Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 845
ХуЛитери: 5
Всичко: 850

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: pc_indi
:: Albatros
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИстории с жени
раздел: Разкази
автор: mamontovo_dyrvo

Има една единствена висша сила на този свят и за всеки е ясно, че тя се нарича Господ Бог. Това е Твореца създал света в който живуркаме и създал го е по свой образ и подобие. Бог е изобретил двата пола не само при хората, а при всички живи същества, за да могат те чрез сексуално общуване, да продължават своя род, да се множат и да пребъде животът. Историята със змията и ябълката в рая е само за заблуда.
Това обаче, което различава хората от животните е, че людете освен за възпроизводство, правят секс и за удоволствие, благодарение на онова висше свойство, дадено им от Създателя, наречено Разум. Някъде бях чел, че и делфините правели секс за единия кеф, но те са извън моите приоритети и просто ги отписвам. Освен това плувам зле – ето още една причина да не харесвам делфинките. Да се оправят без мен, тяхна си работа.Аз и моят приятел Стефчо сме хетеро сексуални и обичаме жените като такива.
Стефан Гецов, със странния псевдоним Джефри беше софиянец. Не кореняк, а второ поколение, но така или иначе в паспорта му пишеше, че е роден в София и по време на соца не му се налагаше да драпа за заветното софийско житетелство.
Започнал да се интересува от другия пол по време на пубертета, както всички млади люде, на които секса им идвал „отръки” . За тази цел използвал жени, които позирали перверзно от разни смачкани и оръфани страници, откъснати от порно списания, но такъв бил естествния ход на живота. Растял Джефри и се доближавал до първия си сексуален контакт. Когато станал на четиринадесет години, ръката му била заменена от ръката на Дорето, една по-отворена негова съученичка. Това бил полуопит за изнасилване от нейна страна, но атрибута му така и не успял да се приближи до заветното място, щото тая пуста Дорина ръчичка...Това Джефри си го броеше за Първи път, въпреки че фактическото му сексуално кръщение беше в края на девети клас и беше извършено от една цицеста второкурсничка от фризьорския техникум, който се помещаваше в сградата на неговата гимназията.Фризьорката го заведе у тях и го направи мъж за има - няма някакви си тридесет секунди.Стефчо беше толкова замаян, че и досега не си спомня събуването на панталоните влизаше ли в това време или не. И така растял юношата бледен, учел се и все повече и повече възмъжавал. Основните си уроци получил в казармата. Изпратили го на лечение в един санаториум в Кюстендил, нещо рамото го мъчело.Там една тридесет и пет годишна стерилна булка, люто възбудена от лечението с горещата минерална вода, в продължение на тридесет дни го развеждаше из потайностите на сексуалните дебри. Безвъзмездно при това.. Още я помни и споменава с добро. Джефри си беше възпитано момче от малък, но не знаеше,че в тази сфера рядко нещо се правеше безвъзмездно. Два месеца след като се завърна в поделението, получи писмо, че си е свършил добре работата с думите „ аз съм бременна, благодаря ти „. Е гати безвъзмездното ползване! Започна да изхвърля писмата и без да ги чете, даже не разбра на какво отроче е помогнал да види белия свят.
Уволни се, влезе да следва, естествено позавъртя някое и друго гадже, не беше трудно, на мацетата им се живееше и те душа носеха, въпреки съветите на майките си да не вземат да минат в категорията на старите моми. Стефчо се възползваше ловко от тези съвети, но в трети курс се предаде.Влюби се в една морска сирена и след няколко месеца решиха да се оженят. На есенната бригада целенасочено работиха по бебето, тя забременя и зимата се венчаха. Обаче.. Обаче като завършиха не останаха в София. Толерантния Джеф се съгласи да заминат да живеят на морето. Постъпи на работа в едно предприятие и животът препусна на гребена на морските вълни. Бракът му уж вървеше, ама връщането в столицата все се отлагаше, започнаха търкания, взеха да се появяват пукнатини и ето как Джефрито се сдоби с любовница. Че и още една след един месец. Редуваше ги в канцеларията на партийния секретар, която все беше празна, понеже Гого, партийния, се оказа не най - умния задочник в икономическия и често ходеше по поправителни изпити. Викаше едната, с маслинените очи, тя идваше с папка в ръка, оскверняваха бюрото на партийното величие, после го забърсваха, пушеха по цигара, пиеха кафе и колежката се завръщаше в другата сграда.