Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 790
ХуЛитери: 3
Всичко: 793

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНеочаквана симпатия 9
раздел: Разкази
автор: bgcastlover

Дългоочаквания ден в който трябваше да свалят гипса от левия крак на Ани най-после настъпи. Този път Ани се приготви като се облече изцяло в оранжево и след като взе колата на баща си, пристигна в клиниката на д-р Боянов.
След като я посрещна с широка усмивка и я покани в кабинета си, д-р Боянов взе ортопедичния трион и внимателно разряза гипса на две половини. След това отстрани погипсовата подложка и еластичното трико и каза:
-Ани, знам с какво нетърпение очакваше този ден. Всичко изглежда много добре, но за да бъдем абсолютно сигурни, трябва да те изпратя в отделението по радиология за да ти направят снимки. А сега ще свия внимателно крака ти в коляното и глезена. Кажи ми ако изпитваш някакви болки.
- Не нямам болки. Само се притеснявам, че кракът ми изглежда доста отслабнал - отговори Ани.
- Това е нормално след толкова дълго обездвижване. Но след необходимата физиотерапия, мускулите ти ще възвърнат своята сила. А сега отиди да ти направят
снимки, след което те очаквам отново тук- каза д-р Боянов.
След като снимките бяха направени, д-р Боянов ги разгледа внимателно и каза:
- Ани, фрактурата е зарастнала чудестно. Аз изключително се радвам за теб и за това,че успя да се възстановиш по-бързо от очакваното и че ще можеш да се занимаваш с всичко каквото би пожелала. А сега мога ли и аз да те помоля за нещо?
- Разбира се - отговори Ани доста учудена, каква ли точно ще бъде молбата на д-р Боянов.
Той излезе за малко и скоро след това се върна като държеше едно списание.
- Ани, наскоро си купих това списание и открих в него тази твоя снимка на която изглеждаш просто великолепно. Бих искал да ми я разпишеш за спомен от нашите срещи.
( На снимката Ани беше снимана по бельо със тъмно шоколадов сутиен с дантели и лъскав чорапогащник с вградени бикини във същия цват).
- О това е снимка от една от най-добрите ми фотосесии - каза Ани - Така, че с най-голямо удоволствие. И написа със своя равен и заоблен почерк точно върху лявото си бедро на снимката: "На доктор Боянов, с огромна благодарност, за грижите които положи за моето пълно възтановяване!". След което каза:
- Всъщност аз дълго мислих какво да Ви подаря като израз на моята благодарност. Не зная как ще го възприемете, но след като Вие сам ме помолихте за автограф, мисля да Ви подаря и това.
Ани бръкна в чантичката си, извади една снимка и я подаде на д-р Боянов.
- Снимала си се докато си във гипс!!! ( На снимката Ани беше заснета в инвалидната количка във своя розов гипс опряла лявата си ръка върху брадичката, а в дясната си ръка държеше една роза.)
- Вижте какво съм написала, на гърба на снимката.-каза Ани
Доктор Боянов обърна снимката и прочете: "На д-р Боянов, който ме накара да повярвам че нещата винаги могат да бъдат по-добри, отколкото изглеждат."
- Ани, ти наистина си най-необикновенното момиче, което е било моя пациентка. Толкова съм впечатлен от теб, че ако не бях женен, щях да ти предложа да излезем заедно.
- А аз, ако си нямах приятел, с удоволствие щях да приема - отговори Ани.
- Е, пошегувах се разбира се. А сега да се върнем към по-сериозните неща. Тук съм написал какви упражнения трябва да изпълнявш при твоята рехабилитация. Лора ще ти ги покаже в отделението за физиотерапия. Сега времето е доста топло, но също задължително ще трябва да носиш еластичен медицински чорапогащник. Всъщност той по нищо не се отличава от обикновените чорапогащи, освен по това че е доста стегнат.
Но не вярвам това да ти бъде толкова неприятно.
- О аз по принцип нося чорапогащи, които са с масажиращ ефект, така че това няма да бъде никакъв проблем за мен - отговори Ани.
- И още нещо- каза д-р Боянов докато изпращаше Ани - Искам да ми обещаеш, че ще бъдеш по-внимателна когато караш своя скутер. Никак не ми се иска да се налага да те лекувам отново.
- О, след това което ми се наложи да преживея обещавам да бъда много, много по-внимателна. - отговори Ани и се усмихна.
- Е, това наистина е всичко. Лора те очаква във физиотерапията. Всичко хубаво Ани- каза д-р Боянов.
Когато Ани се придвижи до физиотерапията използвайки патериците и стъпвайки внимателно на своя ляв крак тя почука на вратата. Лора отвори вратата и като видя Ани се усмихна широко и каза:
- Ани, виждам че макар и с патерици вече нямяш никакъв гипс.
- Да, д-р Боянов току що го свали и ме изпраща при теб да ми покажеш какви упражнения трябва да правя за рехабилитация.
- Добре, да видим какво е написал д-р Боянов. Лора взе листите които носеше Ани и след като ги прочете каза:
- Ани, сигурно си доста щастлива,че успя да се възстановиш толкова бързо. Защото при фрактури като твоята само периода в гипс понякога продължава повече от пет месеца. А сега да ти покажа упражненията. Впрочем, ако това не е тайна, с какво мислиш да се занимаваш от тук нататък.
- Ами, първоначално мисля да се наслаждавам на края на лятото заедно с моя нов приятел. С когото, няма да повярваш, се запознах точно когато бях в розовия гипс.
- Значи и с теб се случи. Спомняш ли си какво си говорихме, когато те изписваха от клиниката?
- Да разбира се. Но не вярвах, че ще стане точно така.
- Ани всичко това е много хубаво и аз наистина се радвам за това, което ти се случва. А твоят приятел тук ли е и няма ли да ме запознаеш с него? - попита Лора.
- О не. Той е бизнесмен и през деня е много ангажиран, но още довечера ще се срещнем вкъщи за да отпразнуваме този ден.
След като Лора видя,че Ани се справя добре със упражненията, тя каза:
- Добре Ани, надявам се че си запомнила всичко . Впрочем ако имаш подходящ фитнес уред можеш да ги правиш и в къщи. А ако тези патерици вече ти се виждат прекалено неудобни, можеш да си избереш някои от тези - и Лора посочи към множеството подлакътни патерици които бяха опрени до стената на физиотерапията. След като Ани си избра един чифт, които и се сториха най-удобни, Лора каза:
- Е това е всичко засега. И бъди внимателна и не претоварвай крака още от първия ден.
А ако желаеш обади ми се когато си свободна да излезем заедно на кафе.
- Непременно Лора - каза Ани и излезе. Докато се движеше по коридора тя установи, че вече без гипс и с тези подлакътни патерици и е много по-лесно да ходи. След като се прибра в къщи Ани първо си взе един дълъг топъл душ при което отстрани всички остатъци от мътва кожа от левия си крак. След това го намаза обилно със специален омекотяващ лосион и започна да се приготвя за срещата с Макс.
Макс който знаеше че днес свалят гипса на Ани също приключи малко по-рано със своите задължения, прибра се първо в къщи и си взе душ. После облече елегантен летен костюм и подкара своя ван към дома на Ани.
Когато той позвъни, Ани отвори входната врата и го посрещна широко усмихната. Тя беше облечена в прелестна черна рокля с дължина до средата на бедрото, която на места беше обсипана с камъни "Swarowski", носеше лъскав, почти непрозрачен черен чорапогащник и обувките които беше избрала от магазина на Макс. Освен това тя се подпираше само на една от подлакътните патерици.
След като Макс я целуна и седнаха тя на дивана а той на фотойла до нея, Макс каза:
- Ани, изглеждаш направо ослепително. Знам колко специален е този ден за теб и колко си щастлива,че най-сетне се избави от гипса. Но за да направя твоето щастие още по-голямо искам да ти подаря това. - И Макс бръкна в джоба на сакото си и извади една малка кутийка. Когато я отвори в нея имаше прекрасен пръстен от бяло злато с инкрустиран малък диамант.
- Макс, това е най-изискания и скъп подарък който съм виждала. Не зная дали е редно да го приема - каза Ани.
- Разбира се че трябва да го приемеш. Защото аз вече безумно съм влюбен в теб и мисля че вече се познаваме достатъчно за да те попитам съгласна ли си да бъдеш моя съпруга?
- О Макс, не съм си представяла, че точно по този начин ще ми направиш предложение. Но аз също много те обичам и мъжът който съм си представяла че може да бъде мой съпруг изглежда точно като теб. Така че моят отговор е да. Но имам едно условие.
- Ани, готов съм да изпълня всички твои условия.
- Условието е да изчакаме със сватбата до момента в който повече няма да имам нужда от това - и тя посочи към патерицата опряна на дивана до нея.
- Разбира се че ще бъде така - каза Макс - А сега ми разреши да ти го сложа.
И Макс взе пръстена и го постави върху дългия и красив безименен пръст на Ани.
- Абсолютно по мярка ти е. И е чудесно допълнение към твоя тоалет. А сега ще тръгваме ли да отпразнуваме този невероятен ден.
И Макс отведе Ани в един от най-реномираните и луксозни ресторанти в града, в който всичко беше на изключително ниво. Те си поръчаха само отбрани специалитети и дори танцуваха няколко пъти, като през цялото време на танца Макс държеше Ани почти на ръце, за да не претоварва тя излишно своя ляв крак. А после той я отведе във своя дом и още от входа започна да я целува страстно. После бавно и неусетно я отведе в спалнята като продължи да я обсипва с ласки. След което двамата се впуснаха в най-вълнуващото, най-дългото и изпълнено с наслада сексуално приключение, което им достави огромно удоволствие. Накрая доволни и уморени те се отпуснаха и заспаха изпълнени със мечти за тяхната бъдеща сватба.
- Край-


