Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 800
ХуЛитери: 5
Всичко: 805

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГрафиня Аламбра ( шеста част )
раздел: Разкази
автор: _katerina_

Бурята бушуваше с цялата си мощ. Мрак притискаше моряците, като че ли им отнемаше и последната глътка въздух. Силният вятър се блъскаше в лицата им, а те всячески се опитваха да спасят кораба.
Последва нова огромна вълна. След нейното отстъпление тялото на графинята бе изчезнало.
- Давииид – викна Педро, като че да се пребори със свирепия тътен на урагана.
- Еленаааа, изчезнааа .
Капитанът не разбираше какво му казва Педро. По размахващите ръце усещаше, че е нещо много тревожно. Огледа се, търсеше Елена, но погледът му никъде не я откри.
Вече се досещаше какво иска да му каже морякът.
Силен гръм удари носа на кораба, лумна пожар, но за кратко. Моряците успяха да го потушат бързо, с помощта на дъжда, който заваля .
Светкавица разцепи черното небе и за миг освети разбунтувалата се водна шир.
- Видях! Видях! – викна Емануел.
- Какво видя ? – попита капитанът, хвана моряка за раменете и го разтърси.
- Казвай ! Какво видя?
- Нещо се носи сред вълните.
- Какво – тяло, дърво, риба?
- Ннне знам – заекна Емануел , като виждаше колко е напрегнат и разтревожен капитанът.
Давид се втурна да оглежда палубата, кърмата, водите около кораба.
Безумен страх и отчаяние бяха изписани на лицето му, превземаха и душата му .
- Еленааааа – викаше от всички страни на палубата. Но отговор нямаше.
Болка и страдание разкъсваха цялото му същество. Но той беше капитанът на този кораб и моряците имаха нужда от него. Събра сили, извика на помощ андалуското си самообладание и подължи да издава команди, за овладяване на ситуацията.
Бурята започна да утихва. Облаците се събраха на групички, като безброй роти войници и под строй напуснаха хоризонта. Водите на океана също се оттеглиха след дългата битка с невимия враг.
Давид започна оглед на кораба, заедно с Педро и Емануел, да установят пораженията от бурята.
Имаше доста повреди и трябваше да акостират на най–близкия остров, за да поправят "Червената графиня".
Слязоха в капитанската каюта. В момента, в който Давид видя дрехите и принадлежностите на Елена, сякаш остър нож прободе сърцето му.
Емили, нейната прислужница, се беше свила от страх в един ъгъл.
Капитанът извади от голям дъбов сандък няколко карти. Разгъна ги и заедно със своите моряци установи, че най-близкият остров е Островът на орхидеите.
Насочиха се към брега.
Спаха дълбоко и непробудно. Всички бяха изморени от борбата с урагана.
Въпреки болката от загубата на графинята, Давид също бе заспал от изтощение.
Първите слънчеви лъчи вече си играеха с вълните, когато той се събуди.
Отиде първо при готвача, който вече беше приготвил голяма кана силно ароматно кафе. Наля си в една чаша и излезе на палубата.
Гледката беше невероятна – от едната страна бе океанът , облечен в своя син плащ, а от другата - безкрайна зеленина. Множество палми, екзотични дървета и храсти, във всички нюанси на зеленото .
Сякаш зелена дама танцува със своя син кавалер хармоничен танц в тяхната малка вселена. А слънцето им се радваше и ги даряваше с топлите си ласки.
Останалите моряци бяха вече будни.
- Педро, отидете с Емануел и Фернандо да набавите необходимите материали за поправката на кораба. Аз и Габриел ще отидем за продукти и ще поразпитаме дали някой не е намерил тялото на графинята.
Пазарът вече беше оживен. Имаше много сергии отрупани с банани, портокали, ананаси, манго и сочни смокини. Въздухът ухаеше на цветя. Наоколо бяха накацали като чайки по брега много бели къщички с палмови градинки. Погледнеш ли към океана - небето и водата се сливат в безкрайната си лазурност.
Докато обикаляха пазара, капитанът и неговия моряк забелязаха, че хората си шушукат. Тихичко си предават нещо от ухо на ухо. Приближиха се при един продавач на маракуя и го попитаха какво се е случило, защо са развълнувани така хората.
- Вчера един от рибарите е видял делфин да изнася на брега тялото на млада жена. Била много красива. Смятат го за добра поличба.
Давид и Габриел се погледнаха озадачаващо.
- А къде е тази жена сега? Жива ли е? Къде да намерим рибаря?
- Вървете в тази посока – посочи продавачът. В края на улицата попитайте за рибаря Ернесто.
Давид и Габриел се запътиха с бързи стъпки в указаната посока.
Намериха къщата на рибаря и след кратко почукване, на вратата се появи Елена с превръзка на главата .
Давид я прегърна силно, почти задушаващо. Започна да я целува по устните, по бузите, по челото и отново я притисна до себе си. Като че ли искаше да я притисне по-близо до сърцето си.
Плати на рибаря за положените усилия и напуснаха бялата къщичка.
- Как се чувстваш? Добре ли си? Ще можеш ли да вървиш до брега?
- Добре съм – усмихна се графинята. – Бих искала да разгледам острова, но може би утре, ако не възразяваш. Сега имам нужда от баня и чисти дрехи.
Давид гледаше опиянено кестеновите й очи. Погали нежно копринената й коса, докосна устните й и я хвана за ръката.
Прибраха се на кораба. Капитанът придружи Графиня де ла Барка до капитанската каюта.
- Оставям те да си почиваш. Ще изпратя Емануел да ти донесе нещо за хапване, да възстановиш силите си. А утре ще разгледаме острова и ще ми разкажеш как те е спасил делфинът. Вече си легенда на Острова на орхидеите, моя красива дива орхидея.
Давид погали нежно прасковеното лице на Елена. В съзнанието му нахлуха спомени от онази страстна нощ в замъка Аламбра.

