Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 831
ХуЛитери: 4
Всичко: 835

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта Мисия Нефертити ( единадесета част)
раздел: Разкази
автор: _katerina_

Свечеряваше се . Пурпурният плащ на слънцето покриваше Египет и галеше водите на Нил .
Придворният лекар Пенту бързаше към царските покои - Солеба раждаше .
Нефертити се насочи към храма "Благослов на Атон " да отправи молитвите си за син на любимия Ехнатон . Египетските лекари имаха добра подготовка и добро обучение , и тя нямаше никакви страхове относно раждащата Солеба и царския наследник .
Царицата бе използвала своите познания по генетика и очакваше да се роди един добър екземпляр , който да й осигури дълго царуване , това щеше да е нейната малка тайна .
Въпреки , че не бяха наясно с човешката ДНК , лечителите възприемаха болестта като нарушаване на равновесието между енергията на пациента и космическите сили .
Нефертити им се възхищаваше за напредничавото мислене , като знаеше всъщност колко са първобитни . Но лекарите тук трябваше да минат и специален изпит - сами да се излекуват от някаква болежка , ако не успеят не могат да лекуват и другите . Ако се справят - ще бъдат добри лекари . Учеха ги да поглеждат на пациента в цялостен аспект - да преглеждат както тялото , така и душата му .
За да победят болестта трябва да се справят с причините , а не с последиците .
Причините винаги се коренят в психиката на човека , в нарушение на неговите енергийни полета и центрове . От правилното функциониране на тези енергийни центрове зависи добрият енергиен баланс на индивида .Слабата енергия , липсата на воля и желание , лошите мисли водят до физическото проявление на негативизма - болестта . Царицата признаваше на египтяните , че са достигнали до важни прозрения , но не бяха открили най -важното . Тези примитивни създания бяха податливи на много изкушения и най-вече на злобата , завистта и алчността . Не знаеха , че тези тъмни сили , както и жаждата им за власт щяха да ги доведат до гибел .
Нефертити вярваше в добрите умения на Пенту и беше спокойна . Само чакаше да чуе добрата новина .
Мислите й продължиха да витаят около човешката същност .
Енергийното поле на човека е съставна част от енергията на планетата и Космоса . Биополето е първично и се различава от грубата материя на физическото тяло . Марсианката виждаше биополето на всеки човек - то преливаше в различни цветове и нюанси , взависимост от моментното физическо и психическо състояние на индивида . Някои бяха искрящи , други безлично бледи , а най- красиви бяха онези на влюбени и сърдечни хора , които сияеха в розова светлина .
В последно време и нейната аура имаше такъв преобладаващ нюанс . Въпреки , че не искаше да си признае колко се е поддала на чувствата към съпруга и децата си , това сияние й харесваше .
Самите марсианци също бяха полеви структури . Дотолкова обаче ,че структурата им може да се видоизменя . Носят огромна енергия в себе си и владеят както енергиите от Космоса ,така и тези вътре в тях. Самата Нефертити би поразила всеки материален обект , ако не умееше да ги контролира .
Пенту се приближи към нея и прекъсна мислите и молитвите й .
- Солеба роди син Светла царице ! Слава на дните му !
- Светлина на теб Пенту ! Слава на Атон , чу молитвите ми !
Двамата заедно побързаха да съобщят радостната вест на фараона .
Той провеждаше разговор с Великия Везир за делата на Египет и когато ги видя скочи от позлатения трон . Тръгна бързо към тях и нетърпеливо започна да пита :
- Е , казвайте , как е Солеба ? Роди ли се вече детето ?
- Имате син Велики Ехнатон !
Фараонът започна да ги прегръща и целува от радост , сълзи се стекоха по страните му , сега той беше най-щастливия човек на Земята .
Сияеше , а точно това искаше да види Нефертити - очите му да греят от щастие .
- Роди се моят наследник ! Слава на Атон ! Ще се казва Тутанкатон -"Живият образ на Атон "!Той ще сбъдне неосъществените ни мечти !
В продължение на много дни в Ахетатон празнуваха раждането на новия Фараон .
Музиканти свиреха на своите нежни арфи , грациозни танцьорки кършеха стройните си тела в неспирни вихрени танци , а гражданите пръскаха цветя по улиците на града и славеха Атон . Нефертити и Ехнатон поднесоха дарове в храмовете и отправиха своите благодарности към добрия Бог .
Но Зок -Ха , Ай и везира Ейе вече крояха нови планове .

____
По материали от книгата "Задочни репортажи от съзвездието Северен кръст" на Цветана Качерилска /florans/


Публикувано от viatarna на 07.03.2012 @ 17:20:31 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   _katerina_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 11


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 11:16:01 часа

добави твой текст
" Мисия Нефертити ( единадесета част)" | Вход | 12 коментара (25 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от florans (florans_x@mail.bg) на 07.03.2012 @ 17:33:23
(Профил | Изпрати бележка)
Древността крие много тайни и загадки, които бъдещето ще разчете...
Умееш да заитнригуваш читателя с тези паралелни светове, които разкриваш и умелото повествование!
Браво!


