Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 831
ХуЛитери: 1
Всичко: 832

Онлайн сега:
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГрафиня Аламбра (четвърта част)
раздел: Разкази
автор: _katerina_

Давид лежеше, потънал в един друг свят. Дали щеше да се върне...
- Прибери платната! Тук в залива ще изчакаме испанската каравела. Надявам се информацията да е достоверна.
-Какво точно чакаме капитане?-попита един от моряците на пиратския кораб.
Испанска каравела ,носеща съкровище за испанския крал ,изпратено от Ернан Кортес.
-Добра плячка ще имаме значи-усмихна се ехидно дребния пират.
-Нали знаете,че благодарение на каперското писмо на френския крал все още не са ни окачили на бесилото.
-Дължим на негово Величество една десета от съкровището-поясни капитана.
Взе своя далекоглед и се взря в далечината.
Красивия френски галеон изчакваше в засада испанската каравела,както звяр плячката си.Платната му бяха прибрани,червеното дърво,от което беше направен,блестеше на слънцето."Червената графиня"-беше кръстен от незнаен капитан,се полюшваше като на бални танци сред морската шир.Синьо-зелената дреха на морето се допираше гальовно до червения костюм на "Графинята" и като че ли тайничко флиртуваха.Бризът нежно галеше лицата на пиратите,като майчина песен.
-Давид,-извика Педро-ето виждам каравелата и червения флаг на Кортес.
- Спусни платната! Заредете оръдията!-изрева Капитан Давид.
Черните му абаносови коси си играеха около мургавото му лице,слънцето се оглеждаше в кобалтовия им оттенък.А очите му ,с цвета на морската шир,блестяха от превъзбуда от предстоящата битка.
От скромен коняр,той се беше превърнал в безстрашен пират.
- Опъни кливера !Завържи халса !Завържи вантите!-продължаваше да издава заповеди Капитана. А Веселия Роджър вече като че ли се кикотеше от знамето на грот-мачтата и подскачаше заедно с вятъра.
Пиратския кораб пореше вълните,като че събаряше бели войници по пътя си и оставяше само малки мехурчета след тях.
Давид стоеше на горната палуба,когато двата кораба почти се приближиха един до друг.
-Огън!-издаде нова заповед.
Испанския кораб се наклони на едната си страна.
- Хвърли въжетата!-ревеше Капитана , а пиратите вече бяха в бойна готовност и размахваха своите саби във въздуха.
- На абордаж!-скочи Давид на испанската каравела и останалите пирати се втурнаха след него .
След ожесточена битка ,корабът беше пленен ,но вече започваше да потъва.
По най-бързият начин трябваше да намерят съкровището и да го прехвърлят на галеона.
Давид слезе по стълбата и започна да проверява каютите докато моряците пренасяха даровете на Кортес.Оцелелият испански екипаж бе пленен и натоварен на една лодка да се носи по течението и да носи поздрави на испанския крал.
Влизайки в капитанската каюта,Давид остана като вкаменен -насреща му стоеше гордо изправена Елена де ла Барка-Графиня Аламбра.Красивата жена,която разби сърцето му като парче ненужно стъкло.
- О,Графиньо,съдбата си играе игрички с нас,не мислите ли?!-каза той и се усмихна саркастично.Опитваше се да запази самообладание,но краката му вече трепереха ,а сърцето му се надбягваше с незнаен противник.
-Давид,не мога да повярвам!Нима си станал пират?!-недоумяваше Елена.
-След като ме унижихте така умело по господарски станах моряк на един алжирски кораб.Известно време служих на Бея на Алжир.След това се запознах с капитана на този кораб,кораба между впрочем се казва "Червената Графиня"-интересно нали?!Служих при капитана доста години,а той ме обикна като свой син и след неговата смърт наследих кораба.
- А Вие какво правите тук?Станали сте любовница на Кортес ?-попита иронично Давид.
- Аз се промених Давид, но едва ли ще повярваш.Наистина много те нараних.Исках да видя Новия свят и сега се прибирам у дома.Ако разбира се не решиш да ме убиеш,имаш това право.
Каравелата се наклони още повече и се чу страховито скърцане на пропукващи се дъски.
- Нямаме време сега за повече обяснения.Моряците ми сигурно вече са натоварили сандъците на "Червената Графиня ",да побързаме и ние.Корабът ще потъне всеки момент.
И двамата бързо излязоха на палубата на пълнещия се с вода кораб ,бързо се прехвърлиха на френския галеон.
- Педро-извика Давид-настани графиня де ла Барка в моята каюта.Ще се преместя при теб.Ще се сместим някак.
Испанската каравела вече почти не се виждаше.
-Да зарадваме негово Величество момчета!Спусни топсела,изпъни платната!-викна Капитана от горната палуба.
Елена се вгледа в Давид-морето беше издълбало бразди по лицето му,това му придаваше по-мъжествен вид.Косата му беше пораснала,отзад на гърба беше вързана с малка панделка,вероятно спомен от някоя хубавица.Раменете му бяха станали по-едри и по-широки,явно плаването по моретата му се беше отразило добре.Бричовете му бяха прилепнали по мускулестите му бедра и прибрани във високи черни ботуши.
Вятърът си играеше с къдриците на графинята,медно-русия им цвят блестеше на слънцето.Жълтата й копринена рокля шумолеше като крилата на чайките ,а светлокафявите й големи очи сияеха .
След като Давид си беше тръгнал от имението, бохемския живот вече не й носеше наслада.Нямаше кой да я обича искрено и всеотдайно и тя усети горчивия вкус на самотата.Беше ли вече късно да си върне обичта на Давид?
Съдбата като че ли й даваше втори шанс...

