Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 450
ХуЛитери: 4
Всичко: 454

Онлайн сега:
:: malovo3
:: rhymefan
:: Heel
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБрате, смених си чипа!
раздел: Хумор и сатира
автор: Selianin

Снощи, като чух за седмата българска жертва в Ирак, се ядосах много, но после отидох на майстор и си смених чипа. С мен се случи същото, което се случи с НДСВ и с неговата чудна приказка за стълбата.

Преди да си сменя чипа, никак не обичах сегашната българска управа. Гласувах не за нея. Гласувах за сегашния президент. В мои творби критикувах управата, а хвалих президента. Макар, че уважавах една велика страна, много ме дразнеше генерал-губернаторското поведение на Негово Превъзходителство нейния посланик у нас..

Сега, когато в главата ми щъка новият чип, препоръчвам на целия народ да стори същото. Само тогава всеки, досущ като мене, ще почне да гледа по друг ( в смисъл положителен) начин на събитията и явленията в нашата държава.

Ето, аз вече не харесвам чак толкова много президента. Той си прави пас, а се пише Върховен Главнокомандващ!

Горещо подкрепям участието на България във войната в Ирак. Осъждам опитите на някои зложелатели, които нарочно занижават броя на българските жертви в Ирак. Как не ги е срам, да твърдят, че сме дали само седем жертви пред олтара на великата страна! Всички знаем, че освен тези седем загинали, ние дадохме и ДВАМА ЗАКЛАНИ! Значи, нашият принос са ДЕВЕТТЕ ЖЕРТВИ (засега)! Като имаме в предвид, че бъдещето е пред нас, и че ние сме в Ирак все още само с петстотин бойци, и то за много по-кратко време (пък и не участваме пряко в бойни действия!), следва простият математически извод, че ние най-успешно от всички даваме своя принос (в смисъл на жертви) към любимата световна демокрация. Ние сме на първо място в света и можем заслужено са се гордеем с това. Особено нашата държавна управа. Брате, бъди сигурен, че нашето участие в Ирак много ще й помогне на следващите парламентарни избори. Ама много!

Дочувам, че се тъкми нова война – този път срещу Иран! Не се и съмнявам, че на базата на нашия български усет, интелект, и старание, ще успеем да се включим първи в бойните действия. Така е, ние сме велики стратези, пък и вече оправихме нашата държава. Сега е дошло време да оправим целия свят! В историята си имаме светли страници! Навремето успешно сме се включили към оста Рим – Берлин – Токио. Помогнали сме много на най-хубавия демократ в света Хитлер и сме спечелили величествени фойерверки и бомбардировки над столицата София, репарации и ред други исторически екстри. Помагайки сега в Ирак, ние успешно изтриваме дребните недоразумения и тогавашна наша вина към Сащ и Англия. Тъй че, ние българите, сега сме на много прав път, братко мой…

Ех брате, брате! Голяма работа било човек да си смени чипа. До вчера смятах, че нашият батальон трябва да тръгне не за новата база в Дивания, а за България. Днес с новия си чип смятам, че мястото ни е в Ирак, Иран и т.н.Дето се казва, то и нашето място е там! Рамо до рамо в редовете на славната, световна коалиция и встрани от назадничава Европа!

Имам и една тревога, братко мой! Понякога се опасявам да не си смени чипа и бойният ни батальон в Ирак! Ами, ако той вземе, че превърти и тръгне за България, и то направо за София!… Че нямаме и войска в София, която да го пресрещне, както едно време…
…………………………………………………………………………………………….
След като махнах чипа от главата си, поднасям моите съболезнования на семействата и близките на загиналите и закланите българи в Ирак! Поднасям моите синовни съболезнования на моята Родина - Република България, за пожертваните й синове, авторитет и огромни финансови ресурси!

Да! Велик е българският войник, но дано България намери своя Сапатеро и тази трагедия час по-скоро спре!
25.10.2004 г.


Публикувано от BlackCat на 26.10.2004 @ 21:02:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Selianin

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.66
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 18:46:15 часа

добави твой текст
"Брате, смених си чипа!" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Някой да дръпне шалтера :)
от AuCO2 (auco2@abv.bg) на 23.12.2004 @ 17:48:48
(Профил | Изпрати бележка)
Това с чиповете не си е работа. Представи си, че някой ни дръпне шалтера?!? То като спрат блоковете на АЕЦ "Козлодуй" как ще работят чиповете ни? А бе, няма ли кой да дръпне шалтера на парламента?


Re: Някой да дръпне шалтера :)
от Selianin на 25.12.2004 @ 06:57:48
(Профил | Изпрати бележка)
Моля Ви, прочетете стихотворението ми за АЕЦ.

]


Re: Някой да дръпне шалтера :)
от AuCO2 (auco2@abv.bg) на 27.12.2004 @ 10:34:33
(Профил | Изпрати бележка)
Четох го. Като констатация - вярно, но като стих, не се обиждай, но е много тромаво. По си те бива като белетрист. Четох и други твои разкази и ми харесаха, така че - зарежи мерената реч :) Покажи дар словото си в нови разкази! Успех!

]