Джеф звънеше на нейната приятелка, сега тя взимаше папка и тръгваше към него, някъде в коридора се срещаха и разминаваха, първата не знаеше за втората, но втората - всичко за първата, нали самата тя бе слушала нейните разкази и точно за това любопитството и прерастна в процес на задоволяване на потребности. Мъжът и попийваше и беше двадесет години по- възрастен. Стефан прмижаваше от удовлствие, като си представяше как се размнават, тракайки с токчета по мозайката. Живот. Втората се отказа по едно време, намери един от производствената база, много и дойде да се крие и от мъжа си и от най-добрата си приятелка. Да, ама на Джефри този живот му се услади и тъй като не получаваше често ласки в къщи, го удари през просото. Замина командировка с шефката си и ...стана каквато стана. Разведена, с двадесетдневен брак.Започна да редува новата двойка, но вече дискретността беше пълна. Не мислете, че Джеф беше някаква изключителна полова шпага, просто срещите не бяха чести, нали в едно предприятие ври от клюкарки, които дебнеха всяка възможност да си разнообразят животеца.. А бракът му си отиваше бавно, заговори се за раздяла, за сега с недомлъвки.
По едно време Стефчо се записа на шофьорски курс..Курс като курс, ама с много курсистки.И много бързо една бургаска нимфа го оплете в русите си водорасли и го завлече в люлеещото се от възвратно –постъпателните им движения легло.Беше пантера, с некрасиво лице, но когато се съблече му направи такова шоу с невероятното си тяло, че го побърка. Получаваше най- грандиозните оргазми, за каквито само беше слушал..Тя не му даваше да я гледа в такъв момент. Един път тайно си отвори очите и никога повече не повтори. Ужасяващия вой беше съчетан с отвратителни гримаси, kаквито никога не видя до края на половия си живот.Мижеше си и се наслаждаваше. Наложи се да разреди срещите с другите две, за да пести сили за пантерата. А сърце не му даваше да ги разкара, или ги уважаваше или беше мекушав. Не можеше да определи, но нали не му беше зле, караше по инерция.
След пет години се разведе. Спокойно и трезво наеха с жена си общ адвокат, който ловко парира опитите на селския съдия в Поморие да инспирира скандали между тях и така ги остави за цял живот приятели.Доста време след това, на една гара, чакайки разнопосочнте си влакове, нито единия от двамата не можа да даде смислен отговор защо точно се разведоха. Е, изневерите са си изневери, но те не се следяха и за това не се хванаха. На Джефри му остана такава добра репутация в Градчето, че често умираше от яд, задето не можеше да се похвали с похожденията си.То аслъ, ако не се похвалиш...След развода се върна в София.
Както всеки път когато предстоеше генерална промяна и сега Джеф се закле, че ще стане нов човек. Ще се промени тотално, ще стане неотразимия женкар, мъжа на века и никоя жена повече няма да успее да му се качи на главата. Защото самоанализата извършена от съзнанието му показа, че с всичките му връзки се беше случвало точно това.
Новия живот започна катастрофално. След развода се почувства като отвързан- светът беше пълен с жени, нищо не го спираше и като опитен парапланерист се рееше из въздушните течения на желанията си. Но едно е да ти се иска, друго е да ти се случи. Имаше жени, но трябваше да ги привлечеш. Всичките му приятели се бяха изпоженили, купоните на които го канеха бяха великолепни, но стигаха само до готини напивания. Свободни мацки нямаше. Джефри пощръкля и а-а да започне да съжалява, че се е развел. Колкото повече му се искаше, толкова повече го отбягваха, като че излъчваше антиферомони. Скачаше няляво и на дясно, никакъв резултат. След време като видя какви чудовища е ухажвал, ужасът, че е можело да се съгласят, едва не му докара инфаркт.
