Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 862
ХуЛитери: 4
Всичко: 866

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВърхове
раздел: Разкази
автор: anonimapokrifoff

Докато си пиеше горчивата лаваца, Ирина се сети за снощния си сън: беше написала(!) разказ(?!), той беше ангорски и тя се притесни, че ще се скубе на поразия, и кой знае защо не го напъха във фризера, както съветваха да се постъпва с такива изделия, а го заплете към старата си домашна жилетка – права плетка(откъде пък ги знаеше тези неща?), а той тъмнееше на фона на светлокафявото. Когато облече жилетката, полетяха дълги начупени почти черни косми – същите като на главата й. Господи! После се видя обута в старите си туристически обувки, застанала в подножието на някакъв връх, който трябваше да изкачи, и той се казваше Неделя...
И всичките тези глупости преди деня, в който ще се срещне най-сетне с него. Всъщност не с него, а с Него. С Мъжа.
Повече от три месеца, откакто се запознаха във фейсбук. Рус и синеок атлет с изваяно тяло: бицепси, трицепси, плочки на корема – сякаш скандинавски бог, изръшкал нашир и надлъж Северния ледовит океан, а не български компютърен специалист, какъвто казваше, че е. Нощите й преминаваха в чатене с него - Калоян. Забавен, остроумен, невероятен! Имаше нейния вкус към живота, харесваше това, което и тя, но беше по-начетен от нея, личност с повече пластове от нейните. В неделя и двамата ставаха рано и си имаха ритуал, измислен от него: пържени яйца, поръсени със сол, червен и черен пипер, чубрица и мащерка. И портокалов фреш. „Да не би да пушиш сега?”, питаше той, а тя отговаряше „Не!” и жадно дърпаше от цигарата.
Нито веднъж не се чуха по телефона или по скайпа. „Искам да си представям гласа ти – тембъра и модулациите му, а после, когато се срещнем, да разбера дали съм бил прав.” Определено си беше странно и шантаво копеле. Поиска среща, след като видя снимката й, на която беше със Сия и Александър: на плажа по бански, те двамата – прегърнати, а тя – източена до тях като свещ, ела, топола, каквото и стройно да е там. Ракурсът беше такъв, че подчертаваше необичайно дългите й крака. Калоян щеше да я чака в известен ресторант и на няколко пъти изтъкна, че тя трябва да отиде на масата, до която е фикусът бенджамин. Не беше цветарка, всъщност въобще не си падаше по женски глупости и й се наложи да си купи някакъв невръстен бенджамин, за да види на спокойствие като какво растение е това.
Истината беше, че е притеснена, сякаш е пубертетка пред първа среща - отчаяно искаше да се получи с този мъж, защото някаква адска машинка щракаше в нея и повтаряше „Няма време! Няма време!”, напомняща й за приближаващия климакс, без изобщо да се съобразява с факта, че тя не ще и да чува гласа й. Тази отровница прозвуча за първи път след развода й, а после замалко замлъкна. Раздялата на Ирина с мъжа й се оказа всяко зло – за добро: започна връзката й с един колега и най-накрая тя откри дълбините от наслада, които таеше собственото й тяло. И точно когато се беше гушнала в любимия, а дишането й се успокояваше след невероятния секс, ушите й чуваха „Горчиво!”, в мечтите й сладко гукаха дебели розови бебета и цялото й същество мъркаше, че иска да остарее до този мъж, той стана рязко от леглото, облече се и каза, че това е последната им среща, защото обича жена си и не иска да я загуби. Кратко, ясно и убийствено категорично. После онзи глас за изтичащото време не казваше, а крещеше оглушително и обвинително.
Имаше осем часа до срещата, беше събота и тя тръгна с усещането за непривичност – но и с някаква събуждаща се изследователска страст – към реномиран салон за красота. Докато шофираше, й се обади Сия. С нея дълги години работиха в една фирма, бяха приятелки, но след онази почивка на море, на която се запозна с Александър, Сия напусна София и отиде да живее при него. Градчето имаше някакво тъпо име, вероятно и животът в него беше такъв, и Ирина го наричаше Хикс, защото й беше абсолютен хикс как Сия успява да съществува там. Сега й бърбореше щастливо, че се е научила да прави лютеница, да меси погача и дори била изплела терлички за бебето, което, живот и здраве, трябваше да роди след седем месеца. С приятелите на Сашо се събирали редовно, мъжете пиели ракия, замезвали с екологично чисти зеленчуци и прочее, жените също си пийвали и си разменяли готварски рецепти, а призори всички хапвали шкембе чорба, приготвена от съответната домакиня. Говорели си за книги и музика, правели разкошни пикници, на които мъжете печали не знам си какво... И ергените все я питали кога хубавата й приятелка ще й дойде на гости... Идилията беше в повече, отколкото можеше да понесе жена със запазен разум, и Ирина побърза да приключи разговора.

