Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 702
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 702

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàxxx
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: rupani

Çíàì, ÷å ðàíî èëè êúñíî ùå ñè ãî ïîëó÷à. Íî, êàêâî äà ïðàâÿ? Òðÿáâà äà ñå æèâåå.
Íå ìîæå âå÷íî äà ñåäè ÷îâåê, ñêîâàí îò ñòðàõ. Òðÿáâà äà ãðåøè. Êàòî íå ìîæå äà äåéñòâà ïðàâèëíî, ïîíå äà ãðåøè, íî äà æèâåå.
Òðÿáâà äà ñå æèâåå, êîëêîòî è òúïî äà çâó÷è. Òðÿáâà äà ñå æèâåå, êîãàòî íå ìîæå äà ñå äèøà. Òðÿáâà äà ñå æèâåå, êîãàòî íÿìà íàêúäå äà ñå âúðâè. Òðÿáâà äà ñå æèâåå, äîêàòî ñå óìèðà. Íåùî ïîâå÷å – òðÿáâà äà ñå æèâåå, êîãàòî ñè ÓÌÐßË!
Íà ìîìåíòè ìè ñå ñòðóâà, ÷å îòäàâíà âå÷å ñúì óìðÿë. Âñÿêà íîù çàñïèâàì ñ íàäåæäàòà íà äðóãèÿ äåí äà íå ñå ñúáóäÿ. Íî ñå ñúáóæäàì. Èçïðàâÿì ñå íà êðàêà è òðúãâàì.
Íà ìîìåíòè ìè ñå ñòðóâà, ÷å ñâåòúò îêîëî ìåí ìèðèøå íà ìúðøà. Çàãíèâà. Óìèðà. ×åðâåè ãî ÿäàò. Ïî óëèöèòå âúðâÿò íÿêàêâè òðóïîâå è ñå ñìåÿò. Ïî-ìëàäèòå îò òÿõ âúîáùå íå çíàÿò, ÷å âå÷å ñà ìúðòâè. Ïî-ñòàðèòå âúðâÿò êàòî êóðäèñàíè*. Íÿêúäå, â áëèçêîòî áúäåùå, ñå ìåðæåëåÿò íåðîäåíèòå îùå, íî è òå âå÷å ñà ìúðòâè. Ìúðòâîòî ñëúíöå ñå äâèæè ïî ìúðòâîòî íåáå êúì ìúðòâåøêè êðàñèâèÿ ñè çàëåç. Âñè÷êî íàîêîëî å êðàñèâî, íî å ìúðòâî. Êðàñîòàòà çëîáíî ñå õèëè íàä ìúðòâèÿ ñâÿò.
Òðÿáâà äà ñå ãðåøè, çà äà ñå èçìúêíå ÷îâåê îò òîçè ñâÿò. Òðÿáâà äà ñå ãðåøè, çà äà ñå æèâåå. Òðÿáâà äà ñå ïðîïóñêà âúçìîæíîñòòà, âñè÷êî òðÿáâà äà ñå ïðàâè íå íàâðåìå, äà íå ñå ïðàâè èëè äà ñå ïðàâè ïî àáñóðäåí íà÷èí.
Çà òîâà è àç âñå ãðåøà. Äðóãèòå, êîèòî âñè÷êî ïðàâÿò ïðàâèëíî, ìå ñî÷àò ñ ïðúñò è ñå ñìåÿò. Ñàìîäîâîëíè ñà â ñâîÿòà ïðåïàðèðàíîñò. Òÿõ ñàìî êàòî ãè ïîãëåäíà è ìîãà äà ãè âèäÿ äåñåò, äâàéñåò, òðèéñåò ãîäèíè íàïðåä. Ìîãà äà âèäÿ è äåöàòà èì, çàùîòî òå ùå ñà ñúùèòå êàòî òÿõ. Âðåìåòî ïðè òÿõ å ñïðÿëî, çàùîòî òå ñà ñúùèòå êàòî ñâîèòå ðîäèòåëè. Òå ñà ùàñòëèâè, àç ñúì íåùàñòåí. Òå ñà ìúðòâè, àç ñúì æèâ. Òå ñè ìèñëÿò, ÷å ñà æèâè, à ÷å àç ñúì ëóä. Òå ñè ìèñëÿò ÷å ñà ùàñòëèâè... Ìèñëÿò ëè ñè òå èçîáùî íåùî?
Ìèñëÿò ñè, ðàçáèðà ñå, è òå ñà íåùàñòíè êàòî ìåí, íî ãî ïðèêðèâàò. Ïî-íåùàñòíè ñà òå äîðè è îò ìåí è ìå ãëåäàò ñ áîëêà è íàäåæäà. Âèêàò „Èçáàâè íè îò ìúêèòå! Îìðúçíà íè äà ñå ïðåñòðóâàìå! Îìðúçíà íè òàçè êîæà, êîÿòî íå å çà íàñ!” Íî àç íå ìîãà äà ãè èçáàâÿ, íÿìàì òåçè ñèëè, íå ñúì çà÷åíàò îò Äóõà Ñâåòàãî.
È àç ãðåøà, è ñè ãî ïîëó÷àâàì, è ïàê ãðåøà, è ïàê ñè ãî ïîëó÷àâàì... Èìàì ÷óâñòâîòî, ÷å ãî ïðàâÿ íàðî÷íî.

