Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 570
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 573

Îíëàéí ñåãà:
:: VladKo
:: LioCasablanca
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÖóðà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: kasiana

(Èç „Ïðåäè äà ìå êëúâíå ïåòåëúò”)

          Íàâÿðíî ùå ñå ïèòàòå, ìîè ñèíîâå è âíóöè, çàùî íå ñúì âè ðàçêàçâàëà ïðèêàçêàòà çà Áëàíêà Ôîðò…
          Äå äà ìîæåõ… Îò ìíîãîáðîéíèòå áàáèíè èíòåðïðåòàöèè íå ñúì çàïîìíèëà íè åäíà, à êíèæêàòà èç÷åçíà, ïðåäè äà ñúì ñå íàó÷èëà äà ÷åòà.

          Â Ðóñå ïðèñòèãíàõìå ïðåç ëÿòîòî íà 1951 ãîäèíà. Íå ïîìíÿ êàê ñå ðàçäåëèõ ñ ìîåòî ðîäíî ñåëî Òàáà÷êà, íà êîåòî òîãàâà ìàé îùå èìåòî íå çíàåõ, çàùîòî áàáèíàòà êúùà áåøå â Êðóøåâî – åäíà îò ìàõàëèòå ìó… Íî ïîìíÿ, ÷å äÿäî íè çàêàðà äî êàíòîíà, êîéòî îáñëóæâàøå îùå êîøîâöè è ÷åðâåíöè. Ïîìíÿ, ÷å ñ êàêà ïååõìå, äîêàòî äÿäîâàòà êîáèëà ñ ïèñàíàòà êàðóöà ïðåïóñêàøå ïî âñå îùå íåàñôàëòèðàíîòî øîñå è çàä íàñ, êàòî îò ïðîáèò àóñïóõ íà ñúâðåìåííà êîëà, ñå âäèãàõà îáëàöè ïóøåëÿê… Êîé çíàå êàê, íî â äåòñêîòî ìè ñúçíàíèå ñå å çàïå÷àòàëà åäíà áèñåðíà ñúëçà, ñòåêëà ñå ïî êðàñèâîòî ìúæåñòâåíî ëèöå íà äÿäî ìè Èâàí Øèøêîâ, êîãàòî ñ êàêà ìó ïîìàõàõìå çà äîâèæäàíå îò ïðîçîðåöà íà êóïåòî…

          Îò ñàìîòî ïúòóâàíå íÿìàì ñïîìåíè. Íî ïàðêèðàíåòî íè â Ðóñå èëè ïî-òî÷íî ëóêñîçíîòî âîçèëî, íà êîåòî ñå êà÷èõìå – ôàéòîíà – çàïîìíèõ. Ñ íåãî ñå ïðèäâèæèõìå äî íîâèÿ íè äîì – åäèí äâóñòàåí àïàðòàìåíò â áëîêà íà ÷îðàïåíàòà ôàáðèêà „Ôàçàí”, êúäåòî òàòêî áåøå çàïî÷íàë ðàáîòà êàòî âúîðúæåíà îõðàíà… Íå çíàì çàùî ïîèñêàõ äà ðàçãëåäàì òàçè òðèåòàæíà ñãðàäà îò íåâúçìîæåí çà âàñ, íî íå è çà ìåí òîãàâà ùóð úãúë: ïðîìóøèõ ãëàâàòà ñè ìåæäó êðàêàòà è â òàçè ïîçà çàøàðèõ ñ ïîãëåä íàãîðå ïî áàëêîíèòå…Òðÿáâà äà ñúì áèëà ìíîãî ñìåøíà êàðòèíêà, çàùîòî íÿêîëêî äåöà, êîèòî èãðàåõà â äâîðà, ñå èçêèêîòèõà… Îáà÷å êàêà ñêîðî ìè ðàçâàëè ãëåäíàòà òî÷êà è ìå ïîâëå÷å êúì òðåòèÿ âõîä íà ïúðâèÿ åòàæ, êúäåòî ùÿõ äà æèâåÿ äî àâãóñò 1980 ãîäèíà…

          Çàùî âè ðàçêàçâàì âñè÷êî òîâà? Àìè çàùîòî òóê èç÷åçíà êíèæêàòà ñ ïðèêàçêàòà çà Áëàíêà Ôîðò… Äÿäî, áàáà, òàòêî è êàêà âå÷å ãè íÿìà, çà äà ìè ÿ ïðèïîìíÿò, à ìàéêà ìè, êîÿòî ñêîðî ùå íàâúðøè 86 ãîäèíè, ñúùî êàòî ìåí ÿ å çàáðàâèëà…
          Áëîêúò íà „Ôàçàí” å ðàçòâîðèë êàòî ïòèöà (âå÷å äîñòà ñòàðà è íåìîùíà) äâåòå ñè êðèëå íà óëèöèòå „Íèêîëàé Çäðàâêîâ”(áèâøàòà „Ãåíåðàë Âëàäèìèð Çàèìîâ” è „Äîíäóêîâ-Êîðñàêîâ”). Ïðåäè ãîäèíè íà îòñðåùíèÿ úãúë áåøå çèìíîòî è ëÿòíî êèíî „Îäåîí” (ïðåç ìîåòî äåòñòâî – „Öàíêî Öåðêîâñêè”), êúäåòî ãëåäàõ ãðàòèñ ïúðâèÿ ôèëì â æèâîòà ñè – „Òåîäîðà”…
           Òà â òîçè áëîê-ïòèöà, ïðåç ëÿòîòî íà 1952 ãîäèíà èç÷åçíà ëþáèìàòà ìè êíèæêà…
          Âúâ âòîðèÿ âõîä æèâååøå Öóðà – ðóñîëÿâà, ëóíè÷àâà, ïóõêàâà ñúó÷åíè÷êà íà êàêà. Àç îáùóâàõ áåç âñÿêàêúâ ïðîáëåì ñ òîâà ìîìè÷å, íî íå è ñåñòðà ìè, êîÿòî ñå îïèòâàøå äà áúäå òàðòîðêà íå ñàìî íà ìîìè÷åòàòà, íî è íà ìîì÷åòàòà â áëîêà è ÷åñòî áÿõ íåâîëåí ñâèäåòåë íà ëþòèòå ù äóåëè ñ íÿêîè îò òÿõ - ñ ìåòëè è ôàðàøè, âìåñòî ñ ðàïèðè è ñàáè…
          Íå çíàì êàê êíèæêàòà ñ ïðèêàçêàòà çà Áëàíêà Ôîðò ñå å îçîâàëà ó Öóðà, íî åäíà âå÷åð ÷åðíèòå êúäðè íà êàêà ñå òðåñÿõà, ñìóãëèòå ù î÷è ñâÿòêàõà îãíåíî, à êðàñèâîòî ù ëèöå ðóìåíååøå, çàùîòî ïàê ÿ áåøå îáçåë íÿêàêúâ íåèí äåìîí (êàêòî êàçâàøå ìàìà, êîãàòî íå óñïÿâàøå äà ñå ñïðàâè ñ äîáðî ñ äèâàòà ñè ïî-ãîëÿìà äúùåðÿ)… Îêàçà ñå îáà÷å, ÷å íå äåìîí, à Öóðà å âáåñèëà êàêà, îòêàçâàéêè äà íè âúðíå êíèæêàòà, êîÿòî áåç äà ïèòà âçåëà îò áèáëèîòåêàòà íè…
          È ïîíåæå âèðîãëàâàòà ìè ñåñòðà áå ñâèêíàëà äà ñè ðåøàâà ïðîáëåìèòå ñàìà, êîãàòî ñóòðèíòà òàòêî òðúãíà íà ðàáîòà, ìàéêà îòèäå äî ñåñòðà ñè, êîÿòî æèâååøå íà áóëåâàðä „Ãåîðãè Äèìèòðîâ”(ñåãàøíàòà „Áîðèñîâà”), à ëåëÿ Çäðàâêà è ÷è÷î Äèìî (ðîäèòåëèòå íà Öóðà) èçëÿçîõà, òÿ ìå èçêîìàíäâà íàáúðçî äà òðúãâàì ñëåä íåÿ. Íå çíàåõ êàêâî å íàìèñëèëà, íî ù ñå ïîä÷èíèõ áåçïðåêîñëîâíî è çàøëÿïàõ ñ ÷åõëè÷êè ïîäèðå ù. Âëÿçîõìå â Öóðèíèÿ âõîä, íà ïúðâèÿ åòàæ è êàêà íàòèñíà çâúíåöà íà àïàðòàìåíòà â ëÿâî. Öóðà ïîäàäå ñëàìåíàòà ñè ãëàâà, êàêà âëåòÿ áåç ïîêàíà â àíòðåòî è ìåæäó äâåòå çàïî÷íà åäíî áÿñíî áîðè÷êàíå, ñêóáàíå íà êîñè, ïëþùåíå íà øàìàðè, âðÿñúöè, êðÿñúöè äî ìîìåíòà, â êîéòî Öóðà áåøå áåçàïåëàöèîííî òóøèðàíà è êàêà ïîáåäîíîñíî ñå èçïðàâè íàä íåÿ…
          -Òîâà òè å çà Áëàíêà Ôîðò, êðàäëî ïðîêëåòà! – ÷óõ ÿ äà êàçâà, ñëåä êîåòî ìå õâàíà çà ðúêà è ìå ïîìúêíà êúì äîìà. Íî ÿäúò ù îùå íå áåøå ìèíàë è êàòî ìè èçòåãëè óõîòî(êîåòî ïðàâåøå ÷åñòî), óêîðèòåëíî èçìúðìîðè:
          -À òè çàùî íå âëåçå â àòàêà? À? Ðåâåø ìè çà Áëàíêà Ôîðò, à íèùî íå íàïðàâè, çà äà ñè ÿ âúðíåì…Äà áåøå ïîíå ïîòúðñèëà èç ñòàèòå, ìîæåøå ïúê è äà ÿ íàìåðèø…
          È êàòî òðúñíà ñìîëèñòèòå ñè êúäðèöè, âúðõó êîèòî êîé çíàå êàê áåøå îöåëÿëà áÿëàòà ù ïîìïîíà, äîáàâè: „Çà íàêàçàíèå íèêîãà ïîâå÷å íÿìà äà òè ðàçêàçâàì òàçè ïðèêàçêà.”
          Îò î÷èòå ìè, íå çíàì çàùî, ñå òúðêóëíàõà íÿêîëêî ñúëçè. Äàëè ÷å íå íàïðàâèõ òîâà, çà êîåòî êàêà ìúðìîðåøå, äàëè çàùîòî òîçè ìîìè÷åøêè áîé, êîéòî ìå ñàùèñà, äîéäå òâúðäå ìíîãî çà ÷åòèðèãîäèøíîòî ìè ñúð÷èöå, èëè çàùîòî ñå ïðîùàâàõ çàâèíàãè ñ Áëàíêà Ôîðò, ïîíåæå çíàåõ, ÷å êàêà ùå èçïúëíè çàêàíàòà ñè ïîâå÷å äà íå ìè ðàçêàçâà òàçè ïðèêàçêà…

