Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 1006
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 1011

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàNo comment
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: tany

Áåøå îáèêíîâåí äåí - è òàçè ñóòðèí ñúñåäúò íå ìå èç÷àêà äà ñå êà÷à è àç íà àñàíñüîðà,
ïàê èçïóñíàõ àâòîáóñà, íî ñ ìîÿ ñè êúñìåò óñïÿõ äà îòâîðÿ íàâðåìå àïòåêàòà. Âåäíàãà âëåçå êâàðòàëíèÿ ïèÿíèöà, çàå ïîçà íà êîëåíå è çàïî÷íà ñúðöåðàçäèðàòåëíî äà ìå óìîëÿâà íå ñàìî äà ìó äàì „ôëàêîí÷å” ñïèðò íî, àêî ìîæå, äà ïëàòè óòðå. Ñëåä íåãî ñå èçðåäèõà áàíè÷àðêàòà, êîÿòî ñè ãóáè ðåäîâíî ëåïåíêèòå çà ðàíè/íå ïèòàì, è íå èñêàì äà ñè ïðåäñòàâÿì êúäå ãè ãóáè/, è êâàðòàëíèÿ ñëàäóð, êîéòî âñåêè äåí ñè êóïóâà ïî åäíà êóòèéêà âèòàìèí C è òâúðäè, ÷å òàêà ëåêóâà áåçñúíèåòî ñè.
Ñëåä êàòî îòãîâîðèõ íà îáè÷àéíèòå âúïðîñè – ïðîäàâàìå ëè ñâèíñêà ìàñ, ïîìíÿ ëè êàêâè õàï÷åòà ïèå áàùàòà íà ñúñåäà, ïîíåæå òîé íå ïîìíåë, è èìàì ëè „âàðëÿí, îáà÷å òðåâåí”, ïðèáúðçàíî ðåøèõ, ÷å ïúðâîíà÷àëíèÿ íàïëèâ å îòìèíàë. Ïîðåäèöàòà „èíòåðñíè ïàöèåíòè” ïðîäúëæè äà ñå òî÷è, à àç áåçïîãðåøíî ðàçáèðàõ êàêâî âñúùíîñò èñêà äÿäîòî, êîéòî èñêàøå „ãîëà ìàöêà”/êîëà-ìàñêà/, êàêâà „ðåêëàìàöèÿ” ïî òåëåâèçèÿòà å âèäÿëà æåíàòà, êîÿòî òúðñåøå „Íèëêî ïèí”/Ãèíêî ïðèì/ è óñïÿõ äà ïðîäàì èçâåñòíî êîëè÷åñòâî Òàéëúðõîò, Òàéëîò, Òàéõîò, Òàéëàíä, Áàéëàíäî, Íàéëîíõîò, Ðîéõîë, âñå ñèíîíèìè íà Òàéëîëõîò. Êîãàòî ìè ïîèñêàõà „áàíáîí çà ìèøêà” çà ìàëêî äà ïðèõíà, à íà „Êàðàçèë íà ïàòðîí”/Êàðçèë íà êàïñóëè/ãî íàïðàâèõ, íî òèõè÷êî, è ãî ïðèêðèõ ñ ëåêî ïîêàøëÿíå. Ïî-òðóäíî ìè áåøå êîãàòî ìè ïîèñêàõà „Ïñèõîáàëñàì”/Ïñèëîáàëñàì/, íî æåíàòà èçëåçå ðàçáðàíà è ñå ïîñìÿõìå çàåäíî.
Äåíÿò ïðèëè÷àøå íà âñåêè äðóã, äîêàòî âëåçå ãðóïà õîðà. Ïúðâèÿò ïîçäðàâè ó÷òèâî ñ -Äîáúð äåí, êîëåæêå!, è ïîèñêà åäíî „ñòèêåð÷å” Õðàíèòèëèí.  