Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 968
ХуЛитери: 4
Всичко: 972

Онлайн сега:
:: ivliter
:: pastirka
:: Marisiema
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПукани люти чушлета – рецепта за дами
раздел: Хумор и сатира
автор: anonimapokrifoff

Днес ще извършите чутовен подвиг – ще готвите. Омръзна Ви Вашичкият да натяква, че е криза, и за да намалите разходите,обявихте съботата и неделята за почивни дни на прислужницата и готвачката. Снощи той Ви хленчи носталгично за времето, когато бяхте бедни и живеехте при Вашата майка, която правела най-апетитните люти чушлета на планетата. Преди десетина години щяхте да пропуснете това, прозявайки се отегчено, но истината е, че вече май остарявате, а мъжът Ви е срамно богат.
След близо тричасов разговор с родителницата си, протекъл в обсъждане на близки, Ваши и нейни приятели и познати, накрая стигате до рецептата: „Най-добре е, мама, да купиш чушки „Рибка” – слабо са лютиви и по-добре, че да не вземе твоят да хване някой гастрит и да се кукне болен вкъщи, пък ти да се чудиш какво да го правиш и как да го траеш. Запомни, че първо ги измиваш, щото кой знае през колко кирливи ръце са минали. После ги печеш на котлона, ама само да кажат „пук!”; слагаш ги в тенджера, захлупваш с капака. След половин час ги обелваш, нареждаш в чиния, посоляваш; слагаш отгоре им счукан чесън, нарязан копър, пак солиш, ама леко, и заливаш със зехтин и оцет. Това е. Ти си ми умна и кадърна, ще се справиш. От време на време трябва да се угажда на мъжете, че току-виж го омагьосала някоя хищна хиена...”.
Ще купувате люти чушки, няма как. Майка Ви каза, че такива неща има на пазара. Никак не Ви се смесва с тълпите простаци, но сте съвсем, ама съвсем наясно и с младите хиени, и с невръстните лисици, както и с котенцата, дето устите им още на мляко миришат, пък са се разгонили и примамват богатите чичковци. Би трябвало Вашият да Ви е благодарен до гроб, че от толкова много мъже обезсмъртихте тооочно пък неговите гени и му родихте дете. Само Вие си знаете какво Ви струваше задоволяването на егоистичния му инстинкт за продължение на рода, но мъжете са нагли и безсъвестни същества – загубата на любовта му бихте преглътнали с философско примирение, но не и спирането на достъпа Ви до банковите му сметки.
Преди да тръгнете, се претегляте – както всеки ден. Ууужас! Наддали сте 123 грама! Най-добре ще е първо да отидете на фитнес. Стигате до залата, но Вашият треньор отсъства, освен това е препълнено с някакви семпли хора, чието място определено не е тук. Оставяте леко възмутено съобщение на телефонния секретар и се запътвате към пазара.
Успявате да оцелеете сред вмирисаната гмеж и дори да купите 300 грама чушки „Рибка”, една глава чесън и връзка копър. В колата се поглеждате в огледалото и едва не припадате – косата Ви не прилича на нищо. Отбивате се при фризьорката и тя, след като забелязва полиетиленовата торбичка с покупките, която сте забравили да оставите в багажника и я мъкнете редом с чантата си „Шанел”, изпада в културен шок и докато Ви прави прическа с пресата, Ви оревава приживе. Прибирате се и се приготвяте да измиете чушките. Да, ама онази селянка, продавачката, е завързала дръжките на торбичката на възел. Борите се с него и счупвате, Гооосподи, един нокът. Търчите при маникюристката. Тя е отчаяна от вида на ръцете Ви – единственият изход е ноктопластиката.
Отново сте вкъщи и се настройвате да измиете чушлетата, както и там да се казват. Погледът Ви се заковава на собствените Ви стъпала. По дяааволите! Не сте си правили педикюр цели две седмици! Връщате се при маникюристката. Тъкмо да се приберете и да продължите с нерадостната си женска участ, и се обажда личният Ви фитнес инструктор – на Ваше разположение е, освен това е разгонил плебса.
След интензивна двучасова тренировка, при която сте свалили поне 200 грама, излизате от банята. Не, не и не! Нищо не е останало от подредената Ви фризура. Хуквате разплакана към коафьорката си и дружно решавате, че меднорусата Ви окраска изобщо не е актуална за новия сезон, и Вашата персонална вълшебница Ви боядисва в естествено кестеняво.
Вече е ред на чушлетата, но първо хвърляте един поглед в огледалото. Така си и знаехте! Това червило изобщо не подхожда на цвета на косата Ви! Отърчавате до най-близкия скъп магазин, избирате час и половина и се спирате, естествено, на тъмна череша , защото тя ще е модерна през настъпващата есен. Можехте да се решите и в първите три минути, но къде остава тогава удоволствието от пазаруването?
Пак сте в проклетата си кухня и е време да измиете всичките тези покупки, които са в торбичката. Как ли Ви стои червилото на тази светлина? Е моооже ли да сте толкова тъпа? Макиажът Ви изобщо не се връзва с него, трябва Ви нещо по-опушено... Връщате се в магазина.
Гримирате се, нанасяте новото червило(не пропускате да поставите леко петно от бели сенки в средата на долната устна, за да изглежда по-сочна) и се заемате с чушките. Мъжът Ви днес е за риба – не че си пада по това губене на време и хич не му се виси край язовири, но негов важен бизнес партньор е луд по подобни дивотии. Вашият каза, че ще се прибере късно и много гладен. Имате време.
Тъкмо да измиете онези омразни малки люти неща, и се сещате, че краката Ви и да не казваме още кое са мъхясали като северна сенчеста полянка. Веднага отърчавате при козметичката. Връщате се полуодрана и се залепяте за огледалото. Толкова сте съсипана от видяното, че вместо изисканото „Уау!” произнасяте чукундурското българско „Ау!”: кожата на лицето Ви е в неописуемо трагично състояние и май имате едно кафяво старческо петно. Звъните на козметичката, тя вече е на вилата си в близко село, но Ви уверява, че след 40 минути е на Ваше разположение.
