Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 815
ХуЛитери: 4
Всичко: 819

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБожият пръст
раздел: Разкази
автор: jaich49

Теньо Крана се е метнал на майка си,която е 150 килограма.
Ако родителите му не гледаха с пренебрежение на него,дори го мразеха,ако не го лишаваха от храна,навярно би стигнал килограмите на майка си.Затова сега е само едър,висок,широкоплещест,жилест мъж.Предпоставки,заради които носеше прякола "кран".
И както всяка вечер с прибирането си,родителите му го грабваха от вратата,винаги намиращи за какво да го заядат,Теньо предпочиташе да изпие няколко ракии в кръчмата преди да си отиде.А на прага под градушката нападки тихомълком се изнизваше в стаята си и ако имаше нещо останало му в торбата от обяд,го изяждаше,ако не,изпитите ракии заместваха храната.
При Теньо на масата седна познат с питието си.Градчето е малко и всички хора,ако не по име,то по физиономии се познават.
- С тебе май никога не сме били на една маса в кръчма?-рече дошлият-Теньо ли беше ти?
- Да.
- Мене познаваш ли ме?
- Да.
- А наздраве тогава.-чукнаха чаши и отпиха.
Мъжът бръкна в джоба си и в едно със запалката извади и червено хапче.
- Гледай,взел съм го в себе си.-обясни той присъствието на хапа.-Извадих един да го разгледам и кой знае де съм се унесъл,съм го пуснал в джоба си.Дъщерята работи в Щатите.Дойде си в отпуск.Знаеща ме,че си пийвам,ми купила кутийка с тези хапчета.Колкото и здраво да си се напил,обясни ми тя,изпиваш едно и моментално изтрезняваш.Същото въздействие имал хапа и ако се отровиш,примерно от гъби.Дори погрешка отрова да си пил.За миг я неутрализирал. Толкова светкавично действал.Когато дъщерята тръгне за Щатите,яко ще се напия и ще пробвам ефекта му.-засмя се мъжът.
-Вземи го-подаде хапчето на Теньо той.
-За какво ми е.-отказа Теньо
-За всеки случай.Ако някой път си пийнеш повече,пробвай го.-настоя мъжът.
Теньо отстъпа и прибра хапа в джоба си.И през ум не му мина,че божият пръст се намесва под формата на хапче.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
-Не се страхувайте,майко и татко.С жената сме обмислили до последна подробност плана.Въобще никой няма да заподозре нас.-убеди родителите си малкият брат на Теньо.Той е любимецът на мама и тате.Страшно го обичат,много ценят и са готови живота си да дадат за него.
Теньо отдалеч видя до портата им колата на брат си.Дошли са на гости.Сега опяващите са в пълен състав.
Теньо влезна в кухнята,застроена към къщата,през която чрез друга врата се влиза във вътрешността на дома.Централния вход е умишлено заключен,за да могат родителите му да следят кога се прибира и дали е пил.Родителите и брат му със съпругата си са седнали на заредената с чаши и салати маса.
-Ето го,пак пил!-скастри го от вратата майка му.
-Недей,моля те,майко.Поне не сега.-утеши я малкият й син-Днес е празник.Затова сме ви на гости.Да се почерпим,да хапнем.Сядай,бате.Тебе чакаме.Жена,дай една чаша и за бате.Да се почерпим с брат ми.
Теньо прие с неохота,защото знаеше,че майка му и баща му ще почнат да го хокат.
Брат му напълни чашата с ракия.
-Удари му стабилна глътка,бате.Аз като съм тука,никой няма да ти се кара.Наздраве на всички.
Отпиха.Теньо се поотпусна и преполови чашата.
-Жена,я покажи на бате каква рокличка купихме на дъщеря ни.Бате,идете да я видите.
Когато двама излезнаха от стаята,брат му извади от джоба на сакото си шишенце и изля съдържанието му в чашата на брат си.
След минути двамата се върнаха.
-Хареса ли ти,бате?
-Хубава е.-седна на стола си Теньо.
-Хайде наздраве.Изпий я,че да налея.
Всички отвърнаха на тоста.
-Е,как я караш,бате?-заинтересува се малкият син-С работата добре ли е?
-Бива.-много не му се говореше на Теньо-Мисля,ракията да не ми дойде в повече.
