Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 575
ХуЛитери: 4
Всичко: 579

Онлайн сега:
:: nickyqouo
:: rosy88
:: LeoBedrosian
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ цъфналия лен
раздел: Пародии
автор: angar

Всички искат да се любят в цъфналата ръж.
Ала аз – като най-влюбен и най-нежен мъж,

искам моята любима да се люби с мен,
в синьо ложе от коприна – в цъфналия лен!

В цъфналата ръж, дори да е без бодили,
гъделичкат ни в носа острите осили.

А и цветният прашец ще вали и дразни
голите ѝ рамене, потните ѝ пазви!

Искам моята любима да се люби с мен,
върху сините талази от разцъфнал лен!

При това ленът да бъде толкова висок,
че отгоре да ни вижда само Господ-бог!


Публикувано от hixxtam на 19.10.2010 @ 14:09:31 



Сродни връзки

» Повече за
   Пародии

» Материали от
   angar

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 2179
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"В цъфналия лен" | Вход | 8 коментара (28 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: В цъфналия лен
от beche на 19.10.2010 @ 14:46:28
(Профил | Изпрати бележка)
Коя година е писано?:))))


Re: В цъфналия лен
от angar на 19.10.2010 @ 16:46:34
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Вчера е написано, Бече! Меракът умира последен - макар някои да твърдят, че последна умирала надеждата!
Благодаря че прочете и за въпроса!

]


Re: В цъфналия лен
от chergligan на 19.10.2010 @ 15:41:49
(Профил | Изпрати бележка) http://chergligan.blog.bg
Ти си симпатяга, а аз искам същото!
Привет!


Re: В цъфналия лен
от angar на 19.10.2010 @ 16:50:18
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря, Коста! Радвам се, че еднакво мислим! И да ти се случва - кога в ръжта, кога в ленà - където се получи!

]


Re: В цъфналия лен
от chergligan на 19.10.2010 @ 20:57:03
(Профил | Изпрати бележка) http://chergligan.blog.bg
не мога да се въздържа: Не ги слушай тези, които не са виждали ни ръж, ни лен! Хи, хи...

]


Re: В цъфналия лен
от Prishylec на 19.10.2010 @ 15:46:51
(Профил | Изпрати бележка)
Искам да се потъркалям в лена.
С русичка и синеока Лена.
След това с брюнетеста Милена.
После и с Мария-Магдалена.
:)))))


Re: В цъфналия лен
от angar на 19.10.2010 @ 16:51:46
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Ей, Пришо! Вие направо ще го огръстите този лен - още неузрял!!

]


Re: В цъфналия лен
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 19.10.2010 @ 15:54:33
(Профил | Изпрати бележка)
Всички искат да се любят в цъфналата ръж.,
ала няма никъде много влюбен сносен мъж.

Всички искат с кукла Барби да се любят,
даже без проблеми много сухо да изгубят.

Ако може да са русокоси,па макар и боси,
само в очки да ги гледат и да не се косят.

Кой да види във душата мила
колко ценни бисери е скрила.

Поздрав приятелски;)))



Re: В цъфналия лен
от angar на 19.10.2010 @ 16:54:52
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"ала няма никъде много влюбен сносен мъж."

Много с големи очаквания си, Катерина - влюбен, че и сносен! Едно по едно!
Вярно е, че "мъжете малко се интересуват, дали жената има и сърце!" Но при жените нещата са още по-лоши!

]


Re: В цъфналия лен
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 19.10.2010 @ 17:01:57
(Профил | Изпрати бележка)
В потните талази
на тоз ведър лен
мравка дупето ми лази
влезе и във мен ;))

поздрави Анги!


Re: В цъфналия лен
от angar на 19.10.2010 @ 18:17:39
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Поздрав, Лео! Благодаря ти за прочита и отзива!
Но досега не се е чуло мравка да влезе в лъв! Говори се само, че може да влезе в слон - през хобота на слона да достигне до мозъка на слона и като гризе мозъка му, да направи слона да побеснее!

