Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 435
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 438

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: Marisiema
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàUn amore grande,grande come, il mondo
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: _katerina_

"Åäíà ãîëÿìà ëþáîâ,ãîëÿìà êîëêîòî ñâåòà."

Ëîðà ñòîåøå äî ïðîçîðåöà íà ñïàëíÿòà ñè è ïîãëåäà è ñå ðååøå íÿêúäå îòâúä âðåìåòî è ïðîñòðàíñòâîòî.Áåøå ñè îáåùàëà òîâà ëÿòî åäíî ïúòóâàíå.Ìå÷òàåøå çà
åäíî âúëíóâàùî ïðèêëþ÷åíèå,êîåòî ùå ðàçíîîáðàçè æèâîòà è.
Ðàáîòåøå êàòî ëåêàð â åäèí ïðåñòèæåí èíñòèòóò,çàíèìàâàøå ñå ñ êëîíèðàíå íà îðãàíè çà òðàíñïëàíòàöèÿ.Òàêà áåøå îáñåáåíà îò èäåÿòà,÷å ïî öåëè äíè íå ñå ïðèáèðàøå è äîðè íàé-äîáðàòà è ïðèÿòåëêà Ìàãè ðÿäêî ÿ âèæäàøå.Ìàãè èñêàøå äà ÿ îòäåëè îò òàçè îáñòàíîâêà,äà ÿ ðàçâåäðè ,çàòîâà â åäèí ñòóäåí ÿíóàðñêè äåí çàâåäå Ëîðà â åäíà òóðèñòè÷åñêà àãåíöèÿ.Çàåäíî èçáðàõà ëÿòíà ïî÷èâêà âúâ Âåíåöèÿ.È åòî,÷å òîçè ìèã äîéäå.Ëîðà âñå îùå ãëåäàøå ïðåç ïðîçîðåöà,êîãàòî òåëåôîíà çâúííà òÿ ñå ñòðåñíà .Ïðåêúñíà ïúòóâàíåòî è â ïðîñòðàíñòâîòî.Áåøå Ìàãè:
-Õàéäå ,ãîòîâà ëè ñè?Èäâàì äà òå âçåìà!Àêî íå òðúãíåì äî ïîëîâèí ÷àñ ,ùå èçïóñíåì ñàìîëåòà.
-Äà,äà Ìàãè.Ïî÷òè ñúì ãîòîâà.
-Íå ñè è ïîìèñëÿé äà ìè èçìèñëÿø ïðè÷èíè äà ñå èçìúêíåø!
Ëîðà íå îáè÷àøå ñàìîëåòèòå,íî ïúê íà Ìàãè íå è ñå ïúòóâàøå äâà äíè ñ àâòîáóñ.
Âåíåöèÿ å ïðèêàçíî ìÿñòî è îáåùàâàøå,àêî íå äðóãî òî ïîíå íàñëàäà çà ñåòèâàòà.
Òîçè âúëøåáåí ãðàä áå ðàçïîëîæåí â ïëèòêà ëàãóíà è ñå êúïåøå âúâ âîäèòå íà Àäðèàòè÷åñêî ìîðå.Èçãðàäåí îò ìíîæåñòâî êàíàëè è îñòðîâ÷åòà,òåñíè óëè÷êè è ìîñòîâå,âðúùà âñåêè ñòúïèë íà òîâà ìÿñòî íàçàä âúâ âðåìåòî.
Îò ëåòèùåòî àâòîáóñ îòêàðà äàìèòå äî ïðèñòàíèùåòî.Òàì òå ñå êà÷èõà íà ìàëêî êîðàá÷å,êîåòî äà ãè îòâåäå äî ïëîùàä „Ñàí Ìàðêî”.
Ëîðà ñåäíà íà åäíà ïåéêà â ïðåäíàòà ÷àñò íà êîðàá÷åòî.Äåíÿò áåøå ñëúí÷åâ è òîïúë.Äúëãèòå è êåñòåíÿâè êîñè ñå ðàçâÿõà îò ïîðèâà íà ìîðñêèÿ áðèç è òÿ ñå ïî÷óñòâà êàòî âîëíà ïòèöà ðååùà ñå â íåáåòî.Íèêîãà íå áåøå ñå êà÷âàëà íà ëîäêà èëè êîðàá è ñåãà ïúòóâàíåòî è ñå ñòîðè íåâåðîÿòíî.Êîðàá÷åòî ïîðåøå áèñòðèòå è ïðîçðà÷íè âîäè ïîäîáíî ÿòî äåëôèíè.