Продължението на разказа може да прочетете в сборника "Сонет 130" на Издателство "Жанет 45"


Публикувано от Administrator на 28.11.2011 @ 18:21:07 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   anonimapokrifoff

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:53:46 часа

добави твой текст
"Върхове" | Вход | 29 коментара (74 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Върхове
от secret_rose на 28.11.2011 @ 18:29:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
тъжно...
много тъжно...


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 28.11.2011 @ 22:17:44
(Профил | Изпрати бележка)
Аз не го виждах чак така.

]


Re: Върхове
от secret_rose на 29.11.2011 @ 12:02:26
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
тъжното е, че този начин на възприемане и живот предизвиква сенилност...
трудно се разпознаваме, и не само себе си...
сякаш сме преживели безбройни животи а сме още в началото на собствения си, или едва в средата

ценното за мен в твоите текстове е пътешествието в ума, а също и в сърцето...
а осовната двигателна сила за такова пътешествие е само тъгата

]


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 29.11.2011 @ 12:07:32
(Профил | Изпрати бележка)
Май наистина е точно така.

]


Re: Върхове
от verysmallanimal на 28.11.2011 @ 19:40:12
(Профил | Изпрати бележка)
Групата на романтиците, нестъпващи на земята се увеличава и вече зная кого ще посоча за лидер :):)))
Разказът се чете еднодъхово и се полях с чай, докато скролвах, но - майната му.
Има един особено интересен за мен момент - да, ние всички лъжем (не от лошотия) и търсим да извадим на яве най-доброто от себе си. Дори когато го нямаме. И това е част от мирогледа ни - кое къде седи в нашата ценностна система.
И тук ти свалям шапка - необяснявайки защо Калоян не се е появил, оставяш на всекиго да надникне в собствената си подредба на света.
Ухааа! Приказлив съм...
Истинско удоволствие беше, благодаря!


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 28.11.2011 @ 22:19:58
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че не ти докарах мрачни мисли.

]


Re: Върхове
от krasavitsa на 28.11.2011 @ 19:45:43
(Профил | Изпрати бележка)
Да ме беше питала твоята, да й кажа да не си губи времето - всички компютърни специалисти са такива, да им се не види.
Ако пък не са такива, са онакива. :)))


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 28.11.2011 @ 22:21:16
(Профил | Изпрати бележка)
За разлика от останалите мъже, които по правило са онакива, но някои от тях са такива.

]


Re: Върхове
от nikoi (boo@abv.bg) на 28.11.2011 @ 19:50:47
(Профил | Изпрати бележка)
:)
Вярно до последна запетайка.


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 28.11.2011 @ 22:22:07
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че одобряваш.

]


Re: Върхове
от ulianka на 28.11.2011 @ 20:45:53
(Профил | Изпрати бележка)
Няма забавен и остроумен компютърен специалист, просто няма:)))))))) Та на това отгоре с бицепси, трицепси и не знам си какво още:)) Ама всичко друго си е реалити във виртуалити:)) Поздрав!


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 28.11.2011 @ 22:24:03
(Профил | Изпрати бележка)
Има всякакви компютърни специалисти, не са клонинги на определен типаж.

]


Re: Върхове
от ulianka на 30.11.2011 @ 09:14:43
(Профил | Изпрати бележка)
Разбира се, че е така, затова ти наслагах толкова усмивки:)))) Ето, виж:

"Веднъж лекар, строителен инженер и програмист, започнали да спорят - коя професия е по-древна. Лекарят отбелязал:
- В Библията се казва, че Бог създал Ева от реброто на Адам. Такава сложна операция, не може да се извърши, без хирург специалист. Ето защо, може да се смята, че моята професия е най-древната на света.
Строителният инженер се намесил:
- Да, но преди това Бог сътворил небето и земята от хаоса. Това, без съмнение е бил първия строително инженерен проект на света, затова смятам, че строителната инженерия е по-древна професия от лекарската.
Програмиста се замислил и след малко се усмихнал лукаво:
- А според вас, кой е създал хаоса? "

]


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 30.11.2011 @ 09:42:53
(Профил | Изпрати бележка)
Хубав виц.

