Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 568
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 570

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÎáè÷
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: galiakara

/íîâåëà- ÷àñò 5/
Âåíè ñïà íåñïîêîéíî. Íà äâà ïúòè ñòàâà è õîäè äà íàãëåæäà äåöàòà. Êúì 3 ñóòðèíòà îòíîâî íàõðàíè áåáåòî. Òî, ìèëè÷êîòî, ñÿêàø ÷óâñòâàøå êîëêî ãðèæè èì å ñúçäàëî è êðîòêî ñè ëåæåøå â óäîáíàòà, ìåêà êîøíèöà, áåç äà ïðîÿâÿâà êàïðèçè... Âåíè ãî ãëåäàøå ñ íàñúëçåíè î÷è. Íèêàê íå é ñå èñêàøå äà ñå ðàçäåëÿ ñ òîâà ïóõêàâî, áåççàùèòíî ñúùåñòâî. Ìå÷òàåøå ñè çà ìîìåíòà, â êîéòî ùå ãî îñèíîâÿò è ñïîêîéíî ùå ãî ãóøêà, áåç äà ñå ñòðàõóâà, ÷å ìîãàò äà é ãî îòíåìàò... Íî äîòîãàâà íå áèâàøå äà ñòðîè `ïÿñú÷íè êóëè`, êîèòî âñåêè ìîìåíò ìîæåõà äà ðóõíàò è äà é ïðè÷èíÿò áîëêà...
Ñóòðèíòà ñòàíà, ïðèãîòâè êàôåòî, ñúáóäè Õðèñòî. Äíåñ òîé ïîåìàøå îòãîâîðíîñòòà çà Ðàäîñòèíà. Âåíè ãè èçïðàòè è çàïî÷íà äà ñå ñòÿãà çà èçëèçàíå. Äî óãîâîðåíàòà ñðåùà èìàøå îùå ïî÷òè äâà ÷àñà, íî íå ÿ ñâúðòàøå â êúùè.
Â÷åðà ïðàòè ìúæà ñè â ìàçåòî, äà èçâàäè äåòñêàòà êîëè÷êà îò Ðàäîñòèíà, êîÿòî áÿõà ïàêåòèðàëè ñ íàéëîíè. Ïî÷èñòè ÿ îò ïðàõà è ÿ ïðèãîòâè çà áåá÷î.
Íàõðàíåí è ïîäñóøåí, ãî çàâè â îäåàëöåòî, ïðèãîòâè çà âñåêè ñëó÷àé è åäíî øèøå ñ ìëÿêî. Âçå â ÷àíòàòà è äâà ïàìïåðñà è èçëåçíà. Äî Óïðàâëåíèåòî èìàøå îêîëî ïîëîâèí ÷àñ õîäåíå. Ïîãëåäíà ÷àñîâíèêà ñè. Ïîêàçâàøå äåâåò è ÷åòâúðò. ×óäåøå ñå êàêâî ùå îòãîâîðè, àêî ÿ ñðåùíåøå íÿêîÿ ïîçíàòà è ÿ ïîïèòàøå çà áåá÷î. Ùå êàæå, ÷å å íà åäíà íåéíà ðîäíèíà, êîÿòî å çàåòà è å ïîìîëèëà äà ãî çàâåäå íà ïðåãëåä.
`Ãëóïîñòè! ß ñå óñïîêîé, ìîìè÷å! Êîé ñå èíòåðåñóâà ñåãà îò æèâîòà íà äðóãèòå?! Íå âèæäàø ëè êàê õîðàòà, ïðèòèñíàòè îò ìèçåðèÿ, ñà ñå çàòâîðèëè â `÷åðóïêèòå ñè` è íèêîé çà íèêîãî íÿìà åíÿ!`- îïèòâàøå ñå äà ñå ñàìîóñïîêîÿâà.