Ïðèáëèæàâàõà áðåãîâåòå íà Âåíåöèÿ è ïðåä òÿõ ñå ðàçêðèâàøå ïðèêàçíà ãëåäêà.Õðàìîâå è äâîðöè ïëàâàõà ñðåä âúëíèòå,êàòî ÷å ëè òîêó ùî áÿõà èçïëóâàëè îò äúëáèíèòå íà ìîðñêàòà øèð.Ñòúëáè ñå ïîäàâàõà îò äúëáîêàòà âîäà è âîäåõà êúì êðàñèâè êàòåäðàëè,öâåòíè êúùè ñ ìàëêè áàëêîí÷åòà,îòðóïàíè ñ íàé-ðàçëè÷íè öâåòÿ.Ñëúíöåòî ñå îãëåæäàøå êîêåòíî â êðèñòàëíèòå âîäè è ïåðëåíè îòáëÿñúöè òàíöóâàõà îêîëî áðåãà.
Ïðèñòàíà áåøå ïúëåí êàêòî ñ ìàëêè êîðàá÷åòà,ëîäêè,ìîäåðíè ÿõòè ,òàêà è ñ ìíîæåñòâî ãîíäîëè.Âñè÷êè áÿõà áîÿäèñàíè îòâúí â ÷åðíî,à îòâúòðå â ÷åðâåíî è çëàòíî , íàðåäåíè êàòî ïîðîäèñòè àðàáñêè êîíå ,ãîòîâè çà ñúñòåçàíèå.Âúòðå â òÿõ ñòîÿõà â î÷àêâàíå íà ïúòíèöè ãàëàíòíè ãîíäîëèåðè,îáëå÷åíè â ìîðÿøêè ôëàíåëêè,ñ áåëè øàïêè è íÿêîè ñ êèòàðà â ðúêà.Ïååõà êàíöîíåòè çà íåñïîäåëåíàòà ëþáîâ íà ñàìîòåí þíîøà êúì íåãîâàòà áåçñúðäå÷íà íåïîçíàòà.Ëîðà è Ìàãè âå÷å ïðèñòèãíàõà íà ïëîùàä „Ñàí Ìàðêî”,ïðèñòúïâàõà áàâíî,êàòî ÷å ëè áÿõà îìàãüîñàíè è âëèçàõà â íÿêàêâà ïðèêàçíà ñòðàíà.Ãëåäàõà îíåìåëè îò êðàñîòàòà ðàçëèâàùà ñå íàîêîëî-îò ÷àñîâíèêîâàòà êóëà,ïðåç êàòåäðàëàòà „Ñàí Ìàðêî”,äî Äâîðåöà íà äîæèòå.Íà ïëîùàäà èìàøå ÿòà îò ãúëúáè,êîèòî èçîáùî íå ñå ñòðàõóâàõà îò ìíîãîáðîéíèòå òóðèñòè.Íàêàöàõà ïî ãëàâàòà è ðàìåíåòå íà Ìàãè,à Ëîðà ñå çàëèâàøå îò ñìÿõ è ïîáúðçà äà ÿ ñíèìà.Íà ïëîùàäà,áëèçî äî ïðèñòàíà,ñå èçâèñÿâàõà äâå êîëîíè.Âúðõó åäíàòà èìàøå ñòàòóÿ íà Ñâåòè Òåîäîð,à âúðõó äðóãàòà –êðèëàòèÿ ëúâ ,ñèìâîë íà Âåíåöèÿ.
Ëîðà ñå íàñî÷è êúì êîëîíèòå:
-Ìàãè, èñêàì äà ìå ñíèìàø òóê,ìåæäó äâåòå êîëîíè.
Ìàãè çà ìèã ïîèñêà äà è êàæå,÷å âåíåöèàíöè èçáÿãâàò äà ìèíàâàò ìåæäó äâåòå êîëîíè,çàùîòî òàì ñà èçãàðÿëè íà êëàäà îñúäåíèòå .Íî êàòî ÿ âèæäàøå òîëêîâà ùàñòëèâà è ëú÷åçàðíà,ÿ îñòàâè äà ñå íàñëàæäàâà íà ìîìåíòà.Ëîðà çàñòàíà ìåæäó äâåòå êîëîíè,ïðîòåãíà ðúöå âñòðàíè,êàòî ïòèöà â ïîëåò ,ãîòîâà çà ñíèìêà è èçâåäíúæ ,êàòî ÷å ïîòúíà â ñúí.
Òÿ âèäÿ ïëîùàäà ïúëåí ñ õîðà,ìíîãî õîðà,îáëå÷åíè â ñðåäíîâåêîâíè äðåõè.Òÿ ñàìàòà ñòîåøå íà íåùî êàòî åøàôîä,îáëå÷åíà êàòî ãðàôèíÿ , ñ ðúöå âúðçàíè íà ãúðáà.Îòñðåùà íà áàëêîíà íà äâîðåöà íà äîæèòå ,ñå ïîÿâè ìúæ íà ïðåêëîííà âúçðàñò,ñ âèä íà áëàãîðîäíèê.Òîé ñå îáúðíà êúì íåÿ:
