Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 771
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 775

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Georgina
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂåáà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: secret_rose

Îò ÷åòèðè ìåñåöà áÿõ äîáðîâîëêà â äåâåòè ïàëàòêîâ ëàãåð íà Êàíóíè Ñþëåéìàí Ñóëòàí, îðãàíèçèðàí îò ïðåäàíèÿ ìó êóë Èáðàèì Ïàøà - íàìåðåíîòî íà ïúòÿ ðóìñêî äåòå, äíåñ ïðúâ ëþáèìåö íà Âåëèêîëåïíèÿ.
Èìïðîâèçèðàíàòà áîëíèöà áåøå ïðåòúïêàíà è áîëåñòòà, ðàçÿæäàùà òåëàòà íà ñìúðòíèòå â ãíîÿùè ÿçâè ïúïëåøå èç âúçäóõà êàòî ñòîêðàêî íàñåêîìî, ïîáåñíÿëî îò ãëàä. ×óìà. Íÿêîé îò òúðãîâñêèòå êîðàáè ÿ áåøå äîêàðàë äî íàøèòå áðåãîâå, áåøå ÿ âäúõíàë â äðîáîâåòå íà äå÷óðëèãàòà è æåíèòå, òÿ ñå áå ñúáóäèëà è áå òðúãíàëà äà ïðåâçåìà. Âèæäàõ ÿ ÿñíî â çåíèöèòå, ðàçøèðåíè îò ñòðàõ, â êîêàëèâèòå ïðúñòè, âêîï÷àíè â äðèïèòå íà æèâîòà, ÷óâàõ ÿ äà êâè÷è è ñå ãúð÷è â îãíüîâåòå äå ïàëåõìå äà ïðå÷èñòèì èçìú÷åíèòå èì áåçäúõíè òåëà. Ñòàðèÿò ìè áàùà ñå äàâåøå îò ñòðàõ ïî ìåí, óìîëÿâàøå äà íå òðúãâàì, êàòà äåí ïðåìÿòàøå ñèíäæèðà ïðåç õàëêèòå íà ìàëêèÿ äþêÿí çà ñðåáðî è ñå ëóòàøå èç ïëàòíåíèòå ÷àäúðè êàòî ãëàìàâ, íàìåòíàë âúðõó ñè ïàð÷å ðàçêúñàí ÷óâàë è óâèë äåñíèöà ñ ïàðöàë òà äà ïîòóïâà ìèíàâàùèòå è äà ïèòà çà ìåí.
- Äðóæå, âèäÿë ñè ÿ, ìàëêà åäíà, äðåáíà, òóêà ðàáîòè, áîëíè ãëåäà...
- Íå ñúì, áàéíî, è àç òúðñÿ...
Äîæàëÿâàøå ìè äà ãî ãëåäàì òàêúâ, ïðåãðúùàõ ãî è ãî âðúùàõ îáðàòíî. Äîìà íå ñåäåøå, íå ãî ñâúðòàøå èç îäàèòå äå ïîêîéíàòà ìè ìàéêà äî ïðåäè ïåò ëóíè øåòàøå è ïååøå ðóñêèòå ñè ïðèñïèâíè ëþëè - ëþëè êðàé äúðâåíàòà ìè ëþëêà. Òÿ ñàìà èçâèêà ÷óìàòà â ñúðöåòî ñè, íåñïîñîáíà äà ïîíåñå èçÿæäàùàòà ÿ îòêîëå ëóäîñò, ïðúêíàëà ñå â ñïîêîíèÿ íè äîì ñ ðåøåíèåòî ìè äà ïðèñòàíà íà Àëàí ïàøà. Ìîðå èçòå÷å îò òîãàç, ïàøàòà çàìèíà çà Àðíàóäèòå è ïîâå÷å ñå íå âúðíà, ìîæå ïîñå÷åí, ìîæå íîâà