Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 715
ХуЛитери: 3
Всичко: 718

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: mamasha
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕсенно такси
раздел: Разкази
автор: mamontovo_dyrvo

Морето - много си е хубаво това творение господне.Обаче най хубаво е през септември.И не въобще през септември ,а малко преди петнадесети.Когато и последните останали родители се прибират заедно с челядта си, за да ги тропосат по разните му там училища. И тогава Слънчев бряг, от подвижна лудница се превръща в оазис. В оазис на спокойствието, удоволствието и oтдиха. И визията се сменя - започва да капе шумата и да се превръща в един мек килим, в който да си ровиш краката, докато вървиш и да се наслаждаваш на неповторимото му шумкащо звучене.

И въобще, всичко е различно - не се чува граченето на туристите, а само чуруликането на нашенските врабци и други не прелетни, чуруликащи създания – абе, идилия.
Още е топло и бирата през деня се превръща в един чудесен атрибут на удоволствието в комбинация с тлъстия есенен сафрид, или едрия лефер, положени нежно на скарата ..Хееее...Студено „Бургаско” и ухаещ на дъбови въглища сафрид и всичко това заедно с мъжката тайфа приятели, свободни от ченджаджийските си, кръчмарски, спасителски , гларусо - любовни и разни други туристически задължения.
Само рибарите приятели ги няма, ама ако те са тук, пък сафрида ще е някой замразен, океански.....С тях – вечерта .Направо на водка и чироз от миджит, начукан и ухаещ на чесън....За това наричам себе си Познавач - щото знам кога да дойда да почивам.И когато всички работят вече под пълна пара, аз се излежавам на плажа (само половин час на ден), щото иначе капанчетата с бира ще фалират.
И за друго съм тук.Живял съм в Несебър доста време, от тогава са ми гореспоменатите приятели.Тук живее и синът ми, с майка му сме разведени.И идвам всяка година и аз да го изпратя на училище, много му е приятно да отидем заедно с него и майка му до школото.И на мен ми е голем кеф. Ловим с него последните лъчи, блеем, наливаме се кой с кола ,кой с бира, по цял ден си лафим, смеем се.
Завъдих един голем приятел при престоя си по тия места. Страхотен пич, художник и бираджия. И двете му идваха отръки , а и аз харесвах и двете, та така.Отсядам у тях, те имат голям апартамент с жена си и благоволяват да ме изтрайват в определени периоди при тях..Абе рай, нема кво да ви говора, имам си стая - моя.Върхът!
Един ден моят приятел замина семейно за 1-2 дена до Нови пазар ли беше, не знам и аз останах сам в апартамента. Немах ангажименти и се разбрахме с Лили,една супер добра моя дружка да направим нещо съвместно. Лили беше гадже на Пешо, друг авер, ама той беше заминал на екскършън до Барселона с жена си, та Лили беше свободна.Тя беше неква шефка в Съни бийч, не голяма, но в състоние да уреди да влезем без вход във Вариетето, където се провеждаше кръг от конкурса „ Мис България „ или нещо подобно. И да ви кажа , никой не и възрази, когато си сложихме на масата един ботъл „Джони Уокър” и келнера имаше грижа само содата, леда и бадемите да не свършват.
Лили е готина, с малки, но обемни устни, смеещи се очи, леко ретро прическа и с много тънко чувство за хумор - с нея може да се говори денонощно.
Беше готино и тази вечер - пиехме си, предимно аз, тя наблягаше повече на содата и бадемите, гледахме момичетата, които дефилираха и им се радвахме, пак предимно аз. Не може да се отрече, шоуто си го биваше - готин оркестър, сносен водещ, неразлигавено жури, певици с добри гласови данни - забавлявахме се много.
Като прибавим и това , че бяхме на най – добрата маса и кръглите дупета на кандидатките за мис бяха постояно пред погледа ми - повече от това здраве му кажи.
В крайна сметка избраха „Баш юбавицата” - право си беше, най я биваше, жена на некъв футболист, който игра после в ЦСКА.
Допих последната глътка Джони и си тръгнахме.
Лили лятно време живееше в един хотел, близо до Бар - вариетето, иначе беше от Бургас.
Изпратих я до хотела , хем да се поразходим, хем да ме лъхне малко бриза , щото тиквата малко.....
Тя се прибра, сега и аз трябваше да се погрижа за това. Не беше проблем, имаше поне двайсе таксита пред хотела.Качих се в това, дето беше най - отпред и потеглихме.В първия миг не забелязах, че шофьора беше жена, но когато попитах може ли да запаля, нежното разрешение ми разкри този факт.
Огледах я колкото може да се види нещо в тъмното, реших, че ловеше окото, всмукнах здраво от папиросата и се заприказвахме.
- Защо не останахте с дамата - попита тя с доста приятен глас и леко мек акцент.
- А, тя е табу, ла фам де мон ами - гадже на приятел де - отвърнах и продължих да пуша.и да я наблюдавам крадешком
Пешеходецът Джони доста бързо тичаше по артериалните пътища право към мозъка ми и като се настани трайно там, започна да подръпва басово гласните ми струни и те зазвучаха във вид на нещо за гръкоримски профил, два готини вица и колко губи „Формула 1” от това, че няма жени – пилоти.
