Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 814
ХуЛитери: 5
Всичко: 819

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: pavlinag
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНора и Баба Ага
раздел: Други ...
автор: anonimapokrifoff

Имало едно време един цар и една царица,които властвали над двайсетина близки роднини. Двамата много искали да си имат детенце, молбите им били чути от когото трябва и им се родило момиченце. Кръстили го Нора. Когато на 40-ия ден пристигнали орисниците – баби, лели, вуйни, стринки, - всяка пожелала на новороденото от хубави по-хубави неща. Само една – трета братовчедка на балдъзата на прачичото по майчина линия на родилката, казала: „Когато Нора стане на 20 години, ще се убоде на роза, ще си загуби ума, ще срещне старец и ще се ожени за него.”
Царят и царицата много се уплашили – те и без друго не обичали бабишкерата с бели косми по брадата, а сега направо я намразили, но запомнили предсказанието. Още от кошчето учели Нора колко хищно и страшно нещо е розата – тя се превърнала за семейството в табу, а семантиката на думата била натоварена с фатализъм и краен нихилизъм. Страхът и на тримата бил толкова голям, че започнал да пречи на социалните им функции, а придворният психиатър се принудил да им постави диагнозата розафобия акута.
Двадесет и пет години преди това вещицата Агата, на която всички още тогава казвали Баба Ага заради напредналата й възраст и зло сърце, най-сетне се сдобила със синче и го нарекла Иван. Тя била издънка на стар еврейски род, но нито един от познатите й не смеел да спомене произхода й от страх да не го обвинят в антисемитизъм. Колкото лоша била към другите, толкова добра била към Ванчо, но не и мека – дори и той не можел да властва над нея: волята й била изкована от сплав, непозната нито на древните, нито на съвременните металурзи и най-вероятно имала извънземен произход.
Когато Ванчо прехвърлил 35 години, й довел снаха, но Баба Ага сравнително бързо я отпратила по живо, по здраво обратно в дома й заедно с придобитото от законния брак дете. Майка и син заживели отново в пълна съвместна хармония: тя му казвала какво да прави, а той отговарял „Добре, мамо”.
През това време Нора растяла и, разбира се, била хубава: имала бяла кожа и червена коса, с която нямало как да остане незабелязана. Родителите й били изключително либерални – позволявали й всичко без контакта с рози. Не й се скарали, когато за първи път се напила със смес от водка, ракия и текила; останали си мили и разбиращи дори тогава, когато се напушила с марихуана и била сполетяна от увереността, че е зелен скакалец – при възторжените си подскоци из хола счупила скъпия лампион, подарък за сватбата на царя и царицата от вуйната на стринката на баба й.
Нора се увличала от латиноамериканска литература и алтернативна музика. Стилът й на обличане бил уникален и неповторим: плавна еклектика между хипи, метъл, пънк и гръндж. Харесвала шантавите бижута и точно такива момчета. На 20 вече била със сериозно гадже.
(Дотук в историята няма нищо магично, но да не забравяме, че тогава било социализъм, макар и краят му: хората живеели нормален и спокоен живот, а този факт игнорира необходимостта от вълшебства. После внезапно дошла демокрацията и нещата се оплескали.)
Любимият на Нора имал рожден ден, тя му купила изискан огромен сребърен пръстен с череп и кости, но малко преди мястото на срещата се сетила, че би било много шик да му поднесе и цвете. Близката градинка цъфтяла като за световно и тя посегнала към най красивото – пищно и с тъмночервени кадифени листенца. Откъснала го, без да осъзнава, че е роза. То впило шип в безименния пръст на лявата й ръка, тя изпищяла „Маамка му!” и се опитала да спре кръвта. „Ето Ви кърпичка, госпожице! Боли ли Ви много?” – мъжът бил нежен, любезен и въобще не приличал на старец. Разговаряли десетина минути и с изненада установили, че им е изключително приятно да са заедно. Уговорили се да се срещнат на следващия ден.
Нора и Иван станали неразделни, а гаджето й като по чудо било изтикано в периферията на нейното внимание, а много скоро естествено и безпардонно било изритано и оттам. На Нора хич и не й пукало на колко години е Иван, с него било интересно и толкова по-забавно, отколкото с връстниците й. Говорели за какво ли не: тръгвали от „Малкият принц” и стигали до „Светът е широк и чужд” на Сиро Алегрия. Иван й казал, че библиотеката му заема цяла една голяма стая и че притежава пълните съчинения на Маркес и Амаду – Нора с радост отишла в дома му да ги види и останала там: както си мислела, завинаги.
