Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 860
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 864

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: Elling

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏðîëåò
ðàçäåë: Åðîòèêà
àâòîð: Rossa

Â÷åðà. ×àêà ìå íà ñïèðêàòà. Îáèêíîâåí, ñ íèùî íå ïðèâëè÷àù âíèìàíèåòî ìúæ. Îò òåçè, ñ êîèòî ñå ðàçìèíàâàì ïîñòîÿííî íà óëèöàòà, âñåêè äåí. Îáà÷å - ñàìî åäèí ïîãëåä è çíàì ñúñ ñèãóðíîñò - òîçè ùå å ñòðàõîòåí â ëåãëîòî!
Ñ òúìíîñèâî êîæåíî ÿêå, êúñà êîñà, ëèöå, îñåÿíî ñ áåëåçè. Óñìèâêà, ðúêîñòèñêàíå, ïîåìàìå â åäíà ïîñîêà. Äî ïúðâîòî êàôåíå, êîåòî íè ñå èçïðå÷âà. Ñëúíöå çàä ñòúêëîòî, êàï÷óê. Ðàçãîâîð êàòî êàï÷óêà - ïðèÿòåí, ëåê, íåíàòðàïëèâ. Ïåò ìèíóòè, îòêàê ãî ïîçíàâàì. Äåñåò. Ïåòíàäåñåò. Ìèìîõîäîì îòáåëÿçâàì - âåäúð, î÷àðîâàòåëåí, ñúîáðàçèòåëåí è....ñðàìåæëèâ. Âåëèêî! Ðàçâåñåëè ìå...Ñðàìåæëèâ, ïðè òåçè íåâåðîÿòíè ìúæêè äàííè, ëåêî çàãàòíàòè îò áåçóïðå÷íàòà ôèçèêà â îáèêíîâåí ïóëîâåð è äúíêè...Ïðèêàçêàòà çà ðàñîâèÿ êîí, äåòî ñå ðàçïîçíàâàë è ïîä ñêúñàí ÷óë èçíèêâà â ñúçíàíèåòî ìè...

Ïîëîâèí ÷àñ. ×àñ. Äâà...Ïëàùà, íå èç÷àêâà ðåñòî. Ïîäñúçíàòåëíî îòáåëÿçâàì - íå å ñòèñíàò.

Áåçìåòåæíè, óñìèõíàòè ðàìî äî ðàìî ïî óëèöàòà. Ñòðåõèòå êàïÿò âúðõó ãëàâèòå íè. Öåëèÿò äåí ïúëåí ñúñ çâúí, ñ íÿêàêúâ íîâ ñìèñúë...Ïðîëåò!

Áåçêðàéíà ðàçõîäêà, îáÿä â õàëèòå, â íàâàëèöàòà íà âòîðèÿ åòàæ. Èìà ìÿñòî ñàìî ïðè åäèí àíãëè÷àíèí, äîâëÿêúë ñè çàäíèêà äà ãëåäà óòðå Ëèâåðïóë. Ðàçãîâîð ñ íåãî, áèðà, êàðòîôêè, ñëàäîëåä, áèðà, ñàëàòà, êîëà, øíèöåë, ñëàäîëåä, åäíî ñëåä äðóãî - ëóäîñò! Ïðîëåòòà òâúðäî ñå íàñòàíÿâà â ìåí!

Øåñò ÷àñà âå÷å çàåäíî ïî óëèöèòå! Íèêîé íå ìó ñå òðúãâà. Íåïîçíàòè-ïîçíàòè.

Íåñìåëà ïîêàíà çà äîìàøíà âå÷åðÿ. Íàïðåãíàòî î÷àêâàíå íà ðåàêöèÿòà ìè. Íî äíåñ å äåí çà ëóäîñò! Çàùî íå? Çàùî íå, íàëè? Ñèãóðíà ëè ñè? Çàùî äà íå ñúì, ðàçáèðà ñå! Îáëåê÷åíà âúçäèøêà è êàòî ðåôðåí - ðàçáèðà ñå, ðàçáèðà ñå, ðàçáèðà ñå....

Ïî÷òè íåóäúðæèìî æåëåíèå çà òîçè ìúæ, îùå îò ïúðâàòà ñåêóíäà òàçè ñóòðèí íà ñïèðêàòà.  ìèãà, â êîéòî ãî âèäÿõ, âå÷å çíàåõ - íÿìà äà ìó ñå ðàçìèíå! Äîðè äà å ñàìî åäèí ïúò, êàêâî îò òîâà!

