Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 990
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 992

Îíëàéí ñåãà:
:: ivliter
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàFlashback
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: stranger___

*ìèã, ïðåäè äà èçðåêà ñâîåòî „Äà!”… íà íåãî, ìúæúò íà æèâîòà ìè...
Áåøå â äðóã ñâÿò… â äðóãî âðåìå… Îùå êàòî ß âèäÿõ, çíàåõ, ÷å òîâà, êîåòî áÿõ, âå÷å å ìèíàëî. ×å Òÿ ùå ñúòâîðè åäíî íîâî íàñòîÿùå. ×å æèâîòúò ìè íÿìà äà å íèêîãà ñúùèÿò.
Òîãàâà îòâîðèõ âðàòà, íà êîÿòî íå ìè áåøå ïîçâîëåíî äîðè äà ïî÷óêàì. È âëÿçîõ. È Òÿ áåøå òàì, çàåäíî ñúñ ñòîòèöè äðóãè, íî Íåÿ… Íåÿ çà ìèã óñåòèõ òîëêîâà áëèçêà, òîëêîâà ïîçíàòà è … òàêà ñòðàííî, òàêà ïëàøåùî íåóñòîèìà. Íåùî íåâèäèìî, íåî÷àêâàíî è íåïîçíàòî ìå äðúïíà êúì Íåÿ… è àç ðåøèõ äà ñå áîðÿ çà… Íåÿ.
Ñëåä òîâà îòïèõ îò íàãðàäàòà ñè, áåç äà ñúì ïîäîçèðàëà íÿêîãà, ÷å ìîãà äà èçïèòâàì òîëêîâà ëóäà æàæäà. Êàòî â òðàíñ ïîçâîëèõ è Òÿ äà ïèå îò ìåí. Áåç äà ìå èíòåðåñóâà íèùî äðóãî íàîêîëî. Âñè÷êî ñå òîïåøå – ìèíàëî, áúäåùå – íÿìàõà ñìèñúë òîãàâà. Ñàìî Ñåãà èìàøå çíà÷åíèå. Ñåãà… Áÿõ ïîãúëíàòà îò òîçè ìàëúê è çàãàäú÷åí ñâÿò, êîéòî ìå îòíåñå ïî íåóòúïêâàíè îò ìåí ïúòèùà, êîèòî ìå âèêàõà äà ñå ñëåÿ ñ òÿõ. Òîçè ñâÿò, Íåéíèÿò ñâÿò ìè ñå ñòðóâàøå òîëêîâà íåïîçíàò, à âñúùíîñò áåøå ÷àñò è îò ìåí, îò ìîÿòà ñîáñòâåíà ñúùíîñò. Îïîçíàâàõ ñåáå ñè, îïîçíàâàéêè Íåÿ. Îáõîæäàõ ß áàâíî, ñ óñòíè, ñ ïðúñòè, ñ åçèê… Îáîæàâàõ ß… ëåêî è ïëàõî, áåç ãëàñ. Çàïúëíè ïóêíàòèíè, îñòàâÿíè ïðåç ãîäèíèòå îò ìúæåòå â æèâîòà ìè, ñëÿ ñå ñ áåëåçèòå ïî äóøàòà ìè, áåç äà çàäàâà âúïðîñè… Ïðîñòî çíàåøå è ðàçáèðàøå, áåç äóìè…à ðàíèòå âå÷å íå ñúùåñòâóâàõà. Îñòàâÿøå ïî ìåí ñàìî åäíî áåçäèõàíèå…
È íàêðàÿ… íàêðàÿ ß îñòàâèõ. Ïàê òàì – â îíçè, Íåéíèÿ ñâÿò, â Íåéíîòî âðåìå. Îò ñàìîòî íà÷àëî çíàåõ, ÷å íÿìà äà ìîãà äà îñòàíà. Òÿ ñúùî ðàçáèðàøå… Çàêëþ÷èõ âðàòàòà ñëåä ñåáå ñè è èçáÿãàõ. Íå ñå îïèòà äà ìå ñïðå. Íå ìå è ïîñëåäâà… à òîëêîâà áåçóìíî ãî æåëàåõ… Îáðúùàõ ñå ïðåç öåëèÿ ïúò, òúðñåéêè î÷èòå É, óñìèâêàòà É… Íåÿ çàä ìåí, íî âèæäàõ ñàìî ñâîèòå ñëåäè â ïðàõòà. È òîãàâà ñè îáåùàõ, ÷å ùå çàáðàâÿ. Êàêâîòî è äà ìè êîñòâà òîâà - òúðñåõ è íàìèðàõ ìúæêè ïðåãðúäêè, âñÿêà íîù ñå ãóáåõ â íå÷èè óñòíè ñ íàäåæäàòà äà ìè ïðèïîìíÿò êîÿ ñúì áèëà ïðåäè Íåÿ, ñ íàäåæäàòà äà îòêðèÿ ñåáå ñè îòíîâî. È íàêðàÿ ïîâÿðâàõ, ÷å ñúì óñïÿëà.
***
Âñå îùå ïàçÿ êëþ÷à çà òàçè âðàòà. Ìèñëåõ, ÷å ñúì ãî èçãóáèëà âå÷å ïî êðèâîëè÷åùèòå ïúòåêè íà âðåìåòî, íî íåóñåòíî ãî îòêðèâàõ îòíîâî. Ìàëêî ïî ìàëêî. Îñúçíàõ, ÷å âèíàãè ñúì ñå ñòðåìÿëà íåñúçíàòåëíî êúì íåãî, à òîé âèíàãè å áèë òàì - â íàé-ñêúïèòå ìè ñïîìåíè, â ñúíèùàòà ìè…
À Òÿ… Òÿ êàòî ÷å ëè äúðæè åäèí äðóã êëþ÷, òîçè, êîéòî àç ñúì É îñòàâèëà áåç äà óñåòÿ ïðåäè äà ñè òðúãíà òîãàâà… Èñêà ìè ñå îùå äà ãî ïàçè, íÿêúäå äúëáîêî ñêðèò â Íåÿ, íàäÿâàì ñå ïîíÿêîãà äîðè äà ãî ïîãëåæäà è äà ñè ñïîìíÿ. Ëóòàì ñå áåçóìíî â ñâîèòå ñúìíåíèÿ, ÷å åäèí äåí ùå èçãóáÿ òàçè áèòêà, êîÿòî âñåêè äåí, âñÿêà íîù âîäÿ ñúñ ñàìàòà ñåáå ñè è ùå ïîæåëàÿ äà ñå âúðíà. Ìîæå áè çà äà ãî âçåìà îáðàòíî è çàâèíàãè äà çàòâîðÿ òàçè ñòðàíèöà îò æèâîòà ìè, à ìîæå áè ñàìî çà äà ïðîâåðÿ äàëè îùå å â Íåÿ… èëè É å ñòàíàë íåïîòðåáåí è ãî å èçõâúðëèëà… íåãî… êëþ÷úò îò ñúðöåòî ìè.
Ñòðàõ ìå å, ÷å àêî îòíîâî ïðåñòúïÿ ïðåç îíçè ïðàã, íÿìà äà èìàì ñèëèòå… æåëàíèåòî äà ñå âúðíà îáðàòíî… À ìîæå áè âñúùíîñò òîâà, êîåòî ìå ïëàøè íàèñòèíà è ìå ñïèðà äà ñå âúðíà, å íå âúçìîæíîñòòà, ÷å ùå ïîæåëàÿ äà èçãîðÿ âñè÷êè ìîñòîâå, âîäåùè íàçàä, à ñòðàõúò, ÷å Òÿ íÿìà äà ìå ÷àêà, ÷å âå÷å íÿìà äà å òàì… ×å âñè÷êî å ìèíàëî è å îñòàíàë ñàìî åäèí ñïîìåí… è çà Íåÿ, è çà ìåí.
Ñåãà êàçâàì „Äà!” íà íåãî, ìúæà íà æèâîòà ìè. Îáåùàâàì ìó ñåáå ñè. Òàêàâà, êàêâàòî ñúì – èñêàùà, êîïíååùà, æàäíà. Ìîæå áè áëóäíèöà, ñúñ ñèãóðíîñò è ìàëêî ëúæëèâà… À íà ñåáå ñè ñ òîâà „Äà!” îáåùàõ… íå, çàïîâÿäàõ ñè íèêîãà äà íå ìó êàçâàì, ÷å äîêàòî ìå äîêîñâà è îáè÷à, äîêàòî ìè ïîäàðÿâà ñâåòëèíàòà è îáñèïâà íåáåòî ìè ñúñ çâåçäè, àç, ñåòèâàòà ìè, öÿëàòà ìè óòðîáà êîïíåå, êðåùè äà áúäå çàïúëíåíà îòíîâî îò Íåÿ… Ñàìî Íåÿ…


