Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 553
ХуЛитери: 2
Всичко: 555

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: snejenbor

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКогато усмивките не са само усмивки. А приказките… са си приказки
раздел: Други ...
автор: Princesssa

-И какво още?
-И косите й- водопади от светлина, в които можеш да удавиш душата си… И очите… Никога дори не съм смеел да мечтая да гледам в очите й. Такива очи, в които…
- В които какво? Думите ли ти се губят?- опитах се да го подразня аз.
-Не, напротив. Заради нея започнах да ги откривам. И преоткривам. Думите, де. Но ти обяснявах за очите й…- продължи развълнувано той.
Усмихнах се тъжно. За мен никога не беше говорил така. А заслужавах (да, знам, че е нескромно!)
-Очите й са като светулки.
Намръщих се. Ама че определение!
-Н-не разбирам.
-Носят ти лято. И прогонват мрака. И като ги гледаш, волно или не, се сещаш за нощ. И целувки. Очите й са най-романтичното доказателство, че магии има.
Преглътнах. Но не се разплаках. А трябваше. Защото винаги съм мечтаела някой да ми говори така. Той да ми говори така.
А дяволчето- онова мазохистично изчадие в дълбините на душата ми, ме накара да попитам:
-Ами устните?
-Те… те ми носят усещане за празник. И ме учат на щастие. Подаряват ми съмнения, насаждат ми вяра, окриляват ме с мъдрост.
-Ахам…- Бях стъписана под целия този напор от поезия и обич. Ненасочен към мен. Насред супермаркета. В седем вечерта. От най-неромантичния човек на света.
-Но най-много обичам пръстите й. Сякаш са създадени от древен разказвач на приказки. Такива трябва да са били ръцете на миналите принцеси. С тях са творели дантелите, в които събирали слънцето, надеждите и легендите.
-Кога се научи да обичаш така?-чух се да изричам докато се опитвах да овладея треперещите си ръце.
-Не знам. Но за първи път осъзнавам, че на обич се учи.
Тя не се появява просто ей така. Тя се случва. Тогава, когато си готов да запомниш уроците й.
-А ти?
-Аз съм готов.
- Хм… - вече едва сдържам сълзите си. Твърде неуспешно.
-Е, недей така, де. Не ти разказвам всичко това, за да те натъжавам. Ти беше тази, която си тръгна. И така трябваше. Просто аз…
-Не, няма проблем, наистина- опитвам се да се успокоя.- Просто романтичката в мен се обади.
-Че тя някога млъквала ли е?- грижовно-усмихнато пита той и ми подава носна кърпичка.
Усмихвам се едва. Точно в момента подобни шеги не са особено удачни. Но ме успокояват. Донякъде.
-Има време, и ти ще откриеш своята приказка.
-Ами… Вече си мисля, че не съм родена, за да бъда приказна героиня. Приказки се случват на другите. При мен остават само спомени за пеперуди, поизхабена вяра, скрити въздишки, отлетели хвърчила и пропуснати залези.
Беше негов ред да се усмихне невярващо.
-Някак… абсурдно е да ми казваш, че не вярваш в приказките като е от ясно по-ясно, че душата ти копнее за такава.
И аз пак се усмихвам. Вече искрено.
-Щастлив ли си?
-Много.
-Радвам се, наистина.
-Знам.
Ще тръгвам. Ще ме водят на футболен мач.
-Каква изненада!-подхвърлям иронично.- А принцесата ти как прие това?
-Всъщност тя ще ме води.-озъбен до уши ми обяснява той.- Какво да ти кажа… В истински щастливите приказки принцесите са футболни фенки.
Разсмива ме. Искрено.
-До скоро.- не знам какво друго да кажа.
-До скоро! Ще чакам да се обадиш от някой замък.
-Непременно!
-И… благодаря… Истината е, че ти беше тази, която ми показа приказките…
И той си тръгна. Аз се помотах още малко сред шоколадовите вкусотии, по-объркана от всякога, но бързо взех решение да не обръщам внимание на душевния си смут, предизвикан от неочакваната среща, и си купих еклери, след което се отправих към касите.
Заради неочаквано дългия пазар поех забързано към къщи. Имах уговорка с приятелки за „женска вечер” и не исках да закъснявам.
Изведнъж пред погледа ми се появи павилионче с цветя. Не знам кое толкова ме изненада. Минавала съм този път стотици пъти и този павилион винаги си е стоял там. Но този път… този път се появи и необяснимото желание да получа букет слънчогледи. Спрях се, за да си подаря една купчина жълти утехи.
С букета в едната ръка и покупките в другата, продължих към вкъщи със сърце, преизпълнено с някакво ново чувство, някаква вътрешна сила и току зараждаща се усмивка.
Вървейки забързано се спънах в нещо, полетях напред, не успях да падна, но токът на обувката ми пропадна някъде и остана там.
-Идилия!-изсъсках докато се опитвах да се измъкна от абсурдната ситуация.
Наложи се да се събуя в нелепите си опити да извадя проклетата обувка.
И тогава… Тогава един забързан мъж се спря, за да ми помогне. Измъкна обувката ми и ми я подаде. Усмихна се- обезкуражаващо и мило, така както отдавна никой не ми се беше усмихвал.
-Вече не вярвах, че Пепеляшките съществуват. А една току-що си изгуби пантофката пред очите ми.
И аз се усмихнах.
-Дори и цветята Ви се разпиляха. Нека Ви помогна да ги съберем…
-Аз… аз… благодаря!
И ей така, насред улицата, закъсняваща и объркана, сред разпилени слънчогледи, коленичил мъж и събута обувка, ми се наложи да повярвам в приказки. Отново. И завинаги.