Ñìåøíà âå÷åðÿ, êàòî âñè÷êî äíåñ. Ñàëàòà îò ìîðêîâè è ìàéîíåçà. Çàñìèâàì ñå - îáè÷àì ìîðêîâè, ìðàçÿ ìàéîíåçà. Òîé ñâåòêàâè÷íî - àç ùå òè îáëèçâàì ìîðêîâèòå îò ìàéîíåçàòà! Æåñòîêà òðúïêà - ñàìàòà ñúùíîñò íà ñåêñà ìå ïðîíèçâà! Íî, ....òèõî, ïîåìè ñè äúõ, ìèëà....íå èçáúðçâàé, - øåïíà ñàìà íàóì.

Äåñåò ÷àñà, åäèíàäåñåò, äâàíàäåñåò. Ðàçãîâîðÿìå óíåñåíî, çà êàêâî ëè íå. Ñêà÷àìå îò òåìà íà òåìà. Òîé ïèå áèðà, àç - âèíî. Ñëåä ñìåøíàòà ñàëàòà, ñìåøíè ìðúâ÷èöè ìåñî, êîèòî ñè ïîäàâàìå ñ ðúêà åäèí íà äðóã. Íèêàêâî äîêîñâàíå, ñàìî ïðåä÷óâñòâèå çà ñåêñ âúâ âñå ïî-ãúñòèÿ îò æåëàíèå âúçäóõ.

Ïîëóíîù. Åäíîâðåìåííî ïîãëåæäàìå ÷àñîâíèêà. Êúñíî å. Óñìèâêà – è ðàçãîâîðúò ïðîäúëæàâà. Åäèí ÷àñà. Äâà. Òðè. Àç êàòî â óíåñ - âðåìå å äà âúðâÿ, ïîâèêàé ìè òàêñè. Òîé ïðåìåðåíî-íåáðåæíî â îòãîâîð - áîÿ ñå, ÷å íÿìà äà ñå óäúðæà äà íå òè ïîïðå÷à....äà ñè òðúãíåø.

Êîäîâèòå ðåïëèêè. Êëþ÷àëêèòå â óìîâåòå òèõî èçùðàêâàò - ñåãà!

Ïðèáëèæàâàìå åäèí êúì äðóã. Íåäîëîâèìè, áåãëè, èçó÷àâàùè öåëóâêè. Íå ñå íàõâúðëÿìå åäèí íà äðóã. Èç÷àêâàìå ñå, îïîçíàâàìå ñå. Ëè÷è ñè , îïèòåí èãðà÷, ðàçïàëåí, ðàçêîøåí! Èçáðàë âåðíèÿ ìîìåíò òîé ñå âðÿçâà â ìåí êàòî íîæ, ñèëíî, äî äðúæêàòà! Ìúæ! Èñòèíñêè! Âçðèâ â íåãî, âçðèâ â ìåí!

Íàé-ïîñëå....ÏÐÎËÅÒ!


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 25.10.2004 @ 17:33:02 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åðîòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   Rossa

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.71
Îöåíêè: 7


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 14:08:19 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïðîëåò" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïðîëåò
îò ANG íà 25.10.2004 @ 18:03:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://angelangelov.wordpress.com/
òåêñòúò âúçáóæäà
çíà÷è âúðøè ñè ïðåäíàçíà÷åíèåòî
íàêúñàíî-çàäúõàíî èëè îáðàòíîòî
òàêà ãî âúçïðèåõ

íå î÷àêâàé îò ìåí ëèòåðàòóðåí àíàëèç
çàùîòî íå ñå èçæèâÿâàâ ñåðèîçíî êàòî ïîåò èëè ïèñàòåë

àç àêî ãî áÿõ íàïèñàë (ñàìî îò òàêàâà ñóáåêòèâíà ïîçèöèÿ òè ïîäàðÿâàì åäíî ëàè÷íî ìíåíèå) áèõ ãî ñúêðàòèë íàïîëâèíà. Õàðåñà ìè êóëìèíàöèÿòà íàêðàÿ.