Прекалено сте нервна и изтормозена, за да миете някакви си зеленчуци. Добрата фея е готова да Ви услужи, прави Ви почистване, последвано от действието на няколко сложни апарата – последна дума на техниката, масаж и маски. Можете да си отдъхнете.
Да, ама не! Чак у дома установявате, че девойката Ви е оплескала косата с мазила. Обаждате се на фризьорката, тя зарязва мъж, възрастни родители и три деца и се изстрелва към салона. Отново сте в добър вид, като изключим това, че не сте се гримирали. Минавате през кухнята, обещавате на чушките да ги измиете и засядате за час пред огледалото в спалнята си.
Не, днес всичко е против Вас! Как можа онази малоумница – маникюристката, да Ви лакира с оранжев лак? Не знае ли, че сега е модерна тъмната череша? Обаждате й се гневно, тя моментално прекъсва романтичната вечеря с гаджето си, като дори не гаси свещите, и мълниеносно пристига в дома Ви. Почти в съзнание.
Е, време е да готвите. Ще измиете лютите си врагове, дето Ви дебнат ехидно, но първо още веднъж да се насладите на вида си. Мааайчице! Това червило прави устните Ви тънки! Приличате на злобна стара вещица! Как не го видяхте по-рано?! Могат да Ви спасят само още филъри, и то незабавно! Освен това хирургът защо Ви заблуждава, че именно тази форма на носа, която Ви направи, е най-добрата за Вашето лице? Веднага ще трябва да Ви обслужи, ако ще и да е на Луната! Всъщност той не е там, а на седмото небе – тъкмо получава оргазъм в нестандартна поза с една 18-годишна пациентка, след като дълго се е радвал на силиконовите й гърди, сътворени от самия него. Отговаря на позвъняването Ви след цяла минута – задъхан, но щастлив да Ви чуе. И как иначе – не сте го търсили цели 5 дни.
Устните Ви са красиво набъбнали – съвсем като прясно ужилени, а за носа правите компромис – ще изчакате до утре. Май наистина ще се заемете с демонските чушки, но се сещате, че в гардероба си нямате нищо, подходящо за новата Ви визия. Съсипана сте, не Ви се шофира и викате такси. Молът почти затваря, но щом Ви виждат, продавачките в магазините се надпреварват да Ви обслужват. Налага се да избирате между модерните стилове: този на Краля Слънце и другия – на редник Джейн. Мнооого сте уморена! Млад епилиран мъж Ви предлага да отдъхнете в близкото заведение, като дава знак на момичетата да чакат. Почвате с мохито, после той предлага да вечеряте. Поръчвате си три листенца маруля(накъсани, не нарязани) с рукола и настърган морков без дресинг – нали сте на диета. Младежът стартира с шопска салата и бургаска мускатова, последвана от телешко варено, руло „Стефани”, бутилка скъпо каберне, „Бьоф Строганофф”, мляко с ориз, крем карамел и френски коняк към тортата „Гараш” и кафето. Оказва се жиголо. Така и предполагахте – това малко Ви натъжава, защото пикльото определено Ви смята за стара, но пък подхранва самочувствието Ви на богата жена. Плащате сметката и дискретно му подавате едра банкнота, като не пропускате да приберете визитката му.
Купувате всички дрехи, за които смятате, че Ви стават, но не сте приключили с обувките и чантите. Формата при първите определено се изостря и ще трябва да подновите запасите си. Жълтите обувки на Diane Von Furstenberg с умопомрачителен ток в черешов цвят ще кореспондират идеално с имиджа Ви, но не е за пренебрегване и визията на Наталия Водянова, създадена от Stuard Weitzman, като Вашата ще бъде много по-ефектна, защото не сте банална сладникава блондинка. И разбира се, нов парфюм – може би няма да е зле да е Bvlgari.
Поръчвате две таксита, в едното остава мъничко местенце и за Вас. Шофьорите услужливо Ви помагат да пренесете покупките, а Вие им давате щедър бакшиш. Крайно време е да наготвите и посягате да измиете поувехналите чушки, но решавате първо да се обадите на мъжа си – той казва, че ще си бъде вкъщи след около два часа, и Вие отивате до съседната къща да се похвалите на приятелката си с новите придобивки. Освен това изобщо не е наложително веднага да овонявате дома си, сякаш е шкембеджийница.
Когато се прибирате, сте твърдо решена да приключите с тези отвратителни злобни чушки. Мъжът Ви се е върнал, заспал е в хола, както си седи пред телевизора, а калните му гумени ботуши са оплескали пода навсякъде. Идва Ви да го хванете с два пръста за яката, защото сте принудена да търпите мръсотията до понеделник, когато ще дойде чистачката, но не го правите, понеже ноктопластиката Ви още е крехка. Виждате, че в кухнята се мъдрят на масата опашките на няколко чушки. Дали изобщо ги е измил? Опитвал се е да сдъвче и сухата филия, останала от някакъв стар хляб, но не е успял. Може би трябваше да купите пресен, само че нали бяхте заета до смърт? Цялата къща легна на ръцете Ви, като че ли сте някоя от простите домакини! Както и да е, хапнал е домашна храна, и то благодарение на Вас. Повече – друг път. Ако изпростеете достатъчно, може дори да му изпържите яйца в необозримото бъдеще.
Той прохърква мъчително – като че ли не му е удобно на фотьойла, но кой го е карал да заспива там? Вероятно от Вас се очаква поне да го завиете с одеяло и почти сте готова на подобна саможертва, когато прозрението Ви довършва и вече сте окончателно убита, просто унищожена: нямате нито една нощница, която да подхожда на новия цвят на косата Ви.