 Óïðàâëåíèåòî ïðèñòèãíà ìàëêî ïðåäè äåñåò. Çíàåøå êúäå å Äåòñêàòà ïåäàãîãè÷åñêà ñòàÿ. Áåøå é ñå íàëàãàëî íÿêîëêî ïúòè äà èäâà âúâ âðúçêà ñ õóëèãàíñêè ïîñòúïêè íà íÿêîè äåöà îò Äîìà. Çàïúòè ñå íàòàì. Ïëàõî ïî÷óêà. Îòâîðè é Èâàíîâà:
- À, âèå ëè ñòå, ã-æî Âàíåâà? Äîáúð äåí! ×àêàìå âè. Îñòàâåòå îòâúí êîëè÷êàòà, âçåìåòå ñàìî áåáåòî. Çàïîâÿäàéòå!
Âåíè ñå ðàçòðåïåðÿ. Åäâà óñïÿ äà ñìúíêà åäíî òèõî`Äàíî å äîáúð`, âçå äåòåòî è âëåçíà â êàáèíåòà. Âúëíåíèåòî é íàðàñòâàøå ñ âñÿêà èçìèíàëà ìèíóòà. Âèäÿ íàñðåùà ñè åäíî âèñîêî, êðàñèâî äåâîé÷å. Ïî èçðàæåíèåòî íà ëèöåòî é ðàçáðà, ÷å è òî å íå ïî-ìàëêî ñòðåñíàòî îò íåÿ.
- Çàïîçíàéòå ñå! Òîâà å Àíåëèÿ. Íèå âå÷å ïîäðîáíî ñè ïîãîâîðèõìå. Êàê å áåá÷åòî? ß ãî ðàçâèéòå ìàëêî äà ìó ñå ïîðàäâàìå!- êàçà Èâàíîâà óñìèõíàòà è òîëêîâà ìèëà, ÷å àêî íå çíàåøå çà êàêâî ñòàâà äóìà, Âåíåòà ùåøå äà ïîâÿðâà â èñêðåíèÿ é èíòåðåñ...
Âíèìàòåëíî îòãúðíà çàâèâêàòà. Áåá÷î ïîòðúïíà, óñåòèë ñâåòëèíàòà, ðàçäâèæè ðú÷è÷êè, íî íå ñå ñúáóäè.
- Ñúùèíñêî àíãåë÷å!- âúçêëèêíà Èâàíîâà. -Àíåëèÿ, åòî çà òîâà ñúùåñòâî ñòàâà äóìà. Òðÿáâà äà íàìåðèì ìàéêàòà. Çàòîâà è òå ïîâèêàõ, äà íè ïîìîãíåø.
- Ã-æî, ðàçêàçàõ âè âñè÷êî, êîåòî ñè ñïîìíèõ...
- Äà, äà, âÿðâàì òè! Íî ùå òå ïîìîëÿ äà ãî ïîâòîðèø îùå âåäíúæ, çà äà ãî ÷óå è ã-æà Âàíåâà. Õàéäå, ìîéòî ìîìè÷å, íå ñå ñòðàõóâàé!
Àíåëèÿ ïîãëåäíà êúì Âåíåòà è çàïî÷íà äà ðàçêàçâà.
- Ïðåäè òðè ìåñåöà ñè çàãóáèõ ëè÷íàòà êàðòà. Íÿìàõ ïðåäñòàâà êúäå. Ó äîìà ðÿäêî âîäÿ ïðèÿòåëêè. Ðîäèòåëèòå ìè ñà ìíîãî ñòðîãè êúì ìåí ïî îòíîøåíèå íà èçáîðà ìè. Âñå íå èì õàðåñâàò. Ñàìî äâå ìîìè÷åòà ñà èäâàëè âêúùè- Òàíÿ è Ñîíÿ. Íî ñúñ Ñîíÿ îò ìèíàëàòà ãîäèíà íå ñå å ñëó÷âàëî äà ñå âèäèì, çàùîòî å ñòóäåíòêà ïî ìåäèöèíà âúâ Âàðíà. Ïî÷òè íå ñè èäâà íàñàì. Ñ íåÿ ïîääúðæàìå âðúçêà ÷ðåç ñêàéïà. Äîêàòî ñ Òàíÿ ñå ñðåùàõìå ïî-÷åñòî. Íî ïðåç ïîñëåäíèòå òðè ìåñåöà, âúîáùå íå ñúì ÿ âèæäàëà. Òåëåôîíúò é íå îòãîâàðÿ. Ïðåäè ìåñåö õîäèõ è äî òÿõíàòà ãàðñîíèåðà, íî ñúñåäèòå ìè êàçàõà, ÷å îò ìíîãî âðåìå íå ñà ÿ âèæäàëè. Äúëæàëà è ñóìàòà çà ÷èñòåíå íà âõîäà è àñàíñüîð. Íàäíèêíàõ â ïîùåíñêàòà êóòèÿ. Èìàøå ðàçëè÷íè ïëèêîâå îò ñìåòêè çà âîäà, òîê. ßâíî, áåøå çàìèíàëà. Íå íàó÷èõ íèùî ïîâå÷å. Òàçè ãîäèíà çàâúðøè Òåõíèêóìà ïî îáùåñòâåíî õðàíåíå, ñïåöèàëíîñò ìàéñòîð-ãîòâà÷ è èñêàøå äà õîäè äà ðàáîòè ïî ìîðåòî. Òóê ñå áåøå õâàíàëà íà ðàáîòà â áàðà çàä ÎÁÁ, íàëè ãî çíàåòå? Îòèäîõ äà ÿ ïîòúðñÿ è òàì. Íî ìè êàçàõà, ÷å å íàïóñíàëà â íà÷àëîòî íà àâãóñò.
- Êîãà è êúäå ÿ âèäÿ çà ïîñëåäåí ïúò?
- Ïðåäè îêîëî òðè-÷åòèðè ìåñåöà. Äîéäå â àïàðòàìåíòà. Áåøå åäíà íåäåëÿ. Íàøèòå îòñúñòâàõà. Êàçà, ÷å ìàéêà é èìà çäðàâîñëîâíè ïðîáëåìè è ñå ïðèòåñíÿâàøå çà íåÿ. Òÿ îò ãîäèíè ðàáîòè â Èñïàíèÿ.
- À áàùà, èìà ëè áàùà?- ïîïèòà Âåíåòà
- Èìà. Ðàçâåäåíè ñà îùå îò âðåìåòî, êîãàòî Òàíÿ å áèëà íà 5 ãîäèíêè. Âèæäàëà ãî å òðè ïúòè â æèâîòà ñè. Ïîìíÿ, âåäíúæ ìè ñïîìåíà, ÷å äîðè èçäðúæêàòà íå å ïëàùàë. Áåøå çàìèíàë çà Ñîôèÿ. Òàì ñúçäàë âòîðî ñåìåéñòâî. Èìàøå äðóãè äâå äåöà, à Òàíÿ ñÿêàø íå ñúùåñòâóâàøå çà íåãî. Ìíîãî ÿ áîëåøå...
- È ïîñëå... çà êàêâî îùå ñè ãîâîðèõòå? Íåùî äðóãî îïëàêà ëè òè ñå? Êàêâè ïëàíîâå èìàøå?
- Êàçà, ÷å ìîæå äà îòèäå äà çàìåñòâà ìàéêà ñè, àêî ñå íàëîæè òÿ äà âëåçå â áîëíèöà...Áåøå íÿêàê ñè ïî-ðàçëè÷íà îò äðóã ïúò. Ïîíàïúëíÿëà. Íî ìè íàïðàâè âïå÷àòëåíèå, ÷å îòêàçà äà ïèå êàôå. Òÿ íèêîãà íå áåøå ïóøèëà, íî êàôå ñè ïèéâàøå. Ïðåäëîæèõ é è åäíî ìàðòèíè. Çíàåõ, ÷å ãî ïðåäïî÷èòà, íî è òîâà îòêàçà. Ñÿêàø íå áåøå äîáðå, íî êàòî ÿ ïîïèòàõ, ìè îáÿñíè, ÷å íàïîñëåäúê é ñòàâàëî çëå îò àëêîõîëà è êàôåòî è çàòîâà ãè èçáÿãâà. Ñåãà, êàòî ñå âðúùàì íàçàä, ïîâåäåíèåòî é ìè ñå ñòðóâà ñúìíèòåëíî. Àêî òÿ å ìàéêàòà íà áåáåòî, òî òîãàâà å áèëà â øåñòèÿ ìåñåö, íàëè òàêà ñå ïàäà.