          È êàêà, è Öóðà âå÷å ñà íà íåáåòî… Áëàíêà Ôîðò ïîíÿêîãà íàâåñòÿâà ñúíèùàòà ìè êàòî ãîð÷èâ ñïîìåí, ñâúðçàí ñ êðàäëèâè õîðà… Íî è êàòî ïðèêàçíà âúëøåáíèöà, êàòî áëÿí, ïðîíèçàë ñ ëú÷èòå ñè ïåïåðóäåíîòî ìè äåòñòâî è îñòàíàë äà ïúðõà â íåãî ñ íåâèäèìèòå ñè, íî îñåçàåìè çà äóøàòà êðèëå…

17.07.2010 ã.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 28.08.2010 @ 08:46:13 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   kasiana

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 8


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 22:15:07 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Öóðà" | Âõîä | 11 êîìåíòàðà (23 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Öóðà
îò mariq-desislava íà 28.08.2010 @ 10:27:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Î, Êàñè, áëàãîäàðñêî çà èçæèâÿâàíåòî, â Ðóñå âå÷å íÿìà íè êèíà, íè íèùî... Ñúæàëÿâàì ñàìî, ÷å íå ñúì âèäÿëà ãðàäà ñè â äðóãè âðåìåíà - àòìîñôåðàòà å áèëà ñúâñåì ðàçëè÷íà îò ñåãà.


