Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 810
ХуЛитери: 4
Всичко: 814

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: Marisiema
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПечатът на Наталия Давидовна
раздел: Разкази
автор: zebaitel

Нищо не издава една истинска жена както походката и начинът, по-който държи главата си. От тях те облъчва секс и тя го знае. Такава жена залепва за себе си погледа на Илия Каротев както само узряла, уханна праскова, набучена на пръчица и носена внимателно, с протегната напред ръка, би събрала и завързала на възел всички околни погледи.
Походката и положението на главата не се научават. Жената се ражда с тях. И това няма общо нито с отсечената, подскачаща стъпка, на която учат манекенките, нито с равните рамене и изнесените движения на гимнастички и балерини. Професионални изкривявания, не покана за секс! Илия Каротев смята себе си за познавач и като истински познавач, никъде и с никого не говори за теорията си. Само я изпробва. Изработил си е инстинкт на ловец, който е свикнал с мисълта за чакането и преследването като част от удоволствието. Като онези дребни хора „сан” в Калахари, които ловуват само с копие, бягане и търпение. Те могат да преследват един мъжки орикс в продължение на няколко дни, бягайки след него и да убият само тогава, когато имат нужда от храна. Подобно на тях, Илия Каротев избира най-хубавата плячка и стига до крайност само когато не може иначе. Той е самотен ловец, не обича тълпите, не обича да го прекъсват или да му говорят глупости. Може да стои часове наред в някой полупразен бар или в кафене с няколко маси на тиха, сенчеста улица и да наблюдава. В такива моменти си представя Куприновата образцова Наталия Давидовна - ето, излязла преди минути от двора на пансиона, тя се превръща в хищник, избира мъжете по нейния си, безпогрешен начин – по челюстта, погледа и усмивката, завлича ги в леглото си и ги изсмуква като паяк заблудената муха и те не протестират, а тя никога не преследва една и съща жертва. Разказът толкова го впечатли, когато беше още в гимназията, че започна да си представя хубавите момичета в корсет и сива рокля, закопчана до брадичката, с черен воал около лицето. И до днес самата мисъл за Наталия Давидовна го възбужда.
Жената, която заслужава внимание, никога не се обгражда с много хора. Обикновено е забързана занякъде, но не подтичва. Пристъпя устремено с десния крак, дупето й леко и плавно се завърта надясно, после с левия, завъртане наляво, раменете са изправени, само балансират, брадичката е вдигната, с невидими нишки държи гърдите на нивото на мъжкия поглед. Сякаш жената ти поднася две заоблени, студени парченца пъпеш на табла и ти казва: вземи си, лявото ли искаш или дясното, или и двете и в устата ти вече се събира слюнка от близнатото връхче на кое да е от парченцата!
Трансдюсерът се плъзга леко по намазаната с гел лява гърда на пациентката, обикаля зърното и спира. Лекарят натиска, намества го в една точка, пак натиска, този път продължително. Пациентката се опитва да не стене, но той знае, че боли. Болката тук обаче не е страшна. Мозъкът му отбелязва мимоходом фини, плътни повлекла, израз на дегенеративна фиброкситозна мастопатия. Продължава да обикаля зърното. Пациентката е обърнала глава към стената в стремежа си да не диша в лицето на лекаря, само много чувствителните хора правят така, не е в първа младост, но лекарят въобще не забелязва лицето й. По фигурата й личи. Той се старае да не гледа жените в лицето, когато работи с ехографа, за да не се наложи да изрази съчувствие. В момента, в който спира на първия лимфен нодул, инстиктивно усеща страха на жената. Той тихичко скимти през всичките й пори, от връхчетата на стиснатите й пръсти се изнизва задъханата й молитва само от две думи: „Господи, не!”. Лекарят вече знае, че ще открие и втори уголемен, аксиларен лимфен нодул. Открива го. Записва размерите в милиметри. Методично довършва работата си.
Докато напише диагнозата с предписание за биопсия, жената е станала от кушетката и се облича. Подава й документите, тя посяга да ги вземе, полуобърната към него, фините и пръсти докосват неговите, очите му вече не могат да избягат, нейните не молят, един остър кичур кестенява коса се люшва покрай лицето й и открива вдигнатата брадичка, която тегли нагоре разкошния, натежал бюст.
Доктор Каротев не кани следващата пациентка. Приближава се до прозореца и жадно проследява походката на жената докато тя върви към колата си. Преглъща насухо. Рокля с цвят на портокал. Много й отива. И в гръб е хубава. Трябва да побърза. Трябва да я намери до седмица. Никой ловец не се радва на осакатена плячка... Освен ако...не я изпрати при Михаил в клиниката „Араго”. Михаил специализира в Париж и остана там. Прави чудеса. Но тя едва ли може да си позволи скъпо лечение. Той би могъл...все едно, че е по някаква програма. Глупости. А защо не. Трябва да я намери. Той знае как.