-Ëó÷èÿ Âåðîíåçå,Ñâåòàòà Èíêâèçèöèÿ Âè îñúæäà çà âåùåðñòâî!
Êúì íåÿ ñå ïðèáëèæè ìúæ,ñ êà÷óëêà íà ãëàâàòà,êîéòî ñ ôàêëà â ðúöå çàïàëè êëàäàòà ïîä êðàêàòà è.
-Ëîðà, Ëîðà-Ìàãè ÿ ðàçòðåñå-äîáðå ëè ñè?Êàêâî òè å?
-Íÿìà íèùî ,äîáðå ñúì .Ñàìî çà ìèã ìè ïðèëîøà ,ñèãóðíî å îò ïúòóâàíåòî.
Äà ïðîäúëæèì.Âèæ òàçè êóëà êîëêî å êðàñèâà.
Äâåòå ñå ïðèáëèæèõà äà ðàçãëåäàò êàìáàíàðèÿòà è ÷àñîâíèêîâàòà êóëà.Êàìáàíàðèÿòà áåøå íàèñòèíà âïå÷àòëÿâàùà .Ïîñòðîåíà êàòî íàáëþäàòåëíà êóëà è ôàð çà âåíåöèàíñêèòå êîðàáè è èçäèãíàòà âúðõó ðèìñêè ôóíäàìåíò,èçäèãàøå ñå öåëè 99 ìåòðà.×àñîâíèêâàòà êóëà ïî íèùî íå è îòñòúïâàøå,íàïðîòèâ-÷àñîâíèêà áåøå îãðîìåí,óêðàñåí ñúñ çëàòî .Äâà áðîíçîâè ìàâúðà ñå ïîÿâèõà íàä íåãî è óäàðèõà êàìáàíàòà ñ ïîçëàòåíèòå ñè ÷óêîâå.Ïîä òÿõ , â ìàëêà íèøà,ñòîåøå Ìàäîíàòà ñ Ìëàäåíåöà.
Ïîãëåäà íà ìîìè÷åòàòà ñå ñïóñêàøå íàäîëó ïî êóëàòà è ïîïèâàøå îò êðàñîòàòà è âåëè÷èåòî è.
Ñèìâîëèòå íà äâàíàéñåòòå çîäèàêàëíè çíàêà áÿõà èçîáðàçåíè âúðõó ñèí ôîí,à îêîëî òÿõ èìàøå ìíîæåñòâî çëàòíè çâåçäè.Êðèëàòèÿ ëúâ äî òÿõ çîðêî ïàçåøå ÷àñîâíèêà è íàáëþäàâàøå ôàçèòå íà Ñëúíöåòî è Ëóíàòà.
Ðàçõîäêàòà íà ìîìè÷åòàòà ïðîäúëæè êúì êàòåäðàëàòà „Ñàí Ìàðêî”-ïîòúíàõà â åäíà íåâåðîÿòíà ôååðèÿ îò ìðàìîð, çëàòî è ñêúïîöåííè êàìúíè, è ïîçëàòåíè âèçàíòèéñêè ìîçàéêè.Ëîðà íå ïðåñòàâàøå äà ìèñëè çà âèäåíèåòî îò ïëîùàäà. óìà è êúíòåøå ãëàñúò íà äîæà:
-„Ëó÷èÿ Âåðîíåçå, Ëó÷èÿ Âåðîíåçå,Ëó÷èÿ Âåðîíåçå...”
Ñëåäâàùà ñïèðêà â ðàçõîäêàòà áå Äâîðåöà íà Äîæèòå-îáðàçåö íà âåíåöèàíñêàòà ãîòèêà.Åôèðíîñò è ïðèêàçíà êðàñîòà èçëú÷âà òàçè ñãðàäà-àðêèòå,ïðîçîðöèòå,ðàñòèòåëíèòå ìîòèâè íàä òÿõ,ñúâúðøåíî îðíàìåíòèðàíèòå áàëêîíè.Ìíîæåñòâî ñêóëïòóðè,îëèöåòâîðÿâàùè êàðòèíè îò Ñòàðèÿ Çàâåò,à íàä òÿõ áäÿò àíãåëè.Ïðåêðàñíà ìðàìîðíà îáëèöîâêà è ìðàìîðíè äàíòåëè,ìíîãî çëàòî è ñêúïîöåííè êàìúíè, è ìíîæåñòâî ïðåêðàñíè ãàëåðèè.
Ãðóïàòà îò ïîñåòèòåëè âëåçå â íàé-ãîëÿìàòà êàðòèííà ãàëåðèÿ â ïàëàòà.Òóê èìàøå èçëîæåíè è ìíîæåñòâî ñòàòóè ,ïðåäñòàâëÿâàùè ðàëè÷íè èñòîðè÷åñêè ëè÷íîñòè,ñèìâîëè íà ïëàíåòèòå,íà ïîðîöèòå è äîáðîäåòåëèòå,êàêòî è àëåãîðèè íà çàíàÿòèòå.