ïîãëåäà ìó èìàøå íåùî îñîáåíî, à àç ïîëó÷èõ ïúðâîòî ñè óñåùàíå çà äåæàâþ è ãî èçãëåäàõ ïîäîçðèòåëíî. Íå ãî ïîçíàâàõ. Íå ïðèëè÷àøå íà ïðîâåðÿâàù/àìà çíàå ëè ÷îâåê/. Ïðåáîðèõ ñå ñ íåðâíèÿ èìïóëñ äà ïîãëåäíà äàëè íå ìè ñå å èçêðèâèëà íÿêîÿ ïîëîâèíà íà ëèöåòî. Âìåñòî òîâà êðúñòîñàõ ðúöå, yñìèõíàõ ñå ñèÿéíî è ïîïèòàõ çà êàêâî å ëåêàðñòâîòî. Ïðåäïîëàãàõ, ÷å å Ðàíèòèäèí, íî òðÿáâàøå äà óòî÷íÿ. - Çà ñòîìàõ, êàçà òîé, è ùå ìè ãî äàäåòå áåç ðåöåïòà, íàëè? È ìè èçðåöèòèðà íàèçóñò ëèñòîâêàòà, êàòî íàáëåãíà íà ñòðàíè÷íèòå åôåêòè è ïðîòèâîïîêàçàíèÿòà, çà äà ìè äîêàæå/âåðîÿòíî/, ÷å å çàïîçíàò ñ íåãî ïîíå êîëêîòî ìåí. Óñïÿõ íàâðåìå äà ñè çàòâîðÿ óñòàòà, çà äà îòãîâîðÿ òâúðäî. Íå.
 ïúðâèÿ ìîìåíò ñè ïîìèñëèõ, ÷å ùå óïðàæíè íàñèëèå âúðõó ìåí, íî òîé ñå îãðàíè÷è ñàìî äî âòðåí÷åí ïîãëåä è ñ èðîíè÷íà óñìèâêà èçâàäè òåëåôîí, çà äà ñå îáàäè íà äæèïêàòà ñè. Îáúðíàõ ñå êúì ñëåäâàùèÿ. Ïðîñëåäèõ ïîãëåäà ìó è çàáåëÿçàõ ñ êàêâî æåëàíèå ãëåäàøå àðîìàòèçèðàíèòå ïðåçåðâàòèâè. Ïîñëå ñå íàâåäå êúì ãèøåòî, ñíèøè ãëàñ è ïðîøåïíà: – Êîè ùå ìè ïðåïîðú÷àòå? ×óâñòâàõ, ÷å ïðèäîáèâàì ÷åðâåíà îêðàñêà è ïîñî÷èõ íàé-áëèçêèòå. Òîé ìå ïîãëåäíà ïðîäúëæèòåëíî è ïîïèòà ïîâåðèòåëíî: – À ùå ñâúðøàò ëè ðàáîòà? Óñåòèõ, ÷å ñå èçïîòÿâàì è ïóëñà ìè ñå ó÷åñòÿâà, êîåòî ìå ðàçñåÿ è ìíîãî íåîáìèñëåíî îòãîâîðèõ: – Ìèñëÿ, ÷å ðàáîòàòà òðÿáâà äà ÿ ñâúðøèòå âèå. Ìúæúò ìå ïîãëåäíà ðàçáèâàùî è ñå îáúðíà êúì îñòàíàëèòå â àïòåêàòà. Íå ìîæàõ äà ÷óÿ êàêâî êàçà, íî íà òÿõ, èçãëåæäà èì ñå ñòîðè èíòåðåñíî è òå ñå ñêóï÷èõà îêîëî íåãî. Îò ãðóïàòà ñå îòäåëè æåíà, ïîèñêà åäíî „åêñïðåñ÷å” àëàëãèí è àç, áåç äà ñå êîëåáàÿ, è ïîäàäîõ åäíî àíàëãèí÷å.  òîçè ìîìåíò çàáåëÿçàõ, ÷å î÷èòå è ñå óãîëåìÿâàò íååñòåñòâåíî, óñòàòà çàòðåïåðà è ìàé ïîêàçâàøå âñè÷êè ïðèçíàöè íà çàäóøàâàíå. Òúêìî î÷àêâàõ äà ñå ñòðîïîëè, òÿ ñå ïîîêîïèòè è íàé-ñåðèîçíî ìå ïîïèòà çàùî èñêàì äà ÿ îòðîâÿ. Âñè÷êè ñå îáúðíàõà êúì ìåí è óæàñåíî ìå ïîãëåäíàõà. Áÿõ ñèãóðíà, ÷å ñúì íà êîñúì îò àíåâðèçìà, íî íå ñå äàäîõ è ïîïèòàõ -Çàùî? Êàêâî íå å íàðåä ñïîðåä âàñ? Îòãîâîðà ìå ðàçòúðñè îñíîâíî - À çàùî òàáëåòêèòå íå ñà ìàëêè, çåëåíè, è /ïîêàçà ñ ïðúñòè/, åé òîëêîâà ìàëêè? Íå ñè ñïîìíÿì, êàçàõ, Àíàëãèíúò äà èçãëåæäà òàêà. Íå ñè ñïîìíÿòå, çàùîòî èìàòå ñêëåðîçà, óòî÷íè æåíàòà, íî àç çíàì. Âðúòíà ñå è ïðèáëèæè