]


Re: В цъфналия лен
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 20.10.2010 @ 09:58:17
(Профил | Изпрати бележка)
Е, тогава слава богу, че не съм слон ;)

]


Re: В цъфналия лен
от k2 на 19.10.2010 @ 17:47:26
(Профил | Изпрати бележка)
Уважаеми, "Бог" се пише с главна буква. Нещо като "Ангар" е това явление, уважи го, че да те уважи и Той. Може да ти отвори фелдфебелските очи. За ушите е късно - не чуваш ритъма и това се оказва нелечимо. Куцо ти е произведението, все едно го е сгазил снвгорин!
:)))


Re: В цъфналия лен
от angar на 20.10.2010 @ 08:45:30
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
““Бог” е нещо като Ангар!”? Значи и "Ангар е нещо като “Бог”"! Каква ирония! Браво, К2, поздравявам те! А аз мислех, че “Бог” те е лишил от това чувство. Че “Здравата те е обрал!”, както би казала баба Ванга!

Но за правописа. “Бог” се пише с главна буква само когато е в началото на изречението! “Боговете са многобройни и различни, а твоят бог трябва да е един – интересът!” /Фердинанд, “Съвети към сина”/. Проверете това изречение за правопис и програмата няма да открие никаква грешка!

Освен това, “Когато Брама/ създавал Рати, за да няма/ от нея по-прекрасна дева/ за брак със бога Камадева …” – и в това изречение програмата не показва, че има грешка.

И, което наистина е странно, не само бог, но и “богиня” се пише с малка буква: “Пред теб щом царски клетви губят сила,/ богиня ми бъди – Изгодо мила!” /Шекспир/.

А това, че някои пишете “Бог”, “Него”, “Той” и пр. с главни букви, това е от Лукавия! “Всяка лест и гордост е на бога чужда – от такова нещо Господ няма нужда!”

Та не се прави на много учен, какъвто не си. По правописа си имаме други специалисти - Гичка Граматичка, Красавица, Кирова …


]


Re: В цъфналия лен
от k2 на 20.10.2010 @ 21:18:58
(Профил | Изпрати бележка)
Уважаеми Ангар!
Да започнем малко по-отдалече. В Новия Завет – книжнина, непозната на комунистическия ти мироглед, словосъчетанието „Господ Бог” се среща само на няколко места:

Евангелие от Лука

Глава 1
„15. защото той ще бъде велик пред Господа; няма да пие вино и сикер, и ще се изпълни с Духа Светаго още от утробата на майка си;
16. и мнозина синове Израилеви ще обърне към техния Господ Бог;

32. Той ще бъде велик и ще се нарече Син на Всевишния; и ще Му даде Господ Бог престола на отца Му Давида;

Откровение на Свети Йоана Богослова

Глава 4
„8. И четирите животни имаха всяко по шест крила наоколо си, а извътре бяха пълни с очи, и без почивка денем и нощем възклицаваха: свет, свет, свет е Господ Бог Вседържител, Който е бил. Който е и Който иде.”

Цитатите са според каноничния текст на Българската Православна Църква.

Да погледнем вестниците:
„Максим няма номера на Господ Бог” заглавие във в. „Труд” от 14 октомври 2010г.

Да погледнем как в Интернет пространството „чуват” едно интервю и го предават в писмен вид:

„Господ проговаря на македонците“ или как се подменя световната история
2010.03.13
„Имайте предвид едно нещо: трудно се разговаря с хора, които си вярват, че
Господ Бог
е направил три нации на земята – македоновидна, към която спадат всички бели народи, наричана досега погрешно „бялата раса“, негърска и жълта раса.

Там Господ бог
говори на македонците на македонски език и ги определя за богоизбран народ.

