Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 928
ХуЛитери: 0
Всичко: 928

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСмесшки от нашето ТКЗС (1972 - 1973г.)
раздел: Хумор и сатира
автор: Selianin

Главен инженер пише до любимата си:
… Снощи отново сънувах, че плуваш в океан от розова вода, заобиколена от непознати ми риби и плаващи транспортьори за СК - 4.
*

Извадки от протокола:
… Прегледът за готовността на зърнокомбайните за започващата жътва отново показа, че в това стопанство продължават да виреят слабости от местен и национален характер …
*
Агрономите ги признавам за учени хора: дебелите им книги са пълни с хиляди болести, плевели, суши, киши, хоботници, червеи и други твари, които винаги им се притичват на помощ при ОБЕКТИВНИТЕ ИМ ОПРАВДАНИЯ за малки или големи производствени провали.
*
На годишно партийно отчетно - изборно събрание инженерът изброява основните все още немеханизирани процеси. Замисля се малко и добавя: Засега при нас и проблемът за некадърността на ръководителя не е намерил своето техническо решение.
*
Въпросът за себестойността на едно гведомясто в проектирания нов краварник ги занимаваше толкова много, че не предвидиха нито едно човекомясто за хората, които ще работят между тези говеда.
*
Тази жена е много чиста: дворът и е изметен като фуражния хамбар на нашето стопанство през Май и Юни.
*
При посещение на кравеферма ученици попитали учителката си:
- Другарко, защо са отрязани рогата на кравите?
- Деца, спомням си от един фейлетон на окръжния вестник, че от десетина дни в това стопанство се провежда жесток, дълбоко научен експеримент на тема: "Максимална издръжливост на кравите при абсолютен глад и изисквания за максимален млеконадой" - отговорила другарката. - Сега разбрахте ли? - попитала тя.
- Раз - брах - ме ! - дружно отговорили децата.
- А сега я ми кажете, какво ще стане, ако в този обор влезе случайно председателят на стопанството и ако някоя отвързана крава има дълги рога?
- Ще го изтръмбуши - пак в един глас отговорили бързо проумяващите деца…
*
В това стопанство дивите свине изяждат царевицата на питомните още след сеитбата и.
*
След тричасово обсъждане го оцениха като човек с лични връзки, голямо нахалство, търговски и рушветчийски способности и решиха с абсолютно болшинство, че е най - подходящия за снабдител на стопанството.
*
Объркан човек: през работно време си върши домашните работи, а в извънработно си почива.
*
По повод развалянето на 70 тона царевица УС на ТКЗС взе строго решение: ВИНОВНИТЕ ЛИЦА ДА … ОРГАНИЗИРАТ НЕЙНОТО … изхвърляне …
*
Рядкост са председателите на АПК, които са отприщили благодатния язовир на рационализаторството … Болшинството от тях дори не го виждат поради … късогледство…
*
Инвентаризацията е ежегодна ферментация, при която и злоупотребите се превръщат във фири.
*
Те знаеха, че той краде. И той знаеше, че те крадат. Тихото взаимно разбирателство им осигуряваше мирно съвместно … КРАДЕНЕ...
*
Не отдаваше необходимото внимание на общественото мнение за него, пък то взе, че му изяде хляба.
*
Митът за големите му връзки се спука като сапунен мехур: вместо да го тикнат в затвора, го пенсионираха по здравословни причини…
*
Очакваха, че този ревизионен акт ще бъде съкрушителен ураган за тях, но след прочитането му получиха усещането, че ги е подухал тих, освежителен ветрец.
*
Учителка по български:
- Деца, понеже вълците в нашия край изчезнаха, отсега нататък вместо ГЛАДЕН КАТО ВЪЛК, ще се казва ГЛАДЕН КАТО КООПЕРАТИВНА КРАВА.
*
Той е единственият ни ненормален селскостопански специалист.
- ?! …
- … Не се натиска за варненско жителство …
*
Назначат ли те за главен, не мисли, че между твоите подчинени няма по - умни от тебе…
*
Практиката изобилства с недооценени специалисти. Не по - малко са и надценените, но нито едните, нито другите са виновни за това.


Публикувано от BlackCat на 25.09.2004 @ 14:22:54 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Selianin

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
317 четения | оценка няма

показвания 7372
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Смесшки от нашето ТКЗС (1972 - 1973г.)" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Смесшки от нашето ТКЗС (1972 – 1973г.)
от sradev (sradev@wp.pl) на 25.09.2004 @ 14:36:28
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
poriadi anonimnost 6te citiram na stranicata si pod anonimnoto ime
tova e i formata na mojata ocenka
Pozdraviam,