Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 785
ХуЛитери: 5
Всичко: 790

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: pavlinag
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАсфалтови дрънканици
раздел: Хумор и сатира
автор: hudojnika

         По трансконтиненталната магистрала Москва - Инстамбул, ли беше или както там е отразено, на 36 километра вляво от Горски Тръмбеш, има отбивка за Шосейново.
         Това е селище извън стандартите, застроено само около отбивката – шосе, което му служи като Главна улица, именувана Юбилейна. Наоколо е задръстено от други улици и шосета, още в проектен стадии.
         
         Популярността и особено името, се дължат на факта, че всеки ден или почти, има някакво честване, юбилей или поне кръщене. Деца няма, но така е записано в устава.
         На жител-население от Шосейново се падат по няколко юбиляра и това е един Безкраен празник, както доста точно го е определил американският журналист Хемин Гуейго, ли беше или нещо такова, отбил се случайно и отразил в пътеписа си „Обрулени хълмове”. Там се описват едни Мъртви сибирски полета и след три страници е отбивката за Шосейново. Има и други отбивки.
         Честванията се провеждат сравнително ритмично, планомерно, било на абонаментен принцип, както и по непредвиден такъв. Взема се разрешение от КАТ да се затвори временно и двустранно Юбилейна , в сектора между артилерийските казарми и консерваторията. Опъват се надлежно маси, които на практика са постоянно опънати, за сервиране и отсервиране, окомплектовани със столове от разни калибри.
         Не бива да се застъпват повече от две чествания дневно.
         Баба Сия, по документи – Сияйна Кръгозорова беше него ден на ред, но не си помнеше точната рождена дата. Безспорен аргумент беше млечният зъб, който и покара на връх Бабин ден, а знаем, че това чудо става само на сто години веднъж. Въпреки това, археологът Тома Невернев, от близкия супермаркет, заложи на въглеродния метод и след сложни манипулации, категоричното му мнение беше: „Там някъде!”
         Всичко вървеше според както и се очертаваше безоблачно „утре”.
         Паниката стартира в 13:35 часа, когато съобщиха, че през това „утре” Шосейново ще бъде посетено от държавния глава и пръв партиен ръководител, на път за среща със северния си колега. Придружавали го китайските другари Мао Цайтунг и Кон Фуций, или нещо такова, както и някои си Георгиу Деж и Джордже Юнеско..
         Паниката приключи към 18:00 – всичко беше заметено и забърсано с мек плюшен парцал. Бръкнато беше и там, дето не беше бръкнато до сега.
         Междувременно някой беше предвидливо заръчал скоропостижно да се асфалтира Юбилейна. Военните безропотно поеха изпълнението и масрафа по асфалтирането. Хвала!
         Така се постави началото, в последствие станало традиция, при посещение на високопоставени особи, да се асфалтира по едно шосе-улица.
         Конкретно в случая - посещението на държавният ръководител и пръв партиен другар, се опорочи - на практика не се състоя, поради инцидент. Една тиха женица, с умствени разклонения, замери екскорта със загребана шепичка пепел и камъчета.
         Помни се посещението на Фидел Кастро, определено за 10:00 часа. От 08:00 часа народонаселението, подсилено от колективи от съседни селища, строени в шпалир с книжни байрачета около още горещия асфалт, репетираха възгласите: „Венсеремос”, „Патрия ел муерте” и „ Куба си! Америка НО”, както и „Вива.камараде, команданте Фидел!”. Някъде към 10:00 часа подравниха редиците и отговорниците по ентусиазъма надминаха себе си. Мерките за сигурност били драстични - обръснали брадата на Фидел и го прекарали през съседната селищна система, а именно – през Тамбурашка Лъкавица
         Подобни посещения направиха Юрий Гагарин, Добри Чинтулов, Пикасо, Джоко Радивоевич, Долорес Ибарури, Джина Лолобриджида и още много други…

         Тия дни московските вестници разпространиха секретно, а и от американското посолство потвърдиха, за посещение на Министър Председателя ни в Шосейново.. Щял да реже лентата на новооткрит цех за театрално сценично оборудване, по-специално за бутафорни пуканки от рециклиран стиропор, основно за износ. Възникнал проблем: улиците-шосета за асфалтиране били изчерпани. Цялото Шосейново, гледано от към космоса, греело като модерна графика с вертикалите и хоризонталите на черните си филиграни.
         Не може такова височайше посещение, да мине без асфалтирана улица – традиция все пак. По- горе споменахме, че има и други отбивки към магистралата: Москва – Шосейново - Истамбул.
         Взе се решение – да се преасфалтира Магистралата.

         Велимир Петров


Публикувано от alfa_c на 19.06.2012 @ 20:37:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   hudojnika

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 09:37:26 часа

добави твой текст
"Асфалтови дрънканици" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Асфалтови дрънканици
от kasiana на 19.06.2012 @ 21:37:36
(Профил | Изпрати бележка)
Актуално!!!!!

Благодаря Ви за шепата смях преди сън, господин Петров:)))))

Поздрави на Русе:)))

Каси


Re: Асфалтови дрънканици
от anonimapokrifoff на 19.06.2012 @ 21:48:28
(Профил | Изпрати бележка)
Хе-хе, весели дрънканици!


Re: Асфалтови дрънканици
от hudojnika (velimir.petrov@dir.bg) на 04.07.2012 @ 21:31:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.velimirpetrov.dir.bg/
Разказът АСФАЛТОВИ ДРЪНКАНИЦИ е публикуван в днешния 27 брой на в. Стършел, на централната страница, за конкурса за къс разказ, на фондация Сатирик- Чудомир.