Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 448
ХуЛитери: 5
Всичко: 453

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: Teoman
:: malovo3
:: LeoBedrosian
:: Icy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМалка мръсна тайна
раздел: Разкази
автор: Milvushina

18+

I`ve played that game a million times and see the signs
I`ve played the game from A to Z, I`ve lost a million times*


Беше чувал, че средностатистическият мъж мисли за секс на всеки 15 секунди. Стефан напълно вярваше в това. Самият той беше потвърждение на това правило – поне отчасти, защото не мислеше съвсем точно за секс.

Централният климатик се беше развалил и докато чакаха техниците да дойдат и да го поправят, всички врати и прозорци в офиса зееха широко отворени. Не се дишаше. Въпреки неудобството, което му създаваше жегата, Стефан не беше недоволен. Така към него се разкриваше чудна гледка към другия край на помещението.

Катя говореше по телефона. Беше небрежно протегнала напред десния си крак и той се подаваше под бюрото. Беше обута в елегантни сиви сандали на средно висок ток. Ноктите й бяха лакирани в цвят с нежен прасковен оттенък. Тя не носеше чорапи в горещия юлски ден, но крачето й изглеждаше лъскаво на падащата от прозореца светлина.

Какви чудни глезени имаше Катя само! Тънки, изящни, създадени от Бога само за целуване. Другите мъже се възбуждаха като гледаха голи снимки на млади момичета с големи цици, но за Стефан нямаше нищо по-изкусително на света от женско ходило в обувка във висок иглен ток.

Все още с мобилния в ръка, Катя стана от стола си и направи няколко крачки пред бюрото. Носеше прилепнала сива рокля до коляното. Без ръкави, с цип. Погледът на Стефан се плъзна по елегантната й фигура. Дупето й беше стегнато и добре оформено. След две раждания коремът на Катя беше съвсем плосък, а гърдичките й – облички и твърди като две малки ябълчици. Големи колкото да паснат в мъжка шепа… Стефан нервно облиза устни. Радваше се, че в този момент Катя е на крака, а той - седнал, защото ако беше обратното, щеше да има сериозен проблем!

Катя приключи с разговора по телефона. Седна отново и сложи ръце на облегалките. Крачето й вече не се виждаше под бюрото. Стефан в миг си представи, че вместо в офиса на въртящия се стол, Катя седи в тронна зала на своя престол, а той е проснат ничком пред нея. Тя вдига нежната си, властна ръка и му дава разрешение да я докосне. С благоговение Стефан поема лъскавото й краче и го гледа в захлас. Бавно, много бавно сваля изящната й сива обувка и тя пада с глух звук на земята. С изкусни пръсти младият мъж започва да разтрива малкото ходило. Знае той, знае каква тежест понасят нежните женски крака обути в елегантни обувки на висок ток. Знае каква радост доставя на притежателката им да бъдат масажирани, особено в онази част между връхчетата на пръстите и свода. Катя въздъхва доволно и затваря очи. Цялото й телце се отпуска. Изящните й, дълги устни се извиват в едва забележима усмивка. Той целува ходилото. Полага целувка на всяко едно от малките пръстчета. Стефан не спира, движи се нагоре към глезена, към прасеца, към коляното. Пъха глава под роклята и обсипва с нежни целувки вътрешната част на бедрото й, продължава нагоре, към мястото, където то се съединява с другото… от устните й се откъсва стон на наслада… Желанието напира в него, побърква го!

Желаеше я, но не фантазираше за секс с нея. Това му се струваше някак грешно, пошло. Катя беше щастливо омъжена. Беше виждал съпруга й, бащата на двете й момченца, само три пъти. Първият път дойде в офиса да я вземе за вечеря. Беше с една глава по-висок от Стефан, спортен тип с големи сини очи. Катя се беше наконтила с дълга черна рокля и мрежести чорапи. Представи съпруга си на колегите. Стефан се изчерви, протегна ръка, изломоти “приятно ми е” и се върна на бюрото си, където тайничко го гледаше със завист и злоба. Представяше си как двамата ще отидат в шикозен ресторант в центъра, ще вечерят насаме и ще изпият бутилка червено вино. Мислеше си как на път за колата той ще я докосне по дупето, а тя ще му се усмихне обещаващо. В ума си ги виждаше да се прибират у дома си, да влизат в общата си спалня. Как той сваля ципа на Катя. Как тя ляга по гръб и нетърпеливо разтваря бедра. Как изражението й се променя от очакване в наслада. Как...