И започна изваждането. Заредуваха се циклите петък-неделя.В единия петък идваше бившата му шефка, плащаше и самолета отиване и връщане, ресторантите и някое малко подаръче, другия, при подобни условия, но малко по тежки го посещаваше пантерата и воят и се носеше, смесен с неговите стонове над тихия му квартал. Забавляваше се да изчизлява, когато останеше сам, колко му излизаше един сеанс. Средно тридест долара. Добре,че имаше добра работа, че иначе можеше да му порастнат крилца.
Всяко чудо за три дни, сушата отлетя и настъпи дъждовния период под формата на една висока, стройна и красива бивша състудентка, чиито изпъкнали балкони често използваше за да се подслони. Тя беше омъжена, но в състояние на разпадащ се брак. Бяха влюбени и когато се разведе започнаха да му минават еретични мисли за ново задомяване. Та те бяха близо три години заедно и през това време шефката му дойде само два пъти, вече на собствени разноски, с което свали цената на около двадесет и седем долара на сеанс, а пантерата го посети три пъти от Боровец, където работеше зиме и също си свали средните разходи.
Между другото Стефчо си беше сменил работата. Когато любимата му се разведе, взе че смени него. Явно разводите късат въжетата и този път тя се почувства като отвързана, Не му стана приятно разбира се, но вече от камбанарията на над Христовата възраст беше разбрал, кой е най ефикасния лек за раздялата с любима жена.Той се наричаше „ много жени”!
Добара една машинописка от ДСО- то на третия етаж, тя беше няколко години по- голямшка, ама нали беше хапче, преглътна го. Тя преглъщаше вечерите и разни други неща, а той харесваше малките и гърди със зърна тип „милиционерски свирки”.Дълго се възползваше от услугите и и когато тя се омъжи взе мъжа и на работа в мебелния магазин. Беше започнал частен бизнес. Държа го, докато не го хвана, че го краде здраво.Изгони го, но сметките показаха повишение на цените на сеансите. Безкористност върлуваше навсякъде. Заедно с машинописката спеше и със секретарката на директора и началника на отдел ТРЗ, но само лечебно. Пътем през годините му се прижени още един път, но ...Ала пак не се получи. Жена му се разведе щото бил прекалено толерантен, тази не го взе по подобна причина и щото бил бохем. Май ще да е бил прав Нане Вуте, когато е писал трактата си за любовта- требе с шамари да се изкарват гяволите от главите на жените. С добро не става.
Ама Джефри не хаеше, не шамаросваше, защото вярваше в добрината на отрсрещния пол и май не схващаше, че главата му се е превърнала в полигон за потракване на дамски токчета. А из полигона препускаха различни – ниски, високи, тънки, остри и какви ли не още.
Един ден си седеше в офиса, слушаше „Цепелин”, кефеше се на Робърт Плант и погледът му се рееше безцелно по стелажите с мостри. Обявите течаха в „24 часа” и той чакаше клиенти за внасяните от фирмата му италиански обувки.Позвъни се, стана, отвори и покани добре сложената дама, като се наслаждаваше на красивия овал на лицето, и на отлично стоящите и очила. „Надолу също не беше зле” се маркира в съзнанието му. Иванова, така се представи красавицата остави визитката на някой си мосю Мартен, шефа и. Каза че идвала по обявата. Подготвяли изложба – договаряне на стоки от внос. „Ако го интересувало господина, можело да предостави два –три модела от тези” - посочи тя с ръка – „ хубави обувки” Не беше зле като идея, но само два- три на Джеф му се сториха недостатъчно при голямото изобилие и след като настоя, се договориха за десет чифта. Избраха най- ефектните за мостри.Тя наслага обувките в два огромни плика, като ги вадеше от кашоните, докато Джефри пишеше приемно - предавателния протокол. Рабраха се за петнадест часа на следващия ден, не я изпрати, колата и била близо. Джефри запали цигара, направи си кафе и започна да подрежда кашоните. На третия кашон мимоходом отбеляза, че са извадени само номер тридест и седем, любопитно погледна в другите и установи същото-тридесет и седем. Нещо му щракна и когато след като набра телефона от визитката му отговориха, че е бензиностанция на „Петрол” се разхили на глупоста си. Загубите възлизаха на близо двеста долара..Сам и ги набута на измамничката. Беше огромна загуба, щото при другите поне имаше сеанси. Не погледна даже каква и е колата.Ама задника и погледна нали? Даа, непознати токчета тропаха из полигона.