èçãîðà, íî ìàé÷èöàòà ìè êúðâåøå îò áîëêà, êîÿòî íàðè÷àøå ïðåäàòåëñòâî êúì êðúñòà. Äà è å ìèðíî òàòêî êðèåøå Êîðàíà è ìóñàëëà ñè â äþêÿíà è ïðåñòúïÿøå ñâåòèÿ îáåò äà êëàíÿ íàìàç ïåò ïúòè íà äåí, äàæå äúðâåí êðúñò îâåñè è àðà - ñúðà ãî öåëóâàøå êîãà òÿ ãî ãëåäàøå. Íå ïîìîãíà. Åäíà çàðàí îòèøëà íà ïðèñòàíà, ïðåãúðíàëà ïúðâèÿ ãÿóð ìîðÿê êîãî âèäÿëà, öåëóíàëà ãî â óñòà è îòíåñëà ñåìåòî íà ÷óìàòà â ñúðöåòî ñè. Ãîðÿ â îãúí äíè íàðåä è íå ñòàâàøå íà êðàêà îò ãîëÿìîòî ëåãëî ñ îïúíàò òåíçóõ îòãîðå òà äà íå ñòèãà äî íàñ êàøëèöàòà à íèå ñâèâàõìå äóøè êðàé îäúðà è ìîëåõìå Âñåâèøíèÿ íà ðóñêèÿ Êðèì íàðåä ñ Àëëàõ äà ÿ ïîìèëâàò è äàäàò î÷èùåíèå êîãà ÿ ïðèáèðàò. Äåðìàí çà òàÿ ÷óìà íÿìàøå è âñåêè çàðàçåí ñêîðî ñè îòèâàøå.
Åäèí õàêèì ÷óæäîçåìåö äîøúë ïðè Èáðàèì ïàøà è äîíåñúë õèíèíîâè ïðàõîâå è òðåâè îò äðóãà çåìÿ, Ïàøàòà ñåêíà ñúëçèòå ñè, íàâúðâè ïàëàòêèòå è êîé çàëèòíåøå ïî ïúòÿ ïîä æàðêîòî ñëúíöå òàì ïðèáèðàõìå äà öåðèì, àìà ìàêàð ìîð îò äåòî èäå è èëà÷à îò òàì äà å, ñïàñåíèå íÿìàøå, îãíüîâåòå âäèãàõà ñíàãà äî íåáåñàòà è ïîãëúùàõà ÷óìàòà à äèìíèòå èì ïåðäåòà ÿ ñååõà íàäëúæ è øèð.
Íè çëàòíè ïàðè íè ðóáèíè îòêóïâàõà äóøèòå íà õîðàòà, ïðîäàâöèòå êðèåõà ñòîêàòà ñè ïîä íàéëîíè è ïëàòíèùà, ñåëÿêà íå êúñàøå âå÷å ãëàâèòå íà ïåòëèòå äà ïîêàæå êîëêî å ÷åðâåíà êðúâòà èì òà äà ãè êóïÿò, ïàçàðà çàãëúõíà ÷àê äî Îäðèíñêî è íàñòàíà ãëàä, ñòðàõ è ñêðúá èç öÿë Öàðèãðàä, ñàìî ðèáàðèòå ïî áðåãà íå ëîâåõà âÿðà è áåç ñòðàõ âàäåõà íàñúùíèÿ îò âîäèòå íà Áîàçà.
Åäíà çàðàí Ôàòìà õàíúì äîéäå äà ìå ñìåíè â íîáåòà, óâèõ ãëàâàòà ñè ñ øàë è òðúãíàõ íàãîðå ïî áàèðà äà ñòèãíà âèñîêîòî è äà ãî ïèòàì, ìèëèÿ ìè Ãîñïîä, äî êîãà. Òîï Êàïú ñâåòåøå è îò òóêà, öåëèÿ áÿë è ÷èñò êàòî öâåòå, ðàçëèñòèëî íàä ñìúðòòà è áîëêàòà à ïîä íåãî çàëèâà Õàëè÷ ïëèñêàøå ñðåáðî è íåõàåøå çà õîðñêîòî òåãëî. Ñòàðèòå ðàçïðàâÿõà, ÷å ïî äúíîòî ìó ñå êðèåë çëàòåí ðîã, çàðîâåí íÿâãà îò äðåâíè çíàõàðè è ñàìî òîé ìîæåë äà èçöåðÿâà