Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 831
ХуЛитери: 3
Всичко: 834

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: pastirka
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПрисъда на боговете (втора част)
раздел: Разкази
автор: Narwal

Времето си течеше бавно, като планински поток. Боговете не са подвластни на времето, но и то от своя страна не е подвластно на боговете. Те колкото и да искаха не можеха да го спрат или върнат назад.
А кой знае защо сега то упорито работеше за андрогините, които с всеки изминал ден разкриваха все нови и нови тайни на Олимп и това ги правеше по-силни и по-силни. Съветът на боговете можеше да продължава и с векове, това не пречеше на боговете, но на Зевс този факт на бавене и протакане не му харесваше. Той разбираше, че губи почва под краката си и реши сам да подтикне челядта си към по-голяма активност.
- Кажи ми, велики воине – обърна се той към Арес – Как смяташ да сразиш андрогините? Те вече са на една крачка от нашия божествен престол.
- Няма да е трудно, Татко наш – отвърна богът на войната – С тежкия си меч ще поведа огромната си армия от силни войни, калени в битки и с копията си ще ги пронижем и съсечем до крак.
- Знаеш ли...- отвърна Зевс многозначително – дълго време се чудих защо ли съм те създал. Сега откривам една уважителна причина за това. Считам, че твоето присъствие на земята, ще научи хората, че има неща, които макар и БОЖЕСТВЕНИ са БЕЗПОЛЕЗНИ. Как ще се пребориш с андрогините, когато на всеки твой воин с две ръце те ще противопоставят един с четири, как ще ги съсичате, когато срещу всеки две глави, които могат да разсъждават ти ще противопставиш една, която не може.
Зевс оттегчено въздъхна и изпъна скованото си тяло върху коравия олимпийски престол. Нима толкова векове труд за създаване на един божествен управляващ кабинет е довел до тези резултати. Никога войниците не са се отличавали с умствени възможности, но такава ограничонст – това вече е много. Гръмовержецът реши да продължи започнатия вече ексепримент. Повека при себе си Хермес – богът на ПАРИТЕ!
- Кажи ми, сине мой! Кажи ми как да се справим с андрогините. Ти владееш една от най-силните тайни на Олимп. Тази да се управляват богатства. Кажи ми как да ги съсипем тези андрогини!
- Няма да е трудно, Татко мой – отвърна Хермес – Никак няма да е трудно да създадем световна криза на безпаричие и оскъдица и тогава самите андрогини ще започнат да ни молят за помощ, когато гладът ги надвие.
- Определено ....няма да ТИ е трудно сине мой да създадеш финасова криза. Та ти вече създаде не една, а МНОГО кризи, които идъниха и нашия олимпийски бюджет до неузнаваемост. А анрогините това сякаш не ги засяга. Те определено си живеят не само добре, но и охолно. Завладели са пазарите в Атина, Спарта, Микена, Крит и къде ли не. Вече и персите търгуват само с тях. И ако стигнат до там да ти се молят на ТЕБ, къде трябва да сме стигнали НИЕ?!
Гласът на Зевс вече ставаше не само строг, но и гневен. Богавете определено се плашеха от гнева му. Те покорно наведоха глави и зачакаха. Опасно беше да гневиш бащата на боговете и хората.
И все пак в тази божествена тишина една нежна женска ръка се вдигна и пред смаяния поглед на участниците в съвета се изправи ....богинята на любовта Афродита.
- Татко наш, - каза тя – с приятен напевен глас - Аз знам как да се справим с андрогините.
Зевс не вярваше и на очите си и на ушите си. Нима тя – богинята на любовта, родената в нежна пяна на остров Кипър красавица, знае повече от всички останали богове? Нима тя има предложение за справяне с надвисналата над Олимп заплаха? Зевс отначало се удиви на дързостта и, след това изрази явна досада от нейната постъпка, но накрая все пак реши да я изслуша. Поне всички ще видят до какви „висоти” е достигнала олимпийската им простотия.
- Говори, дъще моя – каза той, като не скри иронията си.
- Твърде много ме подценявате, Татко – каза богинята на любовта – Смятате, че съм глупава, просто защото съм родена блондинка, но определено мисля, че мога да Ви дам мъдър съвет.
Зевс се размърда. Кой знае, пък на света стават и чудеса. Може това момиченце да каже и ...нещо умно. Той зае вид на дълбоко заинтересован от отговора и.
- Андрогините са силни, защото носят две души в едно тяло. И то души на „мъж” и „жена” едновременно. При тях единството на природата е осъществено. И това ги прави силни. Те имат огромно предимство пред останалите смъртни, защото не изпитват любовни терзания и не страдат по изгубени надежди. Ако телата им бъдат разделени, те ще загубят жизнено важната за тях половинка. И страданията им тогава ще станат толкова големи, че силата им ще отива само по това да търсят това, което са изгубили. И тогава ще станат ПОДВЛАСТНИ на моята магия на любовта. Вие велики олимпийски богове базирате своята сила на ЗАКОНА, а аз на МАГИЯТА. Ако човекът застане срещу закона на боговете може да бъде наказан, но може и да небъде наказан, зависи от волята на боговете, но ако застане срещу МАГИЯТА НА ЛЮБОВТА, накаданието му е гарантирано, а и при това никой не може да му помогне. Любовта не е сила – тя е слабост, но слабост без която никое живо същество не може да просъществува. Носи страдание и при това всеки я търси. На нея всички са подвластни, дори и ТИ татко наш, Зевсе. Всеки е изпитал СИЛАТА на тази СЛАБОСТ! И сега само тя може да ни спаси. Когато андрогините загубят половинките си, те ще станат още по-уязвими и от самите хора. Ще търсят загубеното и така ще минава животът им. И тогава нашата власт ще бъде спасена.
Гръмовержецът наистина слушаше като омагьосан. След речта на богиня Афродита едва намери сили да стане и да съобщи.
- Утре ще ви съобщя решението си!


