Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 566
ХуЛитери: 2
Всичко: 568

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГрафиня Аламбра ( седма част )
раздел: Разкази
автор: _katerina_

Корабът "Червената Графиня " се поклащаше галантно в своя танц с океана .
Елена де ла Барка си отпочива до късния следобед .
- Емили , приготви ми червената атлазена рокля , червените чехли и белите дантелени ръкавици . Може би и едно бяло чадърче също няма да е излишно в този слънчев ден . Ще изляза на разходка с Капитана .Това мургаво , загоряло тяло , този твърд поглед ме влудяват от години . Звън на камбанки отеква в сърцето ми когато погледна в изумрудените му очи .
- Преди не го харесвахте толкова , беше просто коняр , пренебрегвахте го - подхвърли закачливо прислужницата , докато правеше кокетна прическа на своята господарка .
- Обичам живота , наслаждавах се на всеки миг . Но когато Давид си тръгна осъзнах колко много го обичам . Когато знам , че е наблизо се чувствам сигурна и защитена . Ама и ти си една бъбривка .
- Една орхидея да поставим в златните ви коси мадам , нали сме на Острова на орхидеите - усмихна се Емили .
Някой почука на вратата .
Капитанът влезе и остана за миг като вцепенен . Не че беше забравил красотата на Графиня Аламбра , но в момента просто дъха му спря от прекрасното същество срещу него .
Кораловите й устни се извиха в чаровна усмивка , а палавите пламъчета в светлокафявите й очи запалваха пожари в душата му .
Целуна ръката й , галантно се поклони и я покани на следобедна разходка .
Малка лодка ги откара до брега на този приказен земен рай .
Давид и Елена тръгнаха бавно сред тучната зеленина . Наслаждаваха се на песента на синигерите и красотата на пауните .
- Ела , искам да ти покажа нещо - капитанът хвана графинята за ръката и я поведе между палмовите дървета . Стигнаха до малко езеро с красив водопад . Водата тихо ромолеше , а водните лилии плуваха свободно в кристалните му води . Приличаше на огледало , обсипано с бели и розови цветя .
Наоколо имаше много орхидеи в различни цветове и форми - бели камбанки , розови пантофки , жълти - като пърхащи пеперуди .
Приседнаха на едно хълмче .
- Разкажи ми за делфина - тъмна силна андалуска ръка погали прасковеното лице на Елена .
- Когато вълната ме повлече в океана почти изгубих съзнание . Усещах , че потъвам бавно надолу към дълбините . Почувствах нежна милувка . Нещо ме понесе нагоре към повърхността . Издаваше звуци , които ме успокояваха . Като че ли ми казваше -"Не се страхувай , не се страхувай ...". Не виждах , но усещах топлината на очите му . Перката на гърба му не позволяваше да се изплъзна от гладкото му тяло отново във водата . Остави ме на брега и помилва лицето ми с мократа си муцунка . Тези малки приятелски очи няма да забравя . Ернесто и неговите приятели - рибари се прибираха с лодката си и ми помогнаха . Това е .- усмихна се Елена .
Лаврови и кедрови дръвчета се поклащаха тежко в маранята наоколо .
- Виждаш ли онова красиво цвете - в оранжево и синьо - това е Райската птица .
- Много е красиво и изящно .
- Да , прилича на теб - малка аристократка - закачливо подхвърли Давид .
- Още ли не си ми простил глупостта и гордостта ? След като ти замина осъзнах , че нищо друго не ми дава сила и смисъл в живота , щом нямам твоята обич и закрила .
След всяко празненство бях сама , но когато беше в замъка , знаех , че си наблизо и ме пазиш . Виждах любовта в очите ти . А след това всичко опустя . Никой не можеше да ми даде спокойствието и онази сила от чувството на взаимна любов .
Давид погали русите къдрици , танцуващи около лицето на Елена . Ръката му обви нежната й талия , устните му се впиха в нейните , разтворени като разцъфнало цвете . Страстта превзе и двамата . Изпепеляващите целувки на Капитана оставиха без дъх графинята и тя се отдаде в ръцете му .
Твърдите й розови гърди , като че ли щяха да изскочат от дантеленото делколте от тежкото й дишане .
- Ще те обичам вечно , чуваш ли - шептеше Давид тихо и сластно в малкото й ушенце , докато галеше и целуваше гърдите й .
- Където и да съм , душата ми винаги ще е с теб . Ще те намеря и на края на света - продължаваше да шепти в ритъма на любовната игра .
- Люби ме - промълви графинята .
Усещаше галопиращото й сърце , докато я обладаваше . Буйната му андалуска кръв пулсираше като струните на китара , в ритъма на горещо фламенко . Кастанети тракаха в слабините му , а въздухът се изпълни със сладка нега .
Отпуснаха се на меката трева щастливи един до друг , а двойка пъстри папагали се гонеха от дърво на дърво и повтаряха неразбираеми звуци .
Двамата се погледнаха и избухнаха в сладък смях .


