Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 473
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 475

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐúöåòå íà ìàìà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: boliarkabg

Âñè÷êî òîâà âå÷å áÿõ âèæäàëà. Îòäàâíà, ìíîãî îòäàâíà ïîâå÷å îò 30 ãîäèíè æèâååõ äàëå÷å îò íåÿ. Êîãàòî ñå çàâðúùàõ çàáúðçàíà è çà êðàòêî íÿêîè íåùà ñúçèðàõ â ðúöåòå é, äðóãè - âå÷å ãîòîâè.
Ñåãà, êîãàòî ÿ íÿìàøå ìåæäó íàñ ñåäÿõ îíåìÿëà. Âèæäàõ âñè÷êî ñ äðóãè î÷è. Íàé-îáèêíîâåíè æåíñêè ðúêîäåëèÿ è ìàëêè ãðèæè. Åòî, òóêà òîðáè÷êà ñ ðàçíîöâåòíè êúëáåíöà. Îñòàíàëè îò íÿêîå ãðàí÷å, îò ïëåòèâî, êîé çíàå îò êàêâî äðóãî, îò ðàçïëåòåíà ñòàðà áëóçêà. Ïðèáðàíè ãðèæëèâî. Ìîæå äà ïîòðÿáâàò. Òóêà íàìèðàì ìàëêè èçðåçêè îò íîâè ïëàòîâå. Ìàéêà ñè øèåøå äðåøêè ñàìà, êîëêîòî çà ñåáå ñè. Ãðèæëèâî áåøå ñúáèðàëà ìàëêè ïàð÷åíöà îñòàíàëè îò ïëàòîâåòå, ùå ïîòðÿáâàò. Íÿêúäå çà áèåíöå, äðóãàäå çà äæîá÷å, çà íÿêîÿ ìàéñòîðñêè ïîëîæåíà êðúïêà íà ñëó÷àéíî ïðîêúñàíà äðåøêà. Íà ïàð÷å èçïëåòåíî íà äâå êóêè ñà íàíèçàíè âñè÷êè äåáåëèíè è ìîäåëè êóêè çà ïëåòåíå, à ìàëêèòå êóêè÷êè ïðèáðàíè â êàëúôêà îò òåðìîìåòúð. Íàìèðàì ñòàðà êóòèéêà ñ óêðàñà îò ìèäè÷êè, ñïîìåí îò ìîðåòî, ïúëíà ñ êîï÷åòà. Ñåäåôåíè ðàçëè÷íè ãîëåìèíè, ñòàðè êðàñèâè êîï÷åòà îò èçíîñåíè âå÷å äðåõè, áàëòîíñêè ãîëåìè êîï÷åòà, êîï÷å-áðîøêà îò íåéíà êðàñèâà áëóçà, ìúæêè, çà ïàíòàëîíè, êàðòîí÷åòà ñúñ ñåêðåòíè êîï÷åòà è ïëèê÷åòà ñ òåëåíè, ðàçáèðà ñå ðàçíîöâåòíè êîï÷åòà çà æèëåòêè è åëå÷åòà. Òàêèâà ìàéêà áåøå èçïëåëà ïî íÿêîëêî - çà íåÿ è çà òàòêî. „Çàùîòî êîãàòî îñòàðååì êàêòî ìå áîëÿò ðúöåòå êîé ùå íè èçïëåòå íåùî. Íà âàñ íå ñå íàäÿâàì. Âèå íà äåöàòà ñè íå óìååòå äà èçïëåòåòå, ÷å çà íàñ ëè?”- òàêà íè „ïîõâàëâàøå” ìàéêà ñ óêîðèòåëåí ïîãëåä è îòïóñêàøå ðúöå çà ïî÷èâêà. Ãëåäàøå âñè÷êî äà èìà. Ìîæå äà íå å áîãàòî è ïî ìíîãî, íî äà èìà è „äà ñìå êàòî õîðàòà”. Îòâàðÿì ãàðäåðîáà, êîéòî å „ìîìèíñêèÿò” é ãàðäåðîá. Ñèãóðíî èìà 70 ãîäèíè. Ñ ÷åêìåäæå íàé-îòäîëó. Òàì ñà íàðåäåíè èçïðàíè è èçãëàäåíè ÷àðøàôè, êàëúôêè. Êàëúôêèòå ñ „àíòðåäüî”. Äðóãè, íåïðåìåííî ñ áðîäåðèè. Íå ñàìî áåëè áðîäåðèè, à è ðàçíîöâåòíè ñ êðàñèâî èçáðîäèðàíè âèíåòêè öâåòÿ. Èçáðîäèðàíè îò íåÿ. Òÿ êàçâàøå, ÷å