Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 1016
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 1018

Îíëàéí ñåãà:
:: ivliter
:: rady

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌàìà Êèâè
ðàçäåë: Ïðèêàçêè
àâòîð: pc_indi

×å íå ìîæå äà ëåòè,ìàìà ðàçáðàëà îùå â ðàííà äåòñêà âúçðàñò,êîãàòî èçêàðâàëà âàêàíöèèòå ïðè áàáà ñè ,íà ñåëî.
Òîãàâà ëþáèìî çàíèìàíèå íà ïðèÿòåëèòå é áèëî äà èçêà÷âàò ñ êîëåëåòàòà ñè ñòðúìíèÿ ïúò äî ñåëñêèòå ãðîáèùà è ïîñëå äà ñå ñïóñêàò îò òàì ñêîðîñòíî.Ïúðâî,÷å êúñíî ñå íàó÷èëà äà êàðà êîëåëî è âòîðî- åäèíñòâåíèÿò é ïëàõ îïèò äà ñå ñïóñíå è òÿ, çàâúðøèë ñ ðàçáèòè íîñ è êîëåíå.Îòòîãàâà ïðîñòî ãè ÷àêàëà äîëó,âúçõèòåíî ãëåäàéêè êàê ñå èçäóâàò áëóçèòå è ðèçèòå èì îò âÿòúðà,êàê áëåñòÿò î÷èòå èì îò ïðèìåñåíèÿ ñ äîçà ñòðàõ åêñòàç.È çà äà íå èçãëåæäà ñúâñåì íåóìåñòíî è ãëóïàâî âèñåíåòî é äîëó,÷åðòàåëà â ïðàõòà ðèñóíêè,ïîäñêà÷àëà àðòèñòè÷íî,âååëà èìïðîâèçèðàíè ôëàã÷åòà,çàñè÷àëà èì âðåìå è ïðî÷èå „àäìèíèñòðàòèâíè” äåéíîñòè.Ñúïðåæèâÿâàëà ñ òÿõ òðúïêàòà... äóøàòà ñè çíàåëà êàêâî å,íî íå ìîæåëà äà ïîä÷èíè òÿëîòî ñè íà òàêàâà ñìåëîñò.
„×îâåêúò å áåçêðèëà ïòèöà..- êàçâà-Íî ïîçíàâà íåáåòî è ìàãèÿòà ìó.Âñÿêî ïðåäèçâèêàòåëñòâî,íà êîåòî áèâàò ïîäëàãàíè âúçìîæíîñòèòå íà òÿëîòî, å ñâîåîáðàçåí ïîëåò.Çà äà ëåòèø ,òðÿáâà äà ïðåîäîëååø òóðáóëåíöèÿòà íà ñòðàõà.Áåç äà ãóáèø ãðàíèöèòå íà áåçðàçñúäíîòî,ðàçáèðà ñå.À àç ñúì åäíà ñòðàõëèâêà...”
Òàêàâà å è ñåãà- íå ìîæå äà ëåòè,äà ñòèãà äàëå÷ è âèñîêî.Ôèçè÷åñêè.Ñàìî â äóøàòà ñè ïîçíàâà ìèëóâêèòå íà îáëàöèòå è ïàðòíüîðñêèÿ çàõâàò íà âÿòúðà.Øåãóâà ñå,êàòî êàçâà,÷å êèâèòî å ñðåä íàé- äðåâíèòå îáèòàòåëè íà çåìÿòà(îò âðåìåòî íà äèíîçàâðèòå äîðè)è ïúðâîíà÷àëíî ëåòÿëî,íî â õîäà íà åâîëþöèÿòà(êàòî àêöåíòèðà,íàòúðòâà è ïîä÷åðòàâà”åâîëþöèÿòà”),êðèëàòà ìó çàêúðíåëè è ñïðÿëî äà ëåòè.È ÷å ìîæå áè è òÿ êàòî íåãî ...Íå ëåòè,íî íîñè â ñåáå ñè äðåâíèÿ ñïîìåí çà íåáåòî.È ÷å âñúùíîñò ñå ó÷è îòíîâî äå ëåòè è äîðè äîáðå ñè áðúì÷è â ñîáñòâåíèÿ êîñìîñ- åäèí íàäóï÷åí ñèòíî îò èãðà÷êè ÷åðåí íàéëîíîâ ïëèê,êîéòî é ïîäàðèõ çà åäèí ðîæäåí äåí.Êàçàõ è òîãàâà,÷å ïîíåæå íå ðàçïîëàãàì ñ ïàðè çà äðóãî,é ïîäàðÿâàì êîñìîñà è äà ãî íàõëóïè íà ãëàâàòà ñè- òàêà îòâúòðå èñêðÿò ìàëêè ñâåòëè òî÷èöè.Êàòî çâåçäè.
„Íÿêîè ñà ãðóïèðàíè êàòî ñúçâåçäèÿ...-êàçà –Åé òàì-îòëÿâî,å ñúçâåçäèåòî „Îáè÷”...”
Îò òîãàâà,âèíàãè êîãàòî èìà íóæäà äà ïîëåòè òèõî â ñåáå ñè,”íàãëåæäà èìîòà ñè” êàòî ïîñòîÿâà èçâåñòíî âðåìå ñ íàõëóïåí íà ãëàâàòà ïëèê.
Äî íÿêúäå óñïîêîÿâàùî å,÷å áåçêðèëèåòî ÿâíî íå å çàäúëæèòåëíî íàñëåäñòâåíî,çàùîòî ñïîðåä íåÿ è àç,è ñåñòðà ìè- äèâàòà ãúñêà,ìîæåì äà ëåòèì.Ñåñòðà ìè ÷åñòî ÿ óïðåêâà çà íåóìåíèåòî é è íå ñå îòêàçâà îò îïèòèòå ñè äà ÿ ó÷è :”Ëåòèø íàêðèâî!Íå âèæäàø ëè,÷å òàêà ñå áëúñêàø â ñòåíèòå?!...Ïî-âèñîêî!...Ñåãà å ìîäåðíî äà ñå ëåòè òàêà..Ëåòè ìîäåðíî,àêî îáè÷àø...”
À ìàìà Êèâè ñå ñìåå è ðàäâà íà óïîðèòîñòòà é.
„Çíàåø ëè,ìîé ìàëúê êîíäîðå...-ìè êàçà âåäíúæ-Áåøå ìè íåîáõîäèìî âðåìå,çà äà ðàçáåðà,÷å ìàéêàòà å òàçè,êîÿòî ïîìàãà íà Áîã äà äâèæè êîíöèòå íà êðèëåòå.Êîãàòî òàçè ðúêà ïî åäíà,èëè äðóãà ïðè÷èíà å òâúðäå äàëå÷ îò íàñ è íå ïðèäúðæà êðèëåòå íè,å ìíîãî,ìíîãî òðóäíî...Íî åòî- àç ðàçòâàðÿì ðúöåòå ñè è òå íå ñà êðèëå,íî ñå ñâèâàò â ãíåçäî.Ãíåçäî,â êîåòî ïòèöèòå ìè äà ñå âðúùàò ñëåä ïîëåò è êîåòî äà å ïèñòà çà íîâè.Ëþáîâòà ñúùî å ïòèöà.Íàé-êðàñèâàòà è ñòðàííà ïòèöà!Íÿêîè ëåòÿò ðåäîì ñ íåÿ,äðóãè...ñà ãíåçäà,êîèòî ïðåãðúùàò óìîðàòà íà êðèëåòå é è ïîïèâàò öâåòíèòå áëÿñúöè íà ïîëåòèòå é.Ñòèãàò ìè âñè÷êè äîíåñåíè â ìåí ïîëåòè íà êîíäîðà,äèâàòà ãúñêà è ëþáîâòà.”
Òàêèâà ðàçíè ãè ãîâîðè ìàìà Êèâè,êîãàòî å â ïåðèîä íà ìúòåíå íà ìúäðîñòè,èíà÷å ñè ïèñêà ïî îáè÷àéíèÿ íà÷èí.Èìà è äîñóù êàòî íà êèâèòî äúëúã è îñòúð êëþí,êîéòî îáà÷å å ïîäõîäÿù çà òåãëåíå íà êîíöè.
Çà íÿêîé äðóã ðîæäåí äåí íåïðåìåííî ùå ÿ êà÷à íà êðèëåòå ñè è ùå ÿ îòâåäà äî åçåðîòî Òàóïî,äî ïàðêà Òîíãàðèðî è âðúõ Êóê-Àîðàêè.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 31.07.2012 @ 10:02:18 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ïðèêàçêè

