Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 551
ХуЛитери: 3
Всичко: 554

Онлайн сега:
:: StudioSD
:: pastirka
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМисия Нефертити ( шестнадесета част )
раздел: Разкази
автор: _katerina_

Конгресната зала беше препълнена . От едната страна седяха Хаторите от Венера , Арктурианците и Плеядианците . От другата страна бяха Учителите от Марс в сребърните си тоги и сребърните звезди на високите им , удължени чела проблясваха .
В средата на залата стоеше величествено в своята червена тога Главнокомандващият на Галактическата Федерация Аштар . Звездата на челото му излъчваше златисто сияние и обливаше цялата зала , нали беше от слънчевите Ра .
Срещу него гордо изправена , със своята царствена осанка , беше застанала Нефертити .Черните й коси бяха като разлюлени морски вълни преди буря . Синьо-зелените й очи , подчертани с черна очна линия , излъчваха топлина и спокойствие . Прилепналата бяла ленена рокля подчертаваше изящните линии на тялото й , а на главата си беше сложила златна диадема с кобра . Тя като че ли се беше сляла с египетския народ .
Аштар вдигна ръка и залата притихна -
- Таду - Хепа , даваме ти възможност да ни разкажеш за твоите действия на планетата Земя . Признаваш ли завоевателската си мисия ?
- Велики Аштар , аз отидох на Земята да изуча човешката чувствителност и емоция . Ние марсианците не познаваме чувствата . И аз не ги познавах , правих опити , провеждах изследвания , докато не срещнах истинската и безпределна любов на фараона Ехнатон . Той и децата събудиха у мен непозната сензитивност . Обикнах ги толкова силно , че не бих допуснала да им се случи нещо лошо . Но на тази планета има и други чувства - злоба , завист , алчност , които водят човешките същества по един обратен път в тяхното духовно развитие . Моите Велики Учители от Марс ме натовариха и с още една мисия .
Нефертити се обърна към марсианците -
- Простете ми Велики Учители , но не мога да изпълня тази мисия . Там , на Земята , са най-обичните ми и скъпи същества , а покрай тях има и много други добри , и сърдечни хора .
- Велики Аштар , не съм достойна да бъда твой заместник . Признавам , че ви заблуждавах , докато подготвях марсианското нашествие . Великите Учители ме убедиха , че запасите ни от мед и цинк са на изчерпване и поради тази причина искат да властват на Земята , да използват хората и ресурсите . Велики Аштар , готова съм да си понеса наказанието . Ако знаехте само колко нюанса има думата обич и да почувствате какво е любов до дъното на душата , да изпълва всяка клетка и всяка фибра от телата ни , независимо повече материални или
светлинни . Моля за Вашата Прошка !
Аштар се изправи -
- Виждаме , че тези човешки емоции са те превзели . Ти вече си една от тях . Съжалявам Таду-Хепа , но твоята постъпка е предателство спрямо Федерацията . Ще ти бъде простено , но ще си понесеш наказанието . Ще бъдеш заточена на Персияна , да осмислиш постъпките и деянията си . Когато си готова ще слезеш на Земята в човешко тяло , за да изкупиш вината си и да изчистиш кармата , за да се върнеш отново сред нас .
Вие Хатори поемате наблюдение над марсианците за един космически цикъл . Ще ги придружавате до Омега - Оливия - от там ще ползват запасите от мед , цинк и злато . И никакви мисии за този период .
Нефертити падна на колене пред Аштар -
- Велики Учителю , нямам твоята воля и могъщество . Ще изтърпя своето наказание , но те моля за една последна среща с моите деца и семейството ми . Умолявам те !!!
- Не е добра идея това , но ще имаш тази среща . Сиан от плеядианците ще те придружи до Земята , а след това ще бъде твой съветник и наставник на Персияна !
- Благодаря Велики Аштар ! Светлина за Великата ти Душа !
Аштар даде знак и Сиан изведе Нефертити от залата .
Когато пристигнаха в Ахетатон на трона стоеше Сменхкара , един от везирите на Египет и доверен човек на Ехнатон . Царицата узна тъжната новина за смъртта на съпруга си и Солеба .
- Трябваше да го предвидя . Ти ще бъдеш добър цар на Египет , Сменхкара ! Искам само да видя децата си и ще отпътувам далече .
- Ехнатон ще се гордее с мен господарке . Като порасне малкият Тутанкатон ще седне на трона , достоен син на баща си ! Уверявам те в това !
- Убедена съм , грижи се за него !
Таи доведе децата , царицата да се сбогува с тях . Те се втурнаха към Великата Жрица на Египет , прегръщаха я с топлите си малки ръчички . Моисей и Орфей гледаха с най -тъжните очи .
- Оставете ме за малко насаме с тях !
- Скъпи мои , знаете колко много ви обичам ! Трябва да замина далеч от тук и искам да бъдете силни и смели !Бъдете послушни , накарайте ме да се гордея с вас !
Тутанкатон , бъди достоен фараон за народа на Египет и достоен заместник на баща си !
Анхесенатон , дъще , омъжи се за него и го подкрепяй . Управлявайте страната за чест и слава на Ехнатон !
Царицата ги прегърна , а те като че ли още не разбираха какво се случва .
- Моисей , отдели онова чисто зрънце от човешката раса , отведи ги на изток в Свободната земя и създай най-великия човешки дух , живял на тази планета !
- Орфей , Тракийският конник знае пътя на космическата Душа , Сфинкса знае пътя на безсмъртната Душа . Твоят народ има космически гени и трябва да пази завета на Небесната конница . Предай им тайните на Божествения Дух
. На твоя народ е дадено да бъде Посветен и да посвещава , Великите сте по Дух, не го забравяйте !
Нефертити прегърна още веднъж децата и направи знак на Сиан да тръгват .
От саркофага в Голямата пирамида се телепортираха на малък сферичен космически кораб , с който потеглиха към звездата Персияна .
Нефертити гледаше през прозрачните стени на кораба , а пред нея се яви картина от бъдещето - обсипана със златни накити , облечена в прозрачна рокля , омотават я в персийски килим . Носачите разстилат килима пред римски император и той е много впечатлен от ума и красотата й ......

