Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 969
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 970

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇàðúêà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: GINKO_PRIM

Òàêà è òàêà ñúì òðúãíàëà äà ñå èçïîâÿäâàì, ïîïå, ùå âçåìà âñè÷êîòî äà ñè òè êàæà, äåòî ìè å íà óìà ëè, íà ñúðöåòî ëè... àáå, íà ìåíå ñè.
Ñúðáè ìå îò åäíî ñêîðî âðåìå. Åé òàêà – ïî ïðúñòèòå ìå ñúðáè. Èñòèíà òè êàçâàì! È êàòî ñå ïîÿâè ñàìî êðàé ìåí êëàâèàòóðêà íÿêîÿ, ñëó÷àéíî ëè, íàðî÷íî ëè – íÿìà çíà÷åíèå, àìà êàòî çàïî÷íà äà ÷åøà... È íå ìèíàâà, áå! Íå ìèíàâà. Äàæå êàòî ÷å ëè îùå ïî-ëîøî ñòàâà. Îòâúòðå ìå çàñúðáÿâà è òîâà ñè å. ×àêàé ñåãà îòäàëå÷å äà ïîäõâàíà, ÷å äà ìè ðàçóìååø ïðèêàçêàòà!
Èìàëî åäíî âðåìå...
åäíà ìîìà, àìà íå áàø ìîìà, çíàåø – ðàçâåäåíà. Òå òèÿ, ðàçâåäåíèòå, ïî-ìîìè îò èñòèíñêèòå ñå ïðàâÿò... Ñðàìà íÿìàò! Ïúê çàëèòíàëà ìîìàòà ïî åðãåíèí. Òî, è íåãîâîòî åðãåíñòâî êàòî ìîìèíñòâîòî äå, àìà íåéñå. Âñè÷êîòî õóáàâî, îáà÷å... íàëè ñå ñåùàø çà èãðàòà íà ãîíåíèöà?! Òà, è ìîìàòà òàêà – òðîïàëà, âèêàëà, òðúøêàëà ñå... Íå ñå äàëî åðãåí÷åòî è òóéòîîî. Ñåäíàëà ìîìàòà äà ðåâå. Àìà ðåâ, òè êàçâàì. Ïóóó, îðåâàëà îðòàëúêà íàïðàâî. È êâî ìèñëèø? Ïèñíàëî íà êîìøèèòå äà ÿ ñëóøàò. Çà ïðèÿòåëèòå – äà íå òè ïðèêàçâàì. ßñíî òè å. È êúäå, êîìó äà ñå æàëâà íå îñòàíàëî... äà, àìà íå! Òîÿ èíòåðíåò (äà æèâåé!) íàëè çà òîâà ñà ãî èçìèñëèëè õîðàòà. :))
Åååõ, ïîïåå, ïîïå! Òàêà ñå ïî÷íà. Ïëÿñíàõ ñå â åäèí ñàéò è ïðîïèñàõ. Àç! Ïðåäñòàâÿø ëè ñè? Äåòî äóìà íå äàâàõ äà ñå ïðîäóìà, ÷å ùå ñåäíà ñ òàêèâà ïðîñòîòèè äà ñå çàíèìàâàì. Å, íÿìà äà òè êàçâàì ñåãà áàø êàêâî ñúì ïèñàëà. Ðåä ñúëçè, ðåä ñîïîëè... àìà ïúê, ïîìîãíà ìè. Åé òàêà. Ùîòî ñúì ñè êàçàëà íà íÿêîãî êàêâî ìè å. Íèùî, ÷å íåïîçíàò å áèë. Îáà÷å è äðóãî ñòàíà. Èçïëÿñêàõà ìè äâàìà-òðèìà ïîä ïèñàíêèòå êîìåíòàðè. È... òúé ñòàâàò áåëèòå, íá. Êàòî ìè ôðúêíà åäíî ðàäîñòíî òàêîâà, åäíî õóáàâî ïòè÷åíöå â äóøè÷êàòà. Ìììì. Ñëàäêà ðàáîòà, òè êàçâàì. ×å êîé íå ñå ðàäâà íà äîáðàòà äóìà