*ñ íàâèòà ïðóæèíà, êîÿòî ãè äâèæè, êàòî ÷àñîâíèê.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 18.05.2010 @ 14:18:12 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   rupani

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 01:35:41 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"xxx" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: xxx
îò Haramiata íà 18.05.2010 @ 18:14:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Íà ìîìåíòè ìè ñå ñòðóâà, ÷å ñâåòúò îêîëî ìåí ìèðèøå íà ìúðøà. Çàãíèâà. Óìèðà. ×åðâåè ãî ÿäàò. Ïî óëèöèòå âúðâÿò íÿêàêâè òðóïîâå è ñå ñìåÿò. Ïî-ìëàäèòå îò òÿõ âúîáùå íå çíàÿò, ÷å âå÷å ñà ìúðòâè. Ïî-ñòàðèòå âúðâÿò êàòî êóðäèñàíè*. Íÿêúäå, â áëèçêîòî áúäåùå, ñå ìåðæåëåÿò íåðîäåíèòå îùå, íî è òå âå÷å ñà ìúðòâè. Ìúðòâîòî ñëúíöå ñå äâèæè ïî ìúðòâîòî íåáå êúì ìúðòâåøêè êðàñèâèÿ ñè çàëåç. Âñè÷êî íàîêîëî å êðàñèâî, íî å ìúðòâî. Êðàñîòàòà çëîáíî ñå õèëè íàä ìúðòâèÿ ñâÿò."

Ìíîãî òî÷íî! Íå òè ñå ñòðóâà ñàìî, à äàæå å è òàêà. È íå ñàìî òè ñòèãàø äî òîçè èçâîä. È íå ñàìî ïî òîâà âðåìå. íàïðèìåð:


Éîâ 7:16
Äîäåÿ ìè ñå; íå ùà äà æèâåÿ âå÷íî; Îòòåãëè ñå îò ìåíå, çàùîòî äíèòå ìè ñà ñóåòà.

Åêëåñèàñò 1:2
Ñóåòà íà ñóåòèòå, êàçâà ïðîïîâåäíèêúò; Ñóåòà íà ñóåòèòå, âñè÷êî å ñóåòà.

Åêëåñèàñò 1:14
Âèäÿõ âñè÷êèòå äåëà, ùî ñå âúðøàò ïîä ñëúíöåòî; È, åòî, âñè÷êî å ñóåòà è ãîíåíå íà âÿòúð.

È èçîáùî ... öåëèÿò Åêëèçèàñò. Íî òðÿáâà äà ñå òúðñè áðîä. Íå ìîæå äà íÿìà!


Re: xxx
îò rupani (rumen_p_nikolov@abv.bg) íà 19.05.2010 @ 09:56:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://4eti.free.bg
Éîâ å ìíîãî èíòåðåñíî ÷åòèâî, çà ñúæàëåíèå íå ñúì ãî äî÷åë îùå, òðÿáâà ìè âðåìå è ñïîêîéñòâèå... Äà, âúïðîñúò çà áðîäà å èíòåðåñåí. Ìîæå áè, àêî îòêðèåì ïî êîé áðîä ñìå ñå íàìúêíàëè òóê, ùå óñïååì ïî íåãî è äà ñå èçìúêíåì. Èíà÷å áðîäîâå ìíîãî, íî äîêúäå âîäÿò?

]