]


Re: Върхове
от joy_angels на 28.11.2011 @ 21:14:50
(Профил | Изпрати бележка)
Първата ми реакция беше подобна - няма програмист с плочки. Както и няма варящи ракия мъже, които си говорят за литература.
Но разбира се, за беля, ще се намери един от тия и един от ония, които да излязат от "стадната представа".
Този разказ за мен е ценен с езика ти, Аноним, който си е все така перфектен, както и с факта, че никой не умира (което си е рядкост при теб, да знаеш).
Поздрави :)))


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 28.11.2011 @ 22:16:54
(Профил | Изпрати бележка)
Ти ме накара да се занимая с досадна статистика: от 37 разказа, публикувани тук, в 10 героят умира или би могло да се предполага, че умира, следователно съотношението е 1:3,7 в полза на оживяването. Ама като кажат за едно куче, че е бясно...

]


Re: Върхове
от joy_angels на 29.11.2011 @ 07:53:45
(Профил | Изпрати бележка)
Ooo... Свършил си нещо много полезно, обаче!
Приеми най-искрените ми извинения, защото когато статистиката говори и боговете трябва да се чувстват зле :)))
1:3.7 е направо зашеметяващ резултат!
37 разказа... Тя книгата ти е готова! Пък ще има и читатели, от мен да го знаеш :)))

]


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 29.11.2011 @ 08:47:44
(Профил | Изпрати бележка)
Ако всичко написано ставаше за книга, живо дърво да не е останало досега.

]


Re: Върхове
от Haramiata на 28.11.2011 @ 21:23:37
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за удоволствието да прочета разказа ти! Наистина, малко е тъжничко, но пък е доста правдиво. И много ми хареса изразът на Улянка - "реалити във виртуалити". Много тежък се оказва преходът от виртуалните контакти към реалните. Но пък е поучителен, защото ние всъщност непрекъснато си измисляме действителности и после се оказваме разочаровани от разминаването с реалността. Естествено, тя си е виновна, нали?


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 28.11.2011 @ 22:26:13
(Профил | Изпрати бележка)
Не е виновна, нито пък съсипана от ситуацията.

]


Re: Върхове
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 28.11.2011 @ 22:25:11
(Профил | Изпрати бележка)
Истинско удоволствие е досега с творчеството ти, Анониме!


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 28.11.2011 @ 22:29:31
(Профил | Изпрати бележка)
Но понякога има лек мазохистичен оттенък:)))

]


Re: Върхове
от galiakara на 29.11.2011 @ 05:48:48
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесен разказ! Чудех се дали да го чета, че в последно време съм само на вълна"поезия", но със сигурност- не съжалявам, че го прочетох!!! Добро познаване на женската психика, естетичен, жив стил и чувство, много чувство! Моите почитания за това увлекателно четиво!


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 29.11.2011 @ 08:46:49
(Профил | Изпрати бележка)
Удоволствие ми е, че ти хареса!

]


Re: Върхове
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 29.11.2011 @ 11:04:58
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Не смятах да коментирам, но...ме провокираха другите коменти!;)
Колеги, /по перо/, не приемайте буквално, че Калоян е IT-специалист - виртуалната реалност затова е привлекателна, заради многото и различни самоличности, /азо-ве/, които човекът зад монитора може да си изгради - при това не е задължително да са фалшиви - може да са скрити или мечти, или дори какъв би искал да бъде...Така че, /без да съм специалист!;)/ виртуалната реалност е едно непредсказуемо магично огледало - а не вярно отражение на обективната реалност!:):):)
Поздрави, Аноним!:)


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 29.11.2011 @ 11:32:52
(Профил | Изпрати бележка)
Този разказ всъщност е от твоя ареал, който не ми е кой знае колко познат, но прекрасно разбирам хората, които живеят най-вече виртуално. Има всякакви компютърни специалисти, както има и всякакви, мечтаещи да са компютърни специалисти. Има мъже, които варят ракия и говорят за литература, както има и поети, които си говорят за ракия. Животът, слава Богу, е многообразен.