Re: Öóðà
îò kasiana íà 28.08.2010 @ 15:12:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àç ïðåäàâàì àòìîñôåðàòà íà Ðóñå ïðåç î÷èòå íà äåòåòî, êîåòî âñå îùå ñúì ñúõðàíèëà â ñåáå ñè... È ìîæå áè çàòîâà ðîìàíòè÷íîòî ïðèñúñòâà â òåêñòà...

Ñ îáè÷:)))

]


Re: Öóðà
îò hudojnika (velimir.petrov@dir.bg) íà 28.08.2010 @ 10:33:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.velimirpetrov.dir.bg/
Èíòåðåñíî - ïðàòèõ ïðåäè äîñòà ìèíóòè êîìåíòàð, à íå å îòðàçåí! Ãîëÿìà òåõíèêà, ãîëÿìî íåùî! Íàëàãà ñå äà ïèøà íåùî íîâî. Àìè - ùîì òðåáå!
Åòî: - Àâòîðúò, çà ìåíå å íåùî íîâî, à áè òðÿáâàëî äà íå å... ìîæå è òàêà äà å - íàëè ñúì äúðòîôåë, ìîæå è äà ñå å ñêàòàë íÿêúäå èç êüîøåòî íà áåçáðîéíèòå äèïëè íà èíà÷å ãåíèàëíèÿ ìè ìîçúê. Òà íà âúïðîñà - òîâà, ìåìîàðà, äå - å íà ïîçíàò òåðåí, ñèòóàöèÿòà å äîáðå ñèòóèðàíà,
äèíàìèêàòà å äèíàìè÷íà, îáðàçèòå ñà îáðàçíè, ìàêàð íÿêîè äà ñà è áåçîáðàçíè, íî òîâà å òî - äèàëåêòèêàòà... âàæíîòî å, ÷å ñå çàïîìíÿ è òè ñå èñêà äà èìà îùå îò òîâà ÷åòèâî. Ëîøîòî å, ÷å ïåðñîíàæúò, êàòî ïðîöåíòè, å áàÿ èçìðÿë... à íå ñå âèæäà ïåðñïåêòèâà äà ñå å çà÷åíàë íîâ íà òÿõíî ìÿñòî. Íå çíàÿ, ìîæå ëè äà ñå ïîìîãíå â òîÿ ñëó÷àé... Àêî íÿêîé èìà èíôîðìàöèÿ ïî âúïðîñà, äà ñå îáàäè. íèå ïàê ñìå ñè òàì. Àìà òàÿ Öóðà õåïòåí íå å ëåïà... ñ òèÿ ðàçñìåòåíè êîñèùà... (âèæ ôîëêëîðà íà êîìøèèòå!) Òà - äî ñëåäâàùèÿ ïúò. Âàæíîòî å, ÷å êúäå òðåáå - å ñ åäèí ïðúñò ïî-íàâúòðå! À òîâà ìîì÷å - Ìîì÷èë... ïî êàêâà ëèíèÿ å èäâàë... äà íå å áèë íà ðàáîòà â ÊÈÑ13.... ×àî! ÂÏ


Re: Öóðà
îò kasiana íà 28.08.2010 @ 15:19:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, ÕÓÄÎÆÍÈÊÎ:)))

Ïåðñîíàæúò å ñúùåñòâóâàë âúâ âðåìåòî, çà êîåòî ðàçêàçâàì, òàêà ÷å ïðîáëåì íÿìà... ,àêî ðå÷å Áîã äà ïðîäúëæà ñëåäâàùèòå ðàçêàç÷åòà îò ìåìîàðíàòà ñè êíèæêà...