- Äà, òî÷íî òàêà! - îòâúðíà Èâàíîâà. Âúïðîñúò å çàùî íèòî ñ òåá íå å ñïîäåëèëà. Áÿõòå áëèçêè ïðèÿòåëêè, íàëè?
- Ìîæå è òàêà äà ñå êàæå, ìàêàð ÷å íå ñå âèæäàõìå ìíîãî ÷åñòî. Íî ïîääúðæàõìå äîáðè îòíîøåíèÿ.
- À íå çíàåø ëè äà å èìàëà ñ íÿêîãî ïî-èíòèìíà âðúçêà?
- Íå! Òÿ áåøå èçêëþ÷èòåëíî çàòâîðåí õàðàêòåð. Ïîíÿêîãà äàæå ñå ÷óäåõ íà ñåáå ñè êàêâî ìå êàðà äà äðóæà ñ íåÿ. Ìîæå áè äúëáîêî â ñåáå ñè ÿ ñúæàëÿâàõ. Áåøå ìíîãî ñàìîòíî ñúùåñòâî.
Òðóäíî ñå ñïðèÿòåëÿâàøå, òðóäíî ïîääúðæàøå êîíòàêòè. Íî àç, ÿâíî é äîïàäàõ. Ïî îòâîðåí õàðàêòåð ñúì, áúðçî è ëåêî îáùóâàì ñ õîðàòà. Êîé çíàå?!
- Èìàø ñúìíåíèå, ÷å òÿ å âçåëà ëè÷íàòà òè êàðòà, ïðàâèëíî ëè òå ðàçáèðàì?- ïîïèòà Èâàíîâà.
- Äà. Çàùîòî ñëåä íåÿ, íèêîé äðóã íå å èäâàë ó äîìà. Äúðæà ñè êàðòàòà â åäèí úãúë íà áèáëèîòåêàòà, ïðåä êíèãèòå. Ìíîãî å ëåñíî íÿêîé äà ïîñåãíå è äà ÿ âçåìå. Óìèøëåíî íå ÿ íîñÿ â ÷àíòàòà ñè, çà äà íå ÿ çàãóáÿ. À òî êàêâî ñòàíà... Íî íå ìîãà äà ÿ îáâèíÿ ñúñ ñèãóðíîñò, äîêàòî íå ñå äîêàæå ñúìíåíèåòî ìè...
- Ðàçêàæè íè êàê ñå çàïîçíàõòå ñ Òàíÿ- ïîäêàíè ÿ ñëóæèòåëêàòà.
- Íèùî îñîáåíî. Áåøå ïðåäè äâå ãîäèíè. Òÿ áåøå â ïúðâè êóðñ, àç- âúâ âòîðè.
- Òè áåøå â ñúùèÿ òåõíèêóì, íàëè?
- Íå, àç ó÷åõ â Òåõíèêóìà ïî õðàíèòåëíî-âêóñîâà ïðîìèøëåíîñò.
- Êúäå?- ïîäñêî÷è êàòî îïàðåíà Âåíåòà. À ïîçíàâàø ëè ã-í Ïåíåâ, Õðèñòî Ïåíåâ?
- Ðàçáèðà ñå, ÷å ãî ïîçíàâàì. Òîé íè áåøå çàìåñòíèê-äèðåêòîð. Äàæå åäíà ãîäèíà ìè ïðåïîäàâà ïî ìàòåìàòèêà. Çàùî? Êàêâà âðúçêà èìà òîé?- óïëàøåíî ïîïèòà ìîìè÷åòî
- Àìè...ïðîñòî... òîâà å ñúïðóãúò ìè- îòãîâîðè Âåíåòà ñ øèðîêî îòâîðåíè î÷è.
- Íå çíàåõ...Òîé å ìíîãî äîáúð ìàòåìàòèê, íî ìíîãî ñòðîã... Èçâèíÿâàéòå...
Èçíåíàäàíà áåøå è ñëóæèòåëêàòà.
- Ã-æî Âàíåâà, âèå íå íîñèòå ëè ôàìèëèÿòà íà ñúïðóãà ñè?
- Íå! Áÿõ çàïî÷íàëà äà ïðàêòèêóâàì ñ áàùèíàòà ñè ôàìèëèÿ è êàòî ñå îìúæèõ, ðåøèõ äà ÿ çàïàçÿ. Ìúæúò ìè íÿìàøå íèùî ïðîòèâ. ×åñòî ñå ñëó÷âà...