]


Re: Върхове
от regina (radost.daskal@gmail.com) на 29.11.2011 @ 11:10:22
(Профил | Изпрати бележка)
хубав, оптимистичен разказ, нимо!


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 29.11.2011 @ 11:33:47
(Профил | Изпрати бележка)
Когато не си доплувал до бреговете на старостта, е нормално понякога да си оптимист - така и с героинята.

]


Re: Върхове
от regina (radost.daskal@gmail.com) на 29.11.2011 @ 11:57:30
(Профил | Изпрати бележка)
хм...капанчета ли ми слагаш?:))
не говорех за възрасти, а за надеждата, че още има време да се върнем в живия живот... макар е толкова привлекателен виртуалния - можеш да си себе си, без условностите и рамките на физическото, а можеш и да си онова, което искаш...да си се измислиш отново, да поправиш грешките на действителността.
и аз много пъти се питах - кое е по-доброто? - реала или виртуала.
ти даваш своя отговор, с който може и да не съм съгласна, но за майсторството да го напишеш - почитания!

]


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 29.11.2011 @ 18:12:39
(Профил | Изпрати бележка)
Никакви капани, моля, аз нямам достъп до кралски гори! Във виртуала можеш да бъдеш, какъвто искаш да си, а в реала си това, което си - дори и да не искаш.

]


Re: Върхове
от regina (radost.daskal@gmail.com) на 30.11.2011 @ 12:02:08
(Профил | Изпрати бележка)
отвори си работа по нов разказ, нимо...представи си Калоян - някакво същество от мъжки пол, което си няма никого, защото е лузер, на години, пенсионер, с някакво хахаво име, може и инвалид да е, не е за гледане, но мечтае още...иска живот, красота, иска да е друг...представи си срама му при искане за среща наживо...ужаса да се покаже...сюжет тъкмо в твоя натюрел.
какво ще кажеш, а?))

]


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 30.11.2011 @ 12:07:33
(Профил | Изпрати бележка)
Точно това имах предвид - човекът си има някакво основание, за да не иска да се показва. Мисля, че повечето от нас биха го разбрали.

]


Re: Върхове
от regina (radost.daskal@gmail.com) на 30.11.2011 @ 12:31:44
(Профил | Изпрати бележка)
казвам го, не защото съм подстрекател, а защото вниманието на прочелите се плъзна в посока на героинята...и някак предсказуемо и негласно, Калоян бе взет за лошия...този ъгъл от разказа ти остана без внимание, а точно там е интересното - защо героят не идва?
ама, защото аз все не гледам където трябва - съжалих него((
и, вместо да ожаля красивата героиня, станала жертва на виртуала, си представих един тъжен, самотен и жалък човечец, който си мечтае да е друг...

]


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 30.11.2011 @ 12:34:54
(Профил | Изпрати бележка)
Много си права - тя е красива и ще се оправи, той да му мисли.

]


Re: Върхове
от nironi (nironi@mail.bg) на 29.11.2011 @ 14:19:38
(Профил | Изпрати бележка)
Ха - ха, абсолютен кеф си е да те чете човек, anonimapokrifoff!


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 29.11.2011 @ 18:13:30
(Профил | Изпрати бележка)
Поне теб успях да развеселя и сега на мен ми е кеф.

]


Re: Върхове
от zaltia на 29.11.2011 @ 21:14:15
(Профил | Изпрати бележка)
Невероятно увлекателен разаказ за нещата от живота, такива каквито са...
Поздравления и от мен!


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 29.11.2011 @ 21:47:02
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти!

]


Re: Върхове
от diva_voda на 30.11.2011 @ 07:25:27
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми!
Обичам подобни разкази, по които може толкова да се дискутира, че на практика коментарът о/става недостатъчен:)


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 30.11.2011 @ 07:48:18
(Профил | Изпрати бележка)
В тази история вариантите не са кой знае колко и аз избрах най-предвидимия, но той ми се стори и най-реалистичен.