И докато плещех глупости стигнахме.То си е близо - таксиджиите от Несебър му викаха „двато лева” на това разстояние.
Тя спря „ЛАДА”-та, си изчисли километрите, тогава още не бяха задължителни апаратите, каза ми парите, платих и....абе заприказвахме се.Не ми се слизаше май и на нея не и се тръгваше. Разказах какво правя тук по това време на годината, тя пък била народна певица, вечер имала ангажимент във „Вятърна мелница”, през деня малко плаж, малко каране на такси, след работа пак малко такси - борба за живот.
Разведена била, дъщеря и в Нова Загора, при майка и, за лятото.
Неоновия надпис на „Ачовата” кръчма, пред която бяхме спрели осветяваше контражурно лицето и, това и отиваше и тия миски и това уиски оформиха една не много странна идея в тикавата ми.
С две думи я поканих да се качим да изпием по едно кафе, казах и за хубавата музика горе/това си беше факт/, за хубавата кафе –машина /и това не беше лъжа/. Тя се позамисли, но явно невинния ми поглед я склони и получих утвърдителен отговор. Излязохме, новата ми позната заключи колата и тръгнахме към блока.Стигнахме до тъмните стълби, подадох и ръка, тя подаде своята,В тъмното я стиснах здраво, после не я пуснах и във входа, и в асансьора, и в антрето на апартамента.И така без да я пусна я целунах. Промърморих , че ей сега ще направя кафе, но тя попита за банята.
Разхлопа ми се сърцето. Показах и едната баня, тя помоли да я оставя сама.
Използвах бързо другата и зачаках.И тя дойде - о боже…!Толкова бяло същество можеше да се казва само Северина!
Верно е, че таксиджиите не ходеха на плаж и имаха тен само на левите ръце, но Северина караше явно с дъги ръкави. Прекрасница!
Протегнах ръце и....след няколко бързи ласки и встъпителния стон на леглото се гмурнах в снежната горещина на Северната царица и се превърнахме в кълбо от сняг и огън, море и жупел и какво ли не още....
Вече не бях аз, а „Тигърът на седемте морета”, „Повелителя на севера”, „Дикий звер” ,”Терминатор”-а ......и разни други, каквито ви хрумнат.
Не помня след колко време вече се гледахме и се опитвахме да успокоим дъха си, за да можем да си промълвим по някоя добра дума. Най сетне успях да изломотя нещо за нежноста и, а тя се усмивка ме гледаше и каза:
- Заслужаваш поздравления!
И тогава ми хрумна безумна идея! - не поздравления, а поздрав, поздрав!
- Искам да ми изпееш една песен!
Тя се ухили и с готовност попита коя да бъде и се изправи.
- „Изкарай Гано говедата”на Борис Машалов - знаеш ли я?
-Да - каза тя и тихо запя.
-Неееее! Ти си актриса! На сцената - промълвих, сочейки масата от ракита.
Тя схвана какво искам, качи се и запя.С пълен глас!
Отпусна се, аз запалих лампата. Гледката беше уникалка! Една гола снежна царица с прекрасен глас пееше с пълно гърло любимата ми песен. Защо любима, и аз не знаех....”Изкарааааай Ганоооооо, говедатааааа, и нашите Гано ии вашитеееееее.......”При „Чичови брези биволи”- се провикнах и аз и се получи един дует от който гръмна цялата махала, а отсрещната дискотека срамежливо се сниши.
”Оргазмената, „”оргазмената песен” , кръстих я аз.
Белите и гърди , високо повдигнати предизикаха подобни процеси и у мен и кълбото се затъркаля отново.
Още не беше съмнало, когато тя си тръгна.Не пожела да я изпратя, целунахме се и изчезна.
В ранния след обяд по алеите на Сънито със сина ми се разхождахме под пестеливите лъчи на Животвореца, аз пеша, а момчето ми на новите ролери, които му бях донесъл. Асфалта е кът в стария Несебър и тук бяхме намерили идеалното място за този спорт. Той правеше разни фигури, скоростни набези, завои и не знам какви си неща , а аз седях на една пейка, радвах му се и пушех
По едно време пред мен спря едно жълто, тъмно жълто такси.Караше го руса шофьорка с приятни черти, малко повехнала, с видими бръчици, някои твърде видими.
- Как си - свойски попита тя
- Добре съм - свойски отговорих с усмивка - разхождаме се със сина ми, а ти?
- Поработвам по малко...
- Има ли работа?
- Намира се още. Що не минеш довечера през Мелницата, да пиеш едно.Ще вземеш такси само до там.Аз черпя!
- Може - казах твърде неубедително, да прескоча некой ден, ако намеря време - и тя помръкна
- Добре, чао! - промълви и потегли рязко
- Коя е тая? - профучаха ролерите покрай мен
- Аматьорка неква, пита за хотел „Искър” - предадох снежната царица аз, но той не ме чу.
Станах, палейки цигара. В далечината жълтото такси се сливаше вече с жълтите листа и след миг се загуби.
- Есен, есеееен… - помислих си аз и си напълник дробовете с пушек.
Вечерта, късно, взех едно такси до вятърната мелница. Имаше места, поръчах си една голяма троянска сливова с мешана салата. След малко донесаха поръчката. И тогава...Тогава „Гана” погали ушите ми, изкарвайки говедата на паша,под буйните аплодисменти на некви скандинавски туристи.
- Есен, пак си помислих докато отпивах от жълтопарливата течност, есен, но пък какво и е. И се усмихнах.
А си имах и такси за на връщане...


