Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 687
ХуЛитери: 1
Всичко: 688

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСелско сдрожение
раздел: Хумор и сатира
автор: Gligor

Ониа денове Геле Горскио се сетил, че скоро че го изволняват от служба и като се умислил кво да прай понанатам, зе че ни сбра у хоремаго да ни преставлява на фниманието на опщественоста у Добролево некаков негов нов прожект. Тека му вика ебаси.
И ние нели ни обеща да викне по едно за без пари, да му не трошиме атъро се сбраме кво да го прайме. А он накарал Благой Кръчмаро да нареди масите у кръг ебаси. И за по офицялно тоа път рече че нема да прайме савещание, а конференциа щело да бъде. Даже беше окачил на стената у хоремаго плакат и на него написал "Добролево слет неко ден".
До тука как да е.
Сбраме се ние мъшката част що жените никогиш не е било да ги пущаме у хоремаго кога решаваме важни вапросе, Геле верно викна по едно на кой кво пие, Благой ни сипа по чашите и даде по една лемонада от негоси, отпиме ние по една тънка гълтка и Горскио се изпрай и зе да ни приказва.
Тека и тека драги сасеяни и дрогаре мой вика, силно е узрел моменто да седнеме и да си напрайме едно сдрожение вика. Като е гледам кметицата ка оправлява нашто китно село вика, секи път ми иде да ревнем с глас. Като е избираме обеща ли вика, да тури асфалт на сичките улици. Обеща. А тури ли. Не тури. Ама нейната улица асфалтира ли си я. Асфалтира си я ебаси. Е те това те, не може да продължева тека та кво ще да е. Язе вика ви предлагам да си напрайме едно селско сдрожение и с негова помош да капичнеме кметицата и да туриме нов ред у село и те тека. И предлагам на вашто фнимание вика, да го кръстиме сдрожението ДЕБА. Даже не почека да се зачудиме кво че рече това, а направо си ни го преведе ебаси. Това е за по-накратко вика, от Добролевски Ентелегенти за Български Алтернативе. И си седна.
Демек и ние като ората у градо да се кръстиме със сакращениа ебаси.
Много ясно че сичките се умълчаме мислещо.
Пръв се освести Киро Тиро, стана и он прав, изкашля се дрезгаво та отпи от рикиата си да си подигне тембъро и рече. Абе да капичнеме кметицата лесно. Ама после кво че прайме ебаси. Що нели се сещате, че като капичнеш неко женска и после требва да продалжиш и понанатам не е като да се запреш посредата. Та лично мене много ме е шобе да не земеме да се изпоскараме кой да е пръв ебаси. Затова предлагам вика, първо да си избереме кой че го води това сдрожение та да има ред и те тека. И си седна.
Благой Кръчмаро веднъга се обади и рече. Абе Киро що се прайш на улав па и ти. Ми щом Геле го предлага много ясно че он требва да е начело вика. А язе вика че бъдем секретар да сабирам членскио фнос. И чак тогава ни светна що Благой тека уш без нищо ни даде по една лемонада за без пари ебаси, а оно кво било.
Та малчанието стана още по тека и от мислене ни се изпосвърши рикиата.
Ама тоа път секи сам си викна по още една.
И у напрегнатото малчание се дочу претеснително гласеца на Величко Тихото да пита: - абе кво че рече това алтернативено, сеща ли се некой ели не. Уш нищо и никаков вапрос, а ептен ни омълча ебаси. Пръв се освести Петарчо Пъпката. Абе нели се сещате като Стефан Семплото зе да си прескача жената и се префърли на козата. Те това е алтернативено вика. Тамън си го преставиме и се подигна Къци Ходожнико и рече на Петърчо - това вика не е алтернативено, а си е чиста и проста зофилия вика. Май нема нужда да ти разправам, че сичките зинаме и земе да се чудиме тоа път кво е па това зофилия ебаси. А Къци най-спокойно обесни, че алтернативено е напримерно ако женорята почнат да си копуват от ониа вибриращите остройства и земат та ни подменат с тех и те тека.
Е те у тоа момент сдрожението зе да се одалечава откъде назе ебаси. Даже Ванко Русняка, Дедо Мъдьо и Митко Цвръклето се подигнаа да си одат, ама Геле като виде, че неговата нема да е бъде и па се обади.
Абе кви ора сте вие бе вика. За квото и серьозно нещо да си приказваме, се че го завартите накъде натам вика. Алтернативено у нашто сдрожение нема да бъдат ни кози ни остройства вика, а че се изразева у промена на политиките по оправление на селото ни и те тека. Кво се стреширате сичките, като че ли кой го знаа кво нещо е алтернативеното ебаси. Е го напримерно у моменто кметицата си е турила асфалт на улицата. Утре като ме изберете мене и язе че си турим на мойта улица. И като се завартиме един по един сичките от сдрожението вика, и ни една улица у село нема да остане без асфалт и те тека. А вие ми разправате за кози и остройства ебаси. Ама тека е като никой от вазе не мисли за о нанапред, а се е фанал само за днешнио ден. Барем плакато да бехте прочеле да ме не е ят. И си седна троснат. После се сети нещо, изпрай се пак и рече - неска сдрожение, а утре можеме и у партия да пораснеме вика, та да ви не обеснявам докаде мое да стигнеме, ако сме силно задружни ебаси. И па си седна.
Чесно да ти кажем олекна ни отведнъж. Що не е се едно да те подменат с остройство ели да ти е асфалтирана улицата не е ли тека. И понеже защото сичките си преставиме как един ден Добролево че вазкръсне от пепеляка, та тоа път си викнаме по още една рикиа, ама тоа път облекчаващо некакси. И полеко леко се изпозаписаме у списъко на Геле Горскио и напрайме сдрожение ДЕБА и те тека.