Баба Ага била бясна, но преглътнала стоически сватбата на сина си като врял картоф. Майката на Нора плакала, а баща й бил крайно недоволен, че дъщеря му се жени за набора му, но все пак играл сиртаки и дори добруджанска ръченица.
Младоженците заживели, сякаш са сами в красива омагьосана гора, а друг не им и трябвал. Баба Ага била в своята си къща, но имала едно вълшебно ключе, с което можела да отвори всяка врата. Ни в клин, ни в ръкав се натрисала в дома им, нощем задължително проверявала дали Ванчо е завит – издърпвала одеялото, опаковала сина си като пашкул и оставяла Нора да зъзне. Денем му носела супичка, варяла му чайче и го разтривала с камфор, натискала с лъжица езика му и го карала да каже „а-а-а”, за да види дали гърлото му е червено. Редовно подправяла и яденето, и пиенето на сина си със свръхдоза майчина любов, но това не помагало и тя вече не чувала от него „Добре, мамо”. Баба Ага се изнервила не на шега и решила да се вземе в ръце.
На Нора също сериозно й писнало. Един ден, като чула, че дъртата пак е дошла, съблякла се чисто гола, излязла от спалнята и казала: „Синът ти ще свърши след около 15 минути. Ела тогава.” Баба Ага си изяла синтаксиса, яхнала метлата и се спряла през девет царства в десето - чак на Канарските острови. Там се почудила дали да не се попече топлес, но после си казала, че би трябвало да е безкрайно възмутена и скръбна: затова повикала един кит, накарала го да я глътне и прекарала 40 дни в творческо уединение, като редовно изсипвала сода бикарбонат, за да неутрализира стомашната киселина на добичето, защото изпаренията й пречели на ръзсъжденията. След като стигнала до фундаменталния извод с коя точно глава мисли синът й и че горната му е дървена, злата старица била готова да убие слона с прашка. Щяла да покаже тя на безсрамната червенокоска кой кой е. Погъделичкала отвътре кита, той я изплюл, метнала се на метлата и се прибрала.
През това време Нора и Иван си живеели, гукайки си в не особено просторно, но уютно гнездо. Младата жена не се замисляла, че баба Ага е неин антагонист, нито подозирала, че тя разузнава и получава сведения за нея, невинната жертва – точки 4 и 5 от класификацията на Проп за функциите на персонажите от вълшебните приказки. Лошата баба подшушнала на сина си, че булката му от време на време се вижда на кафе с бившия си приятел, но това, колкото и да е невероятно, не дало никакъв резултат. Тогава тя се промъкнала тайно в апартамента им и наръсила прясно сготвения паприкаш със сол от Долината на Голямата Скръб. Нора потънала в нелечима депресия – замислила се, че е доникъде с професионалната реализация, че е женена за един старец, който ще става все по-стар. Един ден си накривила червената шапчица и почнала редовно да носи обяд на баба си, която живеела в края на гората – така срещнала Вълка Единак.
Иван си казал, че стига е дремал под полата на жена си, и тръгнал за гъби, но в друго залесено място. Там намерил Зелената Мухоморка, която се била престорила на Печурка, като си намацала с кафяв молив за вежди пластинките, и дори давала вид, че е проядена от червея на съмнението.
Дали за всичко това била виновна солта, или просто гаранционният срок на любовта им е бил изтекъл? За беда на Баба Ага до раздяла не се стигнало. Нора си дала сметка, че Вълка Единак няма да си смени амплоато и ще си остане такъв, а Иван като опитен гъбар преценил, че Зелената Мухоморка може и да мирише приятно и вероятно вкусът й си заслужава, но едва ли ще оцелее, ако я опита.
Но злото тегнело над тях и ей сега – след малко – ще се стовари на главите им. Баба Ага толкова много се разлютила от поредния си неуспех, че на стогодишния й нос изникнали едри космати брадавици, а на къщата й пораснали кокоши крака. Но тя не била нито вчерашна, нито онзиденшна: измъкнала едно перо от китайското си пухено яке, омагьосала го и го духнала, а то паднало върху една червена ябълка – баба Ага изкрещяла „Еврика!” и я превърнала в Ябълката на Раздора. Лукаво поканила сина и снахата, разрязала я и им подала по една половина. Щом Нора отхапала, веднага й дошло наум, че ако плодът бил цял, щяла да направи като в песента „Мятало Ленче ябълка”, но веднага се сетила, че както е без късмет, той пак ще падне на старец, ама този път освен него и майка му ще трябва да търпи и мечката. А Иван с първата хапка още си казал, че жена му вероятно боядисва косата си с „Лондаколор” и е крайно време да я смени с някоя по-натурална.