Скоро забрави.Отвориха мебелен магазин с едни колеги, вървежен се оказа, хора влизаха, къде купуваха, къде не, обаче скъпи артикули, една гарнитура колкото сто чифта обувки, върви работата. В един от дните влезе хубава жена, с бермуди, прилепнали плътно по ханша, кръгъл и апетитен и с големи, езерни очи, подчертани от лек грим. Тя дълго разглежда, той я съпровождаше вдъхвайки като кокаинова магистралка аромата и, консултираше я, разговаряха, а погледът му галеше косъмчетата по слабичкото и вратле. Била директорка на детската градина зад магазина, да минел някой ден, да видел колко е хубава и да го почерпела едно кафе..Щяла да говори с родителите на дечковците да спонсорират покупката на дванадесет детски столчета и две масички, щото общината нямала пари. На другия ден Джефри пи кафе с директорката Рут в нейния кабинет, като погледа му многократно беше улавян от нейния върху релефния и венерин хълм, на следващия ден Стефан Гецов спонсорира детската градина вместо родителите, а на по следващия прекара нощта в леглото и. Е не до сутринта, щото тя го изгони рано,за да не го видят съседите, още не били разведени. Повече не се съвъкуплиха, но Джеф спонсорира и развода и със седемстотин долара и повече не я вида, защото тя напусна детската градина. След години чу ,че станала доцент в универстета. По детска педагогика. Така ми, да учи децата на морал...
Баси сеанса обаче, а? „Дванадестте стола” – готино заглавие за роман. Или май тъкъв имаше вече? Тогава не знаеше какви са цените на елитните проститутки и се хилеше на сметка ли е или не.Горе долу по това време уволни и мъжа на машинописката.
Така си вървеше монотонно живота, жените не свършваха на тоя свят, имаше и за Джефри, какво бяха четиридесет и няколко години за един мъж?
Бизнесът се разрастваше. Скоро откри магазин в Градчето, дето беше женен плюс един в Бургас, добри години бяха. В началото на септември Джеф достави стока до морските територии и тъкмо бяха ратоварили с продавачката, когато една клиентка в бяла кенарена рокля нахлу в магазина като поздрави звънко. Погледът и обходи рафтовете с козметика, разгледа шампоаните и си купи един, български, на „ Арома” „Българско, значи висококачествено” припомни тя социалистическия девиз, докато плащаше. Махнаха си за довиждане и визията на великолепният и леко голям, но изключтелно красив задник се настани из гънките на мозъка му. Тънката талия и полющващия се преден релеф също се спотаиха там..След час и нещо кенарената дама довтаса отново, ухилена широко.Взе още един шампоан, за колежката. На вратата се обърна за да махне с ръка, изпусна шампоана и когато се наведе да го вземе гледката на двете люлеещи се кълба накара Джефри да запреглъща на сухо. Когато се върна за трети път и попита дали няма да пътува случайно за Бургас, слабите му ангели сами подкараха колата.Тя седеше до него, мургавите и колене лъщяха смущаващо.На пет километра от Бургас директно я покани на вечеря. Тя се разсмя, смя се дълго докато му говореше:
-Най после, най-после, цял ден се въртях, за да ме огледаш хубаво, приличам ли ти на жена дето ползва такива български боклуци на „Арома” и въобще нямам работа в Бургас, обръщай, че пея в механа „ Нептун” след половин час. Аз те каня на вечеря, аз. Откога знам за теб, преди още да те видя, вече те харесвах.