è ñïàñÿâà. Íà ëóííà ñâåòëèíà â çíàéíè äíè îò ìåñåöà ñå âèäåøå è îò ìîñòà àìà êîé âëåçå â ñêóòà íà ìîðåòî äà ãî âàäè íèêîé ñå íå âúðíà. Ñåäÿõ íà òðåâàòà è ìúë÷àõ, ñëóøàõ âÿòúðà äà óâèâà è ñòåíå äîñóù ìîìèíñêà ïåñåí êîãà çàä ìåí ïðîêàøëÿ äåòå. Îãëåäàõ ñå - ìàëêî, äðèïàâî, åäâà ñå âèäè â õðàñòàëàêà. Ñêîêíàõ ïðè íåãî à òî ìèëîòî åäâà äèøà. Íà Âðàòëåòî ìó åé òàêàâà ôóëà, ãíîéíà âå÷å, ïðîïóêàíà. Äà íå êàøëÿøå ñàìî... Áîã ùå ãî èçáàâè, ïîìèñëèõ, óâèõ ãî áúðçî â øàëà ñè è çàñëèçàõ êúì ëàãåðà.
- Àáëà, êúäå ìå íîñèø...
- Õàêèì äà òå âèäè. Íà òàòêî òè ïîñëå ùå êàæåì.
- Òàòêî íÿìàì àáëà, óìðÿ. Ñàìî ñåñòðè÷êà èìàì, ñàìè÷êà äîìà.
Ñâúðíàõ îáðàòíî è áåãîì íàãîðå. Åäâà íàìåðèõ áàðàêàòà íà ìîì÷åòî, çàëóòàíà èç òðåâîëÿöèòå è ñêàëèòå. Ìîìè÷åíöåòî ñåäåøå ñâèòî íà çåìÿòà è äúðæåøå ïàðöàëåíà êóêëà. Âúòðå âîíåøå íà ëåø è ðàçëàãàíå, ðîäèòåëèòå èì ñèãóð òóê áÿõà óìðåëè è íÿìàøå êîé äà ãè ïîãðåáå è îòìåòíàõ íàóì äà ïðàòÿ âîéíèöè äà ïàëÿò. Ïðåìåòíàõ ìîì÷åòî íà ãðúá, âäèãíàõ ñëàáè÷êîòî òåëöå íà ìàëêàòà è èçñêî÷èõ íàâúí. Òÿ çàïëàêà çà êóêëàòà, çàòóé ñ ëèöå, âïèòî â ãðúá÷åòî è âëåçíàõ, ãðàáíàõ ÿ è ïîòåãëèõ. Äåöàòà ìè òåæàõà, åäâà ãè íîñåõ, íî êàøëèöàòà íà ìîì÷åòî íå ñïèðàøå è ìè âëèâàøå ñèëè. Ñòèãíàõ â ïàëàòêèòå è çàâèêàõ çà ïîìîù. Ìîì÷åòî - Äæàíåð ñå âèêàøå, íå ìîæåëî äà ñå ñïàñè. Ìíîãî íàïðåä áèëà ÷óìàòà, öåëèòå ìó äðîá÷åòà óâúðçàëà. Ñåñòðè÷êàòà áåøå íà òðè ñàìî è çäðàâè÷êà. Äà íå ïðèõâàíå è òÿ ÿ äàäîõ íà áàùà ìè äà ÿ îòíåñå â êúùè. Ãîñïîä è áåøå çàïàçèë æèâîòà.
- Òàì ùå å äîáðå, íå ÿ ìèñëè... ãëåäàé äà îçäðàâååø.
- Àç ùå óìðà - íàïóêàíèòå óñòåíöà ñå ðàçäâèæèõà â óñìèâêà.
Î÷èòå ìè ïúëíåõà, ïúëíåõà, à íåãîâèòå - áèñòðè è ñâåòëè.
- Ñòðàõ ëè òå å...
- Íå, àáëà. Íÿìà îò êàêâî.