Re: Ïðîëåò
îò Rossa íà 25.10.2004 @ 18:52:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
 ñëó÷àÿ âðåìåòî å âàæåí ôàêòîð...íå ñëó÷àéíî ÷àñîâåòå ñå îòáðîÿâàò ïðåç öÿëîòî âðåìå.

Ñìåòíàõ, ÷å òàçè äúëæèíà íà ðàçêàçà å íóæíà, çà äà ñå âèäè êàê âðåìåòî òå÷å è êàê íåòúðïåíèåòî ðàñòå óñïîðåäíî ñ íåãî. À è ñúùî êàê âðåìåòî íåóñåòíî ìèíàâà êîãàòî ñè êúäåòî èñêàø è ñ êîãîòî èñêàø...Íåùî òàêîâà.

Êîëêî ìè ñå å óäàëî òîâà - äðóã âúïðîñ... Àç ñúùî ñúì íåïðîôåñèîíàëèñò.


Re: Ïðîëåò
îò mascarad íà 25.10.2004 @ 19:34:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñïîêî,áå,õîðèöà,íà ìåí ìè õàðåñâà. Íàèñòèíà å ìàëêî äúëãè÷êî, íî èíà÷å å äîáðî. Àíã, åñòåñòâåíî å êðàÿò äà òè õàðåñà, õà-õà. Âñúùíîñò òîâà, êîåòî ìè íàïðàâè âïå÷àòëåíèå å êàê àâòîðêàòà îïèñâà âå÷åðÿòà è ïðåëþäèÿòà.Ïîçäðàâëåíèÿ. Ìåæäó äðóãîòî - òóê íÿìà êîé çíàå êîëêî ïðîôåñèîíàëèñòè, òàêà ÷å - ñâîáîäíî.

]


Re: Ïðîëåò
îò Stanislav íà 01.11.2004 @ 12:57:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://insinuaciia.hit.bg
Êðàÿò ìå èçíåíàäà. Î÷àêâàõ âñå íåùî äà ñå ñëó÷è. Ïðîñòî ïðåëþäèÿòà áå ïðåêàëåíî äúëãà. Ðàçïàëâàíåòî, ìèñëåõ ñè, ùå èçãîðè áóøîíèòå è íà äâàìàòà è íàêðàÿ òå ùå ñå ðàçäåëÿò ñ êàâãà. Èëè äà êàïíàò îò óìîðà è äà çàñïÿò. Íàèñòèíà, ñòîðè ìè ñå áåçêðàéíî èçòîùèòåëíî ÷àêàíå.
Ïîçäðàâ.


Re: Ïðîëåò
îò Rossa íà 02.11.2004 @ 08:44:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Ïðîëåò" å íåùî êàòî ïðèÿòåëñêà óñìèâêà. Òåìàòà îòíîâî å çà ëîøàòà êîìóíèêàöèÿ ìåæäó ìúæå è æåíè.  ñëó÷àÿ è äâàìàòà èñêàò åäíî è ñúùî, ñåêñ. Æåíàòà íÿìà òúðïåíèå. Îáà÷å òîé íåùî ñå áàâè. Ïðîòèâíî íà îáùîïðèåòîòî ñõâàùàíå, ìúæåòå ñà äîñòà ñðàìåæëèâè. È àêî ðàçêàçúò å äúëúã, òî å çà äà ïîêàæå êîëêî âðåìå èì òðÿáâà íà ïîâå÷åòî ìúæå, çà äà ñå ðåøàò:) Àêî ñè îáúðíàë âíèìàíèå êðàÿò å "Íàé-ïîñëå....ÏÐÎËÅÒ" - ò.å. - òîé íàé-ïîñëå ñå ðåøè äà äåéñòâà:)
Àêî áÿõ ãî ïðîäúëæèëà îùå ìàëêî, ùåøå äà ïðèñúñòâà è ðàçãîâîðúò èì íà ñóòðèíòà. Òîé ùåøå äà êàæå: Èñêàõ òå ïúðâàòà ìèíóòà. Òÿ: È àç. Òîé: Ñòèãà áå! Åõ, àêî çíàåõ! Òÿ: Àìè òî ñè ëè÷åøå. Òîé: Ãëóïîñòè! è ò.í.
Âñåêè ìîæå äà ãî ïðîäúëæè:)

]


Re: Ïðîëåò
îò lusinda (lusinda@abv.bg) íà 05.02.2005 @ 18:27:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mixnamax.wordpress.com/
Õóáàâî å:)