Äî íîâè ñðåùè:)))

]


Re: Öóðà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 28.08.2010 @ 11:56:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàñè, òàêà óâëåêàòåëíî ðàçêàçâàø! À ñåñòðà òè å áèëà ìíîãî áîéíà, âå÷íà è ïàìåò!Âå÷å íÿìàì òúðïåíèå çà ïðîäúëæåíèåòî:)
Ïðåãðúäêà ñ îáè÷()


Re: Öóðà
îò kasiana íà 28.08.2010 @ 15:20:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Êàòè:)))

Ïðåãðúäêà ñ îáè÷ è çà òåá ()

]


Re: Öóðà
îò barona_36 (dendi38abv.bg) íà 28.08.2010 @ 13:29:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õâàùàì ñúëçèòå òè è ïðàâÿ íàíèç, Êàñè. Èâ


Re: Öóðà
îò kasiana íà 28.08.2010 @ 15:21:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, Èâ:)))

Òè ñè âåëèêî ìîì÷å è ìîé ëþáèì ïîåò:)))

]


Re: Öóðà
îò Hely íà 29.08.2010 @ 01:25:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://hel.blog.bg/
Ìíîãî å óâëåêàòåëíî! Âåäíàãà ïèòàõ ãóãúë çà Áëàíêà Ôîðò, íî òîé ìå ïðàòè îòíîâî òóê :))))
Ïîçäðàâ!


Re: Öóðà
îò kasiana íà 29.08.2010 @ 11:14:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Õåëè:)))

Áëàíêà Ôîðò å ãåðîèíÿòà, íî íå ñè ñïîìíÿì ñàìàòà êíèæêà êàê ñå êàçâàøå... Ìàéêà ìèñëè, ÷å å îò Àíäåðñåíîâèòå ðàçêàçè, íî ñåãà èìà ñàìî ïðèêàçêèòå...

Ñ îáè÷!:)))

]


Re: Öóðà
îò doktora íà 30.08.2010 @ 01:29:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
íà åäíà íåóìîðèìà ñëóøàòåëêà íà ïðèêàçêè...ñ ïî÷èò()

Êàñèèèèèèèèèèèèè
"È êàêà, è Öóðà âå÷å ñà íà íåáåòî… Áëàíêà Ôîðò ïîíÿêîãà íàâåñòÿâà ñúíèùàòà ìè êàòî ãîð÷èâ ñïîìåí, ñâúðçàí ñ êðàäëèâè õîðà…
Íî è êàòî ïðèêàçíà âúëøåáíèöà, êàòî áëÿí, ïðîíèçàë ñ ëú÷èòå ñè ïåïåðóäåíîòî ìè äåòñòâî!!!
è îñòàíàë äà ïúðõà â íåãî ñ íåâèäèìèòå ñè, íî îñåçàåìè çà äóøàòà êðèëå…"

Îáè÷àì òå...è òî, â íàé-÷èñòèÿò ñìèñúë íà äóìèòå, èñòèíà òè êàçâàì!!!!!!!!!

Âðåìå å äà ñè âèäèì î÷èòå...ìîìè÷å íà ìîèòå ãîäèíè, øåãè÷êà áå, Óèëè;)

)))))))



Re: Öóðà
îò kasiana íà 30.08.2010 @ 08:21:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ... È àç, Äîêèèèèèèèèèè....  íàé-÷èñòèÿ ñìèñúë íà äóìè÷êèòå !:)))))))))))


]


Re: Öóðà
îò vladun (valdividenov@abv.bg) íà 30.08.2010 @ 09:45:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìèë è âúëíóâàù äåòñêè ñïîìåí!
Ïîçäðàâè, Êàñè!
:)))


Re: Öóðà
îò kasiana íà 30.08.2010 @ 10:01:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Âëàäè:)))

Ïîçäðàâè:)))

]


Re: Öóðà
îò ASTERI íà 30.08.2010 @ 09:50:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé, Êàñè!
Ïúðâî èñêàì äà òå ïîçäðàâÿ çà õðóìêàòà– (Èç „Ïðåäè äà ìå êëúâíå ïåòåëúò”).
Ìíîãî å èñòèíñêî, ìíîãî! Íÿêîãà áàáèòå íè âñå òàêà íè ïèòàõà: Êëúâíà ëè òå ïåòåëúò?
×åòà òå ñ îãðîìíî óäîâîëñòâèå è î÷àêâàì ñëåäâàùèòå èñòîðèè îò ïîðåäèöàòà ñ äåòñêè ïåðèïåòèè!
Ïîçäðàâè!