êàëúôêà çà âúçãëàâíèöà áåç óêðàñà íå å íèùî, íà òàêàâà íå ñå ñïè ñëàäêî. Äîëíèòå ÷àðøàôè âèíàãè èìàõà îò åäèíèÿ êðàé äàíòåëà. Ïî âúçìîæíîñò èçïëåòåíà îò íåéíèòå ðúöå, â êðàåí ñëó÷àé, àìà ñúâñåì â êðàåí, êóïåíà îò ìàãàçèíà ñëåä äúëãî èçáèðàíå. „Íÿìà íóæäà îò èçëèøíè õàð÷îâå. Êàêâî å òóé îò âàñ. Êóïóâàòå áîêëóöè, ïúëíèòå êúùèòå è ïîñëå ñå ÷óäèòå ùî íÿìàòå ïàðè. Êàòî êóïóâàø êóïè òîâà, êîåòî òè òðÿáâà è òîâà, êîåòî å êðàñèâî. Äðóãîòî å ðàçâåé ïðàõ.” Òàêà íè ãîâîðåøå è íè ãëåäàøå ìíîãîçíà÷èòåëíî.
Ïðåõâúðëÿõ áàâíî êàòî íà çàáàâåí êàäúð íåéíèòå íåùà, ãëàñúò é çâó÷åøå îêîëî ìåíå, âèæäàõ î÷èòå é ñúñ ñòðîãèÿ ïîãëåä è ìè áåøå òîëêîâà ìú÷íî. Âñè÷êî, âñè÷êî îñòàíà òóêà, â íåéíàòà êúùà, â íåéíèÿ äîì, ãðèæëèâî ïîäðåäåíî è èçðàáîòåíî, ñàìî íåÿ ÿ íÿìà âå÷å.
Ïîñëåäíèòå ãîäèíè îò æèâîòà é èçêàðâàõ ïî òðè äíè â ñåäìèöàòà ïðè òÿõ, çà äà ÿ íàãëåæäàì. Òî êàêâî, àìè äàëè ñè ïèå ðåäîâíî ëåêàðñòâàòà è äà èìà âèíàãè äîñòàòú÷íî. Èìàøå íàâèêà äà ñúáèðà â åäíî ïàíåð÷å ðàçíè íåùà çà êúðïåíå, ðàçïðàíè,áåç êîï÷åòà. Øåâíàòà ìàøèíà ñåäåøå â ñòàÿòà êúäåòî àç ñïÿ. Êàòî ñå ïîíàïúëíè ïàíåð÷åòî òÿ ìè ïîðú÷âàøå îùå ñëåä âå÷åðÿ: „Óòðå ñóòðèíòà íå îòâàðÿé ïðîçîðåöà, àç ùå ãî îòâîðÿ. " Òîâà çíà÷åøå,÷å äîêàòî îùå èìà íÿêàêâà òîïëèíêà â ñòàÿòà òÿ ùå èçâàäè ìàøèíàòà è ùå ñâåùåíîäåéñòâà. Äà íå ñå ãîðÿò äúðâà íàïðàçíî, äà ñå äîèçïîëçâà òîïëèíàòà îò ïå÷êàòà. „Âñè÷êî å ïàðè” - îáè÷àøå äà êàçâà.
Íèå ñúñ ñåñòðà ìè ÿ ïîäêà÷àõìå, øåãóâàõìå ñå, à òÿ òúæíî êëàòåøå ãëàâà è äóìàøå: „Áîæå, àç ëè ñúì âè ðàæäàëà”. Ñåãà ñå ïèòàì çàùî ñìå ñå øåãóâàëè? Òÿ áåøå èçðàñëà ïî âðåìå è ñëåä Âòîðàòà ñâåòîâíà âîéíà. Çàïîìíèëè ñòðàøåí íåäîèìúê, áåäåí ïàçàð, èçêàðàëè ìëàäîñòòà ñè ñúñ „ñ êàêâî äà å”, íîñèëè äðåõè âòîðà ðúêà. Äà å æèâà ñåãà äà âèäè ùî íàðîä ñå îáëè÷à ñ òàêèâà äðåõè. Òÿ ñìÿòàøå òîâà çà ñòðàøíî óíèæåíèå. „Ìîæå äà å åäíî, äà å äîìàøíî èçðàáîòåíà, àìà äà å íîâè÷êî.” - òàêà äóìàøå.
Äúëãî, äúëãî ñòîÿõ â ñòàÿòà íà ìàéêà, ãàëåõ íåñúçíàòåëíî îñòàâåíèòå òóêà íåéíè ñêúïîöåííîñòè. Âñåêè òúãóâà çà ìàéêà ñè ìíîãî, ïðåç öåëèÿ ñè æèâîò. Àç ïðåîòêðèõ ñâîÿòà ñ ïîãëåäà íà èçâåäíúæ ïîðàñíàëà è çðÿëà æåíà.
×îâåê íå ïîðàñòâà íàïúëíî äîêàòî ñà æèâè ðîäèòåëèòå ìó. Ïîñëå èçíåíàäàí îñúçíàâà êîëêî âñúùíîñò å âúçðàñòåí.

