Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 871
ХуЛитери: 1
Всичко: 872

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНещо като приказка
раздел: Приказки
автор: seesaw

Някога, някъде, близо до една стара гора, там където започвала планината скалиста имало пещера.
В тази пещера живеела двойка лъвове и един ден по закона на природата те се сдобили с рожба.Малкото лъвче растяло бързо и вече започвало да се заглежда в това което било извън пещерата, а това което било извън нея било малка зелена полянка.То си играело там самичко и не му доскучавало, помирисвало цветенцата, гонело пеперудите и пчеличките които навестявали полянката и се опитвало да разговаря с тях.Обичайно като за пеперуди и други насекоми, те били мълчаливи и само си пърхали и жужали от цвят на цвят без да му обръщат внимание.Един ден всичко това омръзнало на малкото лъвче, тъжно му станало да е все само и то започнало все по често да поглежда към близката гора.
Една сутрин, когато родителите му излезли рано на лов, лъвчето се решило да отиде в тази интересна непозната гора, за да си потърси някой по разговорлив от мълчаливите пеперуди.Тръгнало с весела стъпка и си тананикало…”аз съм лъвче и сега, търся някой за игра..”Вървяло лъвчето и навлизало все повече в гората…По едно време видяло някакво дългоухо животинче и с най милата си усмивка тръгнало към него, но какво било учудването му обаче когато дългоухото щом видяло лъвчето, с едри подскоци избягало бързо.Защо така, озадачило се лъвчето, но след няколко минути продължило нататък.Вървяло, вървяло и срещнало красива и изящна с дълга шия и бадемовидни очи представителка на горския свят, която виждайки го също панически избягала..Натъжил се нашия приятел малък, защо питал се той, защо всички бягат от мен..
Ставало късно и вече обезнадежден да си намери някой с когото да си играе малкия лъв решил да се връща, вървял умислен и самичък и натъжен, когато на стара горска пътека видял същество, което много приличало на него и тъй като не избягало това много го учудило…
- Кой си ти - попитал нашия търсач на приятели и защо не бягаш от мен?
-Аз съм същият като теб…отговорило съществото, което всъщност било един стар лъв излязъл да се поразходи преди вечеря.
- Кажи ми тогава, защо всички бягат от мен, когато ме видят и защо не мога да си намеря приятели, ти си стар и умен, ти знаеш отговора?
- Защото ги е страх, миличко…ти си се родило лъв и вече е време да разбереш, че ще си сам със себеподобните си, а те не са много на брой..
- Тъжно е да си сам…когато наблизо няма други като теб - промълвило лъвчето..
-Такава е съдбата на тези които са се родили такива, мойто момче – казал стария лъв и уморено и тъжно притворил очи, но ти си силен и можеш всичко, ти ще справиш и сам.
Лъвчето вървяло към родната пещера и самотата вече не му тежала така, както преди, стария лъв му обещал да се виждат на пътеката и следващия път да си поговорят за много други неща и да станат приятели.
Притъмнявало, а пещерата била уютна и топла, лъвчето заспивало и си мислело за първия урок който получило в младия си живот..”аз съм сам, но ще се справя с всичко”, промълвило то в просъница и заспало сънувайки новия си приятел, стария лъв.


Публикувано от BlackCat на 14.09.2004 @ 20:01:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   seesaw

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.62
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:13:34 часа

добави твой текст
"Нещо като приказка" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Нещо като приказка
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 14.09.2004 @ 20:07:10
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
но и царете искат да имат приятели...при това истински и искрени не лицемерни и фалшиви.

хубава ти е приказката. стана ми мъчно за това самотно лъвче. е, вярно научи нещо, че и само може да се оправя, но искрено се надявам освен стария лъв да намери много истински другари с които да скита из джунглата и да се катери по палмите...

поздрав за приказката ти. обичам приказки)))


Re: Нещо като приказка
от seesaw на 14.09.2004 @ 21:46:50
(Профил | Изпрати бележка)
радвам се, че ти е харесала
дебют ми беше
благодаря

]


Re: Нещо като приказка
от bogpan (bogpan@mail.bg) на 14.09.2004 @ 22:39:47
(Профил | Изпрати бележка) http://bogpan.wordpress.com/
..”аз съм сам, но ще се справя с всичко”,

доста тъжна констатация и звучи ми нещо Ничшеанско...а това води до саво вяра в собствените сили..едва ли всичко е възможно за самия та дори и лъв...хубаво е че все пак има приятел стар такъв койт вече не може всичко...поздрави


Re: Нещо като приказка
от seesaw на 15.09.2004 @ 09:28:19
(Профил | Изпрати бележка)
"а това води до саво вяра в собствените сили"

вярата в собствените сили е необходима или не съм прав?
благодаря ти

]


Re: Нещо като приказка
от Danaya (slavena_d@abv.bg) на 15.09.2004 @ 00:36:16
(Профил | Изпрати бележка)
И все пак лъвчето не е само... и има някой като него. Вярата в себе си и в това, че можеш да се справиш трябва да се роди в душата. Ако е дошла с някого, може би с него и ще си отиде.. и тогава е още по-пусто от преди. Може би сега е моментът да пратиш лъвчето на по-дългичка разходка из гората... зада открие ИСТИНСКАТА си сила. Успех!


Re: Нещо като приказка
от seesaw на 15.09.2004 @ 09:30:31
(Профил | Изпрати бележка)
"Вярата в себе си и в това, че можеш да се справиш трябва да се роди в душата. Ако е дошла с някого, може би с него и ще си отиде.. и тогава е още по-пусто от преди"

ти си умна жена, повече не може да се каже
благодаря ти за отзива

]