За да се подсигури напълно, жлъчната старица освободила Злия Дух, който държала затворен в прашно лимонадено шише от времето на Първата световна война, и му заповядала да се всели в двамата. Оттук нататък те започнали да се карат непрекъснато: всеки крещял, че е по-хубав и по-умен от другия. Баба Ага хихикала доволно и дори спряла хапчетата за кръвно, които пиела повече от петдесет години. Накрая съпрузите отишли в Палатата на Разделите и се развели.
Иван пак започнал да повтаря „Добре, мамо” и дори прибавил „Както кажеш, мамо”. Майката и бащата на Нора за наказание я затворили в Абаносовата кула на Самотата, но много скоро й разрешили да излиза от нея, само че тя винаги се завръщала там като птичка в кафеза си. Баба Ага не успяла да убие докрая надеждата в нея и Нора продължавала да търси принца, но все попадала или на слугата му, или на шофьора, а в най-добрия случай – на готвача му. По-дълго се задържали един художник и един звездоброец: първият й рисувал дъгата, вторият й свалял звездите, но и двамата уточнявали, че връзката е без ангажименти. Тогава тя се усамотила в кулата си и се заклела да не излиза никъде, но впезапно се появила Феята на Вечната Младост, наследница на родовете Лифтинг и Липосукция и трета братовчедка на шуренайката на дядото на Нора по бащина линия. Феята хвърлила един боб, зацъкала на швейцарски и казала, че тука има черна магия. На следващия ден се върнала, като носела вълшебна кутия, която нарекла лаптоп. Убедила заточеницата, че й е време да влезе в световната мрежа и да си топне въдицата във виртуалното магическо море Трипътидабълюдотгепимедотком.
Не се наложило Нора да чака дълго – разнокалибрени рибоци кълвели като полудели, но никой от тях не бил принцът. Тя продължавала да си седи в своята кула, а косата й растяла, растяла и растяла. Накрая станала толкова дълга, че достигнала чак до Испания. Там на виртуалния плаж спял принцът след нощна смяна, защото бил барман. Родом бил от Царството на Стоте Воеводи, но го бил напуснал, тъй като това е задължително условие за героя на вълшебна приказка не само според Проп, ами май и според Джани Родари. Та косата намерила принца, един кичур се протегнал и го погъделичкал по носа. Той кихнал и се събудил. Изобщо не обърнал внимание на препълните си с риби, сирени и даже русалки мрежи, ами се вторачил като ударен с мокър парцал в профила на Нора. Неговата орисница била предсказала, че ще се ожени за червенокоса жена, която има бенка като звезда на лявата си гърда. Това бил и първият му въпрос, а Нора отговорила с да. Принцът много се зарадвал и й написал, че тя е Неговата Жена. Чатили си няколко часа, после се метнал на белия кон за международен превоз на пътници и запрепускал покрай червената коса. Когато стигнал кулата, царят и царицата се заинатили, заключили вратата и не го пуснали при дъщеря си. Той много се ядосал, но Нора му казала да използва косата й вместо въже и така принцът се изкачил при нея, целунал я и кулата й станала тясна, защото разбрала, че на 40 животът едва започва.
И всичко било по мед и масло, както е в приказките. Ама да не мислите, че Баба Ага спяла? Макар и заета да воюва с нова снаха, тя прегрупирала силите и пратила на Нора и принца лошите Климакс и Импотенция, за да им отровят щастието. Но тогава се намесила Феята на Вечната Младост – щом я видели, Климакс си глътнал горещите вълни и хукнал да се обръсне, а на Импотенция й скочил тестостеронът и тя се втурнала да променя името си на Ерекция.
Нора и принцът вдигнаха голяма сватба – и аз бях там, ядох, пих и се веселих . Този път майка й само се просълзи, а баща й освен сиртаки и добруджанска ръченица игра и „Ганкиното”. А Баба Ага замалко не се пръсна от яд – пак пие хапчета, но този път и за нерви, и за оросяване на мозъка, макар лекарите да не са много сигурни, че й е останал такъв. Младоженците си народиха дечица, обаче не допуснаха до тях злата орисница – трета братовчедка на балдъзата на прачичото на бабата на Нора по майчина линия.