Следващите пъти когато съпругът й дойде в офиса, Стефан бързо си намери работа на долния етаж и го мярна само от разстояние.

Катя отново говореше по телефона. Спореше. Стефан не чуваше какво точно казва тя, но тонът познаваше добре. Строг, делови. Гласът й – плътен и същевременно много женствен. Катя говореше някак гладко и плавно, без да се запъва, без “ами”, “ъъъ” и тем подобни. Използваше често думите, “искам” и “ще”. В техния труден бизнес, натоварен с много отговорности и доминиран от мъже, жените най-често си проправяха път напред по “втория начин”. Затова на онези, които видеха Катя в гръб, можеше да им мине през ума, че е получила назначението си чрез ен на брой секс услуги за изпълнителния директор, но очите й говореха друго. Под погледа й човек бързо разбираше, че зад привлекателната й външност стои проницателен и пресметлив ум на жена надарена с изключителен интелект. Не за малки сладки кукли като неговата приятелка тайно мечтаеше Стефан, а за такива властни и самоуверени дами като Катя.

През отворената врата той я видя да обляга глава назад на върха на стола. В миг си я представи в същата поза чисто гола във ваната, а той, нейният роб пред Нея, треперещ, в очакване да изпълни всяко Нейно желание. Палеше десетки свещи. Една по една те осветяваха гладкото й лице. Въпреки че Катя беше на 34, в тъмната й коса нямаше и един бял косъм, а на челото й – и една бръчица. На Стефан не му пречеше, че тя е с шест години по-възрастна от него, напротив. Качествените жени и качественото вино само ставаха още по-желани с времето. На тези години Катя беше на върха на зрялостта си – знаеше какво иска и как го иска. Представяше си я във ваната, как Тя сочи с пръст към него, как тихо му заповядва. Как той слага по капка шампоан на дланите си, нежно го втрива в косата Й, а Тя, неговата Господарка, го възнаграждава като го поглежда с премрежен поглед и го подканва да продължи. Как той накрая изплаква косата Й и я увива с кърпа. Как после продължава с масаж на раменете, там, където е събрала най-голямо напрежение. А неговата властна Господарка простенва тихо, на лицето й се изписва наслада...

- Стефчо! – чу той Катя да го вика.
Той се сепна и с бързи крачки тръгна към кабинета в дъното.
- Стефчо, готов ли си с доклада за продажбите?
- Още от сутринта.
- Браво на теб! Донеси ми го да го разгледам, ако обичаш.
- Разбира се. Веднага – усмихна й се Стефан.

На излизане от кабинета той дори не погледна към лъскавото краче на шефката си, което отново се подаваше изкусително изпод бюрото.

- Стефчо, само остави вратата отворена, моля те. Страшна жега е.

Burning in water
Drowning in fire*


----

Посвен на всички, които поне веднъж в живота си са играли тази опасна игра. Със специален поздрав за Zebaitel, чийто разказ ми даде идеята, както и за LeoBedrosian, щото си държа на обещанията. :)

----

Текстовете със * са от песента Exile на Tristania. Превод:

*
Играл съм тази игра милион пъти и виждам знаците;
Играл съм играта от А до Я, загубих я милион пъти

*
Изгарям във вода,
Давя се в огън


Публикувано от alfa_c на 04.10.2012 @ 16:12:26 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Milvushina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 13:24:43 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Малка мръсна тайна" | Вход | 7 коментара (21 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Малка мръсна тайна
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 04.10.2012 @ 16:23:13
(Профил | Изпрати бележка)
Прехода между фантазията и реалността е на точното място и предполага продължение на сюжета, но автора си знае. Инак тая игра я играем постоянно и с различен ефект.

ПОздрави!


Re: Малка мръсна тайна
от Milvushina на 04.10.2012 @ 19:39:16
(Профил | Изпрати бележка)
Много са игричките и никога не свършват. Именно затова го оставих така. Животът може да свърши, но фантазиите - никога. :)

]


Re: Малка мръсна тайна
от kasiana на 09.10.2012 @ 19:30:20
(Профил | Изпрати бележка)
Харесвам разказите с неочакван край!!!!!

Аплодисменти!!!!!