Èçâåäíúæ Ëîðà îòíîâî çàñòàíà íåïîäâèæíà.Ïðåä íåÿ ñå ðàçêðè íîâà ñöåíà-áàùà è ñèí ñïîðåõà-
-„Äæîâàíè Êàðäó÷è,òðÿáâà äà ñå îòðå÷åø îò òàçè æåíà èëè ùå èçãîðèø çàåäíî ñ íåÿ íà êëàäàòà!
-Òàòêî,òðÿáâà äà ìå ðàçáåðåòå,àç ÿ îáè÷àì .Òÿ å ìîÿ æèâîò,àêî òðÿáâà ùå èçãîðÿ çàåäíî ñ íåÿ,íî íÿìà äà ñå îòðåêà!
-Äæîâàíè,òè ñè ìè åäèíñòâåí ñèí.Íÿêîé äåí ùå áúäåø äîæ íà Âåíåöèÿ,òàçè æåíà å êóðòèçàíêà.Íå ìîæåø äà áúäåø ñ íåÿ!Òÿ å êðàñèâà,îáðàçîâàíà, çàâúðòÿëà å ãëàâèòå íà ïîëîâèíàòà ñåíàòîðè, íî òè íå ìîæåø äà ñå îæåíèø çà íåÿ, à è ñå çàíèìàâà ñ àëõèìèÿ èëè êàêâîòî å òàì.Òîâà Èíêâèçèöèÿòà íå ãî ïîçâîëÿâà.
-Ëó÷èÿ ñå çàíèìàâà ñ ëå÷èòåëñòâî.Àêî íå áåøå àë÷íèÿ è çëîáåí ñåíàòîð Ãàäóàðäè, íèêîé íÿìàøå äà ÿ îáâèíè âúâ âåùåðñòâî, òà òÿ ïîìàãà íà õîðàòà.Òÿ ãî îòõâúðëè è òîé ñåãà ñè îòìúùàâà.Òÿ å íåâèííà òàòêî è Âèå ãî çíàåòå!
-Íî Èíêâèçèöèÿòà íå èñêà äà ãî çíàå Äæîâàíè.”
Ñòàðèÿò ëîðä íàïóñíà çàëàòà...
Åäèí îòíåñåí ïîñåòèòåë áóòíà Ëîðà è òÿ ïî÷òè áåøå ïàäíàëà,êîãàòî Ìàãè ÿ õâàíà.
-Ñêóçè ñåíüîðà-îïèòà ñå äà ñå èçâèíè ÷îâåêà.
 åäíà îò çàëèòå Ëîðà âèäÿ ïîðòðåò íà ìëàäèÿ ìúæ îò âèäåíèåòî ñè.
-Äæîâàíè-ïðîìúëâè òÿ íåñèãóðíî.
-Äà,òîâà å ìëàäèÿ Äæîâàíè Êàðäó÷è-îáÿñíè ãèäà-îáåùàâàù ñåíàòîð è áúäåù äîæ íà Âåíåöèÿ .Èç÷åçíàë áåçñëåäíî ñëåä åêçåêóöèÿòà íà íåãîâàòà ëþáèìà ìëàäàòà êóðòèçàíêà Ëó÷èÿ Âåðîíåçå.Áèëà å îáâèíåíà âúâ âåùåðñòâî è èçãîðåíà íà êëàäà.Ìíîãî òðîãàòåëíà èñòîðèÿ.
Ëîðà áåøå òîòàëíî îáúðêàíà îò âñè÷êî,êîåòî è ñå ñëó÷âàøå-êàêòî ïðåêðàñíàòà Âåíåöèÿ, òàêà è íåâåðîÿòíèòå âèäåíèÿ,êîèòî ïîëó÷àâàøå.
Íèìà âñè÷êî áå èñòèíà,äàëè òÿ âäåéñòâèòåëíîñò áå ïðåðîäèëàòà ñå Ëó÷èÿ Âåðîíåçå-íå íåâúçìîæíî!Ëîðà áåøå óáåäåíà, ÷å ïúòóâàíåòî è âñè÷êè òèÿ íîâè êàðòèíè ÿâíî è èäâàò âïîâå÷å.Ìîæå áè èìà íóæäà îò èñòèíñêà ïî÷èâêà.Ðàçõîäêàòà èç äâîðåöà íà äîæèòå ïðîäúëæàâàøå.Âñè÷êî îëèöåòâîðÿâàøå åäíî èñòèíñêî òúðæåñòâî íà ãîòèêàòà è âåëèêîëåïèåòî.
Äâåòå ìîìè÷åòà áÿõà îïèÿíåíè îò òàçè êðàñîòà.
-Ìàãè,-ïðîøåïíà Ëîðà-èñêàì äà ñå âúðíà íà ïëîùàäà ïðè êîëîíèòå.
Äâåòå èçëÿçîõà íàâúí.