]


Re: Върхове
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 30.11.2011 @ 10:44:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ох, смях се на глас с изследването ти относно гушването на букета...
;)
Повече очаквах от финала. С пре-експлоатирани теми тази опасност винаги съществува. Но си мисля, че понякога не финалът е гвоздея на програмата.
Като например отде накъде този ни нзвик да се самоизмерваме чрез успеха ни сред мъжете като социален успех. Изобщо, големи патки, ама явно природа...
Малко от тяхното мислене никак няма да ни е излишно.
И вярно си удоволствие. Освен че мърдаш сивите клетки.
:)


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 30.11.2011 @ 10:51:36
(Профил | Изпрати бележка)
За мен финалът е логичен. Тя можеше да чака онзи да се появи, но за целта трябва да е абсолютна патка; можеше да се обади на бившия си мъж (ебаси тъпотията); а защо не и да звънне на зарязалия я любовник (егаси кучката). Две седмици в Хикс хич няма да й навредят - екологична храна и натурални мъже, т.е. по-добрият избор, както казват рекламите. Може пък да й е интересно. И кой е казал, че само изваяните пичове имат право на атрактивни мацки?

]


Re: Върхове
от 0805 на 30.11.2011 @ 11:17:45
(Профил | Изпрати бележка)
Е, браво ти! Адмирации, овации и останалите -ции, -юри и -веди. :)) Разкошен език, оригинално звучене на иначе запътилата се с широки стъпки към клишетата тема - за разочарованията от нет-комуникациите. И толкова елегантен хумор!
Искам разказите ти на нощното си шкафче! Ама не в лаптопа. :)


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 30.11.2011 @ 11:43:45
(Профил | Изпрати бележка)
Тъй като финалът не удовлетворява читателите, се чудя дали вместо към Хикс да не я запратя към Игрек.

]


Re: Върхове
от Limonka (danist@abv.bg) на 30.11.2011 @ 17:01:08
(Профил | Изпрати бележка) http://danist.blog.bg
Този разказ към тези без убийство ли си го причислил ;) Защото, според мен, тук убийство има ;) Толкова ни харесваше този Калоян, а ти го скри т.е. го уби.
Да си призная, малко ме обърка в началото с този ангорски разказ, но всичко прочетено след това ми достави истинско удоволствие.


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 01.12.2011 @ 08:55:47
(Профил | Изпрати бележка)
Ще ме накарате да почна да бълвам криминалета - там поне мога да си убивам на воля. А ангорският разказ е дете на един сиамски сън.

]


Re: Върхове
от Limonka (danist@abv.bg) на 01.12.2011 @ 10:54:38
(Профил | Изпрати бележка) http://danist.blog.bg
Няма лошо! Убедена съм, че и криминалетата ти ще са вълнуващи и майсторски написани!

]


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 01.12.2011 @ 11:05:28
(Профил | Изпрати бележка)
Предварително ти прехвърлям отговорнаостта за всички трупове.

]


Re: Върхове
от ASTERI на 01.12.2011 @ 18:31:50
(Профил | Изпрати бележка)
Удоволствие е да те чета! Поздрави!


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 01.12.2011 @ 19:41:53
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, че прочете!

]


Re: Върхове
от shtura_maimunka на 01.12.2011 @ 20:19:38
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Обичам да те чета, и винаги ме впечатляваш с познанията си по женските тайнички - лифтинги, тунинги и т.н.Ама си провокатор...че и на женската психика.:-)))


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 01.12.2011 @ 20:29:21
(Профил | Изпрати бележка)
Женските тайнички отдавна не са само женски - знаеш ли колко мъже ще те сложат в малкия си джоб, щом стане дума за козметика?

]


Re: Върхове
от shtura_maimunka на 01.12.2011 @ 20:35:12
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Знам, но ти, не си от тях!Нали?

]


Re: Върхове
от shtura_maimunka на 01.12.2011 @ 20:38:15
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Абе, я ела във Фейса, да ти чукна една срещичка, във фоайето на х-л"Черно море", до бенджамина в голямата, червена саксия!:-)))))))

]


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 01.12.2011 @ 20:45:29
(Профил | Изпрати бележка)
Ха-ха! Отърчавам да разуча съответния бурен.

]


Re: Върхове
от galenaGV на 02.12.2011 @ 13:48:54
(Профил | Изпрати бележка)
Като дойда да чета тук, после изключвам за всичко- много има за четене и то не свършва с края на текста - човек остава и мисли, или направо живее в онова нещо, което наричат сюжет, а пък то е самият живот. Благодаря ти за духовния разкош, който даряваш!