Ìèëêà Ìàðêîâà


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 18.05.2012 @ 12:12:30 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   boliarkabg

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 17:20:39 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ðúöåòå íà ìàìà" | Âõîä | 8 êîìåíòàðà (20 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò lubara íà 18.05.2012 @ 13:19:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Çíà÷è àç ñúì ñòàíàë âúçðàñòåí íà äâàäåñåò è ÷åòèðè ãîäèíè, äâà ìåñåöà è åäèí äåí. Ïîçäðàâè, Ìèëêà!


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò boliarkabg íà 18.05.2012 @ 13:37:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
ñúæàëÿâàì!!!!! :( . Çíàÿ ïúê çà ìúæåòå êàêâî å ìàéêàòà!!!! Ïîçäðàâè, Ëþáî!

]


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò lordly (lordly@mail.bg) íà 18.05.2012 @ 13:24:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îò ìàìà, ïî-äîáðî íÿìà!!! Àêñèîìà.


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò boliarkabg íà 18.05.2012 @ 13:38:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
èñòèíà,èñòèíà âè êàçâàì, æèâ è çäðàâ!

]


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò starozagorez (peterpentchev@yandex.ru) íà 18.05.2012 @ 13:47:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåêðàñåí ñïîìåí çà ëþáèìàòà ìàéêà, ðàçêàçàí ñ íàé-íåæíèòå äóìè, êîèòî å èçìèñëèëà ÷îâå÷íîñòòà.
Ïîçäðàâëåíèÿ!


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò boliarkabg íà 18.05.2012 @ 13:52:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
áëàãîäàðÿ, íàé-ñêúïèòå ñïîìåíè,çà ðîäèòåëèòå! Æèâ è çäðàâ!