Публикувано от alfa_c на 17.06.2012 @ 15:21:13 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   mamontovo_dyrvo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 11


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 22:09:00 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Есенно такси" | Вход | 13 коментара (29 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Есенно такси
от Jenia (jivkova@hotmail.com) на 18.06.2012 @ 00:37:54
(Профил | Изпрати бележка)
наистина е много увлекателно! Харесах и аз!


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 18.06.2012 @ 02:12:37
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря,госпожице Живкова! Беше ми приятно да чуя мннието Ви.

]


Re: Есенно такси
от anonimapokrifoff на 17.06.2012 @ 23:02:59
(Профил | Изпрати бележка)
Хубав разказ, но ме подразни неточното цитиране на любимата ми песен, а тя звучи така:
Изкарвай, Гано, говеда -
вашите, Гано, нашите,
чичови брези биволи,
да ида да ги продавам,
дано ти сърце откупя.


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 17.06.2012 @ 23:51:32
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за коментара.За текста сте прав,аз и досега не го знам добре,но песента я обичам много.Ще го редактирам.


]


Re: Есенно такси
от shtura_maimunka на 17.06.2012 @ 15:36:58
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Добре дошъл, приятелю!
Чудесно начало!
Успех и обич за вдъхновение ти пожелавам!
Маймунски прегръдки!:-)))


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 17.06.2012 @ 23:55:02
(Профил | Изпрати бележка)
Много милите ти пожелания просто ме принудиха да ти определя среща под мамонтовото дърво, където да те нацелувам с благодарностти! Чакам те !