Ако в миналото все пак имаше някаква база за дискусии чий е Самуил, българин ли е, не е ли българин, и каква е държавата му, в момента как да спорим за Господ Бог и какви раси създал той на земята?“

Божидар Димитров пред БНР


Прави впечатление, че единият път „Бог” е с малка буква, но после са се поправили.

Сега да се опитаме да проумеем твоята теза -

„…Но за правописа. “Бог” се пише с главна буква само когато е в началото на изречението! “Боговете са многобройни и различни, а твоят бог трябва да е един – интересът!” /Фердинанд, “Съвети към сина”/. Проверете това изречение за правопис и програмата няма да открие никаква грешка!”
Прав си, скъпи Ангар, защото в този случай проверяващият се нарича „програма”. Тя е помощно средство, не капацитет.

Да се опитаме да проумеем защо грешиш – непознат ти е първоизточникът на тези две думи в българския език. Няма да ти отварям очите защо само в християнството присъства словосъчетанието „Господ Бог”.

И последно - забележката ми изобщо не визираше написаното от теб според правописа и граматическите правила. На прицел беше демонстрираното неуважение към нещо, което ти е непонятно като величина, но според теб достойно за поругаване. Последвалият ти коментар го доказва:
„…А това, че някои пишете “Бог”, “Него”, “Той” и пр. с главни букви, това е от Лукавия! “Всяка лест и гордост е на бога чужда – от такова нещо Господ няма нужда!”…”

Каква душевна бедност, другарю Чортов!

За десерт да погледнем „Нов правописен речник на българския език” БАН, 2002г. стр.40-41. глава „Стилистична употреба на главни букви”, т.29.4
цитирам:
„В някои стилове (предимно в религиозната литература) всички съществителни, прилагателни, субстантивирани прилагателни, съчетания от прилагателно и съществително, както и личните, притежателните и възвратните местоимения, които се отнасят до бог или до същност, свързана с него, се изписват с главна буква:
Бог, Бог-Дух, Бог-Отец, Бог-Син, Господ, Боже Вишни, Всевишния, Глас Божий, Спасител, Създател, Твое, Ти, Той, Него, Негово желание, Волята Му.
Забележка 1. Правилото е в сила не само за текстове, в които се говори за християнския бог.
Забележка 2. Допустимо е съществителните бог, господ и прилагателните божи, господен да се пишат и с главни, и с малки букви, когато са част от фразеологично словосъчетание:
дай боже и дай Боже, ей богу и ей Богу. и т.н.”


още коментари...

]


Re: В цъфналия лен
от angar на 21.10.2010 @ 10:07:52
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Толкова много думи за нещо толкова незначително! Боя се, че ти вече си влязал в коловоза на религиозността, който накрая ще де доведе до лудостта.

А аз се осланям на здравия си разум и на основното правило: с главна буква се пишат собствените имена! Бог не е собствено име, значи трябва да се пише с малка буква. Но "Господ", макар и да не е такова, го пиша като собствено име, защото иначе в християнската религия не би имало име равностойно на Аллах, Индра, Зевс, и пр.

А какво са правописните речници - те са написани от хора, с всичките им предразсъдъци и заблуди. Вчера правилата им са били едни, днес са други, а утре всичко това, което ми цитираш от библията или от други места, един вселенски събор или конституционен съд ще ги отмени като противоречащи на основния закон на правописа.

Но да оставим правописа, той не ми е толкова важен. Кажи обаче защо пишеш "Куцо ти е произведението"? Къде и в какво се спъна? Да не би ти самият да си куц или тромав?

Според мене и по отношението на ритмиката стихотворението е издържано; има наистина на едно място едно мъничко препъни-камъче, но и то не би могло да се нарече така - защото никой нормално подвижен човек не би се спънал в него.