Ãëåäàõ ãî è ñè ìèñëåõ çà äðóãèòå áîëíè, äî åäèí âêî÷àíåíè îò áîëêà è ñòðàõ. Äåöàòà âñå ïðèåìàõà ïî - ëåêî ñìúðòòà, äàëè ïîìíåõà ðàéñêèòå ñåëåíèÿ íà Àëëàõ, èëè òóê íå èì áåøå ìÿñòîòî. Íèâãà íå ïëà÷åõà, íå ñêóáåõà êîñè è ñè îòèâàõà òèõî è êðîòêî. Òîëêîâà ñìúðòè çà ÷åòèðè ìåñåöà ñðåùíàõ, ñúðöåòî ìè âå÷å ïðèòðúïíà, íå ïëà÷åõ ïðåä áîëíèòå è êðèåõ ìúêàòà ñè, àìà òîâà äåòå ìå ðàçâúðçà. Ñòèñíàõ ãî äî ãúðäè è ñè ïîðåâàõ íà âîëÿ.
Ñëåä ÷åòèðè äíè óìðÿ. Ñàìà ãî çàíåñîõ äî îãúíÿ, íî ñâàëèõ îáóâêèòå ìó è ïîñëå ãè ïîãðåáàõ â ãðàäèíàòà. Óâèõ ãè â áÿëà êúðïà è ñðè÷àõ íàóì êàêâî ïîìíåõ îò îïåëàòà íà èìàìèòå ïî ïîãðåáåíèÿ. Ïîñëå ñâúðíàõ êðàé äþêÿíà íà òàòêî. Áåøå îòâîðåí. Áàùà ìè ñåäåøå íà ãîëÿìàòà âåçàíà ìàñà ñ ëóïà â ðúêà, äîïðÿíà äî îêîòî, âçèðàøå ñå ïðåç íåÿ è ÷îâúðêàøå íÿêàêâà áðîøêà òó ñ ïèíñåòà òó ñ êðèâîòî íîæ÷å, ïîäàðúê îò Àëàí ïàøà ïúê ñ äðóãîòî îêî òó ïîãëåæäàøå êúì ìîìè÷åòî, ñåäíàëî íà äèâàíà.
- Íàó÷è ëè êàê ñå êàçâà - óñìèõíàõ èì ñå âåñåëî è âëÿçîõ.
- Íå çíàå äà ïðèêàçâà. Íàðåêîõ ÿ Ìåðèåì, íà ìàéêà òè.
- Õóáàâî...
Ìàéêà ìè áå íàðå÷åíà Ìåðèåì ïî òåçè çåìè, ñëåä èìàì íèêÿõà ñ áàùà ìè è áëàãîñëîâèÿòà íà ñàìèÿ ñóëòàí. Ðîäíîòî è èìå áå Ìàðèíà íî âå÷å íèêîé íå ãî ïîìíåøå îñâåí ìåí. Ãúðëîòî ìå ñòåãíà è çàäàâè, ïðåãëúòíàõ è ñå çàâòåêîõ êúì çàäíàòà îäàÿ çà ãëúòêà âîäà. Íàä ÷ó÷óðà íà âàÿíàòà ÷åøìà âèñåøå ãîëÿìî îãëåäàëî â ñðåáúðíà ðàìêà - ñâàòáåíèÿ ïîäàðúê çà áàùà ìè îò íåÿ, õàòúðà îò ðóñêàòà è çåìÿ. Òîé ãî áå äîíåñúë â äþêÿíà ñè, áåøå èçðÿçàë ìúíèíêè ñúð÷èöà îò àëåí ðóáèí è ãè áåøå âëåïèë ïî ðàìêàòà îò ëÿâî, êúäå òðÿáâà äà å ñúðöåòî. Ñëåä êîí÷èíàòà è ãî äîíåñå òóê äà ãî ãëåäà. Ðàçòâîðèõ ÿêàòà íà êàôòàíà ñè è ñå íàïëèñêàõ ñ âîäà. Ïîñëå âèäÿõ ôóëèòå. Åäíà âðúç åäíà, ðàçïóêàíè âå÷å. Çàãúðäèõ ñå è èçëÿçîõ. Íà âðàòàòà íà äþêÿíà, öÿë îáëå÷åí â çëàòî ñòîåøå Àëàí ïàøà è ãðååøå. Òàòêî ðàçëèâàøå ÷àé ïî ìàëêè ñòúêëåíè÷åòà è áåøå çàñìÿí äî óøè.
- Äîéäå ñè çåòÿ ìè, äîéäå ñè îò Àðíàóäèòå, âèäÿ ëè, âèäÿ ëè ãî. Åé ãî òóêà, öÿë öåëåíè÷úê.
Óñìèõíàõ ñå åäâà åäâà è ìó öåëóíàõ ðúêà ïðåç âîàëà ñè. Ñëåä äâà äíè íè âåí÷àõà, ïî ðóñêè. Ïîñëå ïàïàçà õâúðëè äúðâåíèÿ ñè êðúñò â îãúíÿ.