финал

____
По материали от книгата "Задочни репортажи от съзвездието Северен кръст" на Цветана Качерилска /florans/


Публикувано от viatarna на 07.06.2012 @ 18:14:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   _katerina_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 15:37:16 часа

добави твой текст
"Мисия Нефертити ( шестнадесета част )" | Вход | 13 коментара (27 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от florans (florans_x@mail.bg) на 07.06.2012 @ 19:44:53
(Профил | Изпрати бележка)
Логичен финал с отворена композиция.

Поздравления за увлекателното четиво, за фантазията и разказваческото изкуство!


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.06.2012 @ 09:04:45
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Фло!
Сърдечни поздрави!

]


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от zebaitel на 07.06.2012 @ 22:24:32
(Профил | Изпрати бележка)
Умело си преплела факти и фантазия, Кате! Четох с интерес! Поздравявам те!!!


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.06.2012 @ 09:04:03
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Живе !
Сърдечни поздрави:)

]


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от kasiana на 08.06.2012 @ 10:45:34
(Профил | Изпрати бележка)
Браво!!!!!!!

Сърдечни поздрави:)))))))


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.06.2012 @ 14:42:23
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря сърдечно Каси!!!
Поздрави и от мен :)))

]


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 08.06.2012 @ 22:34:49
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, Кати, желая ти книжка да стане:)))


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 09.06.2012 @ 15:18:59
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Влади! Казано от теб значи много!

]


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от secret_rose на 08.06.2012 @ 22:43:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Красива, много красива история...
Изненада ме с този финал, мислех, че ще има още...
Много ми беше интересно през цялото време, Кати.


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 09.06.2012 @ 15:19:53
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Меги!
Сърдечни поздрави :)))

]


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от doktora на 09.06.2012 @ 15:29:03
(Профил | Изпрати бележка)
Ето, един нов фантаст се "излюпи" в сайта любим....)))

Браво, Катии! И по -добре да "забиеш" завършека изведнъж, отколкото да мъчиш читателската душица хех

Честита ти бъдеща книга! Живот и здраве, при Маркони-то а...;)

Моите почитания, Графиньо...()


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 09.06.2012 @ 15:49:51
(Профил | Изпрати бележка)
Док, много ,много Благодаря!Златни ти уста :)))
Сърдечни поздрави!!!

]


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от Kanegan на 11.06.2012 @ 15:48:16
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесен сюжет разгърнат в словесна форма, възхитена съм!:-)


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от Kanegan на 11.06.2012 @ 15:48:19
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесен сюжет разгърнат в словесна форма, възхитена съм!:-)


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 11.06.2012 @ 16:18:43
(Профил | Изпрати бележка)
Сърдечно Благодаря!Радост е за мен :)

]


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от Hulia на 11.06.2012 @ 19:41:13
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
И от мен пожелание за книжка, Кет!:))) Благодаря за четивото!:)))


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 12.06.2012 @ 09:52:25
(Профил | Изпрати бележка)
Сърдечно Благодаря Ули!Прегръдка от мен ()

]


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от mariniki на 12.06.2012 @ 20:09:39
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
чудесен завършек на едно красиво произведение...
четох с удоволствие, мила Катерина...
сърдечно те прегръщам, с обич..


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 12.06.2012 @ 20:59:06
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря мила Маги!Радвам се :))) Сърдечни поздрави!

]


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от Narwal на 14.06.2012 @ 21:23:41
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотен финална едно епично произведение! Поздравления, Кати!


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 14.06.2012 @ 21:41:15
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Капитане!Поздрави и от мен :)))

]


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от ATROPA на 17.09.2012 @ 15:26:54
(Профил | Изпрати бележка)
Очарован съм!
Невероятни знания и умение увлекателно да разказваш!
Поздравления!


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 17.09.2012 @ 18:12:53
(Профил | Изпрати бележка)
Сърдечно Благодаря!Много се радвам :)))

]


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от doktora на 17.09.2012 @ 15:40:20
(Профил | Изпрати бележка)
Честито , катииии!!!!

... и помисли върху думите на АТРОПА... има много знание и красиви отношения, които умело си вплела и си вложила в този безкрайно красив и изпълнен с надежда за по-добър живот, роман

... и може би точно Кет Балу е тази (правила прекрасни филми когато работеше в телевизията) която ще ти даде идея за реализация

... а тя е добро момиче, вярвай ми хех

Ех, хубава вечер, Богиньо на Познанието Красотата и Добродетелта!

Док()


Re: Мисия Нефертити ( шестнадесета част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 17.09.2012 @ 18:14:27
(Профил | Изпрати бележка)
Ех,Док, силни думи,БЛАГОДАРЯ!!!
Мисля по въпроса :)))
Сърдечни поздрави !!!

]