Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 568
ХуЛитери: 3
Всичко: 571

Онлайн сега:
:: VladKo
:: LioCasablanca
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСън
раздел: Фантастика
автор: geostal

Отново се събудих посреднощ. От дълго време се повтаряше едно и също. Сън ли беше, или истина…
Висока и красива жена, със слънчеви коси, със сребристосива пола до глезените се появяваше и ми подаваше ръце. Нейните небесносини очи, светла кожа, тънки устни ме подканяха:”Ела с мен, ела…”Топлината на фините и пръсти, лъчезарната и усмивка, светлината и ме поразяваха и омайваха и тръгвах като хипнотизиран. Къде ме водеше, не знаех, но за кратко време се озовавахме в кръгла светла стая с много прозорци, напомнящи ми илюминатори. Гласът и, тих и галещ, ми нашепваше нещо, нежните и нотки ме успокояваха и отпускаха, а очите и излъчваха мекота, топлина и някакъв едва доловим трепет, както морски бриз гали маслинови клонки.Пред погледа ми се появяваше непозната картина с учудваща смесица от цветове: бледорозови гори, реки с цвят на портокал, водопади с цвят на лимон, сребрист небосвод. Потапях се неусетно, сливах се с тая невероятна природа. Нежносини лъчи на слънцето галеха тая приказност.
Една и съща картина, много нощи се повтаряше, накрая се събуждах и дълго време не можех да осмисля реалността.
„Не е сън-говореше ми тихо този път непознатата – това, което виждаш, чувстваш и усещаш е истина, в продължение на един месец те взимам тук, а тази нощ е последната. След това няма да ме видиш повече, нито ще имаш спомен от мен. Ще залича всичко от паметта ти. Намираш се на нашия кораб, тук сме 1000 млади жени и ти не си единственият, има и толкова млади мъже от твоя вид. Ние не изглеждаме така, както ме виждаш, това е зрителна измама, свойство на материята да се видоизменя. От вас взехме само биологичен материал, оказа се съвместим с нашия, така че нищо лошо не сме сторили. Чудиш се, нали? От далечна планета сме, от галактика, която не познавате и хиляди години ще ви трябват, докато я откриете и назовете. Нали така правите тук на Земята, слагате имена на планети и галактики. Макар че сме високо развити и при нас възникват проблеми, а преди години и най-сериозният, никой във вселената не е застрахован, запомни го. Космически вирус, непознат и за нас, унищожи мъжете от нашия вид. Не сме безсмъртни, останахме само жени, което постави на карта Живота на нашата невероятна планета – ти видя част от нея, това не беше зрителна измама, а реалност. Миролюбиви сме и не вредим на никого, затова и не ви отвлякохме, за да не страдате вие и близките ви. Вие, хората, все мечтаете за други планети, говорите за заселване другаде, за използването на природните им ресурси. Земята ще я изчерпите рано или късно. Сега с вашия генетичен материал ще бъдете на нашата планета, но пазете вашата, защото е красива, но твърде замърсена. Пазете водата, въздуха, земята – само така ще оцелеете…и по-малко агресия”- говореше ми напевно и очите и излъчваха топлота, спокойствие и, стори ми се, лека тъга. Последното, което помня, е нежният допир на устните и по челото ми.
Сутринта се събудих късно. Майското слънце надничаше през завесите. Дръпнах ги и светлината заля стаята, отворих прозореца и свеж дъх на детелина изпълни всичко наоколо. Обърнах се да си оправям леглото, а на нощното шкафче до лампата стои подпряна малка картина. Чудно! Загледах се – красив, но необичаен пейзаж: бледорозова гора, река с цвят на портокал, водопад с цвят на лимон, синьо слънце и сребрист небосвод…


Публикувано от Administrator на 01.11.2011 @ 16:47:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   geostal

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 22:17:58 часа

добави твой текст
"Сън" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сън
от enigma_ на 02.11.2011 @ 19:35:13
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво е! :) Нереално реалистично....Поздрави!


Re: Сън
от geostal на 22.11.2011 @ 18:28:30
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! Поздрави!

]