Публикувано от Administrator на 21.04.2012 @ 21:34:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   anonimapokrifoff

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 09:38:37 часа

добави твой текст
"Нора и Баба Ага" | Вход | 26 коментара (58 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Нора и Баба Ага
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 21.04.2012 @ 22:07:03
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:)))Браво! 1001 в 1!:))Аплодисменти за изпълнението и благодарности за настроението!:)


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 22:28:47
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за благодарностите!

]


Re: Нора и Баба Ага
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 21.04.2012 @ 22:45:35
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
lololol - адска смес си забъркал, Аноним- не спрях да се хилкам!:):):)
Откривам си прилика с лирическата на тема Жоржи Амаду и "Пастири на нощта", пък и не само!;)
Гмурвам се в Гугъл-а да видя класификацията на Проп, че ми бягат първите 3 точки!;)
Алодисменти и благодаря за смеха!:):):)


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 22:31:33
(Профил | Изпрати бележка)
Хич и не се занимавай с Проп - той определя цели 31 функции и запомняне нямат. Пък аз се чудя дали не трябваше да напиша диагнозата розафобиА акута.

]


Re: Нора и Баба Ага
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 23.04.2012 @ 09:51:50
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Не, правилно си го написала - с "а" ако е на латиница!:)
Поздрави от мен и Проп!;)

]


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 23.04.2012 @ 12:35:44
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!

]


Re: Нора и Баба Ага
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 21.04.2012 @ 22:46:27
(Профил | Изпрати бележка)
Изключително сполучлива пародийна сатира - много добре струкуриран текст, внимание към детайла, оригинални гегове...Браво!


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 22:32:10
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че така го оценяваш.

]


Re: Нора и Баба Ага
от secret_rose на 21.04.2012 @ 23:04:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Много забавна приказка :)))


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 22:32:58
(Профил | Изпрати бележка)
Животът може да бъде погледнат и откъм смешната му страна.

]


Re: Нора и Баба Ага
от Jenia (jivkova@hotmail.com) на 22.04.2012 @ 00:27:55
(Профил | Изпрати бележка)
искрено се посмях! Много хубаво е написано!


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 22:33:27
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти!

]


Re: Нора и Баба Ага
от Limonka (danist@abv.bg) на 22.04.2012 @ 01:50:33
(Профил | Изпрати бележка) http://danist.blog.bg
Супер си в разказването на приказки!


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 22:33:53
(Профил | Изпрати бележка)
Време ми беше.