Публикувано от Administrator на 24.12.2010 @ 17:24:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Narwal

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 11:25:40 часа

добави твой текст
"Присъда на боговете (втора част)" | Вход | 6 коментара (13 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Присъда на боговете (втора част)
от mariniki на 10.01.2011 @ 21:57:17
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
мъдро вплетени много истини...
дарил те е тебе Бог да разказваш...
сърдечно, приятелю...


Re: Присъда на боговете (втора част)
от Narwal на 11.01.2011 @ 07:17:06
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, мила Маги! Желая ти хубав и успешен ден!

]


Re: Присъда на боговете (втора част)
от kasiana на 24.12.2010 @ 17:50:54
(Профил | Изпрати бележка)
- Определено ....няма да ТИ е трудно сине мой да създадеш финасова криза. Та ти вече създаде не една, а МНОГО кризи, които идъниха и нашия олимпийски бюджет до неузнаваемост. А анрогините това сякаш не ги засяга. Те определено си живеят не само добре, но и охолно. Завладели са пазарите в Атина, Спарта, Микена, Крит и къде ли не. Вече и персите търгуват само с тях. И ако стигнат до там да ти се молят на ТЕБ, къде трябва да сме стигнали НИЕ?!
........

Великолепно е това съчетаване на действително настояще с митологията!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Харесва ми, че "набъркахте" Афродита в конфликта:))))))))))))))))))

Доставихте ми, Narwal, изключително духовно удоволствие с начина ,
по който разказвате:))))))))))))))))))))
Щастлива, Коледа на Вас и всички около Вас:))))))))))))))))



Re: Присъда на боговете (втора част)
от Narwal на 24.12.2010 @ 18:05:55
(Профил | Изпрати бележка)
Щастлива Коледа, Каси! Бъди благословена!

]


Re: Присъда на боговете (втора част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 24.12.2010 @ 18:04:43
(Профил | Изпрати бележка)
Браво за философията Капитане!!!!!!!!!!!!!!
Светла вечер!


Re: Присъда на боговете (втора част)
от Narwal на 25.12.2010 @ 19:51:58
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, мила красавице! Желая ти хубава вечер!

]


Re: Присъда на боговете (втора част)
от Omaia на 24.12.2010 @ 21:11:40
(Профил | Изпрати бележка)
Виждам, че вече си добре запознат с андрогините, Narwal. :)
Интересна интерпретация породена от Платоновия диалог.
Предпочел си Афродита пред Ерос. ;)

Хареса ми!


Re: Присъда на боговете (втора част)
от Narwal на 25.12.2010 @ 09:14:42
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти,Omaia! Прекрасна си! Желая ти весели празнични дни!

]


Re: Присъда на боговете (втора част)
от ASTERI на 26.12.2010 @ 22:01:58
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Narwal!
Когато андрогините загубят половинките си, те ще станат още по-уязвими и от самите хора.Ще търсят загубеното и така ще минава животът им.

Поздрави! Много увлекателно разказваш!
Весели празници!


Re: Присъда на боговете (втора част)
от Narwal на 27.12.2010 @ 08:05:21
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти мила Звездичке! Честита Коледа! Желая ти много радост и щастие!

]


Re: Присъда на боговете (втора част)
от Hulia на 04.01.2011 @ 07:33:00
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Привет, Капитане! Чела съм различни версии и хипотези (от антропософи за Космогонията изобщо и за раделянето на андрогините на 2 половинки), но тук ме порази ПРИЧИНАТА за това разделяне...
* * *
Хубав ден и поздрави на Варна!:)))


Re: Присъда на боговете (втора част)
от Narwal на 04.01.2011 @ 11:54:58
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Ули! Прекрсна си! Желая ти хубав и усмихнат ден!

]