Публикувано от viatarna на 03.05.2010 @ 14:46:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   bgcastlover

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 14:21:07 часа

добави твой текст
"Неочаквана симпатия 9" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Неочаквана симпатия 9
от bgcastlover на 22.05.2010 @ 14:23:13
(Профил | Изпрати бележка)


Поздрави от автора на този разказ!
Бих искал да кажа че всички лица и събития в този разказ са измислени. С изключение на това, че аз наистина срещнах момичето, което е прототип на главната героиня. И след като не посмях да я заговоря, бях вдъхновен да напиша този разказ. Надявам се, че разказът ви е харасал и много бих искал да получа отзиви дали описаните събития звучат реалистично и могат ли да се случат и в реалния живот?
bgcastlover


Re: Неочаквана симпатия 9
от Heel на 26.05.2010 @ 20:26:52
(Профил | Изпрати бележка)
Разказът е добър, но си има и някои кусури. Това "своята", "нейната" ме подразни на моменти. А и пряката реч не звучи естествено от време на време. Но все пак не бях чел castfetish story на български досега, освен моите. Продължавай да пишеш! И да не ти пука дали звучи реалистично или не. Това все пак си е художествена литература. А видиш ли гипсирани моми, непременно ги заговаряй, защото щъкат много бързо с онези ми ти патерици. :)
Heel

]