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.03.2012 @ 15:34:52
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Фло!Сърдечни поздрави :)

]


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 07.03.2012 @ 19:13:49
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво е, че продължаваш да публикуваш, защото аз пък продължавам да чета, става всне по интересно и интригуващо:)
Приветствам те и по случай утрешния празник, Кати!


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.03.2012 @ 15:35:29
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря много Влади!Жив и здрав:)

]


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от galiakara на 07.03.2012 @ 19:44:13
(Профил | Изпрати бележка)
..."За да победят болестта, трябва да се справят с причините, не с последиците.Причините се коренят в психиката на човека, в нарушение на неговите енергийни полете и центрове" - ето това е за мен извода от тази част!!! Обучаваш ни, мила Катюша! Браво на теб! Поздравления!


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.03.2012 @ 15:35:58
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Гале!Радостта е за мен :)

]


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от secret_rose на 07.03.2012 @ 19:47:31
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Заради теб изгледах няколко филма наскоро - всичко което открих за Тутанкамон и изобщо за Египет. Много е интересно, и историята и това, което пишеш...
И разказа ти е в розова светлина... :)


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.03.2012 @ 15:36:38
(Профил | Изпрати бележка)
Сърдечно благодаря мила Меги!Радвам се :)

]


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) на 07.03.2012 @ 20:49:57
(Профил | Изпрати бележка) http://kalin8.blog.bg/
Привет, Кате!
Хареса ми!!!
Б.


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.03.2012 @ 15:37:16
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей Боре :)
Благодаря и пак заповядай !

]


Re:Мисия Нефертити ( единадесета част)
от Caniko на 07.03.2012 @ 22:05:04
(Профил | Изпрати бележка) http://caniko-cania.blogspot.com/
Моите най-искрени поздравления, Катя!
Прекланям се пред амбицията ти да проникнеш в загадките на древен Египет и с същото време ненатрапчиво да покажеш, че найстина за земляните *под слънцето нищо ново*.
Успех в представянето на една от най-коментираните особи - Тутанкатон.
Още веднъж, поздравления!
:-)))


Re:Мисия Нефертити ( единадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.03.2012 @ 15:37:50
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Цани и хубав празник :)!

]


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от mariniki на 08.03.2012 @ 16:54:23
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
дочаках най-после...да публикуваш, мила Катерина..
разказът ти е интересен и много вълнуващ...
темата ми е любима... поздравявам те
Честит празник!
бъди здрава, обичана и щастлива...
прегръщам те..


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.03.2012 @ 19:02:39
(Профил | Изпрати бележка)
БЛАГОДАРЯ МИЛА МАГИ!Честит Празник и от мен !:)

]


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от rimoza (Rimoza@abv.bg) на 12.03.2012 @ 11:27:25
(Профил | Изпрати бележка)
"Причините винаги се коренят в психиката на човека , в нарушение на неговите енергийни полета и центрове . От правилното функциониране на тези енергийни центрове зависи добрият енергиен баланс на индивида .Слабата енергия , липсата на воля и желание , лошите мисли водят до физическото проявление на негативизма - болестта"
.........................................................................................................
Много мъдър и талантлив разказвач си,
прочетох с голям интерес и съм възхитена!
Поздрави!


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 12.03.2012 @ 12:19:33
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря много за хубавите думи!Радост е за мен:)

]


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от shtura_maimunka на 14.03.2012 @ 16:38:43
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Дано ми прощаваш, че те чета така, от време на време!
Нали съм ти казвала, и знаеш какво мисля?За мен си невероятна писателка.Не, че съм пристрастна, наистина е така!!!
Прегръдка, Катюше!:-)))


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 14.03.2012 @ 16:48:40
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Валка!Прегръдка и от мен ()

]


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от sineva на 19.03.2012 @ 22:35:36
(Профил | Изпрати бележка)
Възхищавам се на дълбоките ти познания и философски разсъждения!
На таланта, който притежаваш!
А литературния похват владееш много добре!
Чудесна творба си сътворила!
Поздрав мила приятелко!:)


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 20.03.2012 @ 06:51:19
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Веси за добрите думи!Честита Пролет :)!

]


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от kasiana на 22.03.2012 @ 23:47:42
(Профил | Изпрати бележка)
Великолепен - мъдър, вълнуващ и интригуващ разказ за едни от най-великите и загадъчни личности от древността!!!!!!!

Сърдечни поздрави, Кате:)))))))


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 23.03.2012 @ 04:34:51
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Кас за хубавите думи!
Сърдечни поздрави:)

]


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от Hulia на 24.03.2012 @ 16:30:52
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
"Но лекарите тук трябваше да минат и специален изпит - сами да се излекуват от някаква болежка , ако не успеят не могат да лекуват и другите . Ако се справят - ще бъдат добри лекари . Учеха ги да поглеждат на пациента в цялостен аспект - да преглеждат както тялото , така и душата му..." - убедена съм на 100%, че е така, Кет:)))

Поздрави и за ентусиазма, и за темата!:))) Макар да не успявам да чета всички части, радвам ти се:)))


Re: Мисия Нефертити ( единадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 24.03.2012 @ 16:56:00
(Профил | Изпрати бележка)
Ули, Благодаря за подкрепата и добрите думи!
Сърдечни поздрави :)))

]