Re: Малка мръсна тайна
от Milvushina на 09.10.2012 @ 21:04:43
(Профил | Изпрати бележка)
Съвсем накрая е и то в една-единствена дума, която лесно може да се пропусне.

Поласкана съм, благодарности! :)

]


Re: Малка мръсна тайна
от secret_rose на 09.10.2012 @ 14:34:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Понякога се страхувам от разнородния ти талант...
Наистина съм свикнала да чета от теб приказки за ангелчета, както правилно отбелязваш в коментар :р и като срещна друг текст, не знам какво да му напиша...
Поздравявам те за посвещението...

(къде съм бляла та чак сега го видях, не знам...)


Re: Малка мръсна тайна
от Milvushina на 09.10.2012 @ 16:10:40
(Профил | Изпрати бележка)
Виж кой говори за разнороден талант! Аз си поне си знам, стоя далеч от мерената реч. :-Р

Всъщност, ако си спомняш, ти пратих една история на скандинавска тематика. Да не забравяме също, че се готвя и за историческа драма в един красив наближаващ миг. Всички онези неща, които принадлежат в историите с червена точка след заглавието съвсем не са ми чужди...

Ако за теб посвещението е специално колкото е за мен, чувствай се извънредно упомената и поздравена.

]


Re: Малка мръсна тайна
от secret_rose на 09.10.2012 @ 16:23:29
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Подозирам, че посвещението никого няма да подмине... :) такива сме хората, направата ни сама по себе си е "малка мръсна тайна".
@--;--

Историческата драма я очаквам с отворени очи. Ще ставам критик покрай нея :)))))

пък и любима тема е...
Тъй че, забързай перото.
А то си е приказка, както и Скандинавската...

]


Re: Малка мръсна тайна
от Milvushina на 09.10.2012 @ 16:47:59
(Профил | Изпрати бележка)
Играта... играта е многопластова. Играта между реалност и фантазия в собствения ти ум и колко е трудно с течение на времето да продължиш да ги разграничаваш. Да мислиш и чувстваш едно, а да се държиш по друг начин. Изкушението от флирта на работното място. Да мечтаеш за по-възрастна жена. За собствения си шеф. Да си фантазираш, че си нечий роб.

Това са все съвсем реални неща. Обекти или субекти сме всички ние - знаем си го, крием си го и не го споделяме. Фантазията е част от личното пространство - онази смела, забавна шега, която е предназначена да разсмива само нас и никой друг.

Трябва да завърша първо Паднала от небето. Ти ми направи един жест - сега ще ти го върна. Ако не ме излъжат сметките, остават 3 глави за публикуване. След нея е Мечтата на Оног, която наистина ще е много по-кратка. Освен това имам 2 разказа, единият от които е започнат. До Нова Година ще отиде, а пък после ще му мисля.

За скандинавската история поне аз не мисля като за приказка. Липсва й детското вълшебство. :)

]


Re: Малка мръсна тайна
от secret_rose на 09.10.2012 @ 16:55:24
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Те приказките за възрастни са най-интересни...

Мрънкам и аз да пишеш. И знаеш ли защо...
Аз пиша за удоволствие само. Ако става за четене - става, ако стане на книга - ще стане, ако не - все тая. Нямам амбиции именно защото пиша само за удоволствие и съм лаик. А ти пишеш професионално, правиш литература. Не е комплимент просто..., макар, че не ти е хляба а "за удоволствие" :)
Сега се махам, че с тебе както сме я заседнали на раздумка... :)))
Само да вметна... приказките ще станат на сборник един ден, в тях си просто ненадмината, талант е да се пише... чисто. Ама за сборник трябват сигурно много приказки и в един такъв плюс 18 няма да има. А историческата драма ще е роман... Нали ще е роман :р
Няма ме.
@--;--

]


Re: Малка мръсна тайна
от Milvushina на 09.10.2012 @ 17:14:45
(Профил | Изпрати бележка)
Не бягай де, не бягай! :) Какво й е на раздумката? Скуката да гоним, мисълта да раздвижим!

Не мога да се съглася с теб, че си лаик. Също така не мога да не се зарадвам на комплимента ти. Човек трудно може да даде реална оценка за себе си и за творенията си.

