Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 851
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 851

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÎáè÷
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: galiakara

/íîâåëà-òðåòà ÷àñò/
Èçñëåäâàíèÿòà íà áåáåòî ïîòâúðäèõà ìíåíèåòî íà Âåíåòà çà äîáðîòî ìó çäðàâîñëîâíî ñúñòîÿíèå. Äîêàòî ÷àêàøå,ñå îáàäè íà ñúïðóãà ñè äà ãî ïîìîëè äà âçåìå Ðàäîñòèíà îò ãðàäèíàòà.`Äîâå÷åðà ùå èìàìå åäíî ìàëêî ãîñòåí÷å!-êàçà ìó òÿ. Äà ïîäãîòâèø äúùåðè÷êàòà!`
Òîé ñå îïèòà äà ðàçáåðå çà êîãî ãîâîðè, íî Âåíåòà áúðçî ãî ïðåêúñíà:`Èçíåíàäà å!Êàòî ñå âúðíåø, ùå ðàçáåðåø!`- è çàòâîðè òåëåôîíà.
Íå áåøå íîâîñò â òåõíèÿ äîì äà ãîñòóâàò ïî äâå-òðè äå÷èöà â íåäåëèòå, îñîáåíî îò êúñíà ïðîëåò äî ðàííà åñåí. Ïðèãîòâÿõà ñè ðàçíè âêóñíîòèéêè è èçëèçàõà íà ïèêíèê â ïàðêà, íà òðè-÷åòèðè êèëîìåòðà èçâúí ãðàäà. Èçáèðàõà ñè ïîëÿíêà, ðàçòèëàõà îäåàëî è çàïî÷âàõà èãðèòå. Ðàäîñòèíà áåøå ìíîãî ùàñòëèâà â òåçè ìîìåíòè. Ãëàâåí îðãàíèçàòîð íà ùóðîòèèòå áåøå òàòè Õðèñòî. Âñåêè ïúò èçìèñëÿøå ðàçíîîáðàçíè èãðè: Ïóùàì- ïóùàì êúðïà, æìè÷êà, íàäáÿãâàíå, ÷èëèê, ñêàìáàëîâè è êàêâî ëè îùå íå. Íà îáÿä âñè÷êè ïîìàãàõà â ïðèãîòâÿíåòî íà íåäåëíàòà òðàïåçà. Íèêîé íå ñå îïëàêâàøå îò ëèïñà íà àïåòèò ñëåä òîëêîâà çàáàâà. ×åñòî ïîñåùàâàõà è áëèçêèÿ çîîïàðê. Íàäâå÷åð ñè çàêàðâàõà äåöàòà â Äîìà è ñå ïðèáèðàõà çà ïî÷èâêà. Íÿìàøå äåòå îò ãðóïàòà íà íàé-ìàëêèòå, êîåòî ïîíå äâà ïúòè äà íå áåøå õîäèëî ñúñ ñåìåéñòâîòî íà ïèêíèê...
Õîðàòà îò ïîëèöèÿòà äîéäîõà, îñòàâèõà é îðèãèíàëèòå íà ïèñìîòî è àêòà çà ðàæäàíå, âçåõà êñåðîêîïèå íà èçñëåäâàíåòî è ñè òðúãíàõà. Âåíåòà ñå êà÷è íà òàêñè è ñå ïðèáðà â êúùè. Ïî ïúòÿ ìèíà ïðåç àïòåêàòà. Âçå îùå åäèí ïàêåò ïàìïåðñ, ïóäðà è êóòèÿ áåáåøêî ìëÿêî. Çàñåãà íèùî îò íèùî äðóãî íÿìàøå íóæäà. Áåáåøêèòå äðåøêè íà Ðàäîñòèíà áÿõà ïðèáðàíè â åäèí øêàô- âñè÷êî, êîåòî ìîæåøå îòíîâî äà é ïîòðÿáâà. Íàëè ñå êàíåõà äà `õâàíàò` è âòîðî... Èìàøå íà ðàçïîëîæåíèå 2-3 ÷àñà, äîêàòî ñå âúðíå ìúæà é. Ðåøè, ÷å äîòîãàâà ùå ìîæå äà ïðèãîòâè è âå÷åðÿòà. Íî íå ñòàíà âåäíàãà, çàùîòî áåá÷î ïàê áåøå îãëàäíÿë. Òÿ ãî âçå â ïðåãðúäêèòå ñè è îòèäå â êóõíÿòà äà ìó ïðèãîòâè ìëåêöåòî. Íàõðàíè ãî è îòíîâî ãî îñòàâè â ëåãëîòî íà Ðàäîñòèíà, êîåòî áåøå ñ ïðåãðàäà. Ñÿêàø ñå ñòðàõóâàøå äà íå ïàäíå.
Êîãàòî Õðèñòî è äåòåòî ñå âúðíàõà, Âåíåòà áåøå ãîòîâà. Áåøå çàïàëèëà è êðúñòîâèÿ ñâåùíèê âúðõó ìàñàòà. Ìúæúò é ñå èçíåíàäà.
- Âåíè, êàêúâ ïðàçíèê èìàìå äíåñ? Âèæäàì ãîëåìè ïðèãîòîâëåíèÿ! Ñàìî íà Êîëåäà è Âåëèêäåí çàïàëâàø òîçè ñâåùíèê, òóê èìà íåùî òàéíñòâåíî... Ðàäè, ÿ ïèòàé ìàìà êàêâà å èçíåíàäàòà?- óñìèõíàò äî óøè ñå ïîøåãóâà ìúæúò é.
- Ìàìî, ìàìî!- âòóðíà ñå Ðàäîñòèíà êúì íåÿ. Êàæè, êàêâà å?! Ìîëÿ òå!
- Íàé-íàïðåä êàòî ñè äîéäàò âêúùè êàêâî ïðàâÿò äîáðèòå äåöà?- ïîïèòà Âåíåòà
