Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 865
ХуЛитери: 1
Всичко: 866

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГрафиня Аламбра
раздел: Разкази
автор: _katerina_

Слънцето пътуваше бавно към своето легло в сърцето на тюркоазеното море. Пурпурната му осанка изпращаше златни сияния сред пенливите вълни. Брегът бе окъпан в златните лъчи на залеза, а на хълма стоеше гордо млада жена. Изправена уверено на седлото на андалуския си кон съзерцаваше тази опияняваща картина.
Това беше любимото й време от деня,в края на следобедната езда обичаше да спира на хълма и да наблюдава най-красивия залез на света.
Младата дама бе господарката на замъка Аламбра-Елена Франсиско Молина де ла Барка или Графиня Аламбра,както вскички я наричаха.
Горда,независима,богата наследница,живота за нея беше приказка.
Бавно пое към замъка .Бе наметната с тъмночервена пелерина от кадифе,върху която като непокорни вълни се люлееха бадемово-русите й коси.
Всичко бе потънало в зеленина и се виждаха бели къщички в далечината,като малки цветя в полето.Топъл Зефир галеше прасковеното лице на графинята.
На вратата на конюшнята я посрещна мъж с меден загар на кожата и кобалтови коси до раменете.
-Добър вечер Графиньо!Много сте изморили Амира.-коняра взе поводите на коня и подаде ръка на господарката да слезе .
-Амира не случайно е моя любимка.Тя е като мен-обича свободата-усмихна се графинята и две очи като опал потънаха в синьо-зеленото смарагдово море в погледа на слугата.
Но Елена се владееше превъзходно.За нея мъжете бяха като екзотични играчки.
-Давид,погрижи се за моята принцеса!
Младата жена погали нежно кобилата и се отправи към спалнята си.
Младият коняр погали бялата звезда на челото на черния андалуски кон и започна да сресва гъстата черна грива.
-Красавица като господарката си.
-Инес,имам нужда от помощта ти-Елена се обърна към жена на преклонна възраст,която се грижеше за нея от години.Прислужницата взе ръкавиците и пелерината на господарката си и вървеше след нея.
-Тази вечер искам всичко де е блестящо и неповторимо.Знаеш,че ще имаме много специални гости.
-Да Графиньо.Ще се погрижа за всичко.
-Сега искам да си почина малко.Ще те повикам да ме приготвиш за приема.
Инес помогна на господарката да се съблече ,поклони се и напусна стаята.
Младата жена облече бяла ленена ношница и легна в голямо абаносово легло.Стените на стаята бяха в нежен кремав цвят, с множество малки червени розови пъпки.В средата на стаята имаше голямо огледало,с изящна дърворезба с малки амурчета и гроздове.На тоалетната масичка имаше голяма кутия за бижута и гребен от слонова кост.
Може би беше спала час или два,когато прислужницата се появи отново в стаята.
-Господарке,време е да се приготвите.Гостите ще дойдат скоро.
Слънцето беше залязло и вече сребърна луна се отразяваше в басейните и реките около замъка.Стаите бяха осветени от множество полилеи с големи свещи,в камините горяха огньове.Въпреки,че беше края на пролетта,вечерите все още бяха студени.Множество слуги кръстосваха залите на двореца,цареше трескава подготовка за един пищен прием.Носеха се аромати на карамфил и канела,на рози ,жасмин и лавандула.
Графиня Елена де ла Барка обичаше празненствата.Обичаше да танцува,да играе карти,да флиртува и да се отдава на удоволствията до първите лъчи на изгряващото слънце.Наслаждаваше се на вкусната храна,силните опияняващи вина и очарователните господа.Бохем по душа,тя се отдаваше на всяко изкушение в нейния приказен живот.Обичаше всеки ден да язди в безкрайните поля на Андалусия ,да усеща свободата в кръвта си и прегръдките на средиземноморския вятър.Беше ухажвана,обожавана,но дали беше обичана -не знаеше и не я интересуваше.Тя имаше всичко и грабеше от живота с пълни шепи наслада.
Инес помогна на младата господарка да се облече , вдигна й русите къдрици в изящна прическа и постави бяла орхидея в косите й.Облечена в яркочервена рокля,с нежна бяла ефирна дантела и висока яка,Елена приличаше на кралица.Устните й с цвят на корал бяха пълни и сочни,дълги черни мигли покриваха като тъмен облак карнеолови очи.Красива панделка повдигаше сочните й розови гърди ,а аромат на мускус и люляци излъчваше копринената й кожа.
Гостите пристигаха,приема вече беше в разгара си.Поднасяха се изящно приготвени блюда , разливаха се щедри вина от сорта паломино до сорта педро хименес.Започнаха и танците.Графинята ту танцуваше,ту се спираше да размени любезности на чаша вино с гостите .Звънкият й смях се носеше като амброзия във въздуха.
Давид тайно я наблюдаваше от всеки възможен ъгъл.Изпиваше я с поглед, беше безумно влюбен в нея, но си знаеше мястото.Графинята бе горда и самоуверена,на всеки негов мил жест тя отвръщаше с ирония и подигравки.И въпреки това бедния коняр я обичаше с цялото си сърце.
Призори вече гостите си бяха отишли,когато Елена се появи в конюшнята.Беше изпила доста от руйните андалуски вина и с една полюшваща се походка отиде при черната си кобила.Започна да я гали,да я прегръща-
-Амира,Амира,ние с теб сме като две сестри,волни птички галени от ръцете на вятъра .
-Графиньо,-дойде до нея Давид-късно е вече,изморена сте.Да Ви помогна да стигнете до стята да си починете.
Елена се приближи до него на един дъх разстояние.Погледна с палави пламъчета смарагдовите му очи,прокара ръка по абаносовите му коси, приближи го плътно до себе си и започна да го целува.
Давид я обичаше безумно и това помрачи съзнанието му.Прегърна я и й се отдаде напълно.Целуваше всяка частица от прасковената й кожа,не искаше да се отдели от сочните коралови устни с вкус на ягоди.Искаше да докосне всяка клетка от нежното й копринено тяло.След бурната любовна игра ,въпреки умората и изтощението ,Давид понесе на ръце господарката и я отнесе в спалнята й.Внимателно я остави на леглото,покри я с меките бежови завивки ,отмести една непокорна къдрица от лицето й и излезе.
Слънцето вече грееше в пълния си блясък,когато Графиня де ла Барка се събуди .Денят бе топъл и лек бриз галеше клоните на разцъфналите дървета.
След малка закуска в градината сред рози и азалии ,малки фонтани и златни рибки,Елена се отправи към конюшната за следобедната си езда.
Давид я посрещна щастлив,сияеше от безгранична радост и любов.Протегна ръце да я прегърне ,но тя го блъсна .
-Какво си мислиш мръсен беден коняр?!Помияр!Не ме докосвай и стой далеч от мен да не опиташ от камшика.На колене дори ще стоиш пред мен!Ще се грижиш за конете ми ,ще чистиш конюшните и ще гледаш в земята когато ти говоря!Готова ли е Амира ?
-Да Господарке-отвърна Давид с треперещ глас.
Наведе глава,подаде юздите на графинята и се отдръпна назад.
Елена препусна напред в галоп и бързо се отдалечи.Сърцето на Давид беше разбито на хиляди парчета и хвърлено на дъното на морето.
Той беше унизен,оскърбен и душата му беше опустошена.
Събра малкото вещи,които имаше и напусна замъка.Повече никой не го видя и не чу нищо за него.