- Äà,äà! Àíåëèÿ, ïðîäúëæàâàé! Äîêúäå áåøå ñòèãíàëà...à, äà, äî çàïîçíàíñòâîòî ñ Òàíÿ...
- Ã-æà Âàíåâà ñèãóðíî çíàå, ÷å ìåæäó äâàòà òåõíèêóìà èìà íåùî êàòî ïîáðàòèìÿâàíå. Äâà ïúòè íà ãîäèíàòà ïðàâèì ïðåçåíòàöèè ñ íîâîñòèòå â íàøàòà îáëàñò. Ïðîäóêòè, õèìè÷íà îáðàáîòêà, åêîïðîäóêòè è ïð. À îò äðóãèÿ òåõíèêóì íè êàíÿò íà êîêòåéë-ìàñà è ïîêàçâàò óìåíèÿòà ñè â ãîòâàðñòâîòî è ñåðâèòüðñòâîòî. Íà åäèí òàêúâ êîêòåéë, òî÷íî ïðåäè çàâúðøâàíå íà òîãàâàøíèÿ âèïóñê, ñå çàïîçíàõìå. Òÿ íîñåøå â ïîäíîñ ÷àøè ñ ïëîäîâ ñîê è â åäèí ìîìåíò ëåêî ñå ïîäõëúçíà ïî ïàðêåòà. Àç ñå ñëó÷èõ äî íåÿ è é ïîìîãíàõ äà íå èçòúðâå ÷àøèòå. Ïîñëå ìå íàìåðè è â çíàê íà áëàãîäàðíîñò ìè äîíåñå åäèí ìàëúê ïàêåò îò êóõíÿòà, ïúëåí ñúñ ñëàäêèøè. Òðîãíàõ ñå, ïîïèòàõ ÿ çà èìåòî, ðàçìåíèõìå òåëåôîíè è ñè îáåùàõìå ñêîðî äà ñå ÷óåì.
- È ïîñëå? Êîãà ñå ñðåùíàõòå?- ïîïèòà Èâàíîâà
- Íå ïîìíÿ òî÷íî. Íî áåøå íàñêîðî ñëåä êîêòåéëà. Âèäÿõìå ñå â öåíòúðà,ïèõìå êàôå. Îòòîãàâà çàïî÷íàõìå ÷åñòî äà ñè ãîâîðèì, âå÷å ïî ñêàéïà. Ïî-êúñíî ÿ ïîêàíèõ äà ñå çàïîçíàå ñ ðîäèòåëèòå ìè. Òå ÿ ðàçïèòàõà çà íåéíèòå. Ðàçáðàõà, ÷å æèâåå ñàìè÷êà â ãàðñîíèåðàòà. Ñèãóðíî èì äîæàëÿ, çàùîòî ÷åñòî ìå ïèòàõà çà íåÿ è ìå êàðàõà äà ÿ êàíÿ íà îáÿä îòâðåìå-íàâðåìå.
Áåá÷î ñå ñúáóäè. Ðàçìúðêà ñå êàòî êîòåíöå. ßâíî ïàê áåøå îãëàäíÿë. Âåíåòà îáÿñíè, ÷å å âðåìå äà ìó ñìåíè ïàìïåðñà è äà ãî íàõðàíè. Èâàíîâà é ïîçâîëè äà âêàðà êîëè÷êàòà, çà äà ãî ñëîæè â íåÿ. Ïîñëå ïîðú÷à ïî òåëåôîíà ïî åäíî êàôå íà òðèòå. Äîêàòî Âåíåòà ñå çàíèìàâàøå ñ ìàëêîòî ÷îâå÷å, ñëóæèòåëêàòà óæ ÿ ãëåäàøå, íî äèñêðåòíî íàáëþäàâàøå è ìîìè÷åòî. Áåøå ñå óñïîêîèëî. Ïèåøå ñè êàôåòî è òúðïåëèâî ÷àêàøå, çà äà ïðîäúëæè ðàçêàçà ñè.Ïðèñúñòâèåòî íà áåáåòî íå ÿ áåøå îñîáåíî ðàçâúëíóâàëî.
`Å, ÷àê òîëêîâà ãîëÿìà àêòðèñà äà å, íå âÿðâàì!- ìèñëåøå ñè Èâàíîâà- Íèêîÿ ìàéêà íå áè èçäúðæàëà íà òàêúâ òåàòúð...`