- Ìèÿò ñè õóáàâî ðúöåòå ñúñ ñàïóí!- êàòî àâòîìàò÷å îòâúðíà Ðàäè.
- Õàéäå, áúðçî êúì áàíÿòà! Äâà-òðè ïúòè äà ãè èçìèåø! È òàòêîòî ñúùî!
Äîêàòî òå äâàìàòà ñå ìîòàåõà èç áàíÿòà, Âåíåòà ïðèòè÷à äî ñòàÿòà è âçå áåá÷î, êîéòî ïðîäúëæàâàøå áëàæåíèÿ ñè ìëàäåí÷åñêè ñúí.
- Åòî ãî íàøèÿ ìàëúê ãîñòåíèí!- êàçà èì òÿ êàòî ñå âúðíàõà â õîëà. Ñàìî òèõî, äà íå ãî ñúáóäèì! Åëà, ìèëà, åëà äà âèäèø êàêâî àíãåë÷å å!
Ðàäîñòèíà ïëàõî ñå ïðèáëèæè è ãî ïîãëåäíà:
- Ìàìî, è àç ëè ñúì áèëà òîëêîâà ìàëêà?!
- Äà, äåòåòî ìè! È îùå ïî-ìúíè÷êà äàæå êàòî ñå ðîäè!
- À ãîñòåí÷åòî ìîìè÷åíöå ëè å êàòî ìåí?
- Íå, ñêúïà, ìîì÷åíöå å! Åäíî ñëàäêî è çäðàâî ìîì÷åíöå!
- À òî íàøå ëè å? Íàëè â ìîÿòà ñòàÿ ùå ãî ñëîæèø äà ñïè?! Àç ùå ñå ãðèæà çà íåãî!
- Çàñåãà íè å íà ãîñòè, à ïîñëå... ùå âèäèì. Íèå ñ òàòêî ùå ðåøèì äàëè ìîæåì äà ãî îñòàâèì è äàëè ùå íè ãî äàäàò.
Õðèñòî áåøå ñâèêíàë ñ íåäåëíèòå èì ãîñòåí÷åòà, íî òîâà áåøå íåùî ñúâñåì ðàçëè÷íî. Èçíåíàäàòà íàèñòèíà áåøå ãîëÿìà. Ñòîåøå ñìóòåí îòñòðàíà è íå çíàåøå êàê äà ðåàãèðà.
- Âåíè, êàêâî èñêàø äà êàæåø, ÷å íèå ùå ðåøèì?
Òÿ ìó íàïðàâè çíàê äà íå çàäàâà ïîâå÷å âúïðîñè.
- Ñåãà å âðåìå çà âå÷åðÿ. Õàéäå Ðàäîñòèíà, åëà äà îñòàâèì áåá÷î â òâîåòî êðåâàò÷å äà ñïè, à íèå äà õàïíåì.Ïîñëå òàòè ùå èçâàäèì òâîÿòà áåáåøêà êîøíèöà, â êîÿòî òå ñëàãàõìå êàòî ïúòóâàìå, çà äà ñïèíêà â íåÿ áåá÷î.
Ñëåä âå÷åðÿ, êîãàòî áåá÷î ñå ñúáóäè, äâåòå ñ ìàéêà ñè ãî èçêúïàõà â ãîëåìèÿ ëåãåí, ïðåîáëÿêîõà ãî, íàõðàíèõà ãî è äâåòå äåöà ëåãíàõà.
Åäâà òîãàâà Âåíåòà è Õðèñòî èìàõà âúçìîæíîñò äà ðàçãîâàðÿò. Âñúùíîñò òÿ ìó îáÿñíè ïîäðîáíî öÿëàòà èñòîðèÿ è ïîèñêà ìíåíèåòî ìó. Êàòî ÷å ëè íå áåøå ñêëîíåí äà ïðèåìå íåéíàòà èäåÿ:
- Âåíè, ìëàäè ñìå îùå. Ìîæå ñâîå äà ñè ðîäèì. Îñâåí òîâà, ïðèòåñíÿâà ìå òîâà ïèñìî. Õóáàâî òè å êàçàë ïîëèöàÿò- çà äà å ëè÷íî, ÿâíî òå ïîçíàâà. Ïðåäñòàâè ñè, îñèíîâèì ãî, ãëåäàìå ãî êàòî ñâîå è ñëåä íÿêîÿ ãîäèíà é äîìú÷íåå è ñè ãî ïîèñêà. Òðÿáâà äà ðàçó÷èì êîÿ å ìàéêàòà, çàùî íà òåá ãî å îñòàâèëà è òîãàâà, íÿìàì íèùî ïðîòèâ îñèíîâÿâàíåòî.
- Äà, ïðàâ ñè ñêúïè! Ùå ðàçó÷èì. Ïîëèöèÿòà ùå íè ïîìîãíå. Íî äîòîãàâà? Êàêâî ùå ïðàâèì? Äíåñ ìè ãî îñòàâèõà, íî óòðå, âäðóãè äåí ìîæå äà ãî ïðèáåðàò. Íÿìàì ïðàâî äà ãî çàäúðæàì. Îõ, òîâà ìîìè÷å! Çàùî íå äîéäå äà ãîâîðè ñ ìåí. Äà îòèäåì ïî çàêîíåí ïúò äà óðåäèì íåùàòà...
- Äíåøíèòå ìîìè÷åòà ñà ïî-ðàçëè÷íè îò âàøåòî ïîêîëåíèå. Ëåñíî ñå ñïðèÿòåëÿâàò, îò ðàíî çàïî÷âàò äà ïðàâÿò ñåêñ. Íàëè ãè âèæäàì â òåõíèêóìà. Öåëóâàò ñå ïî äâîðà, íàòèñêàò ñå, ïóøàò òðåâè...íÿìàò çàäðúæêè...
Õðèñòî áåøå çàìåñòíèê-äèðåêòîð è ïðåïîäàâàòåë ïî ôèçèêà è ìàòåìàòèêà â Òåõíèêóì ïî õðàíèòåëíî-âêóñîâàòà ïðîìèøëåíîñò. Èìàøå îïèò ñ äíåøíàòà ìëàäåæ è ïîãëåä âúðõó íåéíîòî ïîâåäåíèå. Çàòîâà ñè ïîçâîëÿâàøå äà äàâà îöåíêè, ñ êîèòî ÷åñòî Âåíåòà íå ñå ñúãëàñÿâàøå. Íî íå òîâà áåøå ñåãà ïðîáëåìúò...
/ñëåäâà/