îñòàíàëèòå, è òàêà ñå îñâîáîäè ìÿñòî çà ìúæ è æåíà, êîÿòî íàñòîÿòåëíî ïîèñêà íåùî çà ìàçàíå, ïîíåæå ÷îâåêúò ñå áèë „òðàâìèðàë”. Íàïðàâèõ ãîëÿìà ãðåøêà - ïîïèòàõ êúäå. Ìúæúò ïðåäè ìåí ðàçáðà êàêâî ùå ïîñëåäâà, çàêëàòè ãëàâà è ðàçìàõà îòáðàíèòåëíî ðúöå, íî æåíàòà óñïÿ äà ñå ïðåáîðè è äà çàïðåòíå ëåâèÿ ìó êðà÷îë. Îïèòàõ ñå äà îáÿñíÿ, ÷å íå å íåîáõîäèìî äà ìè ïîêàçâàò ìÿñòîòî, íî òå òàêà ó÷óäåíî ïîïèòàõà -à êàê ùå çíàåòå çà ëÿâ èëè çà äåñåí êðàê äà äàäåòå ëåêàðñòâî, ÷å è àç ñå çàìèñëèõ ñåðèîçíî. Äîðè ñè çàòâîðèõ î÷èòå. Õàðåñà ìè. Ïîñëå ñå çàïèòàõ äàëè àêî ñòîÿ äîñòàòú÷íî äúëãî òàêà, íÿìà äà ñà èç÷åçíàëè âñè÷êè, êàòî ãè îòâîðÿ. Âíèìàòåëíî ïðîâåðèõ êàòî îòâîðèõ åäíîòî îêî. Íÿìàõ êúñìåò. Òàì ñè áÿõà. Òîâà íå áåøå èñòèíà!  ãëàâàòà ìè îòíîâî ñå ìåðíà íàñòîé÷èâàòà ìèñúë, ÷å âå÷å íÿêúäå ñúì ãî ïðåæèâÿëà. Çàïî÷íàõ äà èçðåæäàì ìèñëåíî âñè÷êè ïðèçíàöè íà òðåâîæíî-êîìïóëñèâíî ðàçñòðîéñòâî, êîèòî ïîìíåõ. Ðåøèõ, ÷å íå ñà íàëèöå, çà äà ñè ïîñòàâÿ îêîí÷àòåëíà äèàãíîçà, íî ñè îáåùàõ äà ÿ ïðîâåðÿ ïðè ïúðâà âúçìîæíîñò.
ßâíî, äîêàòî ñå äèàãíîñòèöèðàõ, áåøå íàñòúïèëà ïðîìÿíà â ëîêàöèÿòà íà ãðóïàòà, çàùîòî âèäÿõ ñëåäíîòî - íÿêîëêî ÷îâåêà ñïîäåëÿõà îïèòà ñè äà ëåêóâàò ãðèï ñ äîìàøíà ðàêèÿ ñ ìåä, íî âòîðîòî â ìíîîîãî ìàëêè äîçè; ìúæúò ñ Õðàíèòèëèíà ìè ïîêàçâàøå ðåöåïòà/ñïîðåä íåãîâîòî âèæäàíå/, íàïèñàíà íà êúñ÷å âåñòíèê; áàáè÷êà èñêàøå òàáëåòêè, äåòî ñå áëèæàò; à åäíà æåíà íàñòîÿâàøå çà ñàìî äâå „ïðåïàðàò÷åòà”îò ðîçîâèòå, çà ñïîêîéñòâèå.  òîçè ìîìåíò áÿõ òîëêîâà îò÷àÿíà, ÷å èñêàõ ñàìî çåìÿòà äà ñïðå äà ñå âúðòè, êîãàòî â àïòåêàòà âëåçíàõà /êàê óñïÿõà äà ñå ïðîìúêíàò?/ äâàìà äóøè. Íå ðàçáðàõ âåäíàãà, ÷å ñïàñåíèåòî ìå å ñïîõîäèëî, íî åäèíèÿò îò òÿõ ñå óñìèõíà äðóæåëþáíî íà çàëåïíàëèòå ïî ñòåíèòå è úãëèòå ïàöèåíòè. È èçâåäíúæ ÷óõ âúëøåáíèòå äóìè÷êè - Êúäå õîäèòå âèå! Ëèíåéêàòà îòêîãà âè ÷àêà....
Êàê ïîäðåäèõ ïîñëå àïòåêàòà, êàê ïðèêëþ÷èõ êàñàòà è ñå òåëåïîðòèðàõ âêúùè - íå ìå ïèòàéòå, íå çíàì. Îêàçàõ ñå òàì ñ æèâîòîñïàñÿâàùà äîçà óñïîêîèòåëíè, äîâîëíà, ÷å âñè÷êî ñâúðøè.
Íî êîìåíò, êàêòî ñå êàçâà....