______________________________

*
Âåáà - ÷óìà
Áîàç - Áîñôîð
Íîáåò - äåæóðñòâî
Äåðìàí - èëÿ÷
Êóë - ñëóãà
Õàêèì - ëåêàð


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 06.12.2011 @ 14:10:29 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   secret_rose

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 9


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 20:39:29 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Âåáà" | Âõîä | 10 êîìåíòàðà (23 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Âåáà
îò anonimapokrifoff íà 06.12.2011 @ 15:40:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êúäå ñàìî ñå å çàëóòàëà äóøàòà òè! Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç!


Re: Âåáà
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 15:41:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
http://www.youtube.com/watch?v=AvDZQWpJzYU

åé òóêà...
:)))
íèêîãà íå å ÿñíî êîå ùå âäúõíîâè äðàñêà÷à...

Áëàãîäàðÿ òè...

]


Re: Âåáà
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 15:49:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ïî âðåìå íà ñóëòàíèòå ïèðàòñêè êîðàáè ÷åñòî ïðàâåëè íàáåçè èç ðóñêèòå çåìè, èçáèâàëè ìúæåòå è êðàäÿëè äåâîéêèòå, êîèòî ïîñëå ïðîäàâàëè íà ñóëòàíèòå ïúðâî - çà õàðåìèòå èì, à ïîñëå è íà ïî - çàìîæíèòå òúðãîâöè.
Ïðè åäíî îò íàïàäåíèÿòà íàä Êðèì (Óêðàéíà) ãðóïà äåâèöè áèëè ïëåíåíè è îòêàðàíè íà òóðñêà çåìÿ. Íàé - áÿñíàòà è íàé - êðàñèâàòà îò òÿõ - äúùåðÿ íà ñâåùåííèê, áèëà Àëåêñàíäðà, íàðå÷åíà îùå Ðîêñîëàíà è Õþððåì - ëþáèìàòà íà Ñþëåéìàí Ñóëòàí.
 Àíêàðà èìàõ êðàñèâà ïðèÿòåëêà óêðàèíêà, îìúæåíà çà ÷åðêåç. Òÿ ÷åñòî ïëà÷åøå çà ðîäèíàòà ñè... íî ùîì ñè îòèäåøå, îùå íà âòîðèÿ äåí òðúãâàøå îáðàòíî çà Àíêàðà. Èìàøå ñè ìîìè÷åíöå - Îêñàíà, êîåòî íå çíàåøå è äóìà íà òóðñêè.