]


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò starozagorez (peterpentchev@yandex.ru) íà 18.05.2012 @ 16:14:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âèäÿõ, ÷å ñè ïîèñêàëà ïðèÿòåëñòâî âúâ Ôåéñáóê è ãî äàäîõ ñ íàé-ãîëÿìî óäîâîëñòâèå.
Ùàñòèå è óñïåõè!

]


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò boliarkabg íà 19.05.2012 @ 08:16:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
áëàãîäàðÿ çà ïðèÿòåëñòâîòî âúâ Ôåéñà, ñúâñåì ñëó÷àéíî è àç íå ðàçáðàõ êàê ñòàíà ïîïàäíàõ íà òâîÿ ïðîôèë è âåäíàãà äàäîõ ïîêàíà :)))))

]


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò Caniko íà 18.05.2012 @ 14:33:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://caniko-cania.blogspot.com/
Êàê âåùèòå ãîâîðÿò ...
Íàéñòèíà, â òÿõ êàòî÷åëè îñòàâàò íåêàçàíè ñëîâà, íîñÿò æèâ ñïîìåí, èìàò ñâîÿ ñúäáà. Ñ òÿõ ìîæå äà ñïîäåëèø áîëêàòà ñè ...
Äà ïî÷óâñòâàø, äà ðàçêàæåø è äà ñúõðàíèø ...

!!!


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò boliarkabg íà 18.05.2012 @ 14:52:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
òàêà å...à è òîãàâà çà ïðúâ ïúò íà "æèâî" êàêòî ñå êàçâà âèäÿõ êàê ÷îâåê íèùî ,àìà íàèñòèíà íèùî íå îòíàñÿ ñúñ ñåáå ñè "òàì". Ïîçäðàâè!

]


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò stefka_galeva íà 18.05.2012 @ 15:45:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñ áóöà â ãúðëîòî...òå ïðåãðúùàì! Ïîçäðàâ÷åòà!:):)


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò boliarkabg íà 18.05.2012 @ 15:49:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
:))))))), ïîçäðàâè!!! Â òîçè äúæäîâåí äåí....

]


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò PostScriptum íà 18.05.2012 @ 16:09:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òúæíî å ïîíÿêîãà äà ñå âðúùàø íàçàä â ìèíàëîòî, íî òàêà ñðåùàø ìúäðîñòòà. Âÿðíî å, ÷å íå óñïÿâàìå äà ïîðàñòíåì äîêàòî ðîäèòåëèòå íè ñà æèâè - íà êîëêîòî è ãîäèíè äà ñìå. Õóáàâî íàïèñàíî. Ïîçäðàâëåíèÿ!


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò boliarkabg íà 18.05.2012 @ 16:43:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
áëàãîäàðÿ òè, íà òåáå óñïåõè! :))))

]


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò Markoni55 íà 18.05.2012 @ 16:19:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàçâàò ÷å ñ ìàéêèòå íè ñè îòèâà è íàøåòî äåòñòâî. Ñàìî òå ïîìíÿò õèëÿäèòå ëóäîðèè è ñìåøíè èñòîðèè...Ïîçäðàâè.


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò boliarkabg íà 18.05.2012 @ 16:45:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
è êîëêîòî è äà ñà ñòðîãè, êîãàòî ïîðàñíåì âèíàãè èìàò åäèí-äâà íàé-ëþáèìè ñïîìåíè îò íàøåòî äåòñòâî, è âñè÷êè ãè çíàåì íàèçóñò, íî òå ïðîäúëæàâàò äà òîïëÿò ñúðöàòà ñè ñ òÿõ è äà ãè ðàçêàçâàò. Æèâîò è çäðàâå!

]


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò mariniki íà 18.05.2012 @ 21:30:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
ðàçïëàêà ìå...


Re: Ðúöåòå íà ìàìà
îò boliarkabg íà 19.05.2012 @ 07:57:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://boliarkabg.blogspot.com/2011/10/blog-post.html
ñúæàëÿâàì,....æåëàÿ òè ìíîãî,ìíîãî õóáàâ äåí!

]