]


Re: Нора и Баба Ага
от onda на 22.04.2012 @ 03:32:46
(Профил | Изпрати бележка)
Отдавна сетивата ми не са били така доволни. Все същия силен дух и верен усет... но след дългото ми отсъствие, намирам нов стил в творбите ти!


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 22:35:00
(Профил | Изпрати бележка)
Просто стигнах до извода, че да напишеш тъжен разказ е лесно.

]


Re: Нора и Баба Ага
от GINKO_PRIM на 22.04.2012 @ 07:58:33
(Профил | Изпрати бележка)
Да ме накараш да отсвиря кафето заради тоя миш-маш :))))
Благодарско, Ано! :)


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 22:36:22
(Профил | Изпрати бележка)
Значи поне си закусила с манджа.

]


Re: Нора и Баба Ага
от 0805 на 22.04.2012 @ 08:37:52
(Профил | Изпрати бележка)
Не че в осем и половина сутринта в неделя седя с шапка вкъщи,
но с най-широкополата си усмивка и трижди поклон доземи -
свалям ти шапка! :))


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 22:37:54
(Профил | Изпрати бележка)
Мадам, удоволствието е изцяло мое(по това време - посреднощ - аз съм още с нощната си шапка).

]


Re: Нора и Баба Ага
от zebaitel на 22.04.2012 @ 08:54:09
(Профил | Изпрати бележка)
От взривоопасната смес, която си забъркал, мирише толкова вкусно на хумор, че си я излапах до последната хапка на закуска!!! Жив да си, Анониме!


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 22:38:41
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че те нахраних!

]


Re: Нора и Баба Ага
от kristi на 22.04.2012 @ 13:30:57
(Профил | Изпрати бележка)
От снощи му се кефя! )))


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 22:39:08
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се!

]


Re: Нора и Баба Ага
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 22.04.2012 @ 18:23:52
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
За умението да хванеш и задържиш вниманието на читателя няма да казвам, защото няма да е нещо ново. Много ми хареса и искрено ме развесели.
Поздрав!


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 22:40:56
(Профил | Изпрати бележка)
И на мен ми беше весело, докато го писах.

]


Re: Нора и Баба Ага
от mariniki на 22.04.2012 @ 20:54:32
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
прочетох с удоволствие...
казала си много истини в един приказен сюжет...
сърдечен поздрав за теб..


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 22:41:24
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Мариники!

]


Re: Нора и Баба Ага
от joy_angels на 22.04.2012 @ 22:55:25
(Профил | Изпрати бележка)
:)))
Евала ти за моженето, Ано!


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 22.04.2012 @ 23:02:19
(Профил | Изпрати бележка)
И този път не убих дори един герой.

]


Re: Нора и Баба Ага
от Bukvist (ventura@dir.bg) на 23.04.2012 @ 13:41:16
(Профил | Изпрати бележка)
Писмено добре си отразил случката. Кога ще пуснеш снимков и видео материал.


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 23.04.2012 @ 22:07:39
(Профил | Изпрати бележка)
Не разполагам с такъв - фотографът и видеооператорът отидоха да се бият с триглава ламя.

]


Re: Нора и Баба Ага
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 23.04.2012 @ 22:14:15
(Профил | Изпрати бележка)
Майсторски написано, Аноним!
Аплодисменти!


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 23.04.2012 @ 22:32:10
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти!

]


Re: Нора и Баба Ага
от Ufff на 24.04.2012 @ 00:42:59
(Профил | Изпрати бележка)
Екшън след екшъна, накрая всички се кротнаха. Оф, успокоих се! ;)
Чий ли ще е следващият стогодишен сън?


Голямски поздрав!


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 24.04.2012 @ 00:46:52
(Профил | Изпрати бележка)
Ама ти не знаеш ли, че вълшебните приказки свършват или с награда, или със сватба?

]


Re: Нора и Баба Ага
от petia_bozhilova на 24.04.2012 @ 22:49:18
(Профил | Изпрати бележка)
:)И аз ще пийна две глътки вино не за сватбата, а за теб-да си жив и здрав и да продължаваш да пишеш!