]


Re: Âåáà
îò Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) íà 06.12.2011 @ 15:47:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/silver
Ìíîãî ìè õàðåñà, ìàêàð äà ñå íóæäàå îò ðåäàêöèÿ.
Ïîçäðàâ!


Re: Âåáà
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 15:50:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ!
Ñúñ ñèãóðíîñò ñå íóæäàå îò ðåäàêöèÿ, íàïèñàõ ãî íàïðàâî òóê â Õóëèòå è ìàé è íå ãî ïðî÷åòîõ... :î

]


Re: Âåáà
îò joy_angels íà 06.12.2011 @ 17:56:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòåðåñåí èçêàç, åêçîòè÷íè äóìè, äðàìàòè÷íè ñúáèòèÿ...
Çà ñúæàëåíèå íå ìîãà äà ñå îòêúñíà îò ðàçêàçà òè çà "îíåçè çåìè" è âñå ãî âúçïðèåìàì êàòî ïðåæèâÿíà èñòîðèÿ, à íå áèâà :)))
Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç, Òàéíî öâåòå!


Re: Âåáà
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 18:02:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
... ðàçêðè ìå :)))
åäíà îò ïðè÷èíèòå äà ïóñíà äâàòà ðàçêàçà å äà âèäÿò ÷å óìåÿ è äîáðå äà ñè èçìèñëÿì :)))
íå ÷å èñêàì äà ñå èçãóáè àâòåíòè÷íîñòòà íà ïðåæèâÿíîòî â ðîìàíà ìè, íî... ìè ñå ùå äà ñå ïðèåìà ïî - ëåêî..., ïðîñòî êàòî ðîìàí, à íå ïúòåïèñ (âå÷å), ìàêàð ÷å çà íÿêîè ÷èòàòåëè íÿìà êàê äà ñòàíå, òî ñè ìè ëè÷è, êîãà êîå å... äàëè å ïðåæèâÿíî èëè èçìèñëåíî è å â ðåçóëòàò îò òîâà, ÷å ïðîñòî ñúì ëàèê (àìà ùå ñå íàó÷à:)))
... ïîíåæå íèòî åäíà òâîðáà íå å íà 100 ïðîöåíòà àâòîðà ñè â äåéñòâèòåëíîñò
à è èñêàõ äà êàæà íÿêîè íåùà, êîèòî ìè èçãëåæäàò ïî-äîáðå ðàçâèòè â ïðèêàçêà îòêîëêîòî ïðîñòî äà ãè ñúêðàòÿ â äâå èçðå÷åíèÿ â ðîìàí

Ðàäâàì ñå íà ïðî÷èòà òè, Äæîé...


]


Re: Âåáà
îò joy_angels íà 06.12.2011 @ 18:21:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàó÷èø ëè ñå äà ëúæåø âåäíúæ - íÿìà ñïèðàíå :)))
Íî òîâà å ÷àðúò íà ïèñàíåòî...
Ðàäâàì ñå, ÷å òå ÷åòà :)))

]


Re: Âåáà
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 18:23:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
òà òî êîé íå ëúæå
àç íå ñúì ñïèðàëà
âñè÷êè ñòèõîâå, ðàçãîâîðè â æèâîòà, öåëèÿ íè æèâîò å ëúæà
ïîíå äà èìà ïîëçà îò íåÿ... ùîòî ñúñ ñèãóðíîñò íå ïðåêúñâà íèêîãà

]


Re: Âåáà
îò verysmallanimal íà 06.12.2011 @ 18:37:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ôóóóó! Óìèðèñàõ ñå íà êàìèëñêè ôúøêèè è ìóñêóñ! :):)))))))
Àìà ìíîãî õóáàâî áå!
Ïîçäðàâ!


