàêà÷åí íàä ãëàâàòà ìó, ïðîáÿãâàøå íà÷óïåíà ñâåòëîçåëåíà ëèíèÿ – òúíêàòà íèøêà äîêàçâàøå, ÷å ó íåãî âñå îùå èìà èñêðèöà æèâîò.
- Íÿìà äà ãî áúäå, äî ñóòðèíòà ùå ïóêíå.
- Êàêâî äà ïèøà? – ïîïèòà ñåñòðàòà.
Äîêòîðúò ñå èçâúðíà êúì íåÿ è ÿ èçãëåäà.
- Èíôàðêò, ñòàáèëèçèðàí, â èíòåíçèâíî, êàêâî äðóãî äà ïèøåø?
Æåíàòà íå îòãîâîðè íèùî, ïðèòèñíà äî ãúðäèòå ñè ïàïêàòà ñ äîêóìåíòèòå è ñå çàïúòè êúì ïðèåìíàòà. Èìàøå òîëêîâà õàðòèè äà ìèíàâàò ïðåç ðúöåòå è, ôîðìóëÿðèòå ñå ïîïúëâàõà íà ìîìåíòà è òîâà îòíåìàøå âðåìå, à íîùòà íàïðåäâàøå.
Ä-ð Ãåí÷åâ âïåðè çàìèñëåíî ïîãëåä â òÿëîòî ïðåä ñåáå ñè. ßäúò îò ðàçãîâîðà ñúñ ñèíà ìó íå áå ïðåìèíàë íàïúëíî, íî íå òðÿáâàøå äà ñè ãî èçêàðâà íà ñåñòðàòà. Ôèíàíñîâàòà áåçèçõîäèöà è äúëãîâåòå ñè áÿõà íåãîâ ïðîáëåì, òÿ íå ìó áåøå âèíîâíà. Çíàåøå, ÷å ìîæå äà ðàç÷èòà íà íåÿ, àêî ñå íàëîæè. Ðåøè äà è ïîìîãíå ñ áóìàùèíàòà è ïîíå÷è äà òðúãíå ñëåä íåÿ, êîãàòî âèäÿ, ÷å ñòàðåöúò ãî ãëåäà. Íÿìàøå íèêàêâà ëîãèêà, ÷îâåêúò áåøå íà ïðàêòèêà ìúðòúâ, íî ñåãà ñèíèòå ìó î÷è ÿñíî ñå âçèðàõà â íåãî. Ïðèñòúïè êúì íåãî è âèäÿ êàê áèñòðèÿò ïîãëåä ãî ñëåäè.
- Õõõ... òõàì... – åäâà äîëîâèì çâóê ñå èçìúêíà îò ïîñèíåëèòå óñòíè.
Äîêòîðúò ñå íàäâåñè íàä íåãî, îïèòâàéêè ñå äà ðàçáåðå êàêâî ñå ñëó÷âà. Óñòíèòå åäâà ïîìðúäâàõà, íî ÷îâåêúò îïðåäåëåíî ñå îïèòâàøå äà êàæå íåùî. Íàâåäå ñå îùå ïî-áëèçî è ïîäëîæè óõî ïðåä ëèöåòî ìó.
- Òàì... ïîä ñòúëáàòà... – äîëîâè ñúâñåì ÿñíî.
- Êàêâî? Êàêâà ñòúëáà? – ä-ð Ãåí÷åâ íå ìîæåøå äà ïîâÿðâà íà î÷èòå ñè. Ñòàðåöúò áåøå äîêàðàí ñ ìàñèðàí èíôàðêò, åäâà ëè íåùî ìîæåøå äà ãî ñïàñè. Ïîíå íå áè òðÿáâàëî äà ãîâîðè è äà å â ñúçíàíèå.
- Òàì... òàì å...
- Êîå å òàì? Êàêâà ñòúëáà? – çàäàâàøå ìó âúïðîñè, îïèòâàéêè äà ãî çàäúðæè áóäåí.
- Òàì... – çâóêúò èçëèçàøå òèõî, íî ñúâñåì ÿñíî.  ïúëåí êîíòðàñò ñ íåïîäâèæíîòî òÿëî, áèñòðèòå ñèíè î÷è èñêðÿõà îò æèâîò.
- Ñåñòðà!
- Òàì å...
- Ñåñòðà! – èçâèêà îòíîâî äîêòîðúò, äîêàòî ñâàëÿøå ñòåòîñêîïà îò âðàòà ñè.
- Çàðîâåíî...
Ä-ð Ãåí÷åâ åäâà ðåãèñòðèðà ïîñëåäíàòà äóìà, ïðåäè ñåñòðàòà äà âëåòè â ñòàÿòà è äà ñå íàñî÷è êúì íåãî. Ìèíóòà ïî-êúñíî, âúïðåêè óñëèÿòà èì, ñâåòëîçåëåíàòà ëèíèÿ íà ñèâèÿò ìîíèòîð, çàêà÷åí íàä ãëàâàòà íà ñòàðåöà, ïîêàçà ïðàâà, íåïîäâèæíà ëèíèÿ.