Публикувано от alfa_c на 09.09.2012 @ 21:28:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   anonimapokrifoff

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 08:22:22 часа

добави твой текст
"Пукани люти чушлета – рецепта за дами" | Вход | 23 коментара (51 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 09.09.2012 @ 23:20:38
(Профил | Изпрати бележка)
Много си добър, Аноним, много!


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 10.09.2012 @ 19:57:57
(Профил | Изпрати бележка)
Не аз, дамата е връх!

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от Boryana на 09.09.2012 @ 23:46:57
(Профил | Изпрати бележка)
Не мога да не се метна и тук.:) Пръстите ме сърбят.:) Ама искам и аз такива кахърииии!:) И пасти, ако може!:)
Страхотна си. Успяваш еднакво лесно да ме натъжиш и да ме разсмееш.


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 10.09.2012 @ 20:25:25
(Профил | Изпрати бележка)
Наблегни на едни кахърни пасти - кахърни, щото може и да наддадеш 20 грама и после жална ти майка във фитнеса!

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от kasiana на 10.09.2012 @ 01:08:11
(Профил | Изпрати бележка)
Разсмя ме с тази твоя героиня, Аноним:)))))

Тя е по-зле и от онази мома, а после булка от приказката "Измък-примък":)))))

Аз съм жена, че не бих траяла половината от глезотиите й, а не знам клетият й съпруг как я трае:)))

Сърдечни поздрави:)))))




Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 10.09.2012 @ 20:26:25
(Профил | Изпрати бележка)
Неговата е лесна - ходи на работа и прави пари, ама тя да му мисли.