äíåñ? Ì? Èíà÷å êîëêî ïúúúòè íà äåí òå îâèêâàò, ìúðìîðÿò, îáèæäàò, ÷å è ïñóâàò íÿêîè. Ïóóóó! È êàòî ñå ïî÷íà, ïîïå... ãîëÿìî ïèñàíå, ãîëÿìî ÷óäî. È çà êàêâî ëè? ×å êàê òúé çà êàêâî!? Çà õóáîñò, áå! È çà ðàäîñò. Íàëè ìå âèæäàø èíà÷å? Äà ñúì ãðîçíà ÷àê – íå ñúì. Àìà íå ñúì è êðàñàâèöà. Íèòî ñúì ìëàäà, íèòî óìíà êîé çíàé êîëêî. Àêî áÿõ óìíà åõååå...! Íÿìàøå äà ïèøà ñèãóðíî, à ùÿõ ïàðè äà âàäÿ. Ïðèìåðíî äå. Àìà è ñàìî ñ ïàðè íå ñå æèâåå, äà òè êàæà ëè? Ïàðè, èìàíå... Å, âàæíè ñà ñè, ñïîð íÿìà. Íàëè âñå íåùî è â ñòîìàõà òðÿáâà äà ñëîæè ÷îâåê. Àìà ïúê êåë ôàéäà îò ïàðèòå, àêî ùå ñå ïðèáèðàø ñàì â ÷åòèðèòå ñè ñòåíè (áèëè òå îò çëàòî) è íÿìà ñ êîé äóìà äà ñè ïðîäóìàø. ×àêàé, ÷å ñå îòïëåñíàõ ïàê! Äî êúäå áÿõ ñòèãíàëà? À, äà – äî êîìåíòàðèòå. Ñòðàøíà ðàáîòà, ïîïå! Ðàçêàçàõà ìè èãðàòà è òîâà å. Òå ñà ìè âèíîâíè è çà ñúðáåëà è çà áîëåæêèòå, äà çíàåø! Áåøå òî, äî åäíî âðåìå ïèñàíåòî, ùîòî äà ñå èçïëà÷à. Ñåãà ïèøà, ùîòî äà ñå õàðåñàì! Çà êîå íå ìè âÿðâàø? Òàêà å, áå. Òàêà å. Åé ìå íá, ãëåäàé ìå! Àç ñúì ñè àç. Ãëåäàëà ñúì ñå è òáêî è âáêî. È âñå íåùî íå ñè õàðåñâàì. À ïúê õîðàòà ìå õàðåñâàò. Îòäå äà çíàì êàêâî ìè õàðåñâàò! Âñåêè ðàçëè÷íî ãëåäà. È àç ìíîãî ñå ÷óäèõ, àìà òàêà å. Ïúê íà ìåíå ìè ñòàâà åäíî òàêîâà óñìèõíàòî è ñëúí÷åâî â ìåíå ñè. ×àê è àç ïî÷íàõ äà ñå õàðåñâàì. È äà ñå îáè÷àì. Ùîòî ïðåäè âðåìå êàêâà óðóñïèÿ áÿõ ñòàíàëà... ïó, ïó! Äà íå ìè å ÷îâåê íàîêîëî! Ëè÷è ñè îò ñàìîëåò, ùîì íå ñå ïîíàñÿ ñàì ÷îâåê â êîæàòà ñè. Òè äà íå ìèñëèø, ÷å ñâåòúò íå ãî óñåùà?
È òúé... äà âçåìà äà ñå ñïèðàì, à? Äà èìà è çà äðóãèÿ ïúò êàêâî... Êàòî òè ñå èçïîâÿäàì ñåãà, ñèãóðíî ïàê ùå õóêíà äà ñè ÷åøà ñúðáåëà. Àìà òîâà äà ìè å êóñóðà, ïîïå! Çíàì ñè áàðåì è áîëêàòà, è öÿðà. Ïúê òè, íàëè ñå âîäèø Áîæè ñëóæèòåë, âçåìù ìó ïîäøóøíè íà øåôà ñè äà ïîìàãà! Íå íà ìåíå, áå. Íà îíèÿ, äåòî íå ñè çíàÿò êàêâî èì å. Ìåíå äà íå ìå ìèñëè! Äîáðå ñúì.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 18.08.2010 @ 16:37:14 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   GINKO_PRIM