Re: Âåáà
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 18:38:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
õàõàõà
àç ïúê îáè÷àì äà ìè ìèðèøå íà ñåëî è âñè÷êî ùî å ìèðèçìà òàì :)))
æèâîòà òàêà ìèðèøå...

Áëàãîäàðÿ, ìàéñòîðå :)

]


Re: Âåáà
îò traveling_musician íà 06.12.2011 @ 18:49:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âúçäåéñòâàùè îáðàçè, ÿðêè êàòî âúâ ôèëì. Àêî ñå íàìåðè ðåæèñüîð, êîìïîçèòîðúò å íà ëèíèÿ :)


Re: Âåáà
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 19:37:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ààà, ììì... àêî ùå ïèøåø ìóçèêà çà òîâà òóê, ùå òðÿáâà äà òè èçäàì òàéíèòå ìó :))) êàòî íàïðèìåð èìåòî íà åäèí îò ïåðñîíàæèòå - Ôàòìà (îò Ôàòèìà, ïåðñèéñêè) êîåòî îçíà÷àâà "îòáèâàíå îò êúðìàòà", èëè - íåùîòî, äåòî ñå íàìåñâà äà ïðåêúñíå âðúçêàòà ñúñ çåìÿòà... óæ, õàõàõà è òàêà ùå ñå íàëîæè, òà äà ñå ðîäè íÿêîé íåæåí òúðæåñòâåí õèìí â ïðîñëàâà íà ëþáîâòà âìåñòî ðåêâèåì çà ìúðòâàòà ìè âå÷å ãåðîèíÿ òóê...

Îáà÷å ìíîãî ñå ðàäâàì, ÷å ãî ïðî÷åòå...

]


Re: Âåáà
îò vladun (valdividenov@abv.bg) íà 06.12.2011 @ 20:30:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õóáàâî å, êîãàòî çàâúðøâà ïî ðóñêè:)))


Re: Âåáà
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 20:31:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
:)))
îíåçè ïî Ðóñèÿ ïèÿò îòðîâàòà áåç äà èì ìèãíå îêîòî
çíàÿò ÷å, êîåòî å äîáðî çà Áîãà íå å äîáðî çà ÷îâåêà...

]


Re: Âåáà
îò zaltia íà 06.12.2011 @ 22:01:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè Ìåãè!
YaSamak...
ISIk...
iyi gegeler Megi!


Re: Âåáà
îò secret_rose íà 06.12.2011 @ 22:15:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
È àç òè áëàãîäàðÿ...

]


Re: Âåáà
îò azzurro íà 07.12.2011 @ 11:28:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âúëíóâàù ðàçêàç ÷îâåøêè ñúäáè íà áðîåíèöàòà íà ãîñïîä! Ïîçäðàâÿâàì òå !


Re: Âåáà
îò secret_rose íà 07.12.2011 @ 13:03:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ!

]


Re: Âåáà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 07.12.2011 @ 14:32:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî õóáàâ ðàçêàç!
Ïîçäðàâè Ìåãè:)


Re: Âåáà
îò secret_rose íà 07.12.2011 @ 14:35:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áëàãîäàðÿ çà ïðî÷èòà...

]


Re: Âåáà
îò doktora íà 08.12.2011 @ 22:04:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)))
ðàçêàçâà÷êå ìèëà, áëàãîäàðÿ òè, ïðèïîìíè ìè "Þëèÿ Âðåâñêàÿ"
è " Âåëèêîòúðíîâñêàòà öàðèöà", ìäà.
Õóáàâè ðàáîòè, Ìèãëå, è ÷îâå÷íè...


Re: Âåáà
îò secret_rose íà 09.12.2011 @ 07:56:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ùå òðÿáâà äà ïðî÷åòà òîâà...
Áëàãîäàðÿ Äîê :)

]