-Çíàåø ëè Ìàãè-ïðîäúëæè Ëîðà- ìàé å ïî-äîáðå äà îòèäåì â õîòåëà.Èìàì íóæäà îò ìàëêî ïî÷èâêà è ñïîêîéñòâèå.
Äàìèòå ñå îòïðàâèõà êúì êúì õîòåëà.Áàãàæà èì âå÷å áåøå ïðèñòèãíàë è ñïîêîéíî ñå íàñòàíèõà è ñå îòäàäîõà íà ïî÷èâêà.
Ëîðà áåøå êîëêîòî èçìîðåíà, òîëêîâà è îçàäà÷åíà îò âèäåíèÿòà, êîèòî ïîëó÷àâàøå îò ìèãà íà ïðèñòèãàíåòî.È âñå ïàê áå ïîãúëíàòà îò äúëáîê ñúí.
Íà ñëåäâàùàòà ñóòðèí ñëúíöåòî ñå îïèòâàøå äà ñè ïðîïðàâè ïúò ïðåç çàâåñèòå è çàêà÷ëèâè ñëúí÷åâè çàé÷åòà òàíöóâàõà ïî ëèöåòî íà ìëàäàòà äîêòîðêà.Óñïÿõà äà ÿ ñúáóäÿò è ñå îãëåäàõà â ïúñòðèòå è ëú÷åçàðíè î÷è.Òåçè î÷è áÿõà òîëêîâà òîïëè è ïðåëèâàõà îò êåõëèáàðåíè öâåòîâå-êàôÿâîòî îòñòúïâàøå íà ñëúí÷îãëåäîâîòî æúëòî è íåæíîòî çåëåíî.Äà ,Ëîðà èìàøå òîïëè è íåæíè êåõëèáàðåíè î÷è, íî ìàëêî òúæíè.×óâñòâàøå ñå òîëêîâà ñàìîòíà,çàòîâà ðàáîòàòà è èçïúëâàøå è ïðåïúëâàøå äíèòå è.Ìàãè áåøå íàé-äîáðàòà è ïðèÿòåëêà îùå îò äåòñâîòî.Íèêîãà íå ñå êàðàõà è íå ñå ðàçäåëÿõà.Íî Ìàãè íå ìîæåøå äà è äàäå îíàçè ñèëíà ïðåãðúäêà â ñòóäåíèòå è ñàìîòíè íîùè,îíîâà íåæíî äîêîñâàíå íà ñèëíà ðúêà â ïðåêðàñíà óòðèí,è îíàçè ñòðàñòíà öåëóâêà, êîÿòî ñå óñåùà íå òîëêîâà ñ óñòíèòå,êîëêîòî ñ òðåïåòèòå â ñúðöåòî.
-Åõîîîî-Ìàãè ïî÷óêà íà âðàòàòà è ïîáúðçà äà âëåçå.-Êàê ñïàõòå Âàøå Âåëè÷åñòâî?
-Î ,ïðåêðàñíî Ìèëåéäè!Àêî ìè äîíåñåòå è åäíî êàôå ,Âèå ñòå íåçàìåíèìà!-îòâúðíà Ëîðà íà çàêà÷êàòà.
-Ïðåäëàãàì äíåñ äà ïîñêèòàìå èç òåñíèòå óëè÷êè íà Âåíåöèÿ, à ìîæå è íà ãîíäîëà äà ñå ïîâîçèì-óñìèõíà ñå Ìàãè.
Ìîìè÷åòàòà ñå ïðèãîòâèõà,ñëÿçîõà ïúðâî äà èçïèÿò ïî êàôå â ðåñòîðàíòà íà õîòåëà è òðúãíàõà íà ëîâ çà ïðèêëþ÷åíèÿ.Äåíÿò îáåùàâàøå ìíîãî òîïëèíà è óñìèâêè.
Ãðàäúò ïðåëèâàøå îò âîäà è òîâà îáÿñíÿâàøå ìíîãîáðîéíèòå ìîñòîâå-ïî-ìàëêè, ïî-ãîëåìè ,ðîìàíòè÷íè êàòî íàé-êðàñèâèÿ-ìîñòà Ðèàëòî, è íå òîëêîâà êàòî ìîñòà íà Âúçäèøêèòå.Äíåñ òîé å íàé-ðîìàíòè÷íîòî ìÿñòî âúâ Âåíåöèÿ,íî íåãîâîòî ïðåäíàçíà÷åíèå å áèëî äðóãî ïðè ïîñòðîÿâàíåòî ìó.Òîé ñâúðçâà Äâîðåöà íà Äîæèòå ñ Öåíòðàëíèÿ çàòâîð.Áèë å ïîñëåäíîòî ìÿñòî,îòêúäåòî îñúäåíèòå ñà ìîæåëè äà âèäÿò ñëúíöåòî ïðåäè äà îòèäàò íà çàòî÷åíèå.Ìîñòà íà Âúçäèøêèòå å áèë äîáðå ïîçíàò è íà åäíà èñòîðè÷åñêà è ìíîãî èíòåðåñíà ëè÷íîñò-Äæàêîìî Êàçàíîâà.Òúðãîâåö, äèïëîìàò,øïèîíèí, ôèëîñîô,ìàãüîñíèê,ïèñàòåë ,íî íàé-âå÷å íàé-èçâåñòíèÿ ïðåëúñòèòåë â èñòîðèÿòà.