(следва продължение)


Публикувано от viatarna на 09.10.2011 @ 12:00:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   _katerina_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:50:53 часа

добави твой текст
"Графиня Аламбра ( шеста част )" | Вход | 9 коментара (20 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от kasiana на 09.10.2011 @ 12:45:19
(Профил | Изпрати бележка)
Кати, великолепна повествователка си!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Сърдечни поздрави:)))))))))))))))))))))))))))))

()

Каси


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 09.10.2011 @ 16:06:51
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря мила Каси!()

]


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от Valens на 09.10.2011 @ 14:01:15
(Профил | Изпрати бележка)
"Сякаш зелена дама танцува със своя син кавалер хармоничен танц в тяхната малка вселена."
Поздрав! :)


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 09.10.2011 @ 16:07:48
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!Хубава нова седмица :)

]


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от florans (florans_x@mail.bg) на 09.10.2011 @ 16:10:13
(Профил | Изпрати бележка)
Вълнуващ разказ, изпълнен с мого житейски обрати, динамика, страст и изненади!
Поздрави!


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 09.10.2011 @ 16:39:05
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря скъпа Фло!!!

]


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от zaltia на 12.10.2011 @ 23:22:37
(Профил | Изпрати бележка)
"(следва продължение)"
Очаквам, и ще чета с интерес!
Нямаше ме малко... сега наваксвам с четенето.
Лека нощ Катя!


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 13.10.2011 @ 18:45:14
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се :)
Благодаря!

]


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от secret_rose на 13.10.2011 @ 18:47:44
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Прилича ми на онези поредици романи, които майка ми често четеше...
Ти си си романтична душа и пишеш много приятно :)


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 14.10.2011 @ 07:18:15
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Меги!Да погалим душата с малко романтика и приключения:)))

]


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 14.10.2011 @ 19:34:40
(Профил | Изпрати бележка)
Увлекателно четиво, написано в духа на вълнуващите и палещи въображението приключенски романи.
Поздрави, Кати!:)


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 14.10.2011 @ 20:11:41
(Профил | Изпрати бележка)
Много се радвам,ако е така:)
Благодаря от сърце Влади!

]


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от mariniki на 16.10.2011 @ 23:58:07
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
много красив миг от сюжета е този...
спасението на Елена от делфин...добра поличба..
красиво и романтично пишеш, мила Катерина...чета те,
с удоволствие...най-сърдечно, прегръщам те, с обич...


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 17.10.2011 @ 18:20:18
(Профил | Изпрати бележка)
Сърдечни поздрави мила Маги!
Много ме радват топлите ти думи!
Благодаря!

]


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от Narwal на 29.10.2011 @ 20:47:50
(Профил | Изпрати бележка)
Супер си, Кати! Продължавай така! Поздрави!


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 29.10.2011 @ 21:22:42
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Капитане!Радвам се:)

]


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от galiakara на 01.11.2011 @ 11:04:08
(Профил | Изпрати бележка)
Привет Кати! Най-после отделих време за твоите чудесни разкази!
Очарована съм от поредицата за графинята. Имаш усет на разказвач, мила! Стегнат, богат език, напрегнато повествование, приказно-реална фабула! Много ми харесаха! Чакам продължението! Привети!


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 01.11.2011 @ 11:08:05
(Профил | Изпрати бележка)
Сърдечни благодарности за хубавите думи!
Много се радвам:)))
Честит Празник!

]


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от galiakara на 01.11.2011 @ 11:29:30
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря от сърце! И на теб! Да се радваш на семейството си и приятелите си! Весел ден!

]


Re: Графиня Аламбра ( шеста част )
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 01.11.2011 @ 14:05:45
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!

]