Re: Öóðà
îò kasiana íà 30.08.2010 @ 10:04:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, ASTERI:)))
Ðàäâàì ñå, ÷å òè õàðåñâà:)))

Ùàñòëèâà ñåäìèöà:)))

]


Re: Öóðà
îò Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) íà 30.08.2010 @ 21:48:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/silver
Êàñ, ñòðàõîòíî ñúì âïå÷àòëåíà îò äâåòå òè íåùà îò „Ïðåäè äà ìå êëúâíå ïåòåëúò”.
Ïîçäðàâëåíèÿ è Óñïåõ!


Re: Öóðà
îò kasiana íà 31.08.2010 @ 01:16:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Ñðåáúðíà:)))

Îïèòâàì ñå äà âúçêðåñÿ ìàêñèìàëíî
òî÷íî ùóðîòî ñè äåòñòâî äî ïóáåðèòåòà...

Ïîçäðàâè:)))

]


Re: Öóðà
îò Narwal íà 30.08.2010 @ 23:01:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàé-ìèëè ñà ñïîìåíèòå îò äåòñòâîòî, äîðè è äà ñà ïúëíè ñ ãîð÷èâèíà òå ïàê ñà ìèëè. Òîãàâà öåëèÿò ñâÿò å ìàãèÿ, à æèâîòúò å ïðèêàçêà. Íî âðåìåòî íàé-íåóìîëèìî âúðâè íàïðåä. È ñ òîâà íè äàâà ìúäðîñòòà äà îöåíÿâàìå ñúáèòèÿòà ñ íîâ ïîãëåä, íî ... íè îòíåìà äåòñêàòà åìîöèÿ. Íî òîâà å æèâîòúò! Íÿìà íà÷èí äà æèâååø è äà îñòàíåø äåòå! Íèêîé íå ãî ìîæå, êîëêîòî è äà ñå õâàëÿò íÿêîè.
Ðàçêàçúò òè å çàâëàäÿâàù. Çàïàëâà îíåçè ñïîìåíè íà îòìèíàëàòà ìëàäîñò è íè ïîêàçâà, ÷å íå ñìå æèâåëè íàïðàçíî, ùîì âñå îùå Áëàíêà Ôîðò ïîñåùàâà ñúíèùàòà òè! Ïîçäðàâëåíèÿ è àïëîäèñìåíòè!


Re: Öóðà
îò kasiana íà 31.08.2010 @ 01:22:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, ÊÀÏÈÒÀÍÅ:)))
Îöåíêàòà íà òàëàíòëèâ ðàçêàçâà÷
êàòî òåá òîïëè è îêðèëÿâà ñúðöåòî ìè,
íî è ìå çàäúëæàâà äà íå ñâàëÿì ëåòâàòà
íà ïîñòèãíàòîòî äîòóê...

Ñðåäíîùåí ïîçäðàâ ñ ïîæåëàíèå
çà êðàñèâî è ïîëçîòâîðíî óòðî:)))

]


Re: Öóðà
îò mariniki íà 31.08.2010 @ 22:35:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
ìàêàð, ÷å ìå ðàçïëàêà...
ìíîãî òè áëàãîäàðÿ çà òåçè òðîãàòåëíè ñïîìåíè...
òàêà áëèçêè è ñðîäíè...ìíîãî ìå ðàçâúëíóâà...
î÷àðîâàíà ñúì è âïå÷àòëåíà...ñúðäå÷íî òå ïðåãðúùàì.


Re: Öóðà
îò kasiana íà 01.09.2010 @ 09:43:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, Ìàðèíèêè:)))
Äåòñòâîòî å íàé-èñòèíñêèÿ, íàé-èñêðåíèÿ æèâîò íà ÷îâåêà... Íàëè è Èèñóñ êàçâà:"Ïàçåòå äåöàòà!"... Âñå ñè ìèñëÿ, ÷å ãî å êàçàë íå ñàìî çà ôèçè÷åñêèòå äåöà, íî è çà äåöàòà â íàñ, âúçðàñòíèòå...

Ùàñòëèâ äåí, Ïðåêðàñíà:)))

]