Òîé å åäèíñòâåíèÿ èçáÿãàë îò òîçè çàòâîð ñëåä ãåíèàëíî îðãàíèçèðàí ïëàí.
-Ìàãè,õàéäå äà îòèäåì äà ñè êóïèì êàðíàâàëíè ìàñêè-ïðåäëîæè Ëîðà.-Ìîæå ïúê äîãîäèíà äà äîéäåì çà êàðíàâàëà.
Äâåòå ìëàäè æåíè ñå îòïðàâèõà êúì óëè÷êèòå ñúñ ñóâåíèðè è êàðíàâàëíè ìàñêè.
Âëèçàõà â ïî÷òè âñè÷êè ïàâèëèîí÷åòà ,ïðîáâàõà áåëè ìàñêè ñ ÷åðíè ïåëåðèíè,äîìèíà è øàïêè ñ ïåðà,ìàñêè ñ îãðîìíè íîñîâå è øàïêè íà øóòîâå ñúñ çâúí÷åòà.Çâúíêèÿò èì ñìÿõ ñå ðàçëèâàøå âúâ ðîìàíòè÷íèÿ âúçäóõ.
 åäíî îò ìàãàçèí÷åòàòà Ëîðà ïðîáâàøå ïèùíà ðîêëÿ ,âåðîÿòíî íà áàðîíåñà èëè ãðàôèíÿ.Êúì ðîêëÿòà èìàøå è èíòåðåñíà øàïêà ñ ïåðà è çëàòíà ìàñêà.
 ìèãà, â êîéòî Ëîðà ñëîæè ìàñêàòà ïðåä ëèöåòî ñè ,îòíîâî ïîëó÷è âèäåíèå-
íàìèðàøå ñå â ãîëÿì ñàëîí,ïúëåí ñ õîðà.Âñè÷êè áÿõà ñ áàëíè ðîêëè è èçèñêàíè êîñòþìè-êîñòþìè íà Àðëåêèíî è Ïèåðî,Ïàíòàëîíå è Êîëîìáèíà, è íà ìíîãî äðóãè ãåðîè îò Êîìåäèÿ äåë`Àðòå.Òàíöóâàõà, çàáàâëÿâàõà ñå, îòêðèòî ôëèðòóâàõà ,ñêðèòè çàä ìàñêèòå.Ïðåä íåÿ çàñòàíà ìëàä ìúæ ñ ïëúòíî ïðèëåïíàëà êîæåíà ìàñêà íà ëèöåòî.Íàâåäå ñå è ÿ öåëóíà íåæíî.Ñàìî ñ ïîãëåä ÿ ïîêàíè íà òàíö è äâàìàòà çàïëóâàõà ñðåä âúëíèòå îò òàíöóâàùè è âåñåëÿùè ñå õîðà.Òîé áåøå ìàëêî ïî-âèñîê îò íåÿ, äîáðå ñëîæåí è èìàøå çäðàâè è ñèëíè ðúöå.Òúìíè êúäðèöè ñå ïîäàâàõà ïîä øàïêàòà, à çàä ìàñêàòà ïðîíèçâàõà èçóìðóäåíî çåëåíè î÷è ,èëè ìîæå áè áÿõà òþðêîàçåíè.Òîçè ïîãëåä ïðîíèçâàøå ñúðöåòî è, èëè ìîæå áè áåøå çâúí íà çëàòíè øïàãè .
-Õåé ,ìîìè÷å, â îãëåäàëîòî ëè ïîòúíà-Ìàãè èçòðúãíà ïðèÿòåëêàòà ñè îò íåâåðîÿòíèÿ ñúí.-Ñ òàçè ðîêëÿ ñè íàïðàâî çàøåìåòÿâàùà.
-Àç áèõ äîáàâèë è òåçè ðúêàâèöè ñåíüîðà-ïðåäëîæè åäèí êàâàëåð , êîéòî áåøå âëÿçúë òîêó ùî â ìàãàçèí÷åòî è ïîäàäå íà Ëîðà ÷èôò áåëè ðúêàâèöè .
Òåçè î÷è , òå áÿõà ñúùèòå îò âèäåíèåòî.Òÿ îñòàíà íåïîäâèæíà è ïîòúíà â íåãîâèÿ íåîáÿòåí ïîãëåä.Êàòî ÷å ëè â òîçè ìèã è äâàìàòà ñå âúðíàõà íàçàä âúâ âðåìåòî.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 15.04.2010 @ 16:28:38 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   _katerina_