Абе ако си немаш асфалт, направи си сдрожение и че ти светне пред очите.


Публикувано от Administrator на 16.11.2010 @ 18:25:07 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Gligor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
543 четения | оценка 5

показвания 36955
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Селско сдрожение" | Вход | 4 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Селско сдрожение
от anonimapokrifoff на 16.11.2010 @ 18:54:07
(Профил | Изпрати бележка)
Капичнете кметицата, ебаси, ако требва, продължете и по-нанатам, ама само ако е по-засукана от козата, ебаси.


Re: Селско сдрожение
от krasavitsa на 16.11.2010 @ 21:45:43
(Профил | Изпрати бележка)
Па ако се не капичне кметицата да земете да обиавите един конкурс на сдрожението ДЕБА Мис коза, ебаси.
Моем и язе да помислим да се иавим алтернативно и за задружно облекчение.


Re: Селско сдрожение
от zebaitel на 16.11.2010 @ 22:58:08
(Профил | Изпрати бележка)
Глигоре, тъкмо тъ обявих за заспал и ти взе, че окна, ама убу окна!


Re: Селско сдрожение
от Kalina на 16.11.2010 @ 23:13:16
(Профил | Изпрати бележка)
Пък ний сидим таквиз
без хич да сми алтернативни,
ни ни припуква за асфалт,
нитУ ут пръснатата плява...
Щом Попа йощи мой у кръчмата да стигни
(макар ду куленети кален),
начи кметя хубу управлява!
Шосета, санким, им са искалу!
Йощ малку магистали
ни щете ли мижду къщята да ви опнат?
Комай наблягати на шльокавица и на сериали,
чи са капичвати в мичтания.
Нали бе, Попе?! :))

Ама си викам пък "Ама, Калино!
кък без Сдружений
у напредък шса напредним.."
Ма кат са случват сЕ такЪви сушави гудини -
ни мойм ич свестен горски си утгледами!
Ку не ДЕБА, пуне ино ЕБАСИ -
(Единно Безразборно Апцилютно
Съдружие на Итилекти, начи)
ши основем удругиден ф Кратунци!
То пак ши й кал... нали
и друга селска проза,
и пак дуволну ши са пишим ф хоримака на версия,
ма другу сий съдржну, утгуворну (ужким с мозък)
ентелегентну и дорде не свърши да си пийм ракията! :)))