Кутията с разказа е към 70 страници. Паднала от небето отива точно към същото това число. Мечтата на Оног няма да е повече от 20-25. От тези трите би излязло едно книжле със стандартни размери. Би било чудесно да ги видя заедно на хартия един ден, но не бързам и не ми е самоцел. :)

Историческата драма ще е един доста дебел роман. В това можеш да си сигурна. Ако го замислям като 400 страници, значи гарантирано ще излезе поне 600. От опит го знам!! :)

]


Re: Малка мръсна тайна
от mariq-desislava на 04.10.2012 @ 18:56:52
(Профил | Изпрати бележка)
Очарователен е начинът, по който не пристъпваш плюса на 18-те.:) Сексът е в мозъка основно и преди всичко.


Re: Малка мръсна тайна
от Milvushina на 04.10.2012 @ 19:53:11
(Профил | Изпрати бележка)
Колебаех се дали да не го публикувам в Еротично, което би направило точката ненужна. В крайна сметка реших да е в Разкази, защото акцентът е на друго място - поне замисълът беше такъв. :) А 18+ го турих за застраховка, че обичайно в Хулите публикувам приказки за ангелчета, приятелчета и вълшебства, да не се объркат хората. ;-)


]


Re: Малка мръсна тайна
от zebaitel на 04.10.2012 @ 16:47:04
(Профил | Изпрати бележка)
Eeeee, благодаря за посвещението! Много е готин разказът! Даже смятам че 18+ му е достатъчно като заглавие!!!
Браво ти, Миленка!


Re: Малка мръсна тайна
от Milvushina на 04.10.2012 @ 19:42:50
(Профил | Изпрати бележка)
:) А ти досети ли се кой от твоите разкази визирам и каква е връзката? За мен е много очевидна, но кой знае!

Всъщност смених заглавието в последния момент преди да публикувам. Първоначално мислех да бъде "Фетиш". ;-)

]


Re: Малка мръсна тайна
от zebaitel на 05.10.2012 @ 21:14:58
(Профил | Изпрати бележка)
Предполагам, че визираш "Колене", но може и да греша.

]


Re: Малка мръсна тайна
от Milvushina на 05.10.2012 @ 22:02:34
(Профил | Изпрати бележка)
Да, точно за "Колене" става дума. :)


]


Re: Малка мръсна тайна
от malkiatprintz на 09.01.2013 @ 01:55:12
(Профил | Изпрати бележка) http://malkiatprintz.blogspot.com/
За тайна - може, но чак пък да е толкова мръсна... все пак човекът е естет :) И май не са толкова много хората, които разбират, че в едно докосване може да има много повече еротичен заряд отколкото в... далеч по-мръсни дела :) Действително много добре премерено и елегантно написано.


Re: Малка мръсна тайна
от Milvushina на 14.01.2013 @ 12:18:47
(Профил | Изпрати бележка)
Еее, тайна си е. Много пъти съм си задавала въпроса какви ли щяха да бъдат в действителност служебните отношения, ако играехме с открити карти по отношение на интимните мисли. Как ли бих се почувствала аз, ако знаех, че този или онзи колега си фантазира за мен без дрехи докато ми носи документи? Честно казано, не съм убедена, че всъщност искам да знам. Нека си е чуждата мръсна тайна. ;-)

Благодаря! :)

]


Re: Малка мръсна тайна
от malkiatprintz на 16.01.2013 @ 03:55:33
(Профил | Изпрати бележка) http://malkiatprintz.blogspot.com/
Май наистина е по-добре да не знаем, защото има опасност никой никога никаква работа да не свърши освен... някоя работа по няколко пъти... особено в голяма фирма :):):)

]


Re: Малка мръсна тайна
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 16.01.2013 @ 10:37:56
(Профил | Изпрати бележка)
Коварно нещо са жените!
Една колежка вчера каза;
„Ах, моля да ме извините,
колега, но онази ваза

подайте ми… крака си аз
изкълчих…” „Може ли – попитах –
да видя?” „Погледнете.” „Вас,
така боли ли Ви?” В очите

й блесна смях, а аз увлечен
крака огледах и видях,
че нищо няма й, но вече
бе късно и до там не спрях…

Поздравления за добрия разказ и хубав ден! :)


Re: Малка мръсна тайна
от Milvushina на 17.01.2013 @ 15:02:51
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! Особено зарадвана се чувствам от римуваната хумореска. Хубав ден и на теб!

]