Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 573
ХуЛитери: 1
Всичко: 574

Онлайн сега:
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНа кастинг за реклама - монолог
раздел: Други ...
автор: Antivirus

... Толкова ми е малка заплатата, че вкъщи всички ме мразят. Не ми се прибира, но го правя заради децата. Три деца ме чакат, да ги нахраня и една жена – да ме пита, защо съм ги направил...
Направих и ги, защото я обичам, но тя вече не се връзва на това. Обичам и тях, но и те не се връзват. Викат ми „Сульо”, чули са го от майка си. Понякога ми викат и „Пульо”... Викали са ми и татко. Още, само малката не ми е казвала татко, защото е малка, но пък много сладко ми казва „Люльо”. Работя като актьор в театър... повече второстепенни роли, по-малко... масовка. Но и да бяха главни, все тая. Друго не мога да правя... Ако вашата рекламна агенция има нужда от свежи лица – аз съм насреща. Като свое преимущество ще посоча, че досега не съм снимал в нищо, така че физиономията ми не е експлоатирана въобще. От седемнайсет години се занимавам с театър, така че можете да се облегнете на моя професионален опит. Жена ми отдавна иска да ме напусне, но знае че с три деца няма накъде. Откакто се занимавам с театър не съм спирал да се развивам и да търся нови предизвикателства. Към ролята винаги подхождам отвътре - навън, от психическата мотивация, към външната деформация, защото вярвам че това е по-правилният метод... Разбира се, отворен съм и за други методи. Не губя надежда и вярвам, че скоро най-после ще успея да реализирам възможностите си. Ще се радвам ако ми се обадите за резултатите, независимо какви са, преди седми юли. Тогава малката има рожден ден и ще знам какъв подарък да и избера. На въпроса – дали предпочитам бира от тази марка – аз не пия (но преди много пиех, така че образът няма да ми бъде чужд) Играл съм няколко пъти пиян. Според някои – сполучливо. Мога да играя и трезвен... ако се налага. Ако трябва и ще пия. Мога да се усмихвам лъчезарно, с младежка непринуденост... ако търсите такива неща. Мога, и да тъгувам... но с достойнство, без мелодрама. Каквото трябва... Не гледам мачове, защото продадохме телевизора (стана там една грешка). Но за щастие съм играл, че гледам телевизия и то именно мач. Това ми беше цялата роля... така че съм я изпипал до най-малките подробности. И по някаква щастлива случайност, режисьорът искаше, докато гледам мача, именно да пия бира. Представяте ли си? Така че вие разбирате, колко съм подготвен... Хапвах и фъстъчки, този реквизит после отпадна. Бирата остана! Ааа...имам и две момчета, на дванайсет и на осем, те са много добри деца, но за съжаление не искат да вървят по моят път. Ааа...ами това е.


Публикувано от alfa_c на 10.01.2013 @ 11:25:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Antivirus

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 07:06:53 часа

добави твой текст
"На кастинг за реклама - монолог" | Вход | 3 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: На кастинг за реклама - монолог
от doktora на 10.01.2013 @ 11:55:59
(Профил | Изпрати бележка)
))))))))))))))))))))))))))))

Браво...от първият ред в театър!

един бивш театрал;))


Re: На кастинг за реклама - монолог
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 10.01.2013 @ 15:23:14
(Профил | Изпрати бележка)
Между две циганета.
- Знаеш ли колко е хубаво да ядеш агнешко!?
- Защо, ти ял ли си?
- Не съм, ама познавам един дето казва, че е слушал как брат му разказвал, че на тъща му, сестриния племенни е ял и било много хубаво.


Re: На кастинг за реклама - монолог
от eva55 на 11.01.2013 @ 13:52:07
(Профил | Изпрати бележка)
...драма - буди съжаление - и други аспирации...!!!