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 06.02.2011 @ 12:24:19 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   tany

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 10:01:24 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"No comment" | Âõîä | 6 êîìåíòàðà (11 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: No comment
îò kristi íà 06.02.2011 @ 13:22:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
))))))))))))) òúêìî ñè ïîìèñëèõ, ÷å íå ìîæå òîëêîâà ëóäè íà êóï äà ñà â àïòåêàòà è ëèíåéêàòà âçå,÷å ãè ïðèáðà.

Ïîçäðàâè, óñìèõâàòåëíèöå!


Re: No comment
îò tany íà 06.02.2011 @ 13:35:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îõ, íå ìè ñïîìíÿé, ÷å òî èìà îùå....Àìà â ïðîäúëæåíèåòî.
Ïîçäðàâè, ìèëà!

]


Re: No comment
îò tamarango íà 06.02.2011 @ 13:38:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óñïÿ äà ìå ðàçâåñåëèø,ïðîñòî íÿìàøå íà÷èí äà ãî ÷åòà è äà íå ñè ïðåäñòàâÿì íà êàêâî ñè ïîäëîæåíà âñåêè äåí!Áëàãîäàðÿ çà ÷óäåñíèÿ ðàçêàç! :)


Re: No comment
îò tany íà 06.02.2011 @ 13:46:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È àç òè áëàãîäàðÿ, ÷å ñå çà÷åòå, è ìå ðàçáðà!;)
Ïîçäðàâè!

]


Re: No comment
îò sonnic íà 06.02.2011 @ 20:04:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
No comment!!! Õàðåñà ìè òîâà õàï÷å Ñìåõîòâîð!!!
Õóáàâà âå÷åð, tany!


Re: No comment
îò tany íà 06.02.2011 @ 21:29:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ!
Õóáàâà âå÷åð è íà òåá, sonnic !

]


Re: No comment
îò anonimapokrifoff íà 06.02.2011 @ 21:49:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
À ðåöåïòà çà óñïîêîèòåëíèòå èìàòå ëè?!


Re: No comment
îò tany íà 06.02.2011 @ 22:12:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âèå äà íå ñòå îò ïðîâåðÿâàùèòå?!!!
;)))

]


Re: No comment
îò ketinko íà 08.02.2011 @ 06:20:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ïîçäðàâëåíèÿ! ìíîãî ñâåæî è çàðåæäàùî ñ âñåêèäíåâíà äîçà îïòèìèçúì. íàïîìíÿ ìè çà ëè÷íîòî ìè óñåùàíå çà çàîáèêàëÿùàòà íè àáñîëþòíà íîðìàëíîñò!


Re: No comment
îò tany íà 16.02.2011 @ 16:43:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, ìèëà! Îïòèìèñòè÷íî òè çâó÷è, êàçâàø?

]


Re: No comment
îò na_de íà 16.02.2011 @ 17:06:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
))))) Àìà òóé ñ ìàçèëîòî ìè ïðîçâó÷à êàòî åäèí ñòàð âèö:,,àëî, êåëíåð,
åäíî êàôå, ìîëÿ, àìà ñ ëÿâà äðúæêà, ùî*ò .....ñúì ëåâàê)))

Ðàçñìÿ ìå, íèùî, ÷å äíåñ íå ñúì ñïðÿëà äà ñå ñìåÿ ñ ìîèòå ìúíè÷êè ïèòîìöè!
Áðàâî òè!.....Íî êîìåíò, êàêòî êàçâàø:))))
Çäðàâåé, tany!