» Ìàòåðèàëè îò
   pc_indi

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 22:43:27 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ìàìà Êèâè" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìàìà Êèâè
îò mariq-desislava íà 31.07.2012 @ 20:37:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çíà÷è "êðèëåòå" íà ìàìà Êèâè ñå ñïóñêàò îòãîðå åòî òàêà èëè íåùî ïîäîáíî:

http://sublimatrix.com/html/Unio.html

Âñå ñè ìèñëÿ, ÷å çà åäíî äåòå ðîäèòåëÿò å íåãîâèÿò ëè÷åí áîã è ìúíè÷åòî ìîæå âñè÷êî, êîãàòî ìàìà è òàòå ñà äî íåãî. Ïðèêàçêèòå òè ñà ìúäðè ÷åòèâà.


Re: Ìàìà Êèâè
îò pc_indi (pc_indi@abv.bg) íà 01.08.2012 @ 00:21:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://indi.blog.bg/
È ìàéêèòå,è êðèëåòå ,è êðèëåòå íà ìàéêèòå ñå ñïóñêàò îòãîðå..Ïðåêðàñíà èëþñòðàöèÿ!Âçàèìèíè áîãîâå ñà è àíãåëè äåòå è ìàéêà åäèí çà äðóã..Ìèñëÿ ñè,÷å ...äåöàòà ñà íè àíãåëèòå,ïî-ñòàðèòå äóøè,êîèòî èäâàò è íè ó÷àò äà îáè÷àìå áåçóñëîâíî.È â ñúùîòî âðåìå èìàò áåçóñëîâíàòà ïîòðåáíîñò îò ïèñòà,íàâèãàöèÿ è êðèëå,êîèòî äà èì äàäåì .
Áãîäàðÿ òè ñúðäå÷íî,Ìàðèÿ-Äåñè!

]


Ìèíàõ åé òàêà,
îò glishev (mglishev@gmail.com) íà 03.05.2013 @ 00:15:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mglishev.blog.bg/
çà äà âèäÿ êàêâî ïèøåø - çàðàäè êîìåíòàðà òè ïðè ìåí. Îò ó÷òèâîñò, äåòî ñå âèêà. Õàðåñàõ ñè òîâà ïî çàãëàâèåòî. Íèêàê íå ñúì ðàçî÷àðîâàí, íî òîâà å ñëàáî êàçàíî :) ×óäåñíà èñòîðèéêà, ïàäíàõ ñè.


Re: Ìèíàõ åé òàêà,
îò pc_indi (pc_indi@abv.bg) íà 03.05.2013 @ 00:36:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://indi.blog.bg/
Î, ñúðäå÷íî áëàãîäàðÿ!:) Îñîáåíî çà òîçè èçáîð! Íÿêàê ñêúïà ìè å òàçè ñòðàííà ïòèöà..:)

]