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от CKPOMEH на 10.09.2012 @ 07:48:42
(Профил | Изпрати бележка)
А някои още се чудят защо се възторгваме от мама! :))) Чудесен разказ, anonimapokrifoff!


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 10.09.2012 @ 20:27:36
(Профил | Изпрати бележка)
Нали?(Става дума за възторга от мама.)

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от joy_angels на 10.09.2012 @ 08:27:23
(Профил | Изпрати бележка)
Искам и аз! На тази жена денят е разтегателен...
Неочакваните завои на мисълта ти винаги ме удивляват! :)))


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 10.09.2012 @ 20:30:46
(Профил | Изпрати бележка)
Нейният ден може и да е безкраен - обслужващият персонал е на разположение. От милост към читателя спестих целутрона, масажа на проблемните зони и на цялото тяло, терапията с червено вино, с шоколад и с квот още се сетиш.

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от secret_rose на 10.09.2012 @ 14:05:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
:))))
Много е важно марулките да са накъсани :)))
Сладкодумно, забавно и ... примамливо четиво :)))


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 10.09.2012 @ 20:32:03
(Профил | Изпрати бележка)
Важно ами - допустимо е рязането, но с керамичен нож, защото металният съсипва витамините.

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от regina (radost.daskal@gmail.com) на 10.09.2012 @ 14:44:35
(Профил | Изпрати бележка)
що ли се набутах да чета? - каква дама съм аз?)))
съжалих я несретницата - такъв зор си даде, че...
и още - сега ми се изясни, защо моят си седи в къщи...)))
талант си, нимо!


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 10.09.2012 @ 20:33:39
(Профил | Изпрати бележка)
Че ти направо си щастлива жена - я колко страдания са ти спестени, а са ти оставени забавления като чистене, пране, гладене, готвене...

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 10.09.2012 @ 17:17:34
(Профил | Изпрати бележка)
Браво!Невероятна си! Ама си се смях :)))))))))))))))))
Е те така да я докараш;)
Поздрави за чудесния разказ!!!


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 10.09.2012 @ 20:36:34
(Профил | Изпрати бележка)
Не всяка може да я докара дотам както героинята - иска се талант.

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от alfa_c (alfa_c@hulite.net) на 10.09.2012 @ 17:26:45
(Профил | Изпрати бележка)
И си мисля аз, че съм имала тежък ден - глезотии... ;)


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 10.09.2012 @ 20:37:10
(Профил | Изпрати бележка)
Ми засрами се де!

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 10.09.2012 @ 17:50:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Убийствена е главната ти героиня!
Почитания за моженето ти като автор!


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 10.09.2012 @ 20:39:15
(Профил | Изпрати бележка)
Всяка дума на такава жена трябва да бъде записвана и изучавана от девойките като евангелие. Между другото, героинята ми си има прототип, макар разказчето да си е чиста гротеска.

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от zebaitel на 12.09.2012 @ 20:45:16
(Профил | Изпрати бележка)
Анониме, ти хвърли в потрес и съмнение всяка от нас!!! Не ще можем да се броим за дами, ако ще хиляда разказа и стиха да напишем!
Много ти благодаря за удоволствието!


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 12.09.2012 @ 21:33:56
(Профил | Изпрати бележка)
Признай си честно, че не си готова на жертвите, които прави героинята - сто на сто ще развееш бялото знаме още след второто за деня посещение при фризьорката.

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от LATINKA-ZLATNA на 12.09.2012 @ 20:48:46
(Профил | Изпрати бележка)
:)

Благодаря ти, че ме усмихна, аноним!


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 12.09.2012 @ 21:34:33
(Профил | Изпрати бележка)
Аз ти благодаря за прочита.

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от libra на 12.09.2012 @ 20:55:27
(Профил | Изпрати бележка)
:))))


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 12.09.2012 @ 21:35:24
(Профил | Изпрати бележка)
Нали?

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от rainy на 12.09.2012 @ 21:05:07
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Абе аз си знаех, че съм нефелна откъм "дамски" знания, но компетентността ме комплексира окончателно. Обаче това "леко петно от бели сенки в средата на долната устна" ме съсипа... Баси!
Някога ще се фукаме, че сме се допирали до аурата ти много преди настъплението на паплач (литературни) почитатели. Уточнението в скоба е да не изям изневиделица отнякъде нещо, което не става за храна.
;)


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 12.09.2012 @ 21:37:16
(Профил | Изпрати бележка)
Едва се овладях да не опиша как се моделира лице с по-тъмна и по-светла пудра - след нанасянето на основния тон, разбира се.