Публикувано от alfa_c на 17.07.2012 @ 21:31:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   zebaitel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 15


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:11:08 часа

добави твой текст
"Печатът на Наталия Давидовна" | Вход | 21 коментара (46 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Печатът на Наталия Давидовна
от erka на 11.08.2012 @ 00:27:18
(Профил | Изпрати бележка)
Това съм го пропуснала някъде, но е страхотно!!!
Детайлите са впечатляващи!
Изключително увлекателно разказваш и нямам търпение да видя продължението!

Поздрави, Зеб! :)


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 24.08.2012 @ 08:56:16
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Ерка! Радвам се, че ти хареса, но, както казах и по-долу, аз съм дотук. Продължението е оставето на фантазията на читателя! Благодаря за добрите думи!!!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от Narwal на 21.07.2012 @ 13:10:21
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотна жена! Страхотен разказ! Излъчва секс на поне 125 километра:))) Само в Бургас ли има такива жени.....:)) Поздравления, Живе! Напълни ми душата.


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 07.10.2009 @ 03:57:37
(Профил | Изпрати бележка)
Силни думи, Капитане! Радвам се, че прочете!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от Markoni55 на 20.07.2012 @ 14:41:54
(Профил | Изпрати бележка)
Много задобряваш и усещам, че нещата ти се получават без излишно напъване. Имам предвид, че и аз като читател не се напъвах. Шегувам се, но когато нещата са просто технични, а липсва магията се сещаш какво имам предвид. при теб усетих и техниката и магията и онази приятна вметка на детайли, която придава по вече сочност на разказа. Усетих и добрата дозировка на драматизма и плавността на основното внушение. Сериозно задобряваш.


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 21.07.2012 @ 09:28:35
(Профил | Изпрати бележка)
Е, сега как да не се надувам, след тези писания?! Колкото до напъването - абе то кокошката, що е кокошка и несе всеки ден, пак се напъва за всяко яйце, пък камо ли човек, дорде напише разказ! Важното е да не си остане в тая напъваща се поза, че ще ... хайде няма да довършвам, щото ми идват едни глупости наум!!! Здравей, Марконче!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от azzurro на 18.07.2012 @ 11:05:34
(Профил | Изпрати бележка)
Многоцветно, многопластово, съвременно както ти умееш !!! Браво Живе!!!


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 11:31:44
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Ваня! Какво друго да кажа, освен благодаря! Благодаря за хубавите думи!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от secret_rose на 18.07.2012 @ 11:07:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Този неочакван обрат в средата на текста...
След знойната атмосфера, навяваща почти испански ритми след нежно заметнат глезен - скалпел! Зеб, майстор си.
Засягаш тежка тема...Каквото и да излъчват или казват жените, за тях животът преди всичко се крепи на осъзнатата женственост. И когато светът се опитва да я отнеме...

@--;--


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 11:27:40
(Профил | Изпрати бележка)
Ако знаеш само колко ми допадат последните ти две съждения! Сякаш си събрала есенцията на разказа! Благодаря ти, Тайничко!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от rajsun на 18.07.2012 @ 10:38:18
(Профил | Изпрати бележка)
Да бях учил медицина, ама ха де)))
Поздрави!


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 10:54:10
(Профил | Изпрати бележка)
Но пък за сметка на това си чел Куприн! Сигурна съм!
Здравей, Райсън! Хубаво е, когато се отбиваш!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от anonimapokrifoff на 18.07.2012 @ 10:35:54
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотно, Зебайтел!


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 10:55:20
(Профил | Изпрати бележка)
Недей тъй, Анониме, ще ми се завие свят!
А сега сериозно, благодаря ти!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от verysmallanimal на 18.07.2012 @ 09:57:16
(Профил | Изпрати бележка)
Много силно, Zebaitel!!
Сърдечен поздрав!


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 10:16:58
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за добрата дума, Майсторе!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от joy_angels на 18.07.2012 @ 19:39:01
(Профил | Изпрати бележка)
Темата е, разбира се, и актуална, и болезнена. Но няма какво да я коментирам.
Стилът ти обаче, обратът в средата, натрупването на детайли за на вид "незначителни" факти и само щрихирането на "главното" за мен е белег на майсторство. По мое мнение правиш качествен скок с този разказ, Живе. И искрено те поздравявам!
:)))


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 21:38:18
(Профил | Изпрати бележка)
Джой, какво да кажа, естествено, че ме радва подобен коментар! Видяла си неща, който аз отвътре не виждам и не търся съзнателно - те се получават или не се получават. А може би е време да се замисля по-сериозно относно прозата. Благодаря ти още веднъж!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от ellyst на 17.07.2012 @ 22:07:10
(Профил | Изпрати бележка)
Впечатляващо. Поздрав.