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 02.12.2011 @ 14:13:04
(Профил | Изпрати бележка)
Аз благодаря, че ме четеш ти!

]


Re: Върхове
от Omaia на 02.12.2011 @ 17:54:26
(Профил | Изпрати бележка)
Някои върхове трябва да бъдат подминавани...
Инригуващ и драматичен разказ, с реалистично звучене.


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 02.12.2011 @ 18:02:09
(Профил | Изпрати бележка)
Стига да можеш да ги заобиколиш.

]


Re: Върхове
от mariniki на 02.12.2011 @ 19:04:32
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
тъга, тъга, тъга...
от първата до последната дума...
невероятно истинно..като всичко твое,
anonimapokrifoff, моите почитания...


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 03.12.2011 @ 10:13:45
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!

]


Re: Върхове
от savana на 03.12.2011 @ 11:41:59
(Профил | Изпрати бележка) http://stanpar.dir.bg
След този разказ, окончателно" разконспирирам " Аноним Апокрифов като Анонимка Апокрифова и изпитвам женска гордост, че сред нас има толкова талантлива авторка.


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 03.12.2011 @ 12:47:18
(Профил | Изпрати бележка)
Имаш право на всякакви умозаключения.

]


Re: Върхове
от midnight_witch на 03.12.2011 @ 13:33:54
(Профил | Изпрати бележка)
от вчера съм много щастлива - купих си обувки за зимен трекинг и екипировка. надявам се с тях да изкача много върхове, защото бог ми свидетел качила съм достатъчно недели и поне-делници, за да науча, че сам, не означава непременно самотен и обратното, а гласовете в мен отдавна не крещят, а казват, че на върха е само онзи дзен, който съм си донесла сама )))

изводът от разказа ти, анониме - не пълнете раницата с очаквания, а с шоколад )))


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 03.12.2011 @ 18:20:18
(Профил | Изпрати бележка)
Абсолютно правилен извод.

]


Re: Върхове
от malcriada на 04.12.2011 @ 20:55:43
(Профил | Изпрати бележка)
Имам чувството, че си бил жена в някои предишен живот...така добре ни познаваш, че чак е страшно...:)))) Поздрави, разказът ти е велоколепен...както всичките ти останали.


Re: Върхове
от Markoni55 на 04.12.2011 @ 21:05:58
(Профил | Изпрати бележка)
Тук бих повторила една любима фраза/не помня кой е авторът/
Който иска -може, но който не може и той иска. Това за Калоян и всички, онези искащи и очакващи, на които не им стиска да извървят докрая...Както и да е. Този финал ми хареса. може би защото аз живея в Игрека и наистина мога да защитя тезата, че мъже,които варят ракия могат да говорят за литература, музика, изобразително изкуство и даже сами да са творци. Хубав разказ и на мен финалът определено ми звучи оптимистично. Поздрави!


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 05.12.2011 @ 09:23:46
(Профил | Изпрати бележка)
Игрекът е търсене на алтернатива, различна от предлаганите. В началото я запратих в Хикс, но после реших, че има право да се надява на нещо по-добро.

]


Re: Върхове
от apostolicia на 15.12.2011 @ 10:56:03
(Профил | Изпрати бележка)
Идеален ден за изпадане в чисто женски депресивни състояния. Защо ли веднага се насочих имнно към твоето твочество - цялостното ти творчество - идеално познаваш чисто женските депресивни състояния. Ех, този часовник! Много добър разказ - поздравления!


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 15.12.2011 @ 12:53:10
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за прочита!

]


Re: Върхове
от stefka_galeva на 18.01.2012 @ 10:55:51
(Профил | Изпрати бележка)
Тази мацка...на мен...пък ми хареса! Яко пие, яко се дезинкрустира... Ще успее!!! Харесах! Поздравчета:):)


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 18.01.2012 @ 13:43:16
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!

]


Re: Върхове
от mamontovo_dyrvo на 02.07.2012 @ 15:11:08
(Профил | Изпрати бележка)
Изгубени илюзии! Случват се и такива неща.И добре показано.


Re: Върхове
от anonimapokrifoff на 02.07.2012 @ 15:52:29
(Профил | Изпрати бележка)
Някои казват, че целият живот е илюзия.

]