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 11


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 17:08:09 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Un amore grande,grande come, il mondo" | Âõîä | 11 êîìåíòàðà (25 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò delfinivoda íà 18.04.2010 @ 00:27:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êðàñèâî, îáðàçíî è óâëåêàòåëíî!
Ïîòúíà â äâå î÷è
è ïîãëåäà ìó íåîáÿòåí...
Íà÷àëîòî íà åäíà ãîëÿìà ëþáîâ.
Î÷àêâàì ïðîäúëæåíèå!
Ïîçäàâè, Êàòÿ!
:))))))


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 18.04.2010 @ 10:57:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áëàãîäàðÿ çà ìèëèòå äóìè!

]


Re: Un amore grande, grande come, il mondo
îò mariq-desislava íà 16.04.2010 @ 07:27:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
òîâà å äðóã ñâÿò


Re: Un amore grande, grande come, il mondo
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 16.04.2010 @ 14:29:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ ,÷å áåøå òóê Äåñè!

]


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò katbalu íà 16.04.2010 @ 00:56:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âåëèêîëåïíî å! Ïîçäðàâëåíèÿ!:)


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 16.04.2010 @ 01:02:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áëàãîäàðÿ çà âíèìàíèåòî!

]


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò voda íà 15.04.2010 @ 21:38:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðåàëíîñò è ôàíòàçèÿ!
Ïîñòèãàø ìàãè÷åñêî âúçäåéñòâèå, Êàòÿ!
Ìîãà ñàìî äà òå ïîçäðàâÿ.
Ñ áëàãîäàðíîñò. :)


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 15.04.2010 @ 22:09:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
àç òè áëàãîäàðÿ çà âíèìàíèåòî!

]


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò Danielita íà 15.04.2010 @ 21:26:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Bravo Katerina! Zaintriguva me zaglavieto, mnogo ia obicham tazi pesen. No posle taka se zachetoh, v zahlas! Zabravih che vechno barzam za niakade. Mnogo mi haresa.
Pozdravi! Dani


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 15.04.2010 @ 21:33:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áëàãîäàðÿ òè çà òúðïåíèåòî è âíèìàíèåòî!