следва продължение


Публикувано от Administrator на 12.05.2011 @ 19:22:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   _katerina_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 13


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 07:19:57 часа

добави твой текст
"Графиня Аламбра" | Вход | 18 коментара (39 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Графиня Аламбра
от Narwal на 05.06.2011 @ 22:09:17
(Профил | Изпрати бележка)
Възхитително графиньо Катерина де ла Варна! Поздравления и аплодисменти!


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 06.06.2011 @ 11:50:57
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))))))))))))))))Здравей Капитане!
Благодаря!

]


Re: Графиня Аламбра
от kasiana на 02.06.2011 @ 01:39:42
(Профил | Изпрати бележка)
Приказчице, романтичке сладкодумна, няколко дена си го препрочитам този твой вълшебен разказ и все не намирам най-точните думи да изразя възхищението си...

Благословена си да ни радваш с твоето слово, Кати!!!!!!!!!!!

Щастие е да те чете човек:))))))))))))))

()


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 02.06.2011 @ 12:14:46
(Профил | Изпрати бележка)
О Каси,Благодаря за прекрасните думи!Аз съм лаик тук,но романтичка и мечтателка до безкрайност:)))
С Обич()

]


Re: Графиня Аламбра
от sineva на 13.05.2011 @ 15:25:34
(Профил | Изпрати бележка)
Наистина си надарена от Бог с голям талант, Кати!
Невероятно е!
А аз обичам такива четива.
Благодаря ти!
И ще чакам следващия епизод...
С обич, миличка!:)


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 14.05.2011 @ 09:14:49
(Профил | Изпрати бележка)
Благадаря Веси за хубавите думи!
с обич миличка()

]


Re: Графиня Аламбра
от ASTERI на 13.05.2011 @ 08:43:45
(Профил | Изпрати бележка)
Добро утро, Катюша:)))
Къде ще ни заведеш този път?
Поздрави!
:)))


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 13.05.2011 @ 09:02:17
(Профил | Изпрати бележка)
Хубав слънчев ден:)))
ще се изненадаш;)

]


Re: Графиня Аламбра
от arkoudaki на 13.05.2011 @ 08:36:22
(Профил | Изпрати бележка)
Да, нека видим продължението! Заинтригува ме!