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 10:25:38
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Елист! Поздрави и на теб!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от PostScriptum на 17.07.2012 @ 22:11:47
(Профил | Изпрати бележка)
Много въпросителни и не по-малко възможни решения. Написано професионално с тънък усет за детайла. Поздравления!


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 10:26:42
(Профил | Изпрати бележка)
Висока оценка ми пишеш, Постскриптум! Благодаря ти!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 17.07.2012 @ 23:42:55
(Профил | Изпрати бележка)
Възхитен!!!


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 10:28:16
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, когато нещата ми привлекат вниманието ти, Влади! Благодаря!!!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от krasavitsa на 17.07.2012 @ 23:44:54
(Профил | Изпрати бележка)
Каква прекрасност! Благодаря! :)))


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 10:42:16
(Профил | Изпрати бележка)
Няма защо да ти казвам, че твоите коментари се възприемат като знак за качество! Аз благодаря!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от krasavitsa на 18.07.2012 @ 18:57:54
(Профил | Изпрати бележка)
Поразходих се из профила ти. Защо не се съсредоточиш върху прозата? Всъщност - настоявам! :-)))))))))))))))

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от kasiana на 18.07.2012 @ 00:18:38
(Профил | Изпрати бележка)
Аплодисменти!!!!!!!

Поздрави:)))


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 10:45:27
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Каси! Ами, благодаря!!! Авторът се покланя на аплодиращата публика!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 18.07.2012 @ 01:35:47
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Многопластово и...наистина възхитително добро е!Аплодисменти,Зеб!
И поздрави!


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 10:47:22
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Инди! Не очаквах толкова аплодисменти, но ще си изкривя душата, ако кажа, че не им се радвам!!!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 18.07.2012 @ 07:13:26
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Драмата при жена, при която има съмнения за рак на гърдата е страшна! Но ти си дала другата гледна точка - тази на лекаря, който открива това - не- малко драматичен момент1 Но си избягала от директното внушение, а влизаш в конфликта на ценителя на женската хубост - нещо невероятно психологично и оригинално. А вмъкването на куприновия разказ дава необходимата поетичност, която прави този текст майсторски - огромно браво, Живе!
/ само малка забележка - не лимфен модул, а Нодул = възел. наистина, понякога, само увеличените регионални лимфни възли са стигма за неоплазия./
Още веднъж - комплименти за този текст!:)


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 10:48:54
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Миа! Не съм и мечтала за по-хубав коментар! Много, много благодаря - и за добрите думи и за уточнението!!!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 18.07.2012 @ 09:09:37
(Профил | Изпрати бележка)
Лесно е да си ловец, когато кошутите сами идват при теб заради счупено рогче ;))


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 10:51:23
(Профил | Изпрати бележка)
Дали е лесно?! Пък и ловец май се става от по-рано!
Здравей, Лео! Винаги се радвам да те видя на моята страничка!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от eva55 на 18.07.2012 @ 09:15:43
(Профил | Изпрати бележка)
Благородна постъпка - просълзи ме...!!!


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 18.07.2012 @ 10:52:13
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Ева! Добре дошла на страничката ми!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 18.07.2012 @ 14:07:52
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави Живе!Много хубав човешки разказ!


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 07.09.2012 @ 19:58:46
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Кате! Не знам защо съм пропуснала да ти отговоря! Благодаря ти за хубавата дума!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от Milvushina на 19.07.2012 @ 11:01:21
(Профил | Изпрати бележка)
Това е един от най-любимите ми разкази, които съм чела в последно време.

Много ми допада тази смесица от елегантно-остроумно и груб реализъм. Това с пъпеша на таблата ме разби. Поздравления и продължавай в същия дух.


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 19.07.2012 @ 13:01:35
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Милена! И аз си го харесвам пъпеша на таблата! Радвам се, се получавам толкова готин коментар от авторката на "Кутия за бижута", която четох с огромен интерес! Хубав ден ти желая!

]


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от libra на 19.09.2012 @ 20:08:56
(Профил | Изпрати бележка)
обикновено не го правя, но този път прочетох коментарите под разказа и колко тъжно е, че за някои този разказ има само сексуално излъчване..
много въздействащ разказ, написан с усет към детайла, психологически усетено също, браво


Re: Печатът на Наталия Давидовна
от zebaitel на 21.09.2012 @ 17:34:53
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за многоказващите думи, Либра! Да, разнообразни неща виждат хората в един разказ, но това може и да не е чак толкова лошо! Все пак, хората са различни! Нека ги оставим всеки да си вземе каквото му хареса!
Още веднъж - благодаря!

]