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 24.04.2012 @ 23:07:40
(Профил | Изпрати бележка)
Наздраве, макар и само с две глътки.

]


Re: Нора и Баба Ага
от ASTERI на 24.04.2012 @ 23:02:51
(Профил | Изпрати бележка)
Това е истински коктейл "МОЛОТОВ":)
Взривява всички заспали (по една или друга причина) хормони. Да!
Поздрави! Отпих с удоволствие!


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 24.04.2012 @ 23:09:10
(Профил | Изпрати бележка)
Я, значи има терапевтичен ефект. Наздраве и на теб!

]


Re: Нора и Баба Ага
от skrej на 29.04.2012 @ 12:16:32
(Профил | Изпрати бележка)
Обичам твоите приказки, научавам по нещо за себе си.
Сега съм на ясно - страдам от старцофобия .
Особено от тези които не приличат на старци.
Като знам и колко такива бабички Ага познавам - ужасссс.
И те не винаги приличат на бабички.


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 29.04.2012 @ 22:23:56
(Профил | Изпрати бележка)
Не ужасссс, ами направо уджаст.

]


Re: Нора и Баба Ага
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 04.05.2012 @ 22:18:13
(Профил | Изпрати бележка)
Тери Пратчет ряпа да яде, приятелю... много си добър! :)
Поздрави!:)


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 04.05.2012 @ 22:21:05
(Профил | Изпрати бележка)
Тържествено обещавам да прочета поне една книга на Тери Пратчет, защото досега не ми се е случило.

]


Re: Нора и Баба Ага
от Boryana на 04.05.2012 @ 22:54:52
(Профил | Изпрати бележка)
Оригинална идея и майсторско претворяване.
Общо взето, установих, че както можеш да ме натъжиш без проблем, така можеш и да ме разсмееш по същия начин.:)
Удоволствие ми е да те чета.


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 04.05.2012 @ 22:58:08
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, че си тук!

]


Re: Нора и Баба Ага
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 10.05.2012 @ 22:52:04
(Профил | Изпрати бележка)
УБИ МА :)))))))))))))))
Ама хумора си го бива :))))))))))))))))
Поздрави!


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 10.05.2012 @ 23:24:50
(Профил | Изпрати бележка)
Не се предавай!

]


Re: Нора и Баба Ага
от yotovava на 11.05.2012 @ 18:12:52
(Профил | Изпрати бележка)
И аз тук бях и се смях, и както винаги - за всичко е виновен социализъмЪт. :))))))))))) Дотук в историята няма нищо магично, но да не забравяме, че тогава било социализъм, макар и краят му: хората живеели нормален и спокоен живот, а този факт игнорира необходимостта от вълшебства.


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 11.05.2012 @ 18:31:33
(Профил | Изпрати бележка)
Свърши социализъмЪт и почнахме да оживяваме на магия.

]


Re: Нора и Баба Ага
от stefka_galeva на 03.06.2012 @ 19:53:09
(Профил | Изпрати бележка)
Хич не е...за смях!:):) Но... Супер шеговито е разказано! Защо...mariniki...използва женски род...за автора? Отговор: Попитай...нея! Но все пак...:) Поздрави!:):)


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 03.06.2012 @ 20:12:07
(Профил | Изпрати бележка)
Всяко нещо може да бъде погледнато поне от две страни: от тъжната или от смешната.

]


Re: Нора и Баба Ага
от verysmallanimal на 04.06.2012 @ 10:31:11
(Профил | Изпрати бележка)
В неудобно положение съм - ще оплескам всичко с коментара си...Обаче, майната му! -
Разкошно! Така се изкефих, че още седя с разчекната от хилене уста :)))
Много ти благодаря, Анониме!


Re: Нора и Баба Ага
от anonimapokrifoff на 04.06.2012 @ 10:37:07
(Профил | Изпрати бележка)
А аз се радвам, че си се разсмял.

]