(следва продължение)


Публикувано от Administrator на 22.08.2011 @ 10:53:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   _katerina_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 10


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 40160
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Графиня Аламбра (четвърта част)" | Вход | 12 коментара (25 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от kasiana на 22.08.2011 @ 13:51:51
(Профил | Изпрати бележка)
Не знам графиня или корсар си била в предишни животи, Кати, но героите ти излизат из редовете и живеят пълнокръвно и витално, и вълнуват читателя!!!!!

Сърдечни поздрави за поредния великолепен откъс от разказа!!!!!

Каси


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 22.08.2011 @ 15:31:48
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за хубавите думи Кас!Много се радвам:)
Прегръдка за теб с много обич()

]


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от florans (florans_x@mail.bg) на 22.08.2011 @ 17:07:53
(Профил | Изпрати бележка)
Пренасяш ни в други светове, в други реалности, населяваш ги с живи образи, картини и послания!

Сърдечни поздрави!


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 22.08.2011 @ 18:10:56
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря мила Фло!
С обич()

]


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от anpas на 22.08.2011 @ 21:19:17
(Профил | Изпрати бележка)
Съдбата като че дава втори шанс на човека!!!В ТОВА май се състои очарованието на живота.......
Поздрави!!!!!!


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 23.08.2011 @ 09:43:45
(Профил | Изпрати бележка)
Знае ли човек,но поне не трябва да пропуска шансовете си:)
Благодаря!

]


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от zaltia на 22.08.2011 @ 22:35:04
(Профил | Изпрати бележка)
Понеже съм от сушата, и не разбирам от всичката тази морска терминология, но ти вярвам- приемам на доверие продължението което много харесах,...и чакам следващото!
Лека нощ Катя!


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 23.08.2011 @ 09:45:00
(Профил | Изпрати бележка)
Хубав ден!Да ти кажа честно и аз нищо не разбирам,така поне си го представям:)
Благодаря!

]


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от sineva на 23.08.2011 @ 10:40:08
(Профил | Изпрати бележка)
Само ще ти кажа, че много обичам да чета точно такова четиво, като
твоето Кати!
Напомня ми на романите на Емилио Салгари.
И ти се възхищавам на познанията ти за морето, корабите и на литературните похвати с които предаваш твоя невероятен свят, на нас.
Като приказка е!
И чакам с интерес продължението.
С обич, приятелко!:)


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 23.08.2011 @ 10:43:05
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря мила Веси!Нали съм романтичка и с приключенски дух :)))Много се радвам!С обич()

]


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от mariniki на 23.08.2011 @ 20:02:49
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
въведе ме в един друг, сякаш много по-красив
и вълнуващ свят, мила Катерина...можеш
го това разказване...хващаш душата
на читателя...най-сърдечно,
прегръщам те, с обич.


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 23.08.2011 @ 20:52:33
(Профил | Изпрати бележка)
Сърдечно благодаря мила Маги!()

]


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от antoan1antoan на 24.08.2011 @ 06:54:13
(Профил | Изпрати бележка)
Увлекателно и интересно! Интригата - съкровище и любов е завладяваща. Поздрави за хубавия разказ - ще прочета и продължението, когато го публикуваш!
Поздрави, Кате!


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 24.08.2011 @ 09:35:33
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за топлите думи!

]


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от Valens на 26.08.2011 @ 19:26:07
(Профил | Изпрати бележка)
...Синьо-зелената дреха на морето се допираше гальовно до червения костюм на "Графинята" и като че ли тайничко флиртуваха...
Благодаря за удоволствието! :)


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 26.08.2011 @ 19:57:01
(Профил | Изпрати бележка)
Аз Благодаря!Радвам се ,че ти хареса:)

]


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) на 26.08.2011 @ 20:12:44
(Профил | Изпрати бележка) http://kalin8.blog.bg/
Поздравления за разказа, Кате!
Чета си...Направо с удоволствие!
Б.


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 26.08.2011 @ 20:48:17
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се Калинов!Благодаря!

]


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от sineva на 26.08.2011 @ 23:36:46
(Профил | Изпрати бележка)
БЛАГОДАРЯ!!!
:)))))))))))))*


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 27.08.2011 @ 09:49:50
(Профил | Изпрати бележка)
Слънчице си Веси :)))
Усмихнат ден мила!

]


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от Narwal на 29.08.2011 @ 19:57:11
(Профил | Изпрати бележка)
Супер! Продължавай в този дух. Много ми харесва. Поздрави!


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 29.08.2011 @ 20:22:24
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за подкрепата!!!

]


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от doktora на 06.09.2011 @ 18:29:56
(Профил | Изпрати бележка)
Така дръж руля, Катиии))))

Честит празник, мило момиче!

Док


Re: Графиня Аламбра (четвърта част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 06.09.2011 @ 22:01:12
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Док!:)))

]