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 08.03.2010 @ 11:00:19 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   stranger___

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 07:49:29 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Flashback" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (10 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Flashback
îò ASTERI íà 08.03.2010 @ 11:10:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íèêîé íå ìîæå äà èçáÿãà îò ñîáñòâåíîòî ñè ÀÇ!
Ïîçäðàâè!


Re: Flashback
îò stranger___ íà 08.03.2010 @ 11:51:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ôàêò! ...

]


Re: Flashback
îò anonimapokrifoff íà 08.03.2010 @ 12:25:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàòî ñå çàìèñëè ÷îâåê, ãîðêèÿò ìúæ...


Re: Flashback
îò Akhna íà 08.03.2010 @ 12:48:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òàêà å...
Ëîøî å äà èçãóáèø áèòêà ñðåùó æåíà è äà íÿìà êàêâî äà íàïðàâèø...

]


Re: Flashback
îò stranger___ íà 08.03.2010 @ 12:51:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà íå å áèòêà... ïðîñòî ïîíÿêîãà ñå ñëó÷âà...

]


Re: Flashback
îò esennolisto íà 08.03.2010 @ 12:32:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íèêîé êëþ÷ íå å íåïîòðåáåí! Ïîçäðàâ!


Re: Flashback
îò stranger___ íà 08.03.2010 @ 12:52:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòèãà äà ñè ïàñâà âñå îùå ñ êëþ÷àëêàòà...
:)

]


Re: Flashback
îò diva_voda íà 08.03.2010 @ 14:52:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòåðåñåí æèâîò ùå áúäå ... ìíîãîïëàñòîâ:))) Áðàâî çà êóðàæà äà èçðàçèø íåùî òîëêîâà ëè÷íî è ðàçëè÷íî!


Re: Flashback
îò stranger___ íà 08.03.2010 @ 15:43:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âÿðíî å èíòåðåñåí... è ìíîãîïëàñòîâ.
×îâåê íå òðÿáâà äà ñè íàëàãà îãðàíè÷åíèÿ... íèòî äà êàòåãîðèçèðà ïîñòúïêèòå ñè. Òðÿáâà ñàìî äà õðàíè ëþáîïèòñòâîòî ñè è äà çàäîâîëÿâà ñåòèâàòà ñè - òóê è ñåãà.. çàùîòî óòðå ìîæå äà íå äîéäå. À äîðè è äà äîéäå, òî ùå å èçïúëíåíî ñ íîâè âúðõîâå çà ïîêîðÿâàíå :)

]


Re: Flashback
îò diva_voda íà 08.03.2010 @ 18:37:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
òî÷íî!

]