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 22.02.2012 @ 12:32:38 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   galiakara

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 02:57:52 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Îáè÷" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (8 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Îáè÷
îò mariniki íà 26.02.2012 @ 20:50:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
è àç òå, ïðåãðúùàì...è îòèâàì íàòàòúê..
ñ íàäåæäà äåòåíöåòî äà èìà êúñìåò..


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 26.02.2012 @ 20:54:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
.... ñàìà ùå âèäèø... íÿìà äà èçäàâàì òàéíè... äèñêðåòíà ñúì! :)))

]


Re: Îáè÷
îò mariniki íà 26.02.2012 @ 20:50:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
è àç òå, ïðåãðúùàì...è îòèâàì íàòàòúê..
ñ íàäåæäà äåòåíöåòî äà èìà êúñìåò..


Re: Îáè÷
îò lordly (lordly@mail.bg) íà 22.02.2012 @ 14:20:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âñå ïî-èíòåðåñíî âçå äà ñòàâà. Äàâàé!


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 22.02.2012 @ 15:29:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àç äàâàì, àìà äðóãè íå ùàò! :))) Äî òðè íà äåí äàâàò, íàëè çíàåø! Çäðàâ äà ñè, ïðèÿòåëþ! :)))

]


Re: Îáè÷
îò kasiana íà 22.02.2012 @ 18:41:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñàõ ìíîãî!!!!!

Ïîçäðàâè:)))))


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 22.02.2012 @ 19:05:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, Êàñè! Îò ñúðöå!!! :)))

]