-Какво толкоз.Две чашки.Я виж какъв мъж си.Не ме излагай-размекна се брат му-Хайде,пий.Наздраве.
Теньо вдигна чашата си и остра болка сряза стомаха му.Сякаш меч го прониза.Изпусна чашата и стисна зъби в гърчещ спазъм.Очите му се обърнаха с бялото навън.На устата изби пяна.В миг болката го отпусна.Той седеше в ъгъла на масата и видя всички да го гледат в напрегнато очакване.
-Още един спазъм и край!-уточни снахата.По професия е аптекар и очевидно знае скоростното действие на видовете отрови.
Теньо схвана какво става.Прикованите им в него зловещи погледи чакаха да видят края му.Баща му често се е заканвал да го убие.Брат му неведнъж се е заричал да се отърве от него,за да не срамил семейството с глупостта и пиянството си,спомни си той.
Сети се за хапа.Бързо го извади и глътна.И точно навреме,защото нова болка сряза стомаха му.Ченето му се изкриви.Присегна към гърлото на брат си,но горната половина на тялото в едно с ръката тупнаха на масата.
-Свърши се.-рече снахата.
-Да го пренесем в леглото му преди да се е вдърви.-обясни по нататъшните действия малкият син-След час ще звънна на бърза помощ.Щом лекаря пристигне,ще му разкажа,че бате е поискал да го събудя за шоуто на Слави Трифонов.Но съм го намерил мъртъв.И вие поддържайте тази версия.Всички знаят,че системно пие и смъртта е настъпила вследствие алкохолно отравяне. В нас ни най-малко ще се усъмнят.Да го носим в стаята му.
Бащата и синът повдигнаха рамене на лежащия.Теньо се изправи до седнал и сънено загледа.Събуждането му смая всички,а бащата и синът отстъпиха две крачки изплашени.
-Изроди!-съвзел се и спомнил си случилото,извика Теньо-Сега ще ви покажа как се умира!
Слонът е кротък,но разяри ли се,да не си на пътя му.
Теньо стана и заоглежда нещо за в ръка.Погледа му спря на стола му.Строши го на масата и предния крак остана в ръката му.
-Ела,мръсницо!- викна на снаха си.
От всички скупчени в ъгъла на стаята,тя бе най-отпред.Скована от страх,снахата по чудо се държеше още права.
-Бате,ние само се шегуваме-едва успя да издума вцепененият брат.
-Сега ще видиш какво е истинска шега!
Теньо издърпа за коси снахата към себе си и цялата си злоба и сила нанесе такъв удар,че в ръката му останаха косите с част от главата й.Тялото й заподскача като заклано пиле из стаята,пръскащо с кръв и мозък стени и постели.
Обезумели от взора на жестоката гледка,свидетелите ужасени запищяха.Бащата панически изхвръкна през вратата,че ако тя не се отваряше навън,щеше с касалъка да я изтръгне.
В същия момент патрулираща полицейска кола минаваше по улицата точно пред къщата и писъците подсказаха за нещо страшно случващо си.
-Бързо!-викна на излизащите от колата полицаи изплашеният баща-Уби ни!
Полицаите влезнаха точно на време в кухнята,защото на ред да изпита смъртоносния гняв бе малкият брат.
Полицаите възпряха ръката с дървото в мига преди да полети към главата на малкия син.В следващия момент белезници заключиха на гърба ръцете на нападателя.
-Арестувайте и тях!-викна тресящият се от гняв Теньо-Да разкажат за пъкления си план.Вие не заслужавате смърт!-изкрещя на близките си-Вие заслужавате да изгниете с мен в затвора!


Публикувано от Administrator на 31.05.2011 @ 19:00:14 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   jaich49

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 14:16:08 часа

добави твой текст
"Божият пръст" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Божият пръст
от valsodar (valsodar@gmail.com) на 08.06.2011 @ 13:35:54
(Профил | Изпрати бележка) http://valsodar-valsodar.blogspot.com/
Има неща, които прочитам и забравям веднага след прочита им, а има и такива, които се залепят в паметта ми и си стоят там с времето.
Мамка му и прасе, тоя случай ще да е от вторите.
Страхотна идея ти е дошла и добре си я развил - поздрави! :)