]


Re: В цъфналия лен
от k2 на 21.10.2010 @ 15:06:17
(Профил | Изпрати бележка)
цитирам:
"Та не се прави на много учен, какъвто не си."
край на цитата.
Това изисква извинение, не мислиш ли? :)))

цитирам:
"Но "Господ", макар и да не е такова, го пиша като собствено име, защото иначе в християнската религия не би имало име равностойно на Аллах, Индра, Зевс, и пр."
край на цитата.
Това изисква мноооого четене! :)))

цитирам
"Според мене и по отношението на ритмиката стихотворението е издържано; има наистина на едно място едно мъничко препъни-камъче, но и то не би могло да се нарече така - защото никой нормално подвижен човек не би се спънал в него."
край на цитата.
Това не изисква нищо, защото е безнадеждно да ти се обяснява.:)))

]


Re: В цъфналия лен
от angar на 21.10.2010 @ 16:09:50
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
И аз ще цитирам част от цитата ти:
„В НЯКОИ СТИЛОВЕ (ПРЕДИМНО В РЕЛИГИОЗНАТА ЛИТЕРАТУРА), думите Бог, Бог-Дух, Бог-Отец, Бог-Син, Господ, Боже Вишни, Всевишния, Глас Божий, Спасител, Създател, Твое, Ти, Той, Него, Негово желание, Волята Му - се изписват с главна буква."

Но моят стил не е от тези стилове! И произведението ми съвсем не спада към религиозната литература. Така че спорът е безпредметен.

]


Re: В цъфналия лен
от k2 на 21.10.2010 @ 18:19:59
(Профил | Изпрати бележка)
Само да внеса една корекция - ние не спорим.
Ти нямаш теза.

]


Re: В цъфналия лен
от angar на 21.10.2010 @ 21:41:39
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Не спорим ли? Аз пък мислех че спорим: по това, как е правилно да се пише думичката "бог" - с малка или с голяма буква!

]


Re: В цъфналия лен
от k2 на 22.10.2010 @ 00:15:06
(Профил | Изпрати бележка)
По този казус няма и не може да има спор, защото не става дума за правописа на "думичката бог", нито за това дали ти си я написал правилно в словосъчетанието "Господ-бог".
Имаше неяснота по казуса ЗАЩО си го направил. Аз изразих тезата, че си "беден духом" фелдфебел.
А ти през цялото време защитаваш тезата, че си просто неграмотен.
Е, къде виждаш преплитане на тезите, че да има спор?
:)))
За твое успокоение ти обещавам, че поне една година няма да надзърна в профила ти - дишай свободно! Можеш да цапотиш каквото си искаш, твоя воля. Ще се радвам на реципрочност в това отношение, за което отправям и гореща молба!

]


Re: В цъфналия лен
от angar на 22.10.2010 @ 08:30:12
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Е, няма как да спазя молбата ти!
Защото нито съм беден духом, нито съм с манталитет на фелдфебел! Твоето държане повече ми прилича на фелдфебелско! Дори и на по-лошо - защото при теб липсват някои наивни и мили черти, наред с добротата и грижата, които ни карат въпреки всичко да си спомняме за казармените фелдфебели с добри чувства и с усмивка.

]


Re: В цъфналия лен
от biala_liastovica (biala_liastovica@abv.bg) на 20.10.2010 @ 02:42:08
(Профил | Изпрати бележка)
Хе-хе. Я, какви мераци. :)
А дано. Айде, хаирлия да е. :)

Поздрави. :)


Re: В цъфналия лен
от angar на 20.10.2010 @ 08:09:59
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти, Лястовичке бяла! Все така весело и щастливо да ти е!

]


Re: В цъфналия лен
от biala_liastovica (biala_liastovica@abv.bg) на 21.10.2010 @ 22:36:38
(Профил | Изпрати бележка)
И ти бъди щастлив. :)

]


Re: В цъфналия лен
от mariniki на 21.10.2010 @ 22:01:07
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
усмихна ме, Ангар...
сърдечен поздрав за теб..


Re: В цъфналия лен
от angar на 22.10.2010 @ 08:31:47
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Благодаря ти че се появи на страничката ми, Мариники!
Сърдечен поздрав и радостен ден и на теб!

]