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от mariniki на 12.09.2012 @ 22:10:19
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
за разлика от друг път...искрено ме усмихна...
беше ми наистина нужно...след един дълъг и тежък ден..
сърдечен поздрав с топла усмивка и за теб..


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 13.09.2012 @ 10:18:55
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се на усмивката ти!

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 12.09.2012 @ 22:52:41
(Профил | Изпрати бележка)
За пържените яйца в необозримото бъдеще не знам, но разказът е свеж, много добре сготвен и галантно поднесен!!!
Поздрави, Ано!


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 13.09.2012 @ 10:20:21
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, че си съпричастен към страданията на една дама!

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от Layla (asokolova@mail.bg) на 13.09.2012 @ 10:38:52
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
Еее много готино текстче и като си помислиш цялата тая хамалогия заради едните пукани чушлета :))))
Моите уважения и към рецептата и към автора :))))


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 13.09.2012 @ 11:06:26
(Профил | Изпрати бележка)
Авторът благодари, а рецептата е изпитана.

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от mamontovo_dyrvo на 14.09.2012 @ 17:53:49
(Профил | Изпрати бележка)
Понеже коментират само дами, аз , от името на жиголото какво да кажа...ако знаех за чушките щях да свале цената...но това, което прочетох е с висока цена! Харесва ми!


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 14.09.2012 @ 18:33:39
(Профил | Изпрати бележка)
Ама не щеш да се изказваш от името на съпруга, нали, щото неговата работа е направо за рев.

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от mig на 15.09.2012 @ 12:00:05
(Профил | Изпрати бележка)
Леле, тази дама колко неща върши за един ден! Аз едно мляко исках да квася. Докато си вземах душа - прекипя, докато се чудех какво да облека - изстина. Сега отивам да посрещна майка ми ( тъщата) която само за седмица не беше с нас. Слава богу, всичко ще си дойде на място.


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 15.09.2012 @ 12:04:58
(Профил | Изпрати бележка)
За тъщата и ползите от нея - заслужава си да се напише подобен трактат.

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от mig на 15.09.2012 @ 16:36:38
(Профил | Изпрати бележка)
Много ми хареса! Пропуснала съм да напиша това, нали бързах да не изпусна и влака...

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 16.09.2012 @ 11:42:40
(Профил | Изпрати бележка)
Не бива да се изпуска влакът.

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от mig на 16.09.2012 @ 14:23:46
(Профил | Изпрати бележка)
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=276794
(поздрав за твоята героиня от приятелка)

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 16.09.2012 @ 14:34:47
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от verysmallanimal на 15.09.2012 @ 15:01:45
(Профил | Изпрати бележка)
Хе, надникнах в интимния свят на отрудените домакини, прецапах блатото от чутовни усилия и трагични саможертви....
Страхотно!!!!!


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 16.09.2012 @ 11:43:26
(Профил | Изпрати бележка)
Величав подвиг в името на красотата, нали?

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от agripina на 03.06.2013 @ 14:31:01
(Профил | Изпрати бележка)
Има и такива дами - " аз не съм от тях!", но пък нямам маникюр. Поздрави!


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 03.06.2013 @ 14:42:53
(Профил | Изпрати бележка)
И на теб!

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от Myfina на 09.07.2013 @ 12:01:53
(Профил | Изпрати бележка)
Добре, че е решила пак да се изрусява, че не ми се мисли ;) . Страшно:)


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 09.07.2013 @ 12:28:31
(Профил | Изпрати бележка)
За русото не се иска мислене.

]


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от yd (whereareyouhiding@iaminmyself.org) на 13.10.2015 @ 16:04:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.iaminmyself
нали, най-напред ще цитирам: "Той прохърква мъчително – като че ли не му е удобно на фотьойла, но кой го е карал да заспива там? Вероятно от Вас се очаква поне да го завиете с одеяло и почти сте готова на подобна саможертва, когато прозрението Ви довършва и вече сте окончателно убита, просто унищожена: нямате нито една нощница, която да подхожда на новия цвят на косата Ви."


Това - почти СТЕ готова НЕ ПОМАГА на четящия. Но е добра провокация за всеки, който ще се зачете от началото до края.

Когато бях сама на 16-годишния си рожден ден си пожелах никога най-важното в живота ми да е съчетаването на плочките, тапетите и пердетата, та така.... мислим еднакво.


Re: Пукани люти чушлета – рецепта за дами
от anonimapokrifoff на 05.05.2016 @ 14:41:28
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво нещо е единомислието дори когато води до провал.

]