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 13.05.2011 @ 09:02:56
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се:)))
Хубав слънчев ден-нищо ,че е петък 13:)

]


Re: Графиня Аламбра
от Liulina на 12.05.2011 @ 22:58:53
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
Ледената кралица на хълма с лудата трева ;)


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 13.05.2011 @ 07:04:59
(Профил | Изпрати бележка)
Надявам се продължението да ти хареса още повече:)))

]


Re: Графиня Аламбра
от anonimapokrifoff на 12.05.2011 @ 22:05:38
(Профил | Изпрати бележка)
Силно ме озадачават очите на твоята графиня: в началото казваш, че са опалови, което може да означава безцветни, сини, зелени, кафяви, черни или пъстри; после ги определяш като карнеолови, т. е. оранжеви, червеникаво-оранжеви или кафяво-червени - наистина невероятни цветове, поне аз не познавам такива очи.


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 13.05.2011 @ 07:04:20
(Профил | Изпрати бележка)
Очите са кафяво-жълто :)))много много светло кафяво :))) но така е по-интересно:)))

]


Re: Графиня Аламбра
от zaltia на 12.05.2011 @ 20:07:32
(Профил | Изпрати бележка)
Като приказка е.... твоят разказ!
Очаквам продължението, спрягайки два три варианта!
Хубава вечер Катя!


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 12.05.2011 @ 21:14:23
(Профил | Изпрати бележка)
Ще ми кажеш след продължението твоите варианти :)
Радвам се,че ви харесва:)!

]


Re: Графиня Аламбра
от shtura_maimunka на 29.05.2011 @ 16:02:45
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Що ме караш да се зверя, да чета тук?!Следващия път, когато отивам на почивка, тръгваш с мен, и 10 дни ще ми разказваш!Разказвачка такава...
Прегръдки!:-)))


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 29.05.2011 @ 16:30:57
(Профил | Изпрати бележка)
Прегръдки Валка()

]


Re: Графиня Аламбра
от Hulia на 16.05.2011 @ 22:29:31
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Поздрави, Кет, финалът е интригуващ, ще чакам развитието на следващите събития...


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 17.05.2011 @ 09:12:54
(Профил | Изпрати бележка)
Привет Ули!Радвам се :)

]


Re: Графиня Аламбра
от barona_36 (dendi38abv.bg) на 18.05.2011 @ 13:05:48
(Профил | Изпрати бележка)
С много поезия и тук, Кати...сладкодумничке!


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 18.05.2011 @ 13:35:29
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря сърдечно:)!

]


Re: Графиня Аламбра
от mariniki на 19.05.2011 @ 19:53:11
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
Катерина...четях, а сякаш гледах всичко като на филм...
очарована съм...и ще чакам с нетърпение продължението..
сърдечно те прегръщам, с обич.


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 19.05.2011 @ 20:02:36
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Маги!с обич()

]


Re: Графиня Аламбра
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 22.05.2011 @ 17:00:48
(Профил | Изпрати бележка)
В друго време ме пренесе, Кате - интригуваща завръзка, очаквам да прочета как историята продължава!:)
Поздрави!


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 22.05.2011 @ 17:49:25
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Влади!Дано ти хареса и продължението:)

]


Re: Графиня Аламбра
от florans (florans_x@mail.bg) на 24.05.2011 @ 15:04:33
(Профил | Изпрати бележка)
Четох с интерес, Кате!
Пресъздаваш картини и образи, сякаш рисуваш релефно и колоритно върху платно!

Очакваме продължението...
Флоранс


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 24.05.2011 @ 16:46:41
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Фло!

]


Re: Графиня Аламбра
от barona_36 (dendi38abv.bg) на 13.06.2011 @ 16:24:21
(Профил | Изпрати бележка)
Дойдох, видях и си тръгнах - обогатен. Барона


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 13.06.2011 @ 16:36:03
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се много:)))))))))))(((
Благодаря!!!

]


Re: Графиня Аламбра
от kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) на 25.07.2011 @ 20:05:09
(Профил | Изпрати бележка) http://kalin8.blog.bg/
Поздравления за разказа, Кате!
С удоволствие прочетох!
Б.


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 26.07.2011 @ 09:53:21
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Калинов!

]


Re: Графиня Аламбра
от Omaia на 19.08.2011 @ 12:25:12
(Профил | Изпрати бележка)
Увлекателно разказваш, Кати.
Успях, благодарение на теб, да избягам в един красив, но и високомерен свят.
Поздрави!


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 19.08.2011 @ 12:51:28
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей и Благодаря!

]


Re: Графиня Аламбра
от ATROPA на 11.09.2012 @ 20:56:59
(Профил | Изпрати бележка)
Ще ми бъде приятно след време да държа в ръцети си романа Графиня Аламбра.
Успех!


Re: Графиня Аламбра
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 11.09.2012 @ 21:22:25
(Профил | Изпрати бележка)
О,много Благодаря!Дай Боже :)
Сърдечни поздрави:)))

]