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 23.02.2012 @ 10:51:14 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   galiakara

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 21:25:55 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Îáè÷" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (7 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Îáè÷
îò mariniki íà 26.02.2012 @ 20:57:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
åõ, ÷óäÿ ñå íàêúäå íè âîäèø...
íî ìè çâó÷è ìíîãî èñòèíñêè, Ãàëÿ..


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 26.02.2012 @ 21:02:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:))) Âñå íåùî ùå èçëåçå... íî ïîòúðïè! :)))

]


Re: Îáè÷
îò kasiana íà 23.02.2012 @ 13:20:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñàõ ìíîãî!!!

Ïîçäðàâè:)))


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 23.02.2012 @ 15:29:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ Êàñè! Ïðèâåò!

]


Re: Îáè÷
îò Caniko íà 25.02.2012 @ 09:14:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://caniko-cania.blogspot.com/
Ãàëÿ, íåâåðîÿòíè ñà ñúäáèòå, êîèòî îïèñâàø. Ñåâòúò å ìàëúê, íî òâúðäå ñëîæåí âúâ âçèìîòíîøåíèÿòà ìåæäó õîðàòà, íåçàâèñèìî îò ñîöèàíèÿ èì ñòàòúñ.
×àêàõ äà ñå íàòðóïàò ñëåäâàíèÿòà è äà êîìåíòèðàì íàêðàÿ, íî ãî ïðàâÿ ñåãà, çàùîòî èñêàì äà òè êàæà, ÷å îöåíÿâàì ïîãëåäà òè êúì æèòåéñêèòå ïðîáëåìè.
Öàíÿ


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 25.02.2012 @ 10:50:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèâåò, Öàíÿ! Ðàäâàì ñå, ìèëî ìîìè÷å, ÷å ñè ïðî÷åëà íîâåëàòà! Óìèøëåíî èçáÿãâàõ äà àíàëèçèðàì ñúáèòèÿòà è íåùàòà. Ïîäíàñÿõ ôàêòèòå, åñòåñòâåíî, ÷ðåç ìîåòî âèæäàíå çà ñâåòà è õîðàòà, íî îñòàâèõ íà ÷èòàòåëÿ ñàì äà ñè ïðàâè èçâîäè. Íàäÿâàì ñå äà ñúì óñïÿëà! Áëàãîäàðÿ òè îò ñúðöå!

]