Джефри се ококори, свикнал беше той да е активната страна, но почувства как задоволство го обзе. Обърна и я остави пред Нептун. После седна на една маса. Кейт, така се казваше певицата, не спа при него, мъжът и си бил в къщи. Но следващата събота се превърна във вакханалия- това не беше жена, а извънземно.Колата се спираше на всеки километър и се клатеше като при Чирпанското земетресение.Така беше и в неделя, и понеделник и през цялата седмица. Вече в хотел „Диамант” Джеф се луташе като изгубен турист из разни венерини и други хълмове. Прибра се до София, след два дни натовари стока и се върна. Завари я тъжна ,с подпухнали от плач очи. И дума не можеше да става за секс. Случило се бе нещастие, брат и го арестували по погрешка в Румъния, с фалшиви долари, трябвало пари за адвокат, пет хиляди долара, тя била събрала малко повече от половината, но мъжа и не давал, не се погаждали с брат и. Какво щяла да прави? И направи това, което трябваше- взе без колбание от Джефри Гецов петдесетте хиляди лева седмичен оборот. Спаха за последен път заедно и той така и не разбра дали Кейт въобще имаше брат.
Прочете в жълтата преса, че тарифата за преспиване с „Мис България” била хиляда долара, значи с румънските пари можеше да се спи с две миски и една подгласничка или с пет подгласнички, щото може и да са по хубави,те миските все с връзки ги избирали.
Пресметна, че сеанса при Кейт му излезе близо двеста долара, колкото за елитна проститука. И дълго време се чудеше на тези мъже, които твърдяха, че не давали пари за проститутки..
Конюктурата на пазара го накара да отвори и един хранителен магазин, с кафене. Клиенти не липсваха от квартала-кафеджии, бираджии, твърдаци, купуваха се и продукти. Една вечер, някъде на петия, шестия ден остана да затвори самият Джефри, продавачката помоли да излезе по- рано. Вратата се отвори и с поглед забит във витрината влезе добре изглеждаща дама, с красив овал, хубави очила, „надолу също не изглеждаше зле”, маркира се в съзнанието му..И друго се маркира -това беше мадмоазел Иванова, служителката на мосю Мартен, бензинджията от „Петрол” Тя се сепна, когато Джефри заключи вратата и пребледня.
-Как е господин Мартен – каза Джефри с гласа на Нане Вуте.- Обувките станаха ли му?.
-Чакайте, ще ви обясня - заекна мошеничката.
-Не на мен, а на моя приятел, майор Георгиев, Бингата от Трето районно-каза той държейки телефона в ръка.
Тя се разплака. Обясни и какво я чака, позасили черните краски. На Бингата му нямаше телефона, а и не го беше виждал поне двадест години.Дожаля му, но отмъстителното чувство го държеше за гърлото.Покани я да седне и и каза, че обмисля наказанието и.Може да не я издаде, много красива жена е, как би се отнесла към едно елегантно, френско разрешение на въпроса, все пак работела за френска фирма. Жана д’Арк замълча театрално, като пред кладата, и сподели, че всъщност още в офиса забелязала колко привлекателен мъж бил господина, но тогава и трябвали обувки. Е, получила си ги, сега той имал нужда , какво пък, справедливо е, замърка тя, докато ципът му изпищя като щурец.
-Само за това ли мислиш, че ме бива - изстена след малко тя - дай ми още нещо освен обувките. Токчета пак затракаха по полигона, дълго и упорно. Рекапитулацията показа под десет долара на сеанс.
Минаваха годините. И не само минаваха, но се и трупаха като купчина камъни на грамада. Джефри побеля, попрегърби се от казармените болежки в рамото, успя да изкара десет години в една връзка с една хубава жена, успя са се раздели с нея, успя да инкасира един троен байпас и един диабет тип „А” , успя да натрупа и повече от шестдесет зърна в броеницата на времето.
Беше се научил и да сърфира в интернет. Това доведе до решаването на четири проблема - вече не се притесняваше от самотната употреба на алкохол, защото Скайпа се грижеше винаги да има с кого да си пие - с Пешо от Атланта, Гришата от Кембридж, или Заро от Жеравна. Втория проблем, който разреши, беше смяната на реалния секс с виртуален, във фейсбука самотни партньорки, като него дал господ. Другите два проблема бяха в контекста на предишния – икономисваше средства от презервативи и компютърните вируси не носеха СПИН.
А недостатъка, че артритните пръсти го боляха, когато блъскаше клавиатурата при по-разгорещен секс с някоя палавница, не го притесняваше. Всичко вървеше като преди-много любов с много жени. По полигона ходеха вече по терлици.Жалко само за последните три виагри.
Друго си е в двадесет и първи век.



