Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 842
ХуЛитери: 3
Всичко: 845

Онлайн сега:
:: Albatros
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБезопасността и учебната година
раздел: Хумор и сатира
автор: Selianin

До г-н Министъра на образованието
на Република България
ген. лейтенант П. Просветителков

Докладна записка
от ген. майор А. Апашников
/Първи спец. зам. министър/

Г-н ген.лейтенант,
В изпълнение на заповяданата ми от Вас бойна задача, в указания ми 24-часов срок, предлагам и долагам следното:

01.До едно денонощие да се заделят от богатия бюджет на най-привелигированото и подчинено на Вас Министерство на образованието всички необходими и предостатъчни финансови средства за изложените по-долу мероприятия.

02.В едномесечен срок да се изгради ново ОПУ /Общообразователно Показно Училище /, което да отговаря на следните изисквания:
- устойчивост на бомбардировки по скалата на Рихтер/ – 20.
- двойно блиндирани и бронирани врати и прозорци.
- телефонна, радио, сателитна и интернет връзки с външния свят /дублирани/.
- площадка за кацане и излитане на вертолети.
- около училището да се напълни с вода овален ров широк 50 и дълбок 10 метра с вдигащ и спускащ се по Ваша лична заповед мост.
- в канала да патрулира денонощно голям боен катер с ядрено оръжие на борда.
- в особени случаи само за 20 секунди водата в рова да се източва, а ровът да се изпълва с иракски петрол и, при нужда, чрез запалване, да гарантира сигурното и безболезнено преминаване към оня свят на всички потърпевши от двете страни.
- персоналът на училището да живее вътре в района, без да има право да го напуска по никакъв повод.
-директорът / командирът, от сега нататък!/, учителите, учениците и всички други, да са постоянно с бронежилетки, каски, противогази, защитни ръкавици, игли и конци, храна и вода за три денонощия и още 14 неща по приложения опис.
- докато се изгради база за живеене и на децата в училището сутрин, и на обяд, същите да се извозват от домовете и обратно с американски бронетранспортьори, като на влизане и излизане от училището се подлагат на щателна електронна проверка за сигурност до 999 – то коляно.
- с оглед избягване на инциденти в училището, да се забрани, каквото и да е внасяне на цветя, учебници, тетрадки, музикални инсрументи, острилки за моливи, кърпички за нос и други ненужни неща.
- училището да се охранява от близката ракетна батарея на БНА от обоза на Варшавския договор, а при самото училище денонощно да бдят четири поста с ракети “Стингър” на рамо и с библията на акъл и на уста.
- вътрешната охрана на училището да се организира съгласно нашия Устав за гарнизонната и караулна служба: да има арест, тръбач и помещения / помещения за разпити, изтезания, признания, морга, аутопсии и нощни пресконференции и развлечения/.
- учебният ден да започва и завършва с теоретични и практически занятия и тренировки за действие при терористични атаки; нападения от луди, извънземни и друга българска пасмина.
- натоварването и на първокласниците при занятията да бъде подчинено на девиза: Повече пот в учението – по-малко кръв в боя!
- специално внимание и време да се отдели в часовете по пеене: на военно-патриотичната песен /естествено на англикански изик/ ; по физкултура – само маршировки, марш над скок и пълзене с противогаз!
- На не по-малко от петстотин метра от училището /и на дълбочина поне сто метра/ да се изгради бункер за демократични пресконференции за наши, чужди и извънземни журналисти с оглед изискванията за свободен достъп на СМИ, като журналистите преминават тройна проверка, а журналистките, както е прието в слободния свят - по-щателна и по продължителна, - четворна проверка!

03. Допълнителни разяснения:
- Упоменатото по-горе ще бъде доразработено и доразвито от подчинения ми отдел “Алфа” в срок от 36 часа. За същото ще доложа чрез шифър “Делта – прим” по куриер с бойна кобила Пенелопа, с логин “ььсгкпь”.
- Подборът на командния състав / директор и учители / ще се извърши по изискванията за работа с квалифицирана информация.
- За директор /командир!!!/ предлагам полковник, д-р на антитерористичните и алкохолни науки, Стрелец Снайперистов / прилагам досието му с проучване до 9999-то коляно/. Същият има богат, боен наркоопит в Лаос, Косово поле, Занзибар, Афганистан, Ирак, Босна, Чечня, Кърджали и Юпитер. Проучен съгласно изискванията и на НАТО, и на Варшавския договор! Подчертавам: Варшавския договор!!!!!