Публикувано от alfa_c на 05.08.2012 @ 17:54:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   _katerina_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 12


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 21:23:28 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Графиня Аламбра ( седма част )" | Вход | 14 коментара (29 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от kasiana на 06.08.2012 @ 04:03:45
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, Кати!!!!!

Чудесно продължение!!!!!

Среднощни поздрави:)))))


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 06.08.2012 @ 08:16:17
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Кас!Лятото ни действа любовно и приключенски :)))
Хубава седмица!

]


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от Omaia на 05.08.2012 @ 23:39:36
(Профил | Изпрати бележка)
Доста горещо е тук при теб, и със сигурност не е от августовското време. ;)
Поздрави, Кати!


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 06.08.2012 @ 08:17:03
(Профил | Изпрати бележка)
Лято,море- време за любов :)))
Благодаря сърдечно !

]


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от Hulia на 05.08.2012 @ 22:43:56
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Поздрави, Кет!:)))
* * *
П. П. Днес чета само за любов, че то нали имаше и пълнолуние:)))


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 06.08.2012 @ 08:58:21
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Ули!
Поздрави :)))

]


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 05.08.2012 @ 18:33:56
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесна любовна сцена, и въобще - целият откъс...

Поздрави, Кати:)))


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 05.08.2012 @ 20:05:11
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Влади!Радвам се :)))
Хубава нова седмица :)

]


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от Narwal на 05.08.2012 @ 18:29:08
(Профил | Изпрати бележка)
Усещаше галопиращото й сърце , докато я обладаваше .

Голяма любов....голяма работа!:))Поздравления, Кати! Много добра разказвачка си!


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 05.08.2012 @ 20:04:21
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))))))))))
Здравей Капитане :))))))))))))
Благодаря за подкрепата!
Поздрави!

]


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от Narwal на 13.10.2012 @ 19:27:35
(Профил | Изпрати бележка)
Ах! Какви изпепеляващи целувки ръсят тези капитани! Поздравления, Кати! Отново ме грабваш с красивата си графиня.


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 13.10.2012 @ 21:38:05
(Профил | Изпрати бележка)
Привет Капитане !:)
За истинската любов винаги има препятствия :)
Поздрави !:)))

]


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от sineva на 10.10.2012 @ 21:15:25
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, Кати!
Така имах необходимост да прочета точно това!
Прекрасно пишеш, мила!
Отново ти се възхищавам!
С обич, приятелко!


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 11.10.2012 @ 13:13:26
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!Радвам се , че има и други романтици като мен :)))
Сърдечни поздрави :)))

]


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от doktora на 27.08.2012 @ 09:14:14
(Профил | Изпрати бележка)
Усещаше галопиращото й сърце , докато я обладаваше . Буйната му андалуска кръв пулсираше като струните на китара , в ритъма на горещо фламенко . Кастанети тракаха в слабините му , а въздухът се изпълни със сладка нега .
Отпуснаха се на меката трева щастливи един до друг , а двойка пъстри папагали се гонеха от дърво на дърво и повтаряха неразбираеми звуци .
Двамата се погледнаха и избухнаха в сладък смях .


ох че приятно започва седмицата, Кати...а как приятно вспомнит, ммм;))

Ехо, морска графиньо, цунь пу бузун :)))


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 27.08.2012 @ 10:51:48
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Док!Радост е за мен :)))

]


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от mariniki на 03.09.2012 @ 18:51:36
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
много красива част от книгата...
прекрасно предадени чувства... драго ми беше
да прочета, мила Катерина... прегръщам те..


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 03.09.2012 @ 20:12:08
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря мила Маги!
Сърдечни поздрави:)))

]


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) на 08.09.2012 @ 12:02:36
(Профил | Изпрати бележка) http://kalin8.blog.bg/
Поздравления за чудесния разказ, Кате!
Ще се се върна назад, защото явно съм пропуснал доста...
Б.


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.09.2012 @ 14:55:11
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!Радвам се :)))

]


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от ATROPA на 11.09.2012 @ 20:02:09
(Профил | Изпрати бележка)
Започнах да чета от любимото ми число 7.
Може би е знак.
Връщам се назад!


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 11.09.2012 @ 20:03:22
(Профил | Изпрати бележка)
Много се радвам:)))
Благодаря!

]


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от LATINKA-ZLATNA на 21.09.2012 @ 21:50:39
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави, _katerina_ !
Прегръдка на морето от люляковия град!
:)


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 21.09.2012 @ 21:54:49
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави Златна!:)))

]


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 27.09.2012 @ 22:31:44
(Профил | Изпрати бележка)
И аз като ATROPA... започвам да чета от тук, но с интерес се връщам назад! И сигурно няма да се разочаровам!
Поздрави, Катя!


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 27.09.2012 @ 22:49:10
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!Радост е за мен:)))
Сърдечни поздрави:)))

]


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от Milvushina на 25.07.2013 @ 09:17:12
(Профил | Изпрати бележка)
Мисля, че много те бива да пишеш еротика! Браво. :)


Re: Графиня Аламбра ( седма част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 25.07.2013 @ 15:14:13
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за подкрепата!

]