]


Re: Есенно такси
от verysmallanimal на 17.06.2012 @ 16:36:23
(Профил | Изпрати бележка)
Не те знам какво дърво си, но това тук е страхотно! Както се казва: Есен, ама запазена... :))))
Сърдечен поздрав!


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 18.06.2012 @ 00:00:23
(Профил | Изпрати бележка)
Мамонтовото дърво е най-голямото в света.Така че аз съм голямо дърво.Радвам се,че разказа ти е харесал.Есента е вече тук, но пък какво и е....

]


Re: Есенно такси
от galenaGV на 17.06.2012 @ 17:07:11
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво разказваш! Много хубаво! Поздравления!


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 18.06.2012 @ 00:02:36
(Профил | Изпрати бележка)
Воротинцева,твоите думи са балсам за душата ми. Благодаря ти!

]


Re: Есенно такси
от skrej на 18.06.2012 @ 10:37:43
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво. Странно идват и си отиват есени и песни.


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 18.06.2012 @ 10:53:09
(Профил | Изпрати бележка)
Готино е.Когато есента е озвучена от правилната певица...

]


Re: Есенно такси
от skrej на 18.06.2012 @ 22:13:13
(Профил | Изпрати бележка)
то хубаво ама да не е един и същ репертоара:)

]


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 19.06.2012 @ 01:04:40
(Профил | Изпрати бележка)
Зависи знаеш ли много песни....

]


Re: Есенно такси
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 24.06.2012 @ 09:57:11
(Профил | Изпрати бележка)
Много хубав разказ, всичко си има!
Поздрави!


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 24.06.2012 @ 10:39:06
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че ти харесва, ценя мнението ти!Благодаря за добрите слова!

]


Re: Есенно такси
от libra на 01.07.2012 @ 14:15:23
(Профил | Изпрати бележка)
приятен разказ, усеща се морски полъх докато се чете :)


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 01.07.2012 @ 14:37:36
(Профил | Изпрати бележка)
Любов с попътен бриз в гърба....

]


Re: Есенно такси
от gerek на 04.07.2012 @ 17:25:47
(Профил | Изпрати бележка)
Тази песен е вградена в стените на къщатата ми! И това е станало докато бях веднъж в Нови Пазар.


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 04.07.2012 @ 17:38:41
(Профил | Изпрати бележка)
Ми пускай си я по често!Оргазмена песен е!

]


Re: Есенно такси
от lubara на 04.07.2012 @ 19:36:27
(Профил | Изпрати бележка) http://lubopnikolov.blogspot.com
Да знаеш, от всичките ти четири разказа, които прочетох, този си е най-добър! Другите са в рамката на преживяното, а този излиза извън него. Бравос!


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 04.07.2012 @ 23:00:17
(Профил | Изпрати бележка)
Животът е комбинация. И този е преживян!Във всяко нещо има поне малко истина!

]


Re: Есенно такси
от LinaTod на 11.07.2012 @ 20:24:09
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво разказваш живота си! ... Истинско удоволствие!


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 11.07.2012 @ 21:30:30
(Профил | Изпрати бележка)
Докато се усети човек идва времето на мемоарите. Радвам се,че ти харесва!

]


Re: Есенно такси
от kasiana на 14.07.2012 @ 17:26:24
(Профил | Изпрати бележка)
Вече и да не прочета името (псевдонима) ти, мога да те откроя от другите хулитери, защото си успял да напипаш своя стил на изказ, своя начин на себевглеждане , при което се разказваш и с поглед отвън... И само твои думички и изрази, и тази бликаща чудесна самоирония..

И доставяш голяма веселия на душата ми:)))))

Аплодисменти!!!

Касиана


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 15.07.2012 @ 00:10:12
(Профил | Изпрати бележка)
Остава ми само да се поклоня на твоите аплаузи! Блаагодаря ти.

]


Re: Есенно такси
от agripina на 16.11.2012 @ 21:08:51
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесно, когато чета разказите ти ми става топло, уютно и се усмихвам!


Re: Есенно такси
от mamontovo_dyrvo на 17.11.2012 @ 07:52:28
(Профил | Изпрати бележка)
Чети девойко, че зима иде, топлинка е нужна...благодаря ти!

]