Публикувано от aurora на 26.11.2012 @ 08:47:27 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Princesssa

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 21980
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Когато усмивките не са само усмивки. А приказките… са си приказки" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Когато усмивките не са само усмивки. А приказките… са си приказки
от kasiana на 26.11.2012 @ 10:04:41
(Профил | Изпрати бележка)
Няма как една Принцеса да престане да вярва в приказките!!!!!

Поздрави за хубавия разказ!!!!!


Re: Когато усмивките не са само усмивки. А приказките… са си приказки
от Princesssa на 27.11.2012 @ 12:23:06
(Профил | Изпрати бележка)
Никой не трябва да спира да вярва в приказки. Никога. :) :) :)
Благодаря за милите думи! Хубав ден! :)

]


Re: Когато усмивките не са само усмивки. А приказките… са си приказки
от lordly (lordly@mail.bg) на 26.11.2012 @ 16:19:54
(Профил | Изпрати бележка)
Красива приказка. И аз сътворих една, но за Змея. Поздрави!


Re: Когато усмивките не са само усмивки. А приказките… са си приказки
от Princesssa на 27.11.2012 @ 12:23:50
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! И нека сътворяваме повече приказки. :)

]


Re: Когато усмивките не са само усмивки. А приказките… са си приказки
от fortemotore на 26.11.2012 @ 22:49:01
(Профил | Изпрати бележка)
всеки си намира майстора рано или късно :)
такъв извод си направих
хареса ми
:)


Re: Когато усмивките не са само усмивки. А приказките… са си приказки
от Princesssa на 27.11.2012 @ 12:24:39
(Профил | Изпрати бележка)
А когато си намериш Майстора и се окажеш неговата Маргарита... съвсем съвършено се получава. :) :) :)
Благодаря! :)

]


Re: Когато усмивките не са само усмивки. А приказките… са си приказки
от mariq-desislava на 27.11.2012 @ 15:34:52
(Профил | Изпрати бележка)
Красива работа сред поголовната сивота житейска.:)


Re: Когато усмивките не са само усмивки. А приказките… са си приказки
от Princesssa на 29.11.2012 @ 14:14:55
(Профил | Изпрати бележка)
Много благодаря! :)

]