]


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò RockAround_theCock (tintiri_mintiri@yahoo.pliok) íà 15.04.2010 @ 19:45:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî, àìà ìíîãî ðÿäêî ÷åòà ïðîçà â ñàéòà - íå, ÷å íå îáè÷àì - ïóñòî âðåìå - íå ñòèãà çà ìíîãî íåùà, êîèòî èñêàì, à íå óñïÿâàì...
Èíòåðåñíî ïèøåø... Óâëå÷å ìå - äà ÷åòà...

;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 15.04.2010 @ 20:18:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áëàãîäàðÿ ñúðäå÷íî!
òðîãíàòà ñúì,íàèñòèíà å ìàëêî äúëãè÷úê ðàçêàçà è áëàãîäàðÿ çà òúðïåíèåòî:)

]


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò sineva íà 15.04.2010 @ 16:56:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàòè, ïîòîïèõ ñå â åäíà íåâåðîÿòåí ñâÿò!
 ñðåäàòà íà ðàçêàçà, ïî÷òè íàñòðúõíàõ, òîëêîâà îñåçàåìî ïî÷óâñòâàõ âñè÷êî!
Èñêàì äà òè êàæà, ÷å ñêîðî íå ñúì ÷åëà òàêîâà õóáàâî ÷åòèâî.
Íå ñúì õîäèëà âúâ Âåíåöèÿ, íî âñè÷êî êîåòî ñè îïèñàëà ìè áåøå ìíîãî áëèçêî, çàùîòî èìàì èíôîðìàöèÿ îò ìíîãî ìåñòà.
Íî íàé - âå÷å îò åäíà êíèãà - ,, Ìîñòúò íà âúçäèøêèòå,,.
Áëàãîäàðÿ òè ìèëà!
Çà óñåùàíåòî è çà ïðåêðàñíèÿ ðàçêàç
À ñè çàãàòíàëà è çà ïðåðàæäàíåòî è çà òàéíñòâåíèòå âèäåíèÿ íà Ëîðà.
Ïðîñòî, áåøå íåâåðîÿòíî!!!
Ñ îáè÷, ìèëà!:)))))))))))


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 15.04.2010 @ 17:00:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áëàãîäàðÿ òè îò ñúðöå!!!
àç ñúì áèëà âúâ Âåíåöèÿ è èñêàõ äà ÿ ïðåäñòàâÿ òàêà êàêòî ÿ âèäÿõ è ïî÷óñòâàõ:)
ñ îáè÷()

]


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò florans (florans_x@mail.bg) íà 15.04.2010 @ 16:48:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàêâà ðàçêàçâà÷êà íà íåâåðîòíè èñòîðèè ñè, Êàòå!!!
Êàêâè ïðåõîäè ìåæäó ñâåòîâåòå ïðàâèø - áúðçè, âíåçàïíè è óâåðåíè!

Ïîçäðàâëåíèÿ!!!
Ôëîðàíñ


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 15.04.2010 @ 17:01:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áëàãîäàðÿ Ôëî,ñúðäå÷íî áëàãîäàðÿ!
ìíîãî ìèëè äóìè,ïðåãðúäêà îò ìåí ñ ìíîãî îáè÷()

]


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò ASTERI íà 15.04.2010 @ 16:42:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî óâëåêàòåëíî ðàçêàçâàø, Êàòÿ!
Ïîçäðàâè!


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 15.04.2010 @ 17:01:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ñúðäå÷íî áëàãîäàðÿ çà ìèëèòå äóìè è ïîñåùåíèåòî!

]


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò mariniki íà 17.04.2010 @ 21:43:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
îíåìÿõ...ïîïàäíàõ â åäèí âúëøåáåí ñâÿò...
à ìîæå è äà ñúì ñè áèëà âèíàãè â íåãî...êàòî Ìàãè.
ïðåêðàñíà, ïðåêðàñíà èñòîðèÿ, Êàòåðèíà...ïî ìîé âêóñ...


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 17.04.2010 @ 22:28:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áëàãîäàðÿ Ìàãè, îò ñúðöå!

]


Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò kasiana íà 17.04.2010 @ 17:33:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâèñèìî!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

×åòîõ íà åäèí äúõ!

Õàðåñâàì ðàçêàçè ñ îòâîðåí êðàé, à òè óìååø äà ãè ïèøåø:)))



Re: Un amore grande,grande come, il mondo
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 17.04.2010 @ 17:35:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áëàãîäàðÿ òè Êàñ()
ïðåãðúäêà ñ îáè÷:)

]