04. Генерале! Наборе!!!...Накрая нещо лично! Хептен лично!!!... Треперехме, че ще ни съкратят, ама видя ли? !... Ти стана Министър на образованието, а аз – Първи спец. Зам. министър!...Дето се казва, утре и Министър на културата ще стана… дето се казва, не на твоето място… на мястото на оня… Светът се развива към по-добро и нашата професия се котира. По-рано какво беше в България!?... Страх от страшната държавна сигурност, която щъкаше по улиците денонощно. Българите живееха като в концентрационен лагер…. Те бяха един разпуснат,казано направо: разгащен народ… Нямаха решетки и кепенци по врати и прозорци… Не се заключваха. Децата ходеха на училище пеша, без придружители и охрана. Бяха безгрижни… Но, както сме учили във военното училище на Негово Величество Народа, всичко тече, всичко се променя!... Светът бушува. България най-после се демократизира. Във всеки дом / най-после!/ свободно и безконтролно има пистолети, картечници, гранатомети, бомби, мини, минохвъргачки, отрови и други пособия за ежедневна употреба. На всяка крачка срещаш въоръжени веселяци: безотговорни полицаи; бодигардове; охранители на мутри, мутреси, бизнесмени, държавници, депутати, депутатки и други народни хрантутници; плъзгаш се в кървища и се спъваш в трупове на ранени, пребити, недоубити, убити и щастливи “бизнесмени” и реститути; както и на умрели от естествена смърт… жалки твари-пенсионери…./ Те, последните, са строили социализма, майната им с майнина!!!/. На хиляда работещи в производството, днес се падат по две хиляди души охрана и по три хиляди управляващи, направляващи и оправящи се. Ех, колко напред скокна Родината ни! Пък и светът!?... Какъв поврат!? Какъв прогрес!???... О!!! 21 – ви Век!!! З д р а в е й !!! Ззздравей!!! Ах, защо съм се родил в оня нещастен, в оня мръсен 20 – ти век!?...

05. ЧЕСТИТ 15 СЕПТЕМВРИ 2004 г., Г-Н МИНИСТЪР!

06. Честит първи учебен ден, драги деца, стражари, апаши, пазачи, крадци, охранители, командири, ученици, мастити държавници и терористи! Да Ви пази бог от две неща: едното – да станете заложници; второто- ние да Ви спасяваме!

07. Запомнете и никога не забравяйте: ПОВЕЧЕ ПОТ В УЧЕНИЕТО, ПО-МАЛКО КРЪВ В БОЯ!!! …. Пък…, каквото Ви е писано… И, дето се казва, Бог да Ви прости!!!...

08. Нека всички заедно направим училището НЕПРЕВЗЕМАЕМ ВОЙСКОВИ ЛАГЕР! А защо не и цялата демократична държава? Нека целият свят черпи с пълни шепи от нашия опит!

09. Нека от всички училища премахнем портретите на старомодните, брадати братя Кирил и Методий и на тяхното място поставим мишената със светлия лик на Бен Ладен! Господин Бен Ладен е най-големия работодател в света! В света!!!

10. Внимание: Гвардейската рота! М-И-Р-Н-О-!!!!: За Бен Ладен: ГАЩИ ДОЛУ!... И мощно! Бойно!... Спонтанно ура! … У –Р - А – А- А -А !!!... Българско, сърдечно у-р-а- а-а .…
Най-после живеем в свободна, щастлива и независима Родина!
Честито! Доживяхме!!! Братя и сестри мои ….

Екземпляр единствен.
Степен на секретност по НАТО – 101-ва.
Подпис: /не се чете/


Публикувано от BlackCat на 15.09.2004 @ 06:44:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Selianin

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3.75
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 05:20:15 часа

добави твой текст
"Безопасността и учебната година" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Безопасността и учебната година
от AuCO2 (auco2@abv.bg) на 23.09.2004 @ 20:34:12
(Профил | Изпрати бележка)
Хей, това ми допадна. Само за едно се моля - да не ставаш министър на образованието :) По-добре стани министър на отбраната. (Както си мисли Големанов - министър да си, няма значение на кое министерство.)
А че училищата са в окаяна състояние не само по отношение на охраната - спор няма. Тя каквато държавата - такива са и училищата й.
Продължавай да ни веселиш и в бъдеще :)