***


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 13.01.2013 @ 10:10:49 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   samotnik

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
544 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 49294
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Èçãóáåíà èñòèíà" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (11 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçãóáåíà èñòèíà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 13.01.2013 @ 11:55:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèâëå÷å âíèìàíèåòî ìè ñ ìåäèöèíñêèÿ åëåìåíò è ìè ñòàíà èíòåðåñíî :)
Ùå ñëåäÿ ñ èíòåðåñ :)


Re: Èçãóáåíà èñòèíà
îò secret_rose íà 13.01.2013 @ 12:42:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ìíîãî ñå ðàäâàì, ÷å ñè òóê :)
Î÷àêâàì ñ íåòúðïåíèå ïðîäúëæåíèåòî..


Re: Èçãóáåíà èñòèíà
îò samotnik íà 13.01.2013 @ 13:53:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, ðàäâàì ñå, ÷å âè õàðåñâà. Ïðîäúëæåíèåòî èäâà...

Âñå ïàê âñÿêà êðèòèêà å äîáðå äîøëà, íå ñå ñòåñíÿâàéòå. ;-)


]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà
îò kristi íà 13.01.2013 @ 23:20:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàïî÷âà îáåùàâàùî, ñàìîòíèêî.
Èñêðåíî ñå íàäÿâàì ïðàâàòà è íåïîäâèæíà ëèíèÿ äà å íà÷àëî íà ëàáèðèíò, â êîéòî èçãóáåíàòà èñòèíà äà íàìåðè èçõîäà.

Ï!!!


Re: Èçãóáåíà èñòèíà
îò samotnik íà 13.01.2013 @ 23:44:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ...
Òî÷íî òàçè ìåäèöèíñêà ÷àñò ïðåòúðïÿ ëåêà êîðåêöèÿ, çàùîòî íàïèñàíîòî ñå îêàçâà ìåäèöèíñêè íîíñåíñ. Óâè, êîíñóëòàöèÿòà îò ïðèÿòåë ëåêàð äîéäå òâúðäå êúñíî, ñëåä êàòî âå÷å áÿõ çàãóáèë íàäåæäà, ÷å ùå ÿ ïîëó÷à. Íå çíàì äàëè èìàì âúçìîæíîñò çà êîðåêöèè òóê, àêî íå... çäðàâå äà å.

Èñòèíàòà... äàëè å åäíà?

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà
îò kristi íà 14.01.2013 @ 00:02:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå å ïîòðåáíà êîðåêöèÿ.
À èñòèíàòà íèêîãà íå å åäíà. Èñòèíàòà å ñàìîòíî áåäñòâàùà ñàìî ìåæäó êàòåãîðè÷íèòå ÄÀ è ÍÅ, êîèòî ñå îïèòâàò äà ÿ ïðèâëåêàò íà ñâîÿ ñòðàíà, íî ñå ïðîìúêâà ìåæäó òÿõ è èì ñå íàäñìèâà ñ âñè÷êèòå ñè ëèöà.

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà
îò samotnik íà 27.02.2013 @ 22:25:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õì... ìíîãîëèêà èñòèíà...

Êàêâî, òîãàâà å ëúæàòà?

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà
îò kasiana íà 07.01.2014 @ 12:55:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòðèãóâàùî íà÷àëî!!!!!
Ðàçâúëíóâà ìå åêñïîçèöèÿòà è ñè îáåùàâàì ïîëåêà-ëåêà çà ïðî÷åòà öåëèÿ ðîìàí...

×åñòèòà Íîâà 2014 ãîäèíà, ãîñïîäèí Ñàìîòíèê!:)


Re: Èçãóáåíà èñòèíà
îò samotnik íà 08.01.2014 @ 14:05:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×åñòèòà è íà òåá! Ùå ñå ðàäâàì, àêî èíòåðåñúò òè ñå çàäúðæè äîêðàÿ.

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà
îò PLACEBO (placebo@abv.bg) íà 10.04.2016 @ 14:39:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñâàì, êîãàòî "íåùî" ñâúðøâà íà íàé-èíòåðåñíîòî :-)
Ñëåä äúëãîòî îòñúñòâèå íà îñîáàòà ìè â ñàéòà, ñå ðàäâàì, ÷å çàïî÷âàì îò "Èçãóáåíà èñòèíà", äîðè îòêðèâàì äúëáîê ñìèñúë ìåæäó çàãëàâèåòî è âñè÷êî, ñëó÷âàùî ñå ïîêðàé Õóëèòå.
Âÿðâàì, ÷å Õóëèòå ùå îòêðèÿò èçãóáåíàòà ñè èñòèíà!
Ïîçäðàâè! :-)


Re: Èçãóáåíà èñòèíà
îò samotnik íà 10.04.2016 @ 17:23:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî áëàãîäàðÿ, íàäÿâàì ñå ïðîäúëæåíèåòî äà íå çàëè÷è ïðèÿòíîòî âïå÷àòëåíèå.

]