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 07:45:30 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Çàðúêà" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (8 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Çàðúêà
îò RockAround_theCock (tintiri_mintiri@yahoo.pliok) íà 18.08.2010 @ 19:21:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îîîîõ, áóëêà - àìàí ìó å áèëà ðàáîòàòà íà ãîðêèÿ ïîï... àìà è òîé,...
ê âî ëè ìó å òðÿáâàëî äà òú èçïîâÿäâà?... À?... ÁÈÂÀ òå è â ïðîçàòà... àéäå - óñïîêîÈ ëè ñå??? :)

;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Re: Çàðúêà
îò GINKO_PRIM íà 18.08.2010 @ 20:44:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
À, àéäå ñåãà, ãîðêèÿò ïîï! :))))
Ìè èçïîâÿäàíàòà?!?;)
Òâúðäå ñïîêîéíà ñúì ñè, Áîé. ×åñòíî! Ùîòî ñúì íàÿñíî ñúñ ñåáå ñè. Ïðåäñòàâÿø ëè ñè !? :)
È, íåçàâèñèìî îò ôîðìàòà (íå çà òîâà èñêàõ äà òå ïèòàì, à äàëè è ïðè òåá å òàêà?), àç ïàê ùå ñúì ìåíå ñè. È... íà ìåí ïðåñòîÿ òóê ìè å ïîìîãíàë äà ñè íàäìîãíà íåõàðåñâàíåòî è íåîáè÷àíåòî íà ñàìàòà ìåíå ñè. Çàòîâà ïèøà. È ãëåäàì íà ñâåòà ñ åäíè "äðóãè" î÷è. È íà ìèíàëîòî ñè ãëåäàì ïî äðóã íà÷èí. Àìà ìîãà äà ñè ïîçâîëÿ ëóêñà äà ãî ðàçêàæà, ò.å íàäæèâÿëà ñúì ãî íÿêàê ñè. Íå íÿêàê ñè, âñúùíîñò. Ñ ïèñàíåòî ñúì îöåëÿëà! È ñúì "õóáàâà"!!!

]


Re: Çàðúêà
îò tany íà 18.08.2010 @ 20:05:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âÿðíî å - õàðåñâàìå òå! ×åòåì òå.Ðàçáèðàìå òå......

Àìà çà ïðîáëåìà ñ ïèñàíåòî íå ìîãà äà òè ïîìîãíà. Àç ëåêàðñòâî èìàì, àìà íå ìè ñå äàâà:)

Òàêà ÷å ïðîäúëæàâàé äà ïèøåø è äà êàçâàø èñòèíàòà!


Re: Çàðúêà
îò GINKO_PRIM íà 18.08.2010 @ 20:46:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)))))
Íå íà ìåí ìè òðÿáâà ïîìîù, Òàíå÷êà! Äà ìó ìèñëÿò îíèÿ, äåòî íå ñà ñå íàìåðèëè!
È... ïèøà ñå... Êàêòî è êîëêîòî ìîãà.
Ïîçäðàâ ñúðäå÷åí!

]


Re: Çàðúêà
îò VECNO (elli63@abv.bg) íà 19.08.2010 @ 02:19:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:::::::::::::::::::::::::))))))))))))))))))))))))))))))
×óäåñíî ñàìîíàìèðàíå! Ïîçäðàâ! :))


Re: Çàðúêà
îò GINKO_PRIM íà 19.08.2010 @ 06:02:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àìè äà! :))))))

]


Re: Çàðúêà
îò zinka íà 19.08.2010 @ 07:21:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×îâåê âñå îò íÿêúäå òðúãâà, íî íÿêîé ïúò - äî íèêúäå íå ñòèãà! :)

Òè ãî íÿìàø òîçè ïðîáëåì! :)
Äîáðå ñå ãëåäà îò ìÿñòîòî êúäåòî ìå äîâåäå ÇÀ-ÐÚÊÀ :)

Ïîçäðàâ, Ãèíêî Ïðèì!:)


Re: Çàðúêà
îò GINKO_PRIM íà 19.08.2010 @ 10:22:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òàêà å, Çèí. Âñå îò íÿêúäå òðúãâàìå â íÿêàêâà ïîñîêà. Íîâà è ðàçëè÷íà. Íå çíàì çà ñòèãàíåòî - äî êúäå ñúì ñòèãíàëà, íî ñå ÷óâñòâàì äîáðå ïèøåéêè. Õàðåñâà ìè. Ìîæå äà ìè îìðúçíå íÿêîé äåí è äà ñè èçáåðà íîâà...
Ïúê, õóáàâî ñè ãî ôîðìóëèðàëà òîâà ÇÀ-ÐÚÊÀ! Ðúêà ìó å íóæíà íà âñåêè, äà ãî èçäúðïà îò "äóïêàòà", â êîÿòî å ïðîïàäíàë. È äà èçâàäè äîáðîòî è õóáàâîòî â íåãî íà ñâåòëî. Êúñìåòëèéêà ñúì àç, ÷å ñå å íàìåðèëà òàêàâà!
Ïîçäðàâè è íà òåá! :)

]