Публикувано от alfa_c на 05.07.2012 @ 09:34:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   mamontovo_dyrvo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 12:13:39 часа

добави твой текст
"Истории с жени" | Вход | 11 коментара (28 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Истории с жени
от val6ebnica на 14.08.2012 @ 23:10:11
(Профил | Изпрати бележка)

Интересно и увлекателно пишете. Не знам, кой се крие зад, това дърво, но на читателят действате - разтоварващо и рекласиращо.


Re: Истории с жени
от mamontovo_dyrvo на 14.08.2012 @ 23:14:54
(Профил | Изпрати бележка)
Не се крие нищо особено зад този ник. Но обичам понякога да разказвам. Дано се е получило.

]


Re: Истории с жени
от val6ebnica на 14.08.2012 @ 23:10:03
(Профил | Изпрати бележка)

Интересно и увлекателно пишете. Не знам, кой се крие зад, това дърво, но на читателят действате - разтоварващо и рекласиращо.


Re: Истории с жени
от anonimapokrifoff на 05.07.2012 @ 12:16:26
(Профил | Изпрати бележка)
Голям кеф са писанията ти, Мамонтово дърво! Тъга се промъква тук, но такъв е животът - тя все гледа да се намърда до смеха.


Re: Истории с жени
от mamontovo_dyrvo на 05.07.2012 @ 13:14:03
(Профил | Изпрати бележка)
Понякога е тъжно!Но ако имаш сили да се надсмееш...

]


Re: Истории с жени
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 05.07.2012 @ 14:43:58
(Профил | Изпрати бележка)
Удоволствие са твоите разкази:)Разтоварвам се и лекия хумор разведрява:)
Поздрави!


Re: Истории с жени
от mamontovo_dyrvo на 05.07.2012 @ 15:25:58
(Профил | Изпрати бележка)
Катерина,радвам се,че ти харесва.Лек хумор,лека тъга - това е.Живот!

]


Re: Истории с жени
от gerek на 05.07.2012 @ 15:51:03
(Профил | Изпрати бележка)
Много смешен, малко тъжен и адски правдив. А виж като казах правдив, ако наистина са останали хапчета от "виаграта", спешно пращай, че останах и без компютър!


Re: Истории с жени
от mamontovo_dyrvo на 05.07.2012 @ 15:56:50
(Профил | Изпрати бележка)
Пращам ги веднага.Те са от 100мг.Чупи ги на две.Че ще прогониш де що циганка има около теб!Срока им на годност не е минал.

]


Re: Истории с жени
от gerek на 05.07.2012 @ 16:18:03
(Профил | Изпрати бележка)
БЛАГОДАРЯ спаси ме!!!!!!!!!!!!!

]


Re: Истории с жени
от mamontovo_dyrvo на 05.07.2012 @ 17:58:45
(Профил | Изпрати бележка)
Абе що не пробваш нещо виртуално?Имам тук една ненаситница...

]


Re: Истории с жени
от zebaitel на 06.07.2012 @ 17:47:32
(Профил | Изпрати бележка)
Ами то си е цял един живот, при това описан с чувство за хумор! Е, има я и тъгата, но без това не може! Сигурно си от онези хора, които винаги стават сърцето на компанията, Мамонтово дърво, много си сладкодумен!


Re: Истории с жени
от mamontovo_dyrvo на 06.07.2012 @ 20:53:30
(Профил | Изпрати бележка)
Имаш хубав ник! И обичам да ми харесваш разказите!Благодаря!

]


Re: Истории с жени
от angar на 06.07.2012 @ 18:37:13
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Измами ни - уж щеше да са истории с жени, а се оказа история на мъж.
Но, след като го прочетох, моля те да кажеш ти как го разбираш, защото сам не мога да се ориентирам: положителен или отрицателен герой е този мъж? Да му съчувстваме ли, да го съжаляваме ли или да му завиждаме? Осъществил ли се е или е пропилял живота си? И дали е могло да бъде иначе?


Re: Истории с жени
от mamontovo_dyrvo на 06.07.2012 @ 20:57:57
(Профил | Изпрати бележка)
Това е история на един мъж СЪС жени.не съм те излъгал.И тъй като живота е многозначен си мисля,че този човек не си е пропилял живота, напротив, доста е взел, доста е дал и не само средно на сеанс...Щом ми пишеш по всяка верпятност го харесваш, благодаря!

]


Re: Истории с жени
от shtura_maimunka на 07.07.2012 @ 09:25:03
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Искаше ми се да ти напиша голям и хубав коментар, че пишеш чудесно и аз съм щастлива, че може би първа усетих твоите възможности, но след като прочетох...ми се мълчи.


Re: Истории с жени
от mamontovo_dyrvo на 07.07.2012 @ 10:41:57
(Профил | Изпрати бележка)
Не ти ли хареса?Жалко...

]


Re: Истории с жени
от mamontovo_dyrvo на 07.07.2012 @ 10:42:07
(Профил | Изпрати бележка)
Не ти ли хареса?Жалко...

]


Re: Истории с жени
от shtura_maimunka на 07.07.2012 @ 12:02:37
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Напротив, пишеш прекрасно!!! - това имах предвид
Другото...го знаеш.

]


Re: Истории с жени
от mamontovo_dyrvo на 07.07.2012 @ 13:39:58
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се да чуя добрите ти думи!

]


Re: Истории с жени
от verysmallanimal на 09.07.2012 @ 00:30:24
(Профил | Изпрати бележка)
Ангар пита - положителен или отрицателен герой е описаният. Пък аз си мисля, че положителни и отрицателни герои има само по плакатите - например Данко снеговото сърце и поп Кръстьо. В действителност такова животно няма. Гаргите изглеждат черни, но като се загледаш отблизо виждаш и синьо, и зелено, в разни нюанси.
Та за героя - само той си знае какво е спечелил и какво е загубил.
А аз, прочитайки разказа, определено спечелих. :)


Re: Истории с жени
от mamontovo_dyrvo на 09.07.2012 @ 01:02:52
(Профил | Изпрати бележка)
В този смисъл отговорих на Ангар, защото такава беше и идеята на разказа-няма черно и бяло, всичко е нюанс! Иначе щяхме да пукнем от скука...

]


Re: Истории с жени
от kasiana на 09.07.2012 @ 02:20:56
(Профил | Изпрати бележка)
Никога не съм тичала след мъж, ама твоят Джефри ми "скрои шапката" и по първи петли, доволно нахилена, "зяпах" в този негов калейдоскоп от щафетни влюбвания и разлюбвания, които така майсторски си описал, Мамонтово дърво!!!!!

Сърдечни поздрави:)))))

Каси


Re: Истории с жени
от mamontovo_dyrvo на 09.07.2012 @ 09:38:26
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че ти харесва, Каси и ти благодаря.

]


Re: Истории с жени
от mariniki на 09.07.2012 @ 22:45:14
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
тъжно-смешно... смешно-тъжно...
повежда те разказът и не разбираш даже,
кога е свършил... хубаво пишеш, сърдечен поздрав
за теб..


Re: Истории с жени
от mamontovo_dyrvo на